Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Kautra" mieste nevežiojo. Nes buvo Kauno autobusų parkas ir po padalinimo užmiesčio maršrutų įmonė tapo naujai sukurta "Kautra", o miesto - naujai sukurta KA.

    Comment


      Tuo metu "Kautra" dali savo marsutu buvo isnuomojusi visokiems "Girobusams" ir panasiom firmom su Ikarus'ais. Tik po privatizavimo (2004?) pradejo vel vezti daugeliu marsutu. Kauno rajone veza trys firmos: Kautra, Merula ir Uma trans. Kuri geriausia, abejoniu nekyla turbut. Tikekimes, po miesto VT pertvarkos, ateis eile ir rajonui.

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Vežiojo. Kaip jau minėjau, dabartiniai „Kauno autobusai“ ir „Kautra“ buvo viena įmonė, kuri vežė keleivius Kauno mieste, priemiestyje ir netgi tarpmiesčio maršrutais.
        Įmonė vėliau buvo atskirta į dvi. Dėl to abi įmonės šventė 85-erių metų gimtadienį tuo pačiu metu.
        Šventė 80 metų

        Comment


          Gal kas turit šią knygą parduoti......parašykit: rokiskioati@gmail.com

          Comment


            Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
            Gal kas turit šią knygą parduoti......parašykit: rokiskioati@gmail.com
            Noretum manau, daug kas ja noretu isigyti jei tik rastu...

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Tuo metu "Kautra" dali savo marsutu buvo isnuomojusi visokiems "Girobusams" ir panasiom firmom su Ikarus'ais. Tik po privatizavimo (2004?) pradejo vel vezti daugeliu marsutu. Kauno rajone veza trys firmos: Kautra, Merula ir Uma trans. Kuri geriausia, abejoniu nekyla turbut. Tikekimes, po miesto VT pertvarkos, ateis eile ir rajonui.
              Ne po privatizavimo, o keliems metams po jo praėjus susigrąžino tuos maršrutus. Be to yra daugiau vežėjų Kauno rajone - priemiestinių mikrobų firmas pamiršai.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                "Kautra" mieste nevežiojo. Nes buvo Kauno autobusų parkas ir po padalinimo užmiesčio maršrutų įmonė tapo naujai sukurta "Kautra", o miesto - naujai sukurta KA.
                Tai ir atsakei į klausimą, kad mieste keleivius vežiojo „Kautra“, tik ne tiesiogiai įmonė šiuo pavadinimu, bet ta įmonė, kuri vėliau išskaidyta į dvi dalis ir viena jos dalis buvo pavadinta „Kautra“. Tad lygiai tą patį galima pasakyti apie „Kauno autobusus“ - kad ta bendra įmonė aptarnavo priemiesčio ir tarpmiesčio keleivius.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė kostasas Rodyti pranešimą
                  Šventė 80 metų
                  Atvaizdas
                  Taip, dėkui.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Tai ir atsakei į klausimą, kad mieste keleivius vežiojo „Kautra“, tik ne tiesiogiai įmonė šiuo pavadinimu, bet ta įmonė, kuri vėliau išskaidyta į dvi dalis ir viena jos dalis buvo pavadinta „Kautra“. Tad lygiai tą patį galima pasakyti apie „Kauno autobusus“ - kad ta bendra įmonė aptarnavo priemiesčio ir tarpmiesčio keleivius.
                    Žodžiu taip - nei "Kautra" vežiojo mieste, nei "Kauno autobusai" užmiestyje. Buvo autobusų parkas, jis ir vežiojo. O išskaidžius tai jau visai kitos įmonės su atskiromis veiklos sritimis.

                    Comment


                      193? m. Vilniaus tarpmiestinių autobusų tvarkaraštis

                      Rozkład jazdy Wileńskiej spółki autobusów dalekobieżnych
                      na linii Wilno - Grodno - Białystok

                      Vilniaus tolimojo susisiekimo autobusų bendrovės autobusų tvarkaraštis
                      Vilniaus - Gardino - Balstogės linijoje

                      Bendras vaizdas


                      Fragmentas. Autobusų savininkų ir autobusų sąrašas
                      Tuomet Vilniaus vaivadija turėjo kodą WN 00000
                      Važinėjo autobusai Brockway ir Chewrolet
                      Savininkai buvo žydai, lenkai ir gudai (ar rusai)


                      Fragmentas. Išvykimo iš Vilniaus tvarkaraštis
                      Autobusai iš Vilniaus prieš karą važiuodavo:
                      - iki Paluknio 1:45
                      - iki Eišiškių 2:15
                      - iki Gardino 5:20
                      - iki Balstogės 8:20


