"Kautra" mieste nevežiojo. Nes buvo Kauno autobusų parkas ir po padalinimo užmiesčio maršrutų įmonė tapo naujai sukurta "Kautra", o miesto - naujai sukurta KA.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija
Collapse
X
-
Tuo metu "Kautra" dali savo marsutu buvo isnuomojusi visokiems "Girobusams" ir panasiom firmom su Ikarus'ais. Tik po privatizavimo (2004?) pradejo vel vezti daugeliu marsutu. Kauno rajone veza trys firmos: Kautra, Merula ir Uma trans. Kuri geriausia, abejoniu nekyla turbut. Tikekimes, po miesto VT pertvarkos, ateis eile ir rajonui.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąVežiojo. Kaip jau minėjau, dabartiniai „Kauno autobusai“ ir „Kautra“ buvo viena įmonė, kuri vežė keleivius Kauno mieste, priemiestyje ir netgi tarpmiesčio maršrutais.
Įmonė vėliau buvo atskirta į dvi. Dėl to abi įmonės šventė 85-erių metų gimtadienį tuo pačiu metu.
Comment
-
Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimąGal kas turit šią knygą parduoti......parašykit: rokiskioati@gmail.com
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTuo metu "Kautra" dali savo marsutu buvo isnuomojusi visokiems "Girobusams" ir panasiom firmom su Ikarus'ais. Tik po privatizavimo (2004?) pradejo vel vezti daugeliu marsutu. Kauno rajone veza trys firmos: Kautra, Merula ir Uma trans. Kuri geriausia, abejoniu nekyla turbut. Tikekimes, po miesto VT pertvarkos, ateis eile ir rajonui.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautra" mieste nevežiojo. Nes buvo Kauno autobusų parkas ir po padalinimo užmiesčio maršrutų įmonė tapo naujai sukurta "Kautra", o miesto - naujai sukurta KA.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė kostasas Rodyti pranešimąŠventė 80 metų
Atvaizdas
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTai ir atsakei į klausimą, kad mieste keleivius vežiojo „Kautra“, tik ne tiesiogiai įmonė šiuo pavadinimu, bet ta įmonė, kuri vėliau išskaidyta į dvi dalis ir viena jos dalis buvo pavadinta „Kautra“. Tad lygiai tą patį galima pasakyti apie „Kauno autobusus“ - kad ta bendra įmonė aptarnavo priemiesčio ir tarpmiesčio keleivius.
Comment
-
193? m. Vilniaus tarpmiestinių autobusų tvarkaraštis
Rozkład jazdy Wileńskiej spółki autobusów dalekobieżnych
na linii Wilno - Grodno - Białystok
Vilniaus tolimojo susisiekimo autobusų bendrovės autobusų tvarkaraštis
Vilniaus - Gardino - Balstogės linijoje
Bendras vaizdas
Fragmentas. Autobusų savininkų ir autobusų sąrašas
Tuomet Vilniaus vaivadija turėjo kodą WN 00000
Važinėjo autobusai Brockway ir Chewrolet
Savininkai buvo žydai, lenkai ir gudai (ar rusai)
Fragmentas. Išvykimo iš Vilniaus tvarkaraštis
Autobusai iš Vilniaus prieš karą važiuodavo:
- iki Paluknio 1:45
- iki Eišiškių 2:15
- iki Gardino 5:20
- iki Balstogės 8:20
Fragmentas. Bilietų kainos (Lenkijos zlotais):
- iki Paluknio 2,00
- iki Eišiškių 5,00
- iki Gardino 8,00
- iki Balstogės 12,00
Spausdintas spaustuvėje Trakų g. 4, Vilniuje
Šaltinis: http://polona.pl/item/8914005/0/
Comment
-
Autobusai ir keleiviai prie senosios Anykščių autobusų stoties, stovėjusios dabartinėje vietoje, ties A. Vienuolio ir Žvejų gatvių sankryža.foto 1959 m.
http://www.anykstenai.lt/
Comment
-
Autobusų stotelė su apsisukimo žiedu J. Biliūno gatvės gale Janydžiuose. Stovi autobusas PAZ-652 02-79 ЛИД GN-113,Anykščiai 1967 m.
www.anyksciai.lt
Comment
-
Mažai kam žinoma, kad pirmoji Kauno autobusų stotis buvo įsikūrusi prie Nemuno gatvės. Stotis atidaryta 1927 m. pabaigoje (1927. 11. 15.?). Medinis stoties namukas su užrašu „Centralinė užmiesčio autobusų stotis“ stovėjo Nemuno g. 12 dabartinės Kauno Senamiesčio progimnazijos pastato vietoje. Už stoties namelio buvo atitvertas 60 autobusų talpos stoties kiemas. Nors autobusų stotis buvo įkurta ganėtinai ankštoje senamiesčio vietoje joje per dieną apsilankydavo 100- 120 autobusų, apie 3000 keleivių kasdien keliaudavo 38 užmiesčio maršrutais. Stotis turėjo visus būdingus atributus: laukiamąjį kambarį, kasas, bufetą, bagažo skyrių, o 1933 m. net įtaisytas stoties laikrodis. Augant miestui ši stotis tapo per maža ir 1935 m. nuspręsta ją uždaryti. Galiausiai 1936. 08. 01. autobusai perkeliami į naująją stotį Vytauto pr., kur ligi šios dienos ji ir veikia.
1927- 1935 Kauno autobusų stoties vieta.
Dėkui UAB Kautra ir Kauno autobusai kolektyvui už knygą „80 metų kelyje,...“Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
www.airfoto.lt
Comment
-
Anykščių autobusų stotis 1959
Fotografas Izidorius Girčys (1903–1989)
Prieš kelis mėnesius, 1958-ųjų gruodį, atidaryta nauja Anykščių miesto autobusų stotis. Pastato aplinka dar tvarkoma, bet prie stoties įvažiuojamoje aikštelėje jau stovi tarpmiestinis autobusas „Ikarus-30“. Tolumoje, už tilto per Šventąją, matomas dar nebaigtas statyti banko pastatas A. Baranausko aikštės kampe.
http://www.anykstenai.lt/foto/foto.p...prettyPhoto/0/
Ikarus 30: http://www.bus-bild.de/bilder/ikarus...n-am-29706.jpg
Comment
-
Zis-155. Atkreipk dėmėsį į 3 lempas virš priekinio stiklo. Jomis buvo dubliuojamas maršruto numeris. Kiekviena galėjo degti 4 spalvomis, o tai gali sudaryti 64 kombinacijas.Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2015.03.01, 20:24.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąZis-155. Atkreipk dėmėsį į 3 lempas virš priekinio stiklo. Jomis buvo dubliuojamas maršruto numeris. Kiekviena galėjo degti 4 spalvomis, o tai gali sudaryti 64 kombinacijas.
Comment
Comment