Ar keliat šioj ar kitoj temoj nurašomų VT foto, kitą info?
Šioje temoje – VT istorija (tikrai ne mažiau, nei poros metų senumo).
Dabartinės fotografijos – atitinkamose fotogalerijose, Informacija – VT stebėjimo ar bendro pobūdžio VT temose.
Še tai tau, 6A troleibusas! Turbūt kaip ir mistinis 11A - trumpalaikis, eksperimentinis?
Jei jau 6A buvo sutrumpintas 6-ojo variantas, kursavęs tik poilsio dienomis (beje, ar lygiagrečiai su 6-uoju, ar 6-as – tik darbo, o 6A – tik poilsio?) , ar negalėjo ir "mistinis" 11A būti sutrumpintas 11-ojo variantas? Galbūt, irgi skirtas tik poilsio dienoms?
(beje, ar lygiagrečiai su 6-uoju, ar 6-as – tik darbo, o 6A – tik poilsio?)
Kur kas didesnė tikimybė, kad būtent taip. 6 maršrutas iki pat Gedimino pr. rekonstrukcijos kursuodavo tik darbo dienomis piko metu. O štai apie 11-o darbo režimą nieko nežinau.
11-as daug kartų keitė savo trasą, bet 90-tųjų viduryje kai trasa buvo Antakalnis-Kalvarijų g.-Lukiškių a.-Laisvės pr.-Pašilaičiai tai važiuodavo visą dieną.
6 maršrutas iki pat Gedimino pr. rekonstrukcijos kursuodavo tik darbo dienomis piko metu. O štai apie 11-o darbo režimą nieko nežinau.
Tačiau apie 6-ojo maršruto darbo režimą aptariamu (kai dirbo ir 6A) laikotarpiu maršruto istorijoje nieko nerašoma, tiktai apie vėlesnį laikotarpį, kai jis buvo paliktas darbo dienomis (mano spėjimas – greičiausiai dėl ekonominės blokados 1990 metais).
11-as daug kartų keitė savo trasą, bet 90-tųjų viduryje kai trasa buvo Antakalnis-Kalvarijų g.-Lukiškių a.-Laisvės pr.-Pašilaičiai tai važiuodavo visą dieną.
11-as maršrutas ir buvimo žiediniu (priešingo 9-ajam) metu tikrai dirbo visą dieną visomis savaitės dienomis.
Daryčiau prielaidą, kad 11A kursavo iki 11 pavertimo žiediniu. Iki tol turbūt *A maršrutai kursavo tik poilsio dienomis, o jų beraidžiai analogai - tik darbo dienomis, kaip dabar padaryta Kaune.
Tačiau apie 6-ojo maršruto darbo režimą aptariamu (kai dirbo ir 6A) laikotarpiu maršruto istorijoje nieko nerašoma, tiktai apie vėlesnį laikotarpį, kai jis buvo paliktas darbo dienomis (mano spėjimas – greičiausiai dėl ekonominės blokados 1990 metais).
Neparašyta, bet 1980 schemoje nurodyta, kad važiavo tik darbo dienomis. 1987 m. šitos pastabos nėra (užtat ji yra kitiems maršrutams - 8, 15, 18)
Transportas, pakeitęs Vilniaus veidą visiems laikams
Raudonus troleibusus ir jų „ūsus“ galėtume vadinti Vilniaus vizitine kortele. Ši transporto priemonė kasdien keleivius perveža 19 maršrutų. Prieš daugiau nei prieš 70 metų jų buvo vos vienas. Senoji transporto priemonė važiuodavo nuo Geležinkelio stoties iki Antakalnio gatvės. Kas paliko lemiamą parašą dokumente, kuriame numatoma, kad Vilniaus gatves apraizgys troleibusų linijos ir kiek laiko užtruko tai padaryti – papasakojo ilgametis Energetikos ir technikos muziejaus Transporto ekspozicijos kuratorius Ričardas Žičkus.
Troleibusai jau tikrai kursavo 1956 m. gruodį, o pirmasis reisas (kad ir bandomasis) buvo atliktas lapkričio 6, o ne 7 d.
Pradiniame troleibusų maršrutų projekte, be linijų iš stoties į Antakalnį (iki Klinikų st.) bei nuo dab. V. Kudirkos a. iki Žvėryno žiedo, troleibusai turėjo kursuoti J. Basanavičiaus g., Savanorių pr., toliau aukštyn Žemaitės g., dab. Smolensko g. iki prekių stoties. T.y. ne Naugarduko g. čia ne prie ko.
Škoda 9Tr parduoti į Ukrainą? Tikrai? Ar patys ukrainiečiai bent žino apie tai?
Sveiki. Gal kas nors turi fotoarchyvo su pirmaisiai vakarietiškais autobusais Vilniuje po, nepriklausomybės Vilniuje. Pamenu, kad sostinėje važinėjo Mercedes Benz autobusai su apvaliomis lempomis, kuriuo gyrė, dėl patogumo.
Taip tokie budavo 44 ir trumpučiai 31 greitieji labai maloniai veždavo. Tarytum dabar pamenu salone budavo savas kvapas nuo tų minkštų dalių viš sėdynių.
O į tą pačią temą, gal kas turit pirmojo raudonojo MAN autobuso nuotrauką, kurį Vilnius buvo gavęs dovanų nuo Oslo? Dar salone buvo užklijuota info apie tai virš langų jame
Taip tokie budavo 44 ir trumpučiai 31 greitieji labai maloniai veždavo. Tarytum dabar pamenu salone budavo savas kvapas nuo tų minkštų dalių viš sėdynių.
O į tą pačią temą, gal kas turit pirmojo raudonojo MAN autobuso nuotrauką, kurį Vilnius buvo gavęs dovanų nuo Oslo? Dar salone buvo užklijuota info apie tai virš langų jame
Comment