Parašė Nerijus_kns
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Troleibusų kiekviename maršrute skaičius kuriais nors iš jūsų minėtų metų.
3 Antakalnis -Karoliniskes 25 is ju 7 pertraukos
4 Antakalnis- Zemieji Paneriai 30 is ju 11 pertrauku
5 Stotis -Zirmunai 20 is ju 6 pertraukos
6 Zirmunai- Zemieji Paneriai - Valkininku st 22 is ju 7 pertraukos
7 Stotis -Justiniskes (Taikos g. ziedas) 29 is ju 13 pertrauku
11 Antakalnis - Pasilaiciai per Lizdeikos st 8 is ju 1 pertrauka , labai velai baigusi darba.
16 Stotis _Pasilaiciai 30 is ju 11 pertrauku
17 Zirmunai - Naujininkai 21 is ju 8 pertraukos .
pikinio (rudens- pavasario ) sezono metu, darbo dienomis buvo isleidimas - 284 troleibusai . Skaiciai ispudingi, vienintelio 2 marsruto skaiciai panasus i dabartinius, nekarantininius, taciau rato trasa budavo trumpesne 13 minuciu, nevaziavo iki Plytines
treciojo, ketvirtojo, penktojo, septintojo sesioliktojo marsrutu pikinis intervalas buvo 3-4 min.
Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2021.01.01, 18:45.
- 6 patinka
Comment
-
Dėkui, labai įdomi informacija. Net negalvojau, kad tokį ilgą laiką 3 maršrutu važiavo tiek daug troleibusų.
Be 2, nežymiai troleibusų sumažėjo 7 maršrute (iki 24, nors jis ir pailgėjo). O štai 2013 prieš pat uždarymą 11 kursavo jau 10 troleibusų.
Galbūt galėtumėte parašyti ir likusių ''nepagrindinių'' maršrutų troleibusų skaičių? Ir dar įdomu, kiek troleibusų buvo 1997 atidarytame 19 maršrute
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDėkui, labai įdomi informacija. Net negalvojau, kad tokį ilgą laiką 3 maršrutu važiavo tiek daug troleibusų.
Be 2, nežymiai troleibusų sumažėjo 7 maršrute (iki 24, nors jis ir pailgėjo). O štai 2013 prieš pat uždarymą 11 kursavo jau 10 troleibusų.
Galbūt galėtumėte parašyti ir likusių ''nepagrindinių'' maršrutų troleibusų skaičių? Ir dar įdomu, kiek troleibusų buvo 1997 atidarytame 19 maršrute
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą<...> 5 reguliariai yra dirbęs 1661.
-ame dirbo: 1617, 1618, 1619, 1629, 1630, 1651, 1660, 1661.
Paskui, atsiradus 20-am maršrutui, įvyko troleibusų rotacija Žirmūnų maršrutuose (5, 12, 17). Nepamenu kuriais metais, 1618, dirbęs 5-am, apsikeitė vietomis su 1594, kuris dirbo 12-am.
1655, dirbęs 17-am, persikėlė į 20, kuris dirbo tame maršrute iki pasirodant naujiems Solariams. 5-ame iki maršrutų reformos išgyveno 1617, 1619(?), 1629, 1630, 1661, kurie išsibarstė po Žirmūnų maršrutus:
1617 į 17-ą
1619 į 12-ą
1629 į 17-ą
1630 į 17-ą
1661 į 17-ą
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGalbūt turite ir dar likusių 9, 10, 12, 15 maršrutų troleibusų skaičių? Teko girdėti, kad 15 važiavo vos ne kas 10 minučių (palyginus su dabartiniais 2-3 kartais per valandą...).
14, kaip suprantu, tada važinėjo tik ir išimtinai vasaros sezono metu.
15 marsrutu vaziavo 7 trolebusai, darbo dienomis, pertrauka.
18 irgi tik pertrauka .
9 marsrutu vaziavo 24 troleibusai (14+10 P ) Tais laikais pertraukiami grafikai sudare labai didele dali marsrutu tinklo.. Nuo 1995 m transporto priemoniu pradejo mazeti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
5 taip kursavo tik tarybiniais metais. Vėliau, vis atsirandant naujiems privatiems maršrutams (05, 062), pratęsus 26 iki Stoties, atsiradus 53, jo populiarumas vis krito ir krito, ir 2013 piko metu jis kursavo kas 10-12 minučių (tuo tarpu 16 kursavo kas 4-6).
Jokie ten pinigus lupantys privatininkai ir dyzeliu dvokiančios "Karosos" į turgų važiuojančių bobučių sau nepasigrobdavo...
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGalbūt turite ir dar likusių 9, 10, 12, 15 maršrutų troleibusų skaičių? Teko girdėti, kad 15 važiavo vos ne kas 10 minučių (palyginus su dabartiniais 2-3 kartais per valandą...).
