Taigi ir taip aišku, kad praktiškai visi privatininkai parazitavo dubliuodami AP maršrutus ir surinkdami mokius keleivius.
Jeigu gerai pamenu (o tuomet buvau paauglys, tada vyko kažkas tokio kaip autobusų parko darbuotojų streikas, kai nevažiavo absoliučiai joks miesto "valdiškas" transportas. Tuomet išlindo galybė tokių štai paz'ikų, senų nematytų visokių "importinių", buvo dar ir minkštieji Ikarusai, 699-ti Laz'ai, ir pan.
Ir ėmėsi jie "dušmaninti" - važiavo vieninteliu 8tu maršrutu, imdavo mokestį tik grynais, sėdėdavo konduktorė..
Galite pataisyti ir papildyti, jei kas geriau pamenate
Streikas tai vienadienė ar kelių dienų akcija. Privatininkai ėmė lįsti visuose didesniuose miestuose apie 1992-93 metus. Vienur jie prigijo, kitur ne. Galiausiai beveik visi numigravo link mikrobų. O pradžioje daugiausiai vežė dideliais autobusais, nors pasitaikydavo ir Latvijų.
Projektas "Klaipėdos autobusai" (Клайпедские автобусы)
Pokarinis tarybinis laikotarpis
Šeštam dešimtmečiui besibaigiant Klaipėdai, kaip ir kitiems didesniems tuometinės Lietuvos TSR miestams, pradėti skirti "firminiai" Maskvos gamybos autobusai ZiL-158.
Septintajame dešimtmetyje autobusų ūkis buvo didinamas autobusais Pamaskvio Likino gamyklos LiAZ-158 (tas pats ZiL-158). Autobusų gamyba iš ZiLo buvo perduota būtent šiai gamyklai, planuojant sparčiai didinti gamybos apimtys.
Autobusai ZiL-158 važiuoja per centrinį (dabar Biržos) tiltą per Danės (tada Dangės) upę
Vienas iš Klaipėdos ZiL-158
Nuotraukos iš Liucijaus Suslavičiaus (Vilnius) kolekcijos.
Nuotraukos datuotos 1995 m. balandžio mėnesį, o autobusai dar su sovietiniais numeriais.
Įdomu, kada buvo numeriai galutinai buvo pakeisti į lietuviškus.
Nuotraukos datuotos 1995 m. balandžio mėnesiu, o autobusai dar su sovietiniais numeriais.
Įdomu, kada buvo numeriai galutinai buvo pakeisti į lietuviškus.
Laikraštis „Kauno diena“ 1995 m. balandžio 25 d.
Paskutinis taisė Romas; 2017.03.12, 22:20.
Priežastis: Citata
Iki 2004-04-15 buvo du maršrutinių taksi maršrutai - 7 ir 13. Jų trasos:
7: Panevėžio g. – Liepojos g. – Herkaus Manto g. – Tiltų g. – Taikos pr. – Smiltelės g. – Varpų g. ir tuo pačiu maršrutu atgal. 13: Tauralaukis (Klaipėdos g.) – Kretingos g. – Panevėžio g. – Liepojos g. – Herkaus Manto g. – Pilies g. – Galinio Pylimo g. - Taikos pr. – Šilutės pl. (NESTE degalinė) ir tuo pačiu maršrutu atgal.
2004-04-15 jie buvo sujungti. Maršrutui duotas numeris 7:
Tauralaukis (Klaipėdos g.) – Kretingos g. – Panevėžio g. – Liepojos g. – Herkaus Manto g. – Tiltų g. – Taikos pr. – Smiltelės g. – Varpų g. ir tuo pačiu maršrutu atgal.
Tokia maršruto trasa ir išliko iki jo panaikinimo 2012-09-02.
