Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atrodo šios nuotraukos nebuvo
    1932 m. Vilniaus mieste važinėjo 21 autobusas 4 maršrutais

    1932 m. sausio 24 d.
    Firmos "Tommak" autobusų "Sauer" pašventinimas Vilniuje.
    Veiksmas turbūt vykta garažuose dab. Savanorių pr. (tuomet - Legionowa 2 )

    http://www.wilnoteka.lt/pl/artykul/w...ji-miejskiej-2

    Comment


      Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1971 m. liepos 15 d.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Atrodo šios nuotraukos nebuvo
        1932 m. Vilniaus mieste važinėjo 21 autobusas 4 maršrutais

        1932 m. sausio 24 d.
        Firmos "Tommak" autobusų "Sauer" pašventinimas Vilniuje.
        Veiksmas turbūt vykta garažuose dab. Savanorių pr. (tuomet - Legionowa 2 )
        Atvaizdas

        http://www.wilnoteka.lt/pl/artykul/w...ji-miejskiej-2
        Katedros aikštėje.



        AUTOMOBILISTA 1/2014

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Atrodo šios nuotraukos nebuvo
          1932 m. Vilniaus mieste važinėjo 21 autobusas 4 maršrutais
          ...
          O kokie buvo maršrutai?
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1979 m. spalio 9 d.

            Comment



              Tai čia linija iki Mados pratęsė. Prieš tai žiedas buvo prie Spaudos rūmų (vėliau pastatytu).

              Comment


                Parašė Zorro Rodyti pranešimą

                Tai čia linija iki Mados pratęsė. Prieš tai žiedas buvo prie Spaudos rūmų (vėliau pastatytu).
                Tik Mados tuo metu dar nebuvo, ją po kokių aštuonių metų atidarė.

                Comment


                  Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1979 m. lapkričio 22 d.



                  Comment


                    Albertas Kazlauskas „Vilniaus gatvės gyvos. Gidas po miesto periferiją“, Gatvės gyvos, Vilnius, 2017
                    Autobusas Vilnius - Naujoji Vilnia, 1937 m. NAC

                    Comment


                      Albertas Kazlauskas „Vilniaus gatvės gyvos. Gidas po miesto periferiją“, Gatvės gyvos, Vilnius, 2017
                      1-ojo maršruto troleibusas važiuoja Žvėryno tiltu 1958 m. Nuotr. L. Morozovo, LCVA


                      Liubarto tilto atidarymas 1987 m. Nuotr. M. Rebi, LCVA

                      Comment


                        Jočionys - buvusi galinė (ir tarpinė) 20 autobuso stotelė (žemėlapis).

                        Į šiaurės pusę


                        Į pietų (Gariūnų karjero, Ž. Panerių) pusę


                        Stotelės platforma. Vienintelis asfalto lopas Jočionių gatvėje. Ir dar su bordiūrais. Šiaip kiek neįprasta miesto teritorijoje matyti neasfaltuotą gatvę su metaliniais apšvietimo stulpais.

                        20 maršruto trasa nuo Ž. Panerių iki Jočionių (neskaitant trasos toliau link dabartinės Regitros). Brėžta ant 1966 m. žemėlapio (P.S. fantastiškos kokybės žemėlapis)



                        Išnykimas šiai stotelei pradėjo grėsti tarp 1980-1985 m., kai prasidėjo Gariūnų g. statyba. Tuomet kelias, kuriuo autobusai važiavo į šią vietovę, buvo perkirstas pusiau. Autobusai buvo nukreipti Kauno plentu, Gariūnų gatve, o tada, pagal nelabai detalius vėlesnius žemėlapius, kabarojosi į statų skardį (žr. Google Street View). Gal seniau ten ir būta iškasos keliui, o gal ir kiek kitaip važiuota - lygiagrečiai Gariūnų g., panašu, yra kažkokio kelio liekanos.


                        Maps.lt žemėlapis

                        Paskutinis autobusas iš Jočionių išvyko apie 1989-1990 m., kai 20 maršrutas buvo apjungtas su 47 ir pradėjo važiuoti naująja Jočionių g. (dabar - Paneriškių g.)
                        Paskutinis taisė Mettal; 2017.04.23, 11:06.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Iš filmuko „Šalia kelio vieškelėlio...“, 1985 m.



                          http://www.lrt.lt/mediateka

                          Comment


                            Tiesioginė nuoroda - http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/9233

                            Comment


                              Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                              Iš filmuko „Šalia kelio vieškelėlio...“, 1985 m.

                              Atvaizdas
                              Stotelė buvo apačioje prie ežero (Balsio), visai netoli paplūdimio, žiedas yra likęs iki pat šiandien (google maps). Viršuje ant kalno yra daug kolektyvinių sodų, ir, suprantama, sodininkai nemėgo lipti į kalną. Todėl prašė miesto valdžios, kad pakeistų 36 autobuso maršrutą taip, kad autobusas nenusileistų žemyn. Valdžia išklausė ir buvo sumanyta perkelti autobusų galinę stotelę į viršų netoli buvusios vietos. Tam Krakiškių gatvėje kaip ji dabar vadinasi išasfaltavo naują žiedą.

                              Bet keleiviams tuo žiedu taip ir neteko pasinaudoti, maršrutas į Krakiškių gatvę niekada nebuvo paleistas. Valdžia darsyk persigalvojo ir nukreipė 36 autobusą nuo Žaliųjų Ežerų į Balsių stotelę. "Savo" stotelės neteko ir paplūdimio poilsiautojai, ir paežerio sodininkai.