14, kaip suprantu, tada važinėjo tik ir išimtinai vasaros sezono metu.
Comment
-
15A maršrutas - vienas iš keisčiausių buvusių maršrutų Vilniuje. Kaip suprantu, be darbo režimo, trasos ir kada jis kursavo apie jį nieko daugiau nežinoma. Kiti seniau buvę maršrutai, net, pavyzdžiui, 16A turi keliolika nuotraukų. Todėl norėčiau paklausti, ar yra internete bent viena 15A nuotrauka? Jei ne, ar kas žino daugiau informacijos apie jį? Gal kas su juo važiavo?
Comment
-
O ką apie jį galima daugiau pasakyti? Kursavo kelias vasaras, 1 mažos talpos autobusas (dažniausiai Van Hool A508). Kodėl nėra foto? Maršrutas sezoninis, nevažiavo pro centrinį transporto mazgą - stotį, panaikintas 2005 m. Iki 2007-2008 m. Vilniuje nebuvo vietinių entuziastų, kurie aktyviai fotografuotų ir viešai publikuotų foto.
Mažų mažiausiai iki kokių 2012-2013 m. Vaidilutės g. esančiose stotelėse, kuriose stojo tik 15A, tvarkaraščių cilindruose buvo įdėti apsukti 15A maršruto tvarkaraščiai. Iš toli atrodė, kad ten tiesiog baltas lapas, bet įdėmiai įsižiūrėjus, buvo galima įžiūrėti tvarkaraštį su maršruto pavadinimu ir trasa.Paskutinis taisė Mettal; 2021.02.18, 16:59.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąAr ta Klinikų st. jau ir tada egzistavo tokia kaip dabar (su suoliuku, stotelės ženklu), ar buvo kaip stotelė - vaiduoklis - ženklo nėra, bet žmonės žino, jog čia stojama?
Comment
-
Google street view yra vaizdinis patvirtinimas, kad stotelė egzistavo iki maršrutų reformos. Joje stojo 15 autobusų maršruto "mėlyni" reisai iki Žolyno g. (kažkas lyg ir klausė apie juos visai neseniai) bei 115 (faktiškai) maršrutinis taksi. Kažkada dar anksčiau tvarkaraščio cilindre kartu su 15-u buvo pateiktas ir 113A bei 113B maršrutinių taksi tvarkaraštis. Tvarkaraščio formatas buvo standartinis kaip ir miesto autobusų ar troleibusų, tik numeris buvo žaliame fone.
O dėl troleibusų nestojimo ten, tai turiu abejonių. Kai buvo įrengtas tiesioginis posūkis, negi tikrai vairuotojai visus išvarydavo Tverečiaus st.? Kaip minėjau Vilniaus VT temoje, 2-o parko nuliniais reisais visada buvo vežama iki pat dabartinės Viršilų st., nors tvarkaraščiuose pabaiga buvo Kaukaro st. ar Spaudos rūmai. Tiesa, atrodo, kad kurį laiką ta išlaipinimo stotelė vadinosi "Troleibusų parkas", kaip ir esanti "normali" Justiniškių gatvėje.
- 1 patinka
Comment
-
Pats esate minėjęs, jog vairuotojai formaliai neturi teisės stoti stotelėje, jei tvarkaraštyje jos nėra. Tai viena tokių vietų, kur geriau pasišalinti, jei nenori būti iškoliotas vairuotojo. Arba seniau esu skaitęs, jog būdavo keleivių, kurie mėgdavo nuliniais Santariškių maršrutais grįžinėti į Žirmūnus, tai vairuotojai jau Baltupiuose krapštydavo lauk, nes atrodo tada dar nebuvo įteisintas sustojimas prie autobusų parko.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąO dėl troleibusų nestojimo ten, tai turiu abejonių. Kai buvo įrengtas tiesioginis posūkis, negi tikrai vairuotojai visus išvarydavo Tverečiaus st.? Kaip minėjau Vilniaus VT temoje, 2-o parko nuliniais reisais visada buvo vežama iki pat dabartinės Viršilų st., nors tvarkaraščiuose pabaiga buvo Kaukaro st. ar Spaudos rūmai. Tiesa, atrodo, kad kurį laiką ta išlaipinimo stotelė vadinosi "Troleibusų parkas", kaip ir esanti "normali" Justiniškių gatvėje.
Taip pat, galiu patvirtinti, kad niekada nesu matęs troleibuso išlaipinančio keleivius Klinikų st. Žolyno gatvėje. Jie ten pastovi minutę, pasitvarko, ir išvažiuoja į parką, neatidarydami durų. Na, nebent koks keleivis paprašytų, jei vairuotų malonus vairuotojas, tai gal ir galėtų sustoti ten.