13-o mikroautobuso maršrute yra netikslumų:
Tauralaukis (Klaipėdos g.) – Kretingos g. – Panevėžio g. – Liepojos g. – Herkaus Manto g. – Dariaus ir Girėno g. - J. Janonio g. - Naujoji Uosto g. -Pilies g. – Galinio Pylimo g. - Taikos pr. (iki Smiltelės stotelės, nes Kurėno st. atsirado vėliau) ir tuo pačiu maršrutu atgal. O degalinė tai - Statoil...
Tiesa, dar planuose buvo 16, 18 ir 19 maršrutai, kurie taip ir nebuvo realizuoti, nes kai kuriuos jų būtų galima pavadinti apžvalginiais ekskursiniais po Klaipėdą, o trasų racionalumas kėlė abejonių. M-17 buvo tik efemerinis sezonui, tiesa, ant paties mikroautobuso maršruto numerio nebuvo, tik maršruto galiniai punktai...
Tauralaukis – Taikos pr. (iki Smiltelės g.) (Kretingos g., H.Manto g., Naujo Sodo g., Naujo Uosto g., Pilies g., Galinio Pylimo g., Taikos pr. ir atgal Taikos pr., Galinio Pylimo g., Pilies g., Danės g., H.Manto g., Kretingos g.,)
Ar vėliau nebuvo pratęstas Smiltelės gatve iki degalinės Šilutės plente? Lyg ir skaičiau senuose ve.lt straipsniuose kažkada. Reikės jų paieškoti.
Ar vėliau nebuvo pratęstas Smiltelės gatve iki degalinės Šilutės plente? Lyg ir skaičiau senuose ve.lt straipsniuose kažkada. Reikės jų paieškoti.
Tiesa, M-13 maršrutas buvo kaitaliojamas dėl nuostolingumo. Dėl to vėliau patys vežėjai ir pasitraukė iš maršruto.
Aplamai, šis numeris Klaipėdos maršrutams nelabai pasisekęs, pagyvuoja ir uždaromas...
Tiesa, M-13 maršrutas buvo kaitaliojamas dėl nuostolingumo. Dėl to vėliau patys vežėjai ir pasitraukė iš maršruto.
Aplamai, šis numeris Klaipėdos maršrutams nelabai pasisekęs, pagyvuoja ir uždaromas...
Faktas. Na, bent dabartinis 13 laikosi. O kiek ilgai - laiko klausimas
Dar viena 13 mikriuko trasa, 2002-11-07:
Tauralaukis – „Neste“ degalinė (Šilutės pl.) (Kretingos g., H.Manto g., Danės g., Pilies g., Galinio Pylimo g., Taikos pr., Smiltelės g. ir atgal)
Šis "maršrutkių" sąrašas (pirmoji nuoroda) išties istorinis ir simbolizuoja šios transporto rūšies veiklos apogėjaus pabaigą, nes dalis planų taip ir netapo realybe. 13-asis iki Nestės važinėti nepradėjo, nes greitai išvis užsidarė, o 16, 18 ir 19 maršrutai, į kuriuos buvo planuota "permesti" dalį kitų maršrutų mikroautobusų, taip ir nepradėjo veikti...
Beje, ar žinote, kad pirmasis mėlynasis autobusas Klaipėdos gatvėse atsirado lygiai prieš 25 metus? Tai buvo tais laikais nematyta neregėta švediška "Scania". Tarybiniuose "ikarusuose" gimusiems ir užaugusiems miesto autobusų parko vairuotojams jis... nepatiko.
"Dėl tų dvejų durų "Scania" daug ilgiau nei "Ikarus" stovi stotelėse. Priešingai nei "ikarusuose", švediškame autobuse vairuotojo vieta nėra atitverta, tad ir košia skersvėjai. Mėlynąjį "Scania" Klaipėdoje paliko kaip našlaitį: be jokios dokumentacijos, techninio aptarnavimo priemonių. Išėjo taip, kad autobuso žibintai degė visą dieną ir naktį, ir niekas visą parą nesugebėjo jų išjungti... "Scania", vairuotojų kalba, yra "ant oro pagalvių", tad norint remontuoti tokį autobusą reikia specialių pakeltuvų, kurių, žinoma, mes neturime."
Comment