                      Fragmentas. Bilietų kainos (Lenkijos zlotais):
                      - iki Paluknio 2,00
                      - iki Eišiškių 5,00
                      - iki Gardino 8,00
                      - iki Balstogės 12,00

                      Spausdintas spaustuvėje Trakų g. 4, Vilniuje

                      Šaltinis: http://polona.pl/item/8914005/0/

                      Comment


                        Įvažiavimas į Klaipėdos miestą



                        Žvilgsnis į Lietuvos kelių istoriją - Autorius: Gražvydas Paliulis, Donaldas Andziulis 2013

                        Comment


                          Autobusai ir keleiviai prie senosios Anykščių autobusų stoties, stovėjusios dabartinėje vietoje, ties A. Vienuolio ir Žvejų gatvių sankryža.foto 1959 m.


                          http://www.anykstenai.lt/

                          Comment


                            Šilutė. Autobusai prie geležinkelio stoties 1974 m.


                            ebay.de

                            Comment


                              Autobusų stotelė su apsisukimo žiedu J. Biliūno gatvės gale Janydžiuose. Stovi autobusas PAZ-652 02-79 ЛИД GN-113,Anykščiai 1967 m.



                              www.anyksciai.lt

                              Comment



                                polona.pl

                                Comment


                                  Mažai kam žinoma, kad pirmoji Kauno autobusų stotis buvo įsikūrusi prie Nemuno gatvės. Stotis atidaryta 1927 m. pabaigoje (1927. 11. 15.?). Medinis stoties namukas su užrašu „Centralinė užmiesčio autobusų stotis“ stovėjo Nemuno g. 12 dabartinės Kauno Senamiesčio progimnazijos pastato vietoje. Už stoties namelio buvo atitvertas 60 autobusų talpos stoties kiemas. Nors autobusų stotis buvo įkurta ganėtinai ankštoje senamiesčio vietoje joje per dieną apsilankydavo 100- 120 autobusų, apie 3000 keleivių kasdien keliaudavo 38 užmiesčio maršrutais. Stotis turėjo visus būdingus atributus: laukiamąjį kambarį, kasas, bufetą, bagažo skyrių, o 1933 m. net įtaisytas stoties laikrodis. Augant miestui ši stotis tapo per maža ir 1935 m. nuspręsta ją uždaryti. Galiausiai 1936. 08. 01. autobusai perkeliami į naująją stotį Vytauto pr., kur ligi šios dienos ji ir veikia.





                                  1927- 1935 Kauno autobusų stoties vieta.



                                  Dėkui UAB Kautra ir Kauno autobusai kolektyvui už knygą „80 metų kelyje,...“
                                  Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
                                  www.airfoto.lt

                                  Comment


                                    Anykščių autobusų stotis 1959

                                    Fotografas Izidorius Girčys (1903–1989)

                                    Prieš kelis mėnesius, 1958-ųjų gruodį, atidaryta nauja Anykščių miesto autobusų stotis. Pastato aplinka dar tvarkoma, bet prie stoties įvažiuojamoje aikštelėje jau stovi tarpmiestinis autobusas „Ikarus-30“. Tolumoje, už tilto per Šventąją, matomas dar nebaigtas statyti banko pastatas A. Baranausko aikštės kampe.


                                    http://www.anykstenai.lt/foto/foto.p...prettyPhoto/0/
                                    Įdomu, ar ten tikrai Ikarus, o ne ZIS-155...
                                    Ikarus 30: http://www.bus-bild.de/bilder/ikarus...n-am-29706.jpg
                                    Paskutinis taisė Romas; 2015.03.01, 19:37. Priežastis: Pridėta "Ikarus 30" nuotrauka

                                    Comment


                                      Zis-155. Atkreipk dėmėsį į 3 lempas virš priekinio stiklo. Jomis buvo dubliuojamas maršruto numeris. Kiekviena galėjo degti 4 spalvomis, o tai gali sudaryti 64 kombinacijas.
                                      Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2015.03.01, 20:24.

                                      Comment


                                        Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                        Zis-155. Atkreipk dėmėsį į 3 lempas virš priekinio stiklo. Jomis buvo dubliuojamas maršruto numeris. Kiekviena galėjo degti 4 spalvomis, o tai gali sudaryti 64 kombinacijas.
                                        Taip "ZiS 155" turejo tuos tris zibintus,virs priekinio stiklo,degdavo ne 4 spalvomis,o visi labo trimis:melyna,zalia,raudona.Sia marsruto kombinacija bande pritaikyti Maskvoje,bet jio nepasiteisino,ir greit atsisake.Lietuvoje maršrutams sios lempos niekad nebuvo jungiamos

                                        Comment


                                          LAZ-695E PASVALIO ATĮ GN-231


                                          TARYBŲ LIETUVA 1973 m.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X