Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Laikraštis " Vakarinės naujienos" 1977 m. liepos 21 d.

    Comment


      Še tai tau, 6A troleibusas! Turbūt kaip ir mistinis 11A - trumpalaikis, eksperimentinis?
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Ar keliat šioj ar kitoj temoj nurašomų VT foto, kitą info?

        Comment


          Parašė Fabas Rodyti pranešimą
          Ar keliat šioj ar kitoj temoj nurašomų VT foto, kitą info?
          Šioje temoje – VT istorija (tikrai ne mažiau, nei poros metų senumo).
          Dabartinės fotografijos – atitinkamose fotogalerijose, Informacija – VT stebėjimo ar bendro pobūdžio VT temose.

          Comment


            Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
            Laikraštis " Vakarinės naujienos" 1977 m. liepos 21 d.
            Atvaizdas
            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Še tai tau, 6A troleibusas! Turbūt kaip ir mistinis 11A - trumpalaikis, eksperimentinis?
            Jei jau 6A buvo sutrumpintas 6-ojo variantas, kursavęs tik poilsio dienomis (beje, ar lygiagrečiai su 6-uoju, ar 6-as – tik darbo, o 6A – tik poilsio?) , ar negalėjo ir "mistinis" 11A būti sutrumpintas 11-ojo variantas? Galbūt, irgi skirtas tik poilsio dienoms?

            Comment


              Parašė aRa Rodyti pranešimą
              (beje, ar lygiagrečiai su 6-uoju, ar 6-as – tik darbo, o 6A – tik poilsio?)
              Kur kas didesnė tikimybė, kad būtent taip. 6 maršrutas iki pat Gedimino pr. rekonstrukcijos kursuodavo tik darbo dienomis piko metu. O štai apie 11-o darbo režimą nieko nežinau.

              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                11-as daug kartų keitė savo trasą, bet 90-tųjų viduryje kai trasa buvo Antakalnis-Kalvarijų g.-Lukiškių a.-Laisvės pr.-Pašilaičiai tai važiuodavo visą dieną.

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  6 maršrutas iki pat Gedimino pr. rekonstrukcijos kursuodavo tik darbo dienomis piko metu. O štai apie 11-o darbo režimą nieko nežinau.
                  Tačiau apie 6-ojo maršruto darbo režimą aptariamu (kai dirbo ir 6A) laikotarpiu maršruto istorijoje nieko nerašoma, tiktai apie vėlesnį laikotarpį, kai jis buvo paliktas darbo dienomis (mano spėjimas – greičiausiai dėl ekonominės blokados 1990 metais).

                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                  11-as daug kartų keitė savo trasą, bet 90-tųjų viduryje kai trasa buvo Antakalnis-Kalvarijų g.-Lukiškių a.-Laisvės pr.-Pašilaičiai tai važiuodavo visą dieną.
                  11-as maršrutas ir buvimo žiediniu (priešingo 9-ajam) metu tikrai dirbo visą dieną visomis savaitės dienomis.

                  Comment


                    Daryčiau prielaidą, kad 11A kursavo iki 11 pavertimo žiediniu. Iki tol turbūt *A maršrutai kursavo tik poilsio dienomis, o jų beraidžiai analogai - tik darbo dienomis, kaip dabar padaryta Kaune.

                    Comment


                      Parašė aRa Rodyti pranešimą
                      Tačiau apie 6-ojo maršruto darbo režimą aptariamu (kai dirbo ir 6A) laikotarpiu maršruto istorijoje nieko nerašoma, tiktai apie vėlesnį laikotarpį, kai jis buvo paliktas darbo dienomis (mano spėjimas – greičiausiai dėl ekonominės blokados 1990 metais).
                      Neparašyta, bet 1980 schemoje nurodyta, kad važiavo tik darbo dienomis. 1987 m. šitos pastabos nėra (užtat ji yra kitiems maršrutams - 8, 15, 18)
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Transportas, pakeitęs Vilniaus veidą visiems laikams

