Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
Parašė arturiux Rodyti pranešimąTaip, Leninui.
Maniau, kad iki paminklo dabartinėje Atgimimo aikštėje, nieko nebuvo Klaipėdoje šiam veikėjui.
Comment
-
Papildysiu dar viena šviesaus atminimo Bernardo Aleknavičiaus nuotrauka. Taksi GAZ-21 Volga ir Lenino paminkas prie geležinkelio stoties.
https://www.epaveldas.lt/preview?id=C160000530992
- 3 patinka
Comment
-
1997 metai. Privatininkų autobusas 3 maršrute, už jo - maršrutiniai taksi.
Vytauto Karaciejaus nuotr. https://www.epaveldas.lt/preview?id=LIBIS000000470113
Gėda, bet negaliu atpažinti autobuso modelio, kažkoks egzotinis. Vizualiai labai panašus į MB O305, tačiau detalėse slypi skirtumai. Galimai tik važiuoklė MB O305, o kas kėbulo gamintojas - mįslė. Žinovai, reikia jūsų pagalbos
- 4 patinka
Comment
-
Parašė 2107 Rodyti pranešimąČia labiau bus Mercedes-Benz O307. Pas jį priekinės durys siauresnės ir į išorę atsidarinėjo.
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąAš manau, kad tai Magirus-Deutz standartinis autobusas – Vikipedija (wikipedia.org)
Dar pora nuotraukų iš įspūdingo Vytauto Karaciejaus fondo. 1997 metai. Senamiestis. Tiltų gatvėje karaliauja mikriukai.
https://www.epaveldas.lt/preview?id=LIBIS000000470111
https://www.epaveldas.lt/preview?id=LIBIS000000465443
- 5 patinka
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąAš manau, kad tai Magirus-Deutz standartinis autobusas – Vikipedija (wikipedia.org)
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
O ar ne Vetter kartais? Kiek pamenu, buvo irgi šis modelis su O307 važiuokle.
Comment
-
1999 metai, mikriukų klestėjimo laikmetis. Aikštelėje prie Klaipėdos geležinkelio stoties išsirikiavę 5 ir 8 maršrutų mikriukai.
Nuotraukoje matoma mikroautobusų modelių įvairovė: pirmame plane - pirmos ir antros kartos Ford Transit, tolėliau dešinėje - Mercedes Benz T1, taip pat galima įžvelgti pirmos kartos MB Sprinter modelio siluetą.
Andriaus Juškevičiaus nuotr. https://www.epaveldas.lt/preview?id=LIBIS000000484447
Bėga metai, keičiasi laikai - dabar šioje vietoje susiformavo chaotiška automobilių stovėjimo aikštelė, nei autobusai, nei mikriukai daugiau čia nestovi.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO ši aikštelė nebūna naudojama 111 maršruto reisams nuo Stoties į Lėbartus? Ar visi dabar (tiek 28, tiek 111) reisus pradeda nuo Autobusų stoties?
- 1 patinka
Comment
-
Klausimas žinovams
Angliškoj Vikipedijoj atradau, kad Klaipėdoje sovietmečiu buvo atgaivintas elektrinis tramvajus, veikė 1950-1967 m. Tas pats įrašyta ir rusiškoje Vikipedijoje, vokiškoje nėra.
Kaip šaltinis nurodomas šitas straipsnis 2017-07-29:
Tramvajus uostamiestyje atgaivintas sovietmečiu (1950 metais), tačiau buvo nepopuliarus. Praėjus 17 metų, 1967-aisiais, jį vėl nutarta uždaryti.
Daugiau skaitykite: https://web.archive.org/web/20170915...dicijas/247962
© Lietuvos žinios
Kur pirmiausia atsirado šitas teiginys? Kiek pavyksta rasti, tai buvo 2017-06-14 straipsnis:
Teigiama, kad 1934 m. privataus vietinio radijo savininkų reikalavimu Klaipėdoje tramvajų eismas buvo uždraustas, nes kėlė radijo bangų trukdžius. Visgi likviduoti tramvajų buvo nuspręsta dėl jo nusidėvėjimo bei lėšų nebuvimo jam atnaujinti ir plėsti. Kurį laiką dar veikė atšaka į Smeltę. Tramvajus mieste atgaivintas sovietmečiu (1950 m.), tačiau nebuvo populiarus, todėl 1967 m. uždarytas.
https://ve.lt/naujienos/klaipeda1/kl...vajaus-1559991
Papildymas: pasirodo, jau 2012 m. forume buvo trumpa diskusija dėl to pokarinio „tramvajaus“:
https://www.miestai.net/forumas/foru.../page18?t=1858
Visgi į tramvajų tai nepanašu ir informacijos praktiškai nėra.Paskutinis taisė taccido; 2024.10.20, 15:52.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Nebuvo. Kažkas paleido šitą "naujieną". VE žurnalistai irgi prisiskaitė interneto ir paleido dar kartą šitą istoriją...
Tarybiniais laikais tokio dalyko kaip nepopuliarus VT būti negalėjo. Nes tais laikais dubliuojančio VT nebuvo. Automobilių taip pat mažai. Kelionės kaina buvo maža. Tai ne kaizerinė Vokietija ar Lietuvos valdomas Klaipėdos kraštas, kai VT kaina buvo neadekvati...
Istorija tokia, kad Klaipėda aplamai neturėjo ilgą laiką normalesnio VT. Daugiau mažiau normalesnis miesto autobusų kursavimas atsirado atsirado gal kažkur tik šeštojo dešimtmečio pabaigoje. Iki to laiko buvo vos keli maršrutai su nepakankamu kursavimu ir mažos talpos autobusais. Priežastis paprasta - gyventojų tuo metu buvo mažai. Miestas nebuvo toks išsiplėtęs, bet visgi ištįsęs (Š-P kryptimi) ir tai turėjo savo įtakos VT poreikiui.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.20, 17:59.
- 2 patinka
Comment
Comment