ZIL 158, apie 1960 m.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi ir taip aišku, kad praktiškai visi privatininkai parazitavo dubliuodami AP maršrutus ir surinkdami mokius keleivius.
Ir ėmėsi jie "dušmaninti" - važiavo vieninteliu 8tu maršrutu, imdavo mokestį tik grynais, sėdėdavo konduktorė..
Galite pataisyti ir papildyti, jei kas geriau pamenate
Comment
-
Projektas "Klaipėdos autobusai" (Клайпедские автобусы)
Pokarinis tarybinis laikotarpis
Šeštam dešimtmečiui besibaigiant Klaipėdai, kaip ir kitiems didesniems tuometinės Lietuvos TSR miestams, pradėti skirti "firminiai" Maskvos gamybos autobusai ZiL-158.
Septintajame dešimtmetyje autobusų ūkis buvo didinamas autobusais Pamaskvio Likino gamyklos LiAZ-158 (tas pats ZiL-158). Autobusų gamyba iš ZiLo buvo perduota būtent šiai gamyklai, planuojant sparčiai didinti gamybos apimtys.
Autobusai ZiL-158 važiuoja per centrinį (dabar Biržos) tiltą per Danės (tada Dangės) upę
Vienas iš Klaipėdos ZiL-158
Nuotraukos iš Liucijaus Suslavičiaus (Vilnius) kolekcijos.
http://autobusai.narod.ru/VceraSegod...aliji_lt_3.htm
Comment
-
1967-ieji(?), LAZ'ai važiuoja Komjaunimo žiedu (dab. Taikos pr. ir Sausio 15-osios sankryža)
Nuotraukos autorius Bernardas Aleknavičius
Šaltinis: http://www.epaveldas.lt/vbspi/biReco...RecordId=44635
Comment
-
Klaipėda 1951
Šalia parko, kur tais laikais stovėjo Stalino paminklas
Klaipėda 1955. ZIS-155
Yandex.ru vartotojas kyps66
https://fotki.yandex.ru/users/kyps66...016-05-01?&p=3
Koks autobusas yra pirmoje nuotraukoje?Paskutinis taisė Romas; 2017.04.09, 21:44.
Comment
-
Pirmoje nuotraukoje L-1. Vėlgi, nuotrauka iš "Krašto gido": http://www.krastogidas.lt/objektai/156-garbes-lenta
Antroji nuotrauka iškirpta iš čia: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...10-metu-718584Paskutinis taisė Romas; 2017.03.11, 22:42. Priežastis: Kopija iš temos "1945-1960 m. autobusai: ZIS, KAG, ZIL, GAZ..."
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTiltų gatvėje prieš 20 metų
http://phototrans.eu/14,738850,0,Ika...0_33_1099.html
Ir prie geležinkelio stoties. Privatininkų autobusas 8 maršrute
Atvaizdas
http://phototrans.eu/14,739135,0,Ika...0_37_1859.html
Įdomu, kada buvo numeriai galutinai buvo pakeisti į lietuviškus.Paskutinis taisė Romas; 2017.04.09, 21:43.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNuotraukos datuotos 1995 m. balandžio mėnesiu, o autobusai dar su sovietiniais numeriais.
Įdomu, kada buvo numeriai galutinai buvo pakeisti į lietuviškus.
- 2 patinka
Comment
-
Miesto maršrutiniai taksi, patvirtinti 2004-10-06:
Tiesą sakant, pirmą kart girdžiu apie 17 maršrutą.Paskutinis taisė Briedis; 2017.04.09, 11:14.
Comment
-
Iki 2004-04-15 buvo du maršrutinių taksi maršrutai - 7 ir 13. Jų trasos:
7: Panevėžio g. – Liepojos g. – Herkaus Manto g. – Tiltų g. – Taikos pr. – Smiltelės g. – Varpų g. ir tuo pačiu maršrutu atgal.
13: Tauralaukis (Klaipėdos g.) – Kretingos g. – Panevėžio g. – Liepojos g. – Herkaus Manto g. – Pilies g. – Galinio Pylimo g. - Taikos pr. – Šilutės pl. (NESTE degalinė) ir tuo pačiu maršrutu atgal.
Tauralaukis (Klaipėdos g.) – Kretingos g. – Panevėžio g. – Liepojos g. – Herkaus Manto g. – Tiltų g. – Taikos pr. – Smiltelės g. – Varpų g. ir tuo pačiu maršrutu atgal.
http://www.infolex.lt/klaipeda/Defau...3&DocId=155314
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąIki 2004-04-15 buvo du maršrutinių taksi maršrutai - 7 ir 13. Jų trasos:
2004-04-15 jie buvo sujungti. Maršrutui duotas numeris 7:
Tokia maršruto trasa ir išliko iki jo panaikinimo 2012-09-02.
http://www.infolex.lt/klaipeda/Defau...3&DocId=155314
Tauralaukis (Klaipėdos g.) – Kretingos g. – Panevėžio g. – Liepojos g. – Herkaus Manto g. – Dariaus ir Girėno g. - J. Janonio g. - Naujoji Uosto g. -Pilies g. – Galinio Pylimo g. - Taikos pr. (iki Smiltelės stotelės, nes Kurėno st. atsirado vėliau) ir tuo pačiu maršrutu atgal. O degalinė tai - Statoil...
