Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1977 m. gegužės 30 d.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąPats viso miesto tramvajaus projektas skiriasi, nes atidžiau panagrinėjus brėžinius, matomi nusukimai: dvikelis dab. J. Tumo-Vaižganto g., vienkeliai Universiteto, Vilniaus ir Jogailos g., T formos išsišakojimas Bazilijonų g.
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąLaikraštis „Vakarinės naujienos“ 1977 m. gegužės 30 d.
Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTai paskutinė B841 modifikacija pasaulyje. <...>
Būtent todėl čekai ją nusipirko, nes pas juos tokios jau nėra. Lietuvos muziejui pakaktų ir paprastos B741, bet panašu, kad paskutinė važinėjusi, kuri buvo apipaišyta Gedimino prospekte, irgi niekam nėra reikalinga ir keliaus į metalo laužą.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČekijoje neatsirado Karosos muziejui?
Beje, @do97, kuris ir važiavo link Prahos kartu su čekais, montuoja filmuką, kaip sekėsi važiuoti Karosai link Čekijos
Paskutinis taisė ssnaiperis; 2018.08.16, 00:15.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąŠi modifikacija (B841.1920) vienintelė Lietuvoje egzistavusi.
Su tokiu požiūriu, koks ištiko 382 Ikarusą, apie normalų muziejų galime tik pasvajoti
Comment
-
Šaltinis: virtuali paroda „Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus“
http://virtualios-parodos.archyvai.l...tygiaus/exh-92
Škoda Vilniuje, 1962
Statomas Antakalnio transporto žiedas, 1971
- 15 patinka
Comment
-
Vilniuje Nerimi plaukiojo „S. Nėris“, „Kijevas“, „Taškentas“, bet juos supjaustė kaip metalo laužą
Po karo mieste ėmė dominuoti viešasis transportas. Vilnius pagal troleibusų skaičių iškopė į 6 vietą pasaulyje, o pagal maršrutų ilgį tapo 5-as.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNelabai pagaunu informacijos apie dvipusio eismo įvedimą Savanorių pr.
Nejaugi ten eismas buvo vienpusis, su ekskliuzyvia "troleibusų juosta" prieš eismą?
- S. Konarskio gatve 2 ar 3 juostos nuo miesto centro iki Gerosios Vilties ar iki dabartinio Gerosios Vilties žiedo.
- Nuo Panerių link centro R.Armijos (dab. Savanorių) prospektu - 3 juostos ir viena troleibusams priešinga kryptimi.
- Atrodo, tuo pat metu buvo praplatinta G.Vilties gatvė, kai ten padidėjo krovininių automobilių srautas nuo Konarskio į link R.Armijos pr., bet tąreikia patiksinti.
Kai buvo pastatytas mazgas prie Vingio parko (apie 1977 m. - kaip yra ši laikraščio žinutė), Konarskio gatvė buvo perkirsta ir iš jos iškeltas viešasis transportas.
- 4 patinka
Comment
Comment