Parašė Zorro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimąKlaipėdoje sovietmečiu irgi važinėjo tokios pat 'Latvijos', tik maršrutų buvo mažiau nei Vilniuje- du.
-
Įdomi informacija. Manau, kad ji teisinga, bet tik iš dalies, nes Jūsų paminėtas maršrutas Nr. 6 buvo aptarnaujamas taip vadinamų "chalturščikų". Klaipėdos AP 'Paz' markės autobusų tuo metu jau neturėjo, taip pat kaip ir maršrutinių taksi važiuojančių 6-u mašrutu. 'Paz' markės autobusai važiuojantys šiuo maršrutu galėjo priklausyti net ir kokiai nors miesto valstybinei įmonei su keleivių pervežimu neturinčiai nieko bendro: vairuotojai, kurie dirbdavo kokioje nors valdyboje 'X' iš ankstaus ryto nuveždavo darbuotojus į objektą, o grįždami atgal užsukdavo į Mogiliovo g., ant priekinio stiklo užkišdavo baltą popieriaus lapą ant kurio puikuodavosi flomasteriu užpeckeliotas skaičius '6', ir traukdavo per visą miestą sustodami kiekvienoje stotelėje ir surinkdami žmones, kurie įlipdami į autobusą užmokėdavo pačiam vairuotojui. Jei vairuotojas turėdavo laiko- apsukdavo keletą ratų, jei ne- užtekdavo ir to vieno, į miesto pusę, kuomet dauguma važiuodavo į darbus. Visko buvo.
Comment
-
Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimąĮdomi informacija. Manau, kad ji teisinga, bet tik iš dalies, nes Jūsų paminėtas maršrutas Nr. 6 buvo aptarnaujamas taip vadinamų "chalturščikų". Klaipėdos AP 'Paz' markės autobusų tuo metu jau neturėjo, taip pat kaip ir maršrutinių taksi važiuojančių 6-u mašrutu. 'Paz' markės autobusai važiuojantys šiuo maršrutu galėjo priklausyti net ir kokiai nors miesto valstybinei įmonei su keleivių pervežimu neturinčiai nieko bendro: vairuotojai, kurie dirbdavo kokioje nors valdyboje 'X' iš ankstaus ryto nuveždavo darbuotojus į objektą, o grįždami atgal užsukdavo į Mogiliovo g., ant priekinio stiklo užkišdavo baltą popieriaus lapą ant kurio puikuodavosi flomasteriu užpeckeliotas skaičius '6', ir traukdavo per visą miestą sustodami kiekvienoje stotelėje ir surinkdami žmones, kurie įlipdami į autobusą užmokėdavo pačiam vairuotojui. Jei vairuotojas turėdavo laiko- apsukdavo keletą ratų, jei ne- užtekdavo ir to vieno, į miesto pusę, kuomet dauguma važiuodavo į darbus. Visko buvo.Paskutinis taisė Matytas; 2008.11.08, 20:20.
Comment
-
Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimąNesiginčysiu, bet tai tiesiog neįtikėtina... Būtinai pasiteirausiu, bet tai, ką dabar perskaičiau... neįtikėtina.Paskutinis taisė Matytas; 2008.11.09, 22:18.
Comment
-
Parašė Matytas Rodyti pranešimąKlaipėdoje Senasis turgus-VLRĮ turgus. Iš pradžių šiuos maršrutus aptarnavo beveik vien tik valstybinių parkų mašinos (tačiau mašinos ir vairuotojai su konduktoriais buvo skiriami tik pagal vieša paslaptimi žinomą sistemą)...
Comment
-
Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimąPrailgintas 'Ikarusas' gar.nr. 1124 (visą laiką dirbęs senuoju 1a maršrutu), t.p. kitas 'Ikarusas' gar.nr.1128 (o gal 1127)- pamenu tik jo valstybinį numerį: 4800 (darbo dienomis ši mašina dirbdavo tik 10a). Va šie du 'Ikarusai' važiuodavo į Vakarų turgų trečiadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais. Kartu su jais dirbdavo pirmieji Klaipėdos autobusų parke pasirodę 'Manai': gar.nr. 1010, 1011, 1012, 1013 ir, berods, 'Mersedesas' 1014. Konduktoriais 'Manuose' dirbdavo vienas iš vairuotojų, o prailgintuose 'Ikarusuose'- nepamenu. Bet kažkas iš 'blatnų'. Atsitiktinių nebuvo.
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąJus kazka maisot apie VLRI. Jokio ten turgaus nera.
Comment
-
Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimąTaip, dabar nėra, o kažkada- buvo, ir gan didelis turgus. Aš juk parašiau "važiuodavo", o ne "važiuoja".
Comment
-
[KLP] Klaipėdos miesto viešojo transporto istorija
Dabar pradėsiu nuotraukų ciklą, kurias perfotografavau iš Alberto Brogos, Algimanto Garliausko, Jono Gurecko knygos "Klaipėda", kuri buvo išleista 1983 metais, taip pat iš to paties pavadinimo Ramutės Macienės ir Giedrės Vosyliūtės knygos, kuri išleista 1986 metais. Pasviru šriftu komentarai bus paimti iš knygų.
(...)
3.Taikos prospektas, Sausio 15-tosios ir Taikos pr. sankryžos dar nebuvo, vietoj jos - žiedas.
4.Viskas atrodo taip tvarkinga..
(...)
7.Muzikinis teatras
(...)
33.Darbo diena prasideda
Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
-
(...)
41.Naujoji Klaipėda čia dar nesibaigia. Statybos žengia vis tolyn.
Čia mano mėgstamiausia nuotrauka Už žiedo prasideda Alksnynės rajonas ir...miestas baigėsi. Atrodo labai neįprastai..
42.Dar tik ruošiamasi statyti Naująjį Turgų..
43.Visa 41 ir 42 nuotrauka.
(...)
53.Klaipėdos daugiaaukščiai
(...)
58.Istorinė Pergalės aikštė
(...)
74.Centrinė uostamiesčio gatvė pavadinta H.Manto vardu
Štai ir viskas tikiuosi nepabodo žiūrėti.
(...)Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
-
Klaipėdos Ikarus
2005 metai. Už 867 turbūt stovi 868.
Foto iš http://www.rsvprojektai.lt/akcijos/k...a-su-ikarusais
O čia 868-as (didesnės nuotraukos nėra )
Foto iš www.ve.lt
Dar viena maža foto iš ve.lt
28-as
Foto iš http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...apulsi-631251/
Šitą jau buvau patalpinęs, bet gal kas nematė, 860-as:
Foto iš http://www.mocuba.ecolo-bremen.de/download/Berlin.pdf
Ieškau Klaipėdos Ikarusų nuotraukų, bet paieškų rezultatas tik šios penkios ir dvi nuotraukos fotobuse. Gal atsiras žmonių, kurie turi nuotraukų?
Comment
-
[KLP] Klaipėdos miesto viešojo transporto istorja
1934m. Klaipėdoje, Paulio Lindenau laivų statykloje, buvo surinkti pirmieji autobusai (ant Mercedes-Benz LO 3500 važiuoklės) pakeitę tramvajų. Nuotraukoje 1 maršrutas Geležinkelio stotis - Smeltė. Laikraštis "Memeler Dampfboot" 1954m.
Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.05.28, 09:03.
Comment
Comment