                        Raudonus troleibusus ir jų „ūsus“ galėtume vadinti Vilniaus vizitine kortele. Ši transporto priemonė kasdien keleivius perveža 19 maršrutų. Prieš daugiau nei prieš 70 metų jų buvo vos vienas. Senoji transporto priemonė važiuodavo nuo Geležinkelio stoties iki Antakalnio gatvės. Kas paliko lemiamą parašą dokumente, kuriame numatoma, kad Vilniaus gatves apraizgys troleibusų linijos ir kiek laiko užtruko tai padaryti – papasakojo ilgametis Energetikos ir technikos muziejaus Transporto ekspozicijos kuratorius Ričardas Žičkus.
                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/multimedija/lie....d?id=77796271

                        Comment


                          Straipsnyje yra šiek tiek keistų faktų:
                          1. Troleibusai jau tikrai kursavo 1956 m. gruodį, o pirmasis reisas (kad ir bandomasis) buvo atliktas lapkričio 6, o ne 7 d.
                          2. Pradiniame troleibusų maršrutų projekte, be linijų iš stoties į Antakalnį (iki Klinikų st.) bei nuo dab. V. Kudirkos a. iki Žvėryno žiedo, troleibusai turėjo kursuoti J. Basanavičiaus g., Savanorių pr., toliau aukštyn Žemaitės g., dab. Smolensko g. iki prekių stoties. T.y. ne Naugarduko g. čia ne prie ko.
                          3. Škoda 9Tr parduoti į Ukrainą? Tikrai? Ar patys ukrainiečiai bent žino apie tai?
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1977 m. rugpjūčio 5 d.




                            Comment


                              Man įdomu, kuo tuometiniai 33 ir 34 bei 35 ir 35A skyrėsi tarpusavyje? Identiškomis trasomis, tik vienas iš kažkurių kursuodavo poilsio dienomis?
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                33 važiavo iki dabartinės A. Jonyno st., 34 - užsukdavo iki maždaug Ateities st.
                                35 - klaida - jis važiavo į N. Verkius.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Sveiki. Gal kas nors turi fotoarchyvo su pirmaisiai vakarietiškais autobusais Vilniuje po, nepriklausomybės Vilniuje. Pamenu, kad sostinėje važinėjo Mercedes Benz autobusai su apvaliomis lempomis, kuriuo gyrė, dėl patogumo.

                                  Comment


                                    Atsimenate, tokius autobusus?

                                    Comment


                                      Parašė dyttrich Rodyti pranešimą
                                      Atsimenate, tokius autobusus?
                                      Taip tokie budavo 44 ir trumpučiai 31 greitieji labai maloniai veždavo. Tarytum dabar pamenu salone budavo savas kvapas nuo tų minkštų dalių viš sėdynių.

                                      O į tą pačią temą, gal kas turit pirmojo raudonojo MAN autobuso nuotrauką, kurį Vilnius buvo gavęs dovanų nuo Oslo? Dar salone buvo užklijuota info apie tai virš langų jame

                                      Comment


                                        Parašė Fabas Rodyti pranešimą

                                        Taip tokie budavo 44 ir trumpučiai 31 greitieji labai maloniai veždavo. Tarytum dabar pamenu salone budavo savas kvapas nuo tų minkštų dalių viš sėdynių.

                                        O į tą pačią temą, gal kas turit pirmojo raudonojo MAN autobuso nuotrauką, kurį Vilnius buvo gavęs dovanų nuo Oslo? Dar salone buvo užklijuota info apie tai virš langų jame
                                        Kažkas panašaus kaip šie?
                                        http://fotobus.msk.ru/photo/559156/?vid=367100 http://fotobus.msk.ru/photo/559926/
                                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                        Comment


                                          Kuriais metais klasikiniai Mercedes išnyko iš Vilniaus?

                                          https://www.miestai.net/forumas/foru...alerija/page11
                                          Paskutinis taisė dyttrich; 2018.05.24, 00:43.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X