Norėčiau kaip pavyzdį pateikti Palangą, kur autobusai miela sustoja, kad ir kur (jų trasoje) paprašai (nors ne visi jie yra mikriukai). Aišku, taip yra, nes Palangos dydis yra žymiai mažesnis, todėl VT ten yra žymiai paprastesnis ir neformalesnis. O Vilniaus VT apskritai po mikriukų panaikinimo tapo labai formalus ir "griežtas".
Comment
-
Bet stotelių "vaiduoklių" tikrai buvo. Kiek atsimenu, 15 autobusas nuo st. Saulėtekis važiuodamas iki Žuvėdrų st. pranešdavo "kita - Lakštingalų stotelė", nors joje jis nestodavo, nes nusukdavo į Turniškes. Man net (tikriausiai) pasivaideno, kad yra numestas Lakštingalų st. kelio ženklas Lakštingalų g. pradžioje. Nežinau kodėl, nes kiek žiūriu Street View (būtent iš 2012 m. aš ir atsimenu tą pranešimą), tos stotelės ten niekur nėra.
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąPats esate minėjęs, jog vairuotojai formaliai neturi teisės stoti stotelėje, jei tvarkaraštyje jos nėra. Tai viena tokių vietų, kur geriau pasišalinti, jei nenori būti iškoliotas vairuotojo.
Arba seniau esu skaitęs, jog būdavo keleivių, kurie mėgdavo nuliniais Santariškių maršrutais grįžinėti į Žirmūnus, tai vairuotojai jau Baltupiuose krapštydavo lauk, nes atrodo tada dar nebuvo įteisintas sustojimas prie autobusų parko.
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąViršilų st. yra skirta TIK troleibusams. Ji buvo įrengta, nes ten arti nebuvo jokios kitos stotelės. <...> Dabar tos Viršilų st. po Kaukaro st. įrengimo kaip ir nereikia.
Taip pat, galiu patvirtinti, kad niekada nesu matęs troleibuso išlaipinančio keleivius Klinikų st. Žolyno gatvėje. Jie ten pastovi minutę, pasitvarko, ir išvažiuoja į parką, neatidarydami durų. Na, nebent koks keleivis paprašytų, jei vairuotų malonus vairuotojas, tai gal ir galėtų sustoti ten.
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąBet stotelių "vaiduoklių" tikrai buvo. Kiek atsimenu, 15 autobusas nuo st. Saulėtekis važiuodamas iki Žuvėdrų st. pranešdavo "kita - Lakštingalų stotelė", nors joje jis nestodavo, nes nusukdavo į Turniškes. Man net (tikriausiai) pasivaideno, kad yra numestas Lakštingalų st. kelio ženklas Lakštingalų g. pradžioje. Nežinau kodėl, nes kiek žiūriu Street View (būtent iš 2012 m. aš ir atsimenu tą pranešimą), tos stotelės ten niekur nėra.
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąArba seniau esu skaitęs, jog būdavo keleivių, kurie mėgdavo nuliniais Santariškių maršrutais grįžinėti į Žirmūnus, tai vairuotojai jau Baltupiuose krapštydavo lauk, nes atrodo tada dar nebuvo įteisintas sustojimas prie autobusų parko.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTa stotelė buvo 14 troleibuso, kai į Valakampius jis važiuodavo.
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąBet stotelių "vaiduoklių" tikrai buvo. Kiek atsimenu, 15 autobusas nuo st. Saulėtekis važiuodamas iki Žuvėdrų st. pranešdavo "kita - Lakštingalų stotelė", nors joje jis nestodavo, nes nusukdavo į Turniškes. Man net (tikriausiai) pasivaideno, kad yra numestas Lakštingalų st. kelio ženklas Lakštingalų g. pradžioje. Nežinau kodėl, nes kiek žiūriu Street View (būtent iš 2012 m. aš ir atsimenu tą pranešimą), tos stotelės ten niekur nėra.Paskutinis taisė aRa; 2021.03.03, 20:04.
Comment
-
Kaip suprantu, ryšium su Pilaitės pr. rekonstrukcija, 75 autobusas pro Senąją Pilaitę liko važiuoti tik Santariškių kryptimi. O anksčiau ten buvo kairysis posūkis ar kaip? Mat google žemėlapiuose dar užfiksuotos yra išlikusios įvažos tiek Senoji Pilaitė, tiek Papilėnų st. Juk ir dabar nebūtų labai sudėtinga pavažiuoti kelis šimtus m į priekį, apsisukti ir pravažiuoti senąja trasa. Tik klausimas, ar dar yra poreikis ten važiuoti, kiek ten tų žmonių, mat iš nuotraukų suprantu, jog ten daugiausiai visokie garažiukai, autoservisai, viena kita įmonėlė ir tiek...
Comment
Comment