Ne visai nuo 7-ojo. Iki aštuoniasdešim kažkelintų, vietoje kelio ženklo "Autobuso arba troleibuso sustojimas" su tuo stačiakampiu buvo naudojami apvalūs sustojimo ženklai su A raide viduje. Jie buvo mėlyni arba geltoni. Raudonų neesu matęs.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija
Collapse
X
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąNe visai nuo 7-ojo. Iki aštuoniasdešim kažkelintų, vietoje kelio ženklo "Autobuso arba troleibuso sustojimas" su tuo stačiakampiu buvo naudojami apvalūs sustojimo ženklai su A raide viduje. Jie buvo mėlyni arba geltoni. Raudonų neesu matęs.
Kvadratų spalvos standartiniuose kelio ženkluose su autobusu išliko tos pačios, kaip ir anais laikais, nes prie jų vis buvo pripratę
Mėlyna - priemiestiniai
Geltona - paprasti (;kieti") tarpmiestiniai
Raudoni kvadratai, kur stojo greitieji ("minkšti") autobusai buvo miesteliuose ir stambesnėse sankryžose - Stakliškėse, Giedraičiuose, Merkinės kryžkelėje ir t.t.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLabai geras straipsnis.
Yra pora smulkių netikslumų.
100 minčių
Tarpmiestiniai autobusai: užprogramuotas susinaikinimas
Ta sistema Lietuvoje veikė gal nuo nuo XX a. 7-ojo dešimtmečio.
Mėlyna - priemiestiniai autobusai.
Geltona - paprasti ("kieti") tarpmiestiniai, pvz., buvę maršrutai "kreivas Kaunas" (Vilnius - Prienai - Kaunas) ar Vilnius - Švenčionėlai - Ignalina - Didžiasalis. Tokie maršrutai buvo netolimuose atstumuose (apie 70 - 120 km).
Raudona - greitieji ("minkšti") tarpmiestiniai, paprastai važiavę toliau nei 100 km.
Raudonose stotelėse privalėjo stoti visi autobusai išskyrus ekspresus. Geltonose - "kieti" tarpmiestiniai ir priemiestiniai, mélynose - tik priemiestiniai.
- 4 patinka
Comment
Comment