Parašė WastedYears
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
1929 m. Vilniaus ir apylinkių geležinkelio ir autobusų transporto informatorius; įsigaliojo nuo spalio 1 d. Nukopijavau tik puslapius su informacija apie autobusus - miesto ir užmiesčio.
Miesto autobusai kursavo nuo 7 iki 23 val. Kursavimo intervalas - 5 min.
Moksleiviams, studentams ir kariuomenės eiliniams - lengvatos. Jos nurodytos po kiekvieno maršruto kainų lentelėmis. Apmokėjimas už kelionę pagal tarifų lenteles. Minimali kaina 30 grošų už 1, 2, 3 ar net 4 stoteles, priklausomai nuo maršruto, maksimali - 1 zlotas už ilgiausią maršrutą mieste nuo galo iki galo.
Mieste formaliai 3 maršrutai, bet maršrutas Nr. 3 realiai yra 5 atskiri maršrutai:
Nr. 1. Stotis - Žvėrynas (iki maždaug dabartinės Pušų g. (ul. Stara)
Nr. 2. Stotis - Kalvarijų g. (iki turgaus)
Nr. 3. Pospieška - Geležinkeliečių ligoninė (dabar Vilkpėdės)
Pospieška Antakalnyje, tiksliai sunku pasakyti kur; priešpaskutinė stotelė - Tamvajų. Tikriausiai autobusai važiavo iki buvusios konkės galinio punkto, o jis buvo kur dabar Antakalnio turgelis ir automobilių saugojimo aikštelė tarp P. Širvio ir Tverečiaus gatvių.
Ir kiti maršruto Nr. 3 variantai:
Stotis - Pospieška
Pospieška - Hoža (ul. Hoża), dabartinė V. Pietario g.
Stotis - Hoža
Stotis - Geležinkeliečių ligoninė
Geležinkeliečių ligoninė - Hoža.
Pateikti užmiesčio autobusų grafikai lentelėmis panašiai kaip traukinių, t.y. su tarpinėmis stotelėmis ir išvykimo laikais iš jų. Taip pat tarifai. Užmiesčio autobusai tai ne tik į priemiestį važiavę, bet ir pagal dabartinius standartus tarpmiestiniai.
Informator._Wilno._1929.PDF - 5.9 Mb
Comment
-
Lygiai prieš 50 metų, 1964m.vasario mėn.21d.Vilniaus Autobusų parkas pilnai persikėlė iš senų patalpų esančių Raudonosios Armijos pr.2, iį naujas patalpas esančias Verkių g.52.
O naujo autobuso parko statybos pradžia prasidėjo...., kai 1961m.balandžio 12d.LTSR Automobilų ir plentų ministerijos tuometinis ministras V.Martinaitis išsiuntė rašta LTSR Ministrų Tarybos pirmininko pavaduotojui K.Kairiui, kuriame išdėstė pasiūlymus keleivių vežimui autobusais gerinti.Rašte pabrėžiama, kad keleivinio transporto įmonių gamybinė bazė itin prasta, autobusų techninės priežiūros ir remonto cechai dirba 50 proc.pajegumu, sunkiomis sąlygomis pagrindiniai autobusų parkai.
Ministro teigimu, nuo 1962m.reikėtų skirti lėšų 5, 4 mln.rb.kasmet autobusų gamybinei bazei plėsti visoje respublikoje.Vilniaus Autobusų parko 400 vietų garažo statybai skirti 1, 6 mln.rb.Darbus baigti iki 1963m.pabaigos.E.Šiško nuotr.daryta 1964m.vasario mėn
Comment
-
Vilnius pačioje nepriklausomybės pradžioje, 1993-aisiais. Paimta iš http://www.johann-gerdes.de/vilnius1/album/index.html
Comment
-
-
Knyga: „Vilniaus autobusai: įmonės istorija ir dabartis”, 2004m.
Jeigu buvo išimkite.....
http://vap.vilniausvt.lt/knyga.pdf
Comment
-
-
Parašė vidoq Rodyti pranešimąNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
-
Parašė vidoq Rodyti pranešimąMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąAr tai tikrai vilnius nes škoda 9tr matosi tik vienos duris priekije o gale nera???
Comment
-
Parašė auris19 Rodyti pranešimąVilnius pačioje nepriklausomybės pradžioje, 1993-aisiais.
Paimta iš http://www.johann-gerdes.de/vilnius1/album/index.html
Dabar neįprastai atrodo daugiabučiai be įstiklintų balkonų
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLabai įdomios nuotraukos.
Dabar neįprastai atrodo daugiabučiai be įstiklintų balkonų
Parašė Civis Rodyti pranešimąVilnius, apie 1985 m. (iš asm. archyvo)
Comment
-
Kaip Vilniuje atsirado pirmieji autobusai
http://www.delfi.lt/auto/laisva-pava....d?id=66526172
Viešojo autobusų transporto istorija pasaulyje prasidėjo 1895 metais Vokietijoje, kai iš Deuc miesto į Zygeną pradėjo važinėti autobusas „Benz-Landauer“.Vilniuje pirmas automobilis pasirodė 1903 metais, o pirmas autobusas pradėjo važinėti 1909 m. iš Katedros aikštės į Verkius.
Comment
Comment