                              Tas vyko apie 1989-1990 metus. Tada pastatytas žiedas Krakiškių gatvėje taip ir nebuvo naudojamas. Jo pėdsakai yra išlikę iki šiol: [google maps], žiedas Krakiškių gatvėje yra visai netoli beveik tiesiai į rytus nuo žiedo, esančio prie paplūdimio.

                              Comment


                                Pagal 1991 m. rudens informaciją 36 dar važiavo iki ežero.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Linas_72 Rodyti pranešimą
                                  Stotelė buvo apačioje prie ežero (Balsio), visai netoli paplūdimio, žiedas yra likęs iki pat šiandien (google maps). Viršuje ant kalno yra daug kolektyvinių sodų, ir, suprantama, sodininkai nemėgo lipti į kalną. Todėl prašė miesto valdžios, kad pakeistų 36 autobuso maršrutą taip, kad autobusas nenusileistų žemyn. Valdžia išklausė ir buvo sumanyta perkelti autobusų galinę stotelę į viršų netoli buvusios vietos. Tam Krakiškių gatvėje kaip ji dabar vadinasi išasfaltavo naują žiedą.

                                  Bet keleiviams tuo žiedu taip ir neteko pasinaudoti, maršrutas į Krakiškių gatvę niekada nebuvo paleistas. Valdžia darsyk persigalvojo ir nukreipė 36 autobusą nuo Žaliųjų Ežerų į Balsių stotelę. "Savo" stotelės neteko ir paplūdimio poilsiautojai, ir paežerio sodininkai.

                                  Tas vyko apie 1989-1990 metus. Tada pastatytas žiedas Krakiškių gatvėje taip ir nebuvo naudojamas. Jo pėdsakai yra išlikę iki šiol: [google maps], žiedas Krakiškių gatvėje yra visai netoli beveik tiesiai į rytus nuo žiedo, esančio prie paplūdimio.
                                  Iš asfaltavus Krakiškių ir Avietyno g., jomis pradės važiuoti 65 maršruto autobusai ir bus buvęs ir nepanaudotas autobusų žiedas naudojamas, kaip tarpinė 65 maršruto autobusų stotelė.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Pagal 1991 m. rudens informaciją 36 dar važiavo iki ežero.
                                    Labai gali būti. Man irgi atrodė, kad maršrutas galėjo būti keičiamas vėliau, bet parašiau anksčiausią įmanomą laiką. Bet kuriuo atveju laikas sutampa su sklypų išdalijimu Balsiuose ir Balsių statymosi pradžia.

                                    Comment


                                      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                      Išasfaltavus Krakiškių ir Avietyno g., jomis pradės važiuoti 65 maršruto autobusai ir bus buvęs ir nepanaudotas autobusų žiedas naudojamas, kaip tarpinė 65 maršruto autobusų stotelė.
                                      Geros žinios, tik, man atrodo, bereikia išasfaltuoti Avietyno gatvę. Krakiškių gatvė yra išasfaltuota, tik joje reikia įrengti autobusų stoteles, o žiedą irgi teks sutvarkyti iš naujo, jeigu juo bus naudojamasi, nes jis jau visiškai sutrūnijęs. Įdomus dalykas dėl Avietyno gatvės. Ji yra labai siaura ir neįsivaizduoju kaip joje įrengs stoteles, ypač rytinėje pusėje. Gal irgi padarys kokį nors žiedą iš vakarinės pusės, kur yra miškas ir galima surasti erdvės gatvės platinimui? arba gal platins visą gatvę į vakarų pusę?

                                      Comment


                                        Fantazijos čia kažkokios, o ne realūs planai. Šio veikėjo pasakymus reikia vertinti labai atsargiai.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Linas_72 Rodyti pranešimą
                                          Geros žinios, tik, man atrodo, bereikia išasfaltuoti Avietyno gatvę. Krakiškių gatvė yra išasfaltuota, tik joje reikia įrengti autobusų stoteles, o žiedą irgi teks sutvarkyti iš naujo, jeigu juo bus naudojamasi, nes jis jau visiškai sutrūnijęs. Įdomus dalykas dėl Avietyno gatvės. Ji yra labai siaura ir neįsivaizduoju kaip joje įrengs stoteles, ypač rytinėje pusėje. Gal irgi padarys kokį nors žiedą iš vakarinės pusės, kur yra miškas ir galima surasti erdvės gatvės platinimui? arba gal platins visą gatvę į vakarų pusę?
                                          Žiedo nedarys, tiesiog darys paprastas stoteles abiejuose kelio pusėje, tam jau yra pradėti darbą. Pridedu numatomą 65 maršruto trasą per Kryžiokų ir Krakiškių g. Tiek Avietyno tiek Krakiškių g., vietos platinti yra, nes ant raudonųjų gatvių ribos yra išaugę medžiai tiek Avietyno tiek Krakiškių g. yra B1 kategorijos, o tai reiškia, kad tai turėtų būti 4 eismo juostų normali gatvė.

                                          Krakiškių gatvė prasideda Naujaneriuose nuo pastato Krakiškių g. 2 ir tęsiasi iki pat Balsių, bet nuo pastato Krakiškių g. 24 iki Krakiškių g. ir Krakiškių sodų 21-osios g., sankirtos yra neasfaltuota nemaža gatvės atkarpa. Tai galite pamatyti šiame vaizdo įraše nuo 8:32 min. iki 12:45 min.



                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Fantazijos čia kažkokios, o ne realūs planai. Šio veikėjo pasakymus reikia vertinti labai atsargiai.
                                          Reiškia seniai jau buvai, daug kas pasikeitė ir keičiasi, kas valandą. Ir dėl 65 maršruto trasos pakeitimo jau yra pradėti darbai, kad jis važiuotų Krakiškių g. Pasižiūrėk į pridėtą schemą.
                                          Attached Files
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X