Pats viso miesto tramvajaus projektas skiriasi, nes atidžiau panagrinėjus brėžinius, matomi nusukimai: dvikelis dab. J. Tumo-Vaižganto g., vienkeliai Universiteto, Vilniaus ir Jogailos g., T formos išsišakojimas Bazilijonų g.
Nes buvo ne vienas pasiūlymas ir variantų svarstymai. Tai, kas yra bibliotekoje, yra tik nuotrupos iš skirtingų diskusijos dėl tramvajaus etapų.
Čekijoje neatsirado Karosos muziejui? Kitas klausimas - o Lietuvoje muziejui Karosos neprireikė?
Ją mačiau ties Varėnos ir Alytaus rajono riba, ant tikto per Merkį prasilenkiau. Ji savo eiga važiavo iš Vilniaus. Dar pagalvojau, kur ji važiuoja...
Tai paskutinė B841 modifikacija pasaulyje. Būtent todėl čekai ją nusipirko, nes pas juos tokios jau nėra. Lietuvos muziejui pakaktų ir paprastos B741, bet panašu, kad paskutinė važinėjusi, kuri buvo apipaišyta Gedimino prospekte, irgi niekam nėra reikalinga ir keliaus į metalo laužą.
Ši modifikacija (B841.1920) vienintelė Lietuvoje egzistavusi.
Būtent todėl čekai ją nusipirko, nes pas juos tokios jau nėra. Lietuvos muziejui pakaktų ir paprastos B741, bet panašu, kad paskutinė važinėjusi, kuri buvo apipaišyta Gedimino prospekte, irgi niekam nėra reikalinga ir keliaus į metalo laužą.
Su tokiu požiūriu, koks ištiko 382 Ikarusą, apie normalų muziejų galime tik pasvajoti
Atsirado Čekijos pakraštyje kažkuriam iš garažų, kur stovi privatiems asmenims priklausančios Karosos kaip muziejinės. Beje, šiomis dienomis praėjo techninę apžiūrą, artimiausiu metu keliaus į registraciją
Beje, @do97, kuris ir važiavo link Prahos kartu su čekais, montuoja filmuką, kaip sekėsi važiuoti Karosai link Čekijos
Ši modifikacija (B841.1920) vienintelė Lietuvoje egzistavusi.
Na, taip, nes šios modifikacijos autobusus rinko jau Lietuvoje, UAB Magnalis įmonėje, deka labai lengvai renkamos autobuso konstrukcijos (bet dėl to ir neilgaamžės). Bet čekams dėl to ji nė kiek mažiau vertinga
Su tokiu požiūriu, koks ištiko 382 Ikarusą, apie normalų muziejų galime tik pasvajoti
Ikarusas tai be žodžių. 9 metus stovėjo, bet dabar kažkam trukdyti pradėjo. Man atrodo, jeigu Škodos 9tr būtų keičiamos prie VVT, tai apie jokį muziejinį/pramoginį troleibusą nebūtų net kalbos.
Nelabai pagaunu informacijos apie dvipusio eismo įvedimą Savanorių pr. Nejaugi ten eismas buvo vienpusis, su ekskliuzyvia "troleibusų juosta" prieš eismą?
Nelabai pagaunu informacijos apie dvipusio eismo įvedimą Savanorių pr.
Nejaugi ten eismas buvo vienpusis, su ekskliuzyvia "troleibusų juosta" prieš eismą?
Taip, kažkada keletą metų vad. "Krasnūchoje" buvo toks eismo organizavimas:
- S. Konarskio gatve 2 ar 3 juostos nuo miesto centro iki Gerosios Vilties ar iki dabartinio Gerosios Vilties žiedo.
- Nuo Panerių link centro R.Armijos (dab. Savanorių) prospektu - 3 juostos ir viena troleibusams priešinga kryptimi.
- Atrodo, tuo pat metu buvo praplatinta G.Vilties gatvė, kai ten padidėjo krovininių automobilių srautas nuo Konarskio į link R.Armijos pr., bet tąreikia patiksinti.
Kai buvo pastatytas mazgas prie Vingio parko (apie 1977 m. - kaip yra ši laikraščio žinutė), Konarskio gatvė buvo perkirsta ir iš jos iškeltas viešasis transportas.
Comment