Tiesa, dar planuose buvo 16, 18 ir 19 maršrutai, kurie taip ir nebuvo realizuoti, nes kai kuriuos jų būtų galima pavadinti apžvalginiais ekskursiniais po Klaipėdą, o trasų racionalumas kėlė abejonių. M-17 buvo tik efemerinis sezonui, tiesa, ant paties mikroautobuso maršruto numerio nebuvo, tik maršruto galiniai punktai...Paskutinis taisė Matytas; 2017.04.10, 10:56.
Comment
-
2002-07-26 duoda tokią trasą:
Tauralaukis – Taikos pr. (iki Smiltelės g.) (Kretingos g., H.Manto g., Naujo Sodo g., Naujo Uosto g., Pilies g., Galinio Pylimo g., Taikos pr. ir atgal Taikos pr., Galinio Pylimo g., Pilies g., Danės g., H.Manto g., Kretingos g.,)
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą2002-07-26 duoda tokią trasą:
Ar vėliau nebuvo pratęstas Smiltelės gatve iki degalinės Šilutės plente? Lyg ir skaičiau senuose ve.lt straipsniuose kažkada. Reikės jų paieškoti.
Aplamai, šis numeris Klaipėdos maršrutams nelabai pasisekęs, pagyvuoja ir uždaromas...
Comment
-
Parašė Matytas Rodyti pranešimąTiesa, M-13 maršrutas buvo kaitaliojamas dėl nuostolingumo. Dėl to vėliau patys vežėjai ir pasitraukė iš maršruto.
Aplamai, šis numeris Klaipėdos maršrutams nelabai pasisekęs, pagyvuoja ir uždaromas...
Dar viena 13 mikriuko trasa, 2002-11-07:
Tauralaukis – „Neste“ degalinė (Šilutės pl.) (Kretingos g., H.Manto g., Danės g., Pilies g., Galinio Pylimo g., Taikos pr., Smiltelės g. ir atgal)
Tame infolex'e nemažai įdomios informacijos atkapstyti galima. Kad ir šis nemažas maršrutininkų sąrašas:
http://www.infolex.lt/klaipeda/Defau...3&DocId=156255
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąFaktas. Na, bent dabartinis 13 laikosi. O kiek ilgai - laiko klausimas
Dar viena 13 mikriuko trasa, 2002-11-07:
http://www.infolex.lt/klaipeda/Defau...2034&Version=2
Tame infolex'e nemažai įdomios informacijos atkapstyti galima. Kad ir šis nemažas maršrutininkų sąrašas:
http://www.infolex.lt/klaipeda/Defau...3&DocId=156255
Comment
-
Pajungiau seną PC, ta proga sumesiu kažkada išsisaugotus senus VE straipsnius, kad nepasimestų. Vistik istorija...
2002-11-08 13-ojo maršruto mikroautobusai kursuos ir Smiltelės gatve
2003-02-25 Nauji maršrutai - dar viena nesantaikos priežastis
Ir dar truputis istorijos
"Vakarų ekspresas". 1992 04 14 ir 16
http://www.ve.lt/naujienos/projektai...ir-16-1546819/
Beje, ar žinote, kad pirmasis mėlynasis autobusas Klaipėdos gatvėse atsirado lygiai prieš 25 metus? Tai buvo tais laikais nematyta neregėta švediška "Scania". Tarybiniuose "ikarusuose" gimusiems ir užaugusiems miesto autobusų parko vairuotojams jis... nepatiko.
"Dėl tų dvejų durų "Scania" daug ilgiau nei "Ikarus" stovi stotelėse. Priešingai nei "ikarusuose", švediškame autobuse vairuotojo vieta nėra atitverta, tad ir košia skersvėjai. Mėlynąjį "Scania" Klaipėdoje paliko kaip našlaitį: be jokios dokumentacijos, techninio aptarnavimo priemonių. Išėjo taip, kad autobuso žibintai degė visą dieną ir naktį, ir niekas visą parą nesugebėjo jų išjungti... "Scania", vairuotojų kalba, yra "ant oro pagalvių", tad norint remontuoti tokį autobusą reikia specialių pakeltuvų, kurių, žinoma, mes neturime."
http://www.ve.lt/uploads/img/2010-05-03/se52_5.jpg
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąPajungiau seną PC, ta proga sumesiu kažkada išsisaugotus senus VE straipsnius, kad nepasimestų. Vistik istorija...
2002-11-08 13-ojo maršruto mikroautobusai kursuos ir Smiltelės gatve
2003-02-25 Nauji maršrutai - dar viena nesantaikos priežastis
Ir dar truputis istorijos
"Vakarų ekspresas". 1992 04 14 ir 16
http://www.ve.lt/naujienos/projektai...ir-16-1546819/
Pirmąsyk girdžiu apie šią Scania. Gal žinomas numeris, garažinis? Iš straipsnio susidariau įspūdį, kad Klaipėdoje ji neilgai važinėjo.
Dar geriau skamba žodžiai apie "LiAZ su automatine pavarų dėže" :O Koks LiAZ? Koks automatas tų laikų LiAZ'e?Paskutinis taisė rytis001; 2017.04.16, 23:43.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
Comment