Parašė dyttrich
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
Kažkas panašaus kaip šie?
http://fotobus.msk.ru/photo/559156/?vid=367100 http://fotobus.msk.ru/photo/559926/
- 6 patinka
Comment
-
Parašė vidoq Rodyti pranešimą
Simboliška, kad dabar vėl galima važinėtis raudonais oslo manais.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąParašė Mettal Rodyti pranešimą13A - turbūt "krizinis" 13 Stotis - Liepkalnis?
P.S.. Beje, ar man tik "sapnuojasi", kad 61 maršrutui anksčiau (prieš 2013 metus) "Kuprioniškės" būdavo "Kelininkų" stotelės žiedukas Lydos plente (kur, turbūt, ir 13-to maršruto galinė stotelė buvo kadaise?), o ne visas "didysis ratas" (kaip važiuoja dabar) po tikrąsias Kuprioniškes?Paskutinis taisė aRa; 2018.05.27, 10:21.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą61 iki 2013 išvis nebuvo. Gal supainiota su 16A? Pastarasis važiavo iki Kuprioniškių, bet jo žiedas buvo Vilties ir Naujakurių gatvių kampe.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąMatyt, tik kažkodėl įsivaizdavau, kad to maršruto galinė ir buvo Kelininkų st.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąPastaroji, pagal maršrutų archyvą, nuo senų laikų, kai tik paleido 13-ą maršrutą. Vėliau 13-as maršrutas keletą kartų keitė savo trasas
Rašiau apie Kuprioniškių maršrutą – kaip Mettal teisingai patikslino – 16A. Ir, jei šio maršruto galinė niekada nebuvo Kelininkų st. žiedas, nesiginčysiu.
O kad 13-ojo maršruto trasa ne kartą keitėsi, atsimenu ir pats, ne tik iš archyvų
Comment
-
Šiuo atveju manau būtų vertinga prisiminti ir pacituoti Al1 atrastus 1913 metų tramvajaus projekto žemėlapį ir aprašymą. Tiesa, keista, kad čia 2 maršrutas iki Stoties, o Al1 brėžinyje - iki Katedros.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš jums dar kartą kartoju, kad dar caro laikais buvo atmestas variantas tiesti tramvajų per senamiestį. Pagrindine arterija pasirinkta Pylimo g.
Projektą rengė Siemens & Halske Rusijos padalinys.
Dalis projekto dokumentų su brėžiniais ir kt. yra M. Mažvydo bibliotekoje.
Viskas, kas išlikę geros kokybės, braižyta ant lapų spalvotai, lapai suklijuoti ir sulankstyti. Kai kurie planai suklijuoti ant audinio.
Vienas iš plano viršelių.
Tramvajaus maršrtutų schema. Maršrutai pavaizduoti spalvotai, deja, spalvos kopijuojant neišliko
Punktyru pažymėtos maršrutų trasos, kurių buvo atsisakyta. Kaip matyti, pagrindinė arterija yra Pylimio g., tik iš stoties tramvajus turėjo važiuoti dabartinėmis Geležinkelio, Aušros Vartų ir Bazilijonų g. Beje, linija į Užupį yra, tik buvo pažymėta geltonu ar šviesiai žaliu tušu, todėl prastai matosi (žr. schemą aukščiau).
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie Katedros, aikštėje formuojamas didelis žiedas ir pagrindinis persėdimo mazgas.
Galutinai patvirtinti maršrutai:
1 Stotis - Kalvarijų g. Linija dvikelė, išskyrus Pylimo g. siauras vietas, kur keliai sudvejinti, ir su vienkeliais intarpais prie Aušros vartų.
1A Stotis - Žaliasis Tiltas.
2 Katedra - Žvėrynas. Pradžia prie Botanikos sodo. Visa linija dvikelė.
3 Pohulianka - Užupis. Linija dvikelė nuo Pohuliankos iki Botanikos sodo. Po to vienkelė su pralankomis 4 stotelėse.
4. Skerdykla (dabart. Panerių g. gale) - Katedra - Antakalnis. Linija vienkelė nuo skerdyklos iki Naugarduko g. apačios. Tame ruože dvi pralankos. Antakalnio link nuo Zelionajos g. (dab. K. Jauniaus g.) vienkelė.
4A Katedra - Antakalnis
Plane išvardintos visos stotelės ir atstumai tarp jų metrais. Yra kontaktinio galios tinklo išdėstymo schemos (t.y. el. energijos perdavimo nuo elektrinės ir iki linijų, įtampos kritimo apskaičiavimai ir kt.), KT atramų išdėstymo schemų, iešmų ir kt. Skersiniai pjūviai kai kurioms vietoms. Tame tarpe ir nauja gatvių kanalizacija vandens surinkimui nuo bėgių pavaizduota. Atramos turėjo būti iš sukniedytų profilių, kai kur tvirtinamas KT prie pastatų.
Buvo numatyta įdiegti elektrinę šviesos signalizaciją, t.y. šviesoforus.
Siūlomas vagonas su dviašiu vežimėliu, kurio bazė 2,2 m. Vagono ilgis 8,38 m, plotis 2 m, aukštis nuo bėgio 3,295 m be pantografo. Vėžė - 1000 mm. Salono ilgis 4,68 m, abiejuose galuose įlaipinimo aikštelės su mašinisto postais. T.y. buvo siūlomi dvipusiai tramvajai. Aikštelės atviros, bet su durelėmis. Taigi, mašinistas būtų dirbęs lauko sąlygomis, tik kad po stogu ir su priekiniu stiklu... Stabdis orinis, sėdimų vietų 18, stovimų 20. Mediniai suolia palei šonines sienas, t.y. sėdima šonu.
Yra tramvajaus schema pateikta. Gamintojas neaiškus, bet tikriausiai Siemenso firmos ar jo padalinio būtų buvęs.Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.07.13, 15:54.
- 1 patinka
Comment
Comment