iš filmo"Už Lazdijų ant rubežiaus" 1993 m
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija
Collapse
X
-
Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
Pirmajame kadre jie ir stovi šalia šios įmonės pagrindinio "ofiso" Vilniuje, Kirtimų gatvės akligatvyje.
Parašė ArtEGO Rodyti pranešimąKokia šitų užrašų prasmė? Negi tokie autobusai rimtai važinėjo į Daniją/Suomiją?Parašė ArtEGO Rodyti pranešimąParašė PeizazasO kokie jūs galvojate važinėjo? Setros?
Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
Tačiau sunku paneigti, kad tokių maršrutų buvo jau ir tais laikais.
O kiek dar Ikarusų, LAZ-ų ir kitų jau pradėjusių rastis vakarietiškų senienų važinėdavo per sienas su įvairiais prekeiviais ir kalnais prekių...
Comment
-
Šį penktadienį, vasario 21 d., 12 val., Kauno miesto savivaldybės Didžiojoje salėje vyks konferencija „Viešojo transporto raida ir perspektyvos".
Konferencijos metu bus pristatyta knyga UAB ,,Kautra" ir UAB ,,Kauno autobusai" 80 METŲ KELYJE.
http://www.kaunas.lt/index.php?3742195778
Comment
-
Lygiai prieš 55 metus....
"Lietuvos miestuose pirmieji „lazai" pasirodė 1959 metų pavasarį. Sostinės Vilniaus autobusų parkas pirmus tris LAZ-695B markės 62 vietų (iš kurių 32 – sėdimos) autobusus gavo kovo mėnesį, po to dar tris – gegužės mėnesį. Keistu sutapimu 6 pirmieji Vilniaus AP „lazai" ėmė kursuoti maršrutu Nr.6 Filharmonija - TEC. Taip Lietuvoje prasidėjo šios markės autobusų epocha. Kaune pirmi trys šios markės autobusai buvo gauti vėliau, vasarą. Netrukus tokius šios serijos autobusus su dar plokščiais priekiniais stiklais (po du didelius priekinius ir du mažus kampinius), dažytus baltai su siauromis juostomis –vyšninės arba tamsiai žalios spalvos- apjuosiančiomis kėbulą.. tamsiais žalsvais stiklais įstiklintais stogo šlaitais gavo ir kitų didesnių miestų transporto įmonės. „Lazai" gerokai padidino kelionės autobusu komfortą ir buvo labai mėgiami keleivių.
Comment
-
Parašė wanderer Rodyti pranešimąLygiai prieš 55 metus....
"Lietuvos miestuose pirmieji „lazai" pasirodė 1959 metų pavasarį. Sostinės Vilniaus autobusų parkas pirmus tris LAZ-695B markės 62 vietų (iš kurių 32 – sėdimos) autobusus gavo kovo mėnesį, po to dar tris – gegužės mėnesį. Keistu sutapimu 6 pirmieji Vilniaus AP „lazai" ėmė kursuoti maršrutu Nr.6 Filharmonija - TEC. Taip Lietuvoje prasidėjo šios markės autobusų epocha. Kaune pirmi trys šios markės autobusai buvo gauti vėliau, vasarą. Netrukus tokius šios serijos autobusus su dar plokščiais priekiniais stiklais (po du didelius priekinius ir du mažus kampinius), dažytus baltai su siauromis juostomis –vyšninės arba tamsiai žalios spalvos- apjuosiančiomis kėbulą.. tamsiais žalsvais stiklais įstiklintais stogo šlaitais gavo ir kitų didesnių miestų transporto įmonės. „Lazai" gerokai padidino kelionės autobusu komfortą ir buvo labai mėgiami keleivių.
Jų valstybiniai numeriai:
1 ЛЛ 03-57
247 ЛЛ 03-58
246 ЛЛ 03-59
245 ЛЛ 00-60
244 ЛЛ 00-61Paskutinis taisė AutoLiet; 2014.03.14, 20:37.
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąŠiek tiek pataisysiu. Pirmus LAZus Kauno autobusų parkas gavo 1959 m. kovo mėn. Dokumentas iš "Kautros" archyvo: Atvaizdas
Jų valstybiniai numeriai:
1 ЛЛ 03-57
247 ЛЛ 03-58
246 ЛЛ 03-59
245 ЛЛ 00-60
244 ЛЛ 00-61
"Kaune pirmi trys šios markės autobusai buvo gauti vėliau, vasarą. Netrukus tokius šios serijos autobusus su dar plokščiais priekiniais stiklais (po du didelius priekinius ir du mažus kampinius"-sia informacija buvau gaves savo laiku gerb.a.a. Liucijaus Suslavičiaus
Comment
-
2001 m. rugsėjo 5 d. 13:01
Kauno priemiesčiai gali likti be visuomeninio transporto
http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...to.d?id=473430
Kaip tada baigėsi?
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Tiesiog labai gerai patepe ir iki siol tepa valdzia.
Comment
-
"Kautra" aptarnavo ir aptarnauja tolimąjį priemiestį. O čia buvo klausimas apie miesto autobusus, kurie važiuoja į priemiestį (artimą). "Kautra" nieko neperėmė. Įtariu, kad būtent po to priviso priemiestinių mikrobų, skodžiančių miestą ir vežančių keleivius ir mieste. O autobusų maršrutai išliko, gal kai kuriuos tik pakoregavo, apjungė, šiek tiek praretino.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąJau ir tuomet buvo daroma viskas "Kautros" labui. Nes tarpmiesti 2001m. jau aptarnavo "Kautra".
Tiesiog labai gerai patepe ir iki siol tepa valdzia.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTruputį nusišneki „Kautra“ yra buvusi valstybinė įmonė, vežusi keleivius Kaune, jo priemiestyje ir tarpmiesčio maršrutais. Vėliau miesto maršrutai perduoti naujai sukurtai įmonei. Taip jau susiformavo istoriškai, kad „Kautra“ nuo seniai važinėjo daugeliu (o iš pradžių - netgi visais, nes taip buvo sureguliuota valstybės) rajono maršrutų. Tad nieko čia keista, viskas logiška ir paaiškinama. Štai tavo kalbos nelabai logiškos šiuo atveju.
Pasiskaitykit įmonių istorijas ne tik "Kautros" puslapyje (kur pateikta taip, lyg jai vienintelei priklauso visa Kauno keleivinio transporto istorija), tačiau ir "Kauno autobusų" svetainėje, kur viskas nušviesta žymiai išsamiau.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąŠiaip tai, "Kautra" keleivių mieste niekada nevežiojo (išskyrus 2009.09.01 streiką)
Pasiskaitykit įmonių istorijas ne tik "Kautros" puslapyje (kur pateikta taip, lyg jai vienintelei priklauso visa Kauno keleivinio transporto istorija), tačiau ir "Kauno autobusų" svetainėje, kur viskas nušviesta žymiai išsamiau.
Įmonė vėliau buvo atskirta į dvi. Dėl to abi įmonės šventė 85-erių metų gimtadienį tuo pačiu metu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment