Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal nelabai į tema, bet gal galit pasakyti dėl ko buvo išmontuotas (labai seniai) kontaktinis tinklas į Valakampius ir maršrutas sutrumpintas iki Antakalnio?
    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

    Comment


      Maršrutas nebuvo sutrumpintas, bet visai panaikintas.

      Comment


        Kai pavogė laidus, jei gerai pamenu

        Man įdomu, kaip tie troleibusai į Vlkp II važiuodavo, jei kaip prisimenu, KT atramos tik vienoje gatvės pusėje. Gal kas pasisakys?

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Atkreipčiau dėmesį, kad Vilniuje pagrindinės buvo metalinės lentelės. Nes jos buvo išorėje. Papildomos - priekyje, gale buvo gal ir kartoninės. Nors tikrai buvo metailinių.

          Kartonai užkariavo VAP (VVT dalis dabar) tik su labdara, o galutinai - su Karosais.
          O Kaune, kiek teko pastebėti, vienetai autobusų, kurių lentelės dedamos išorėje ant autobuso kėbulo. Kiek supratau, tos lentelės yra plastikinės. O troleibusų lentelės su numeriu išorėje - metalinės. Aišku, neturiu informacijos, ar naujesnės lentelės (pvz 4 troleibuso maršruto) yra irgi metalinės, ar irgi plastikinės, kaip ir autobusų parke?

          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Kai pavogė laidus, jei gerai pamenu

          Man įdomu, kaip tie troleibusai į Vlkp II važiuodavo, jei kaip prisimenu, KT atramos tik vienoje gatvės pusėje. Gal kas pasisakys?
          Gali būti toks variantas kaip ir Kaune, Neries krantinėje: ant stulpo uždėtas ilgas metalinis laikiklis, kuris ir prilaiko kontaktinį tinklą.
          Kad būtų aiškiau, apie ką kalbu, įdedu nuorodą iš transphoto į forumiečio Valiaus Kėdainiečio darytą nuotrauką būtent toje vietoje. >>
          Paskutinis taisė ssnaiperis; 2015.12.09, 23:23.
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
            O Kaune, kiek teko pastebėti, vienetai autobusų, kurių lentelės dedamos išorėje ant autobuso kėbulo. Kiek supratau, tos lentelės yra plastikinės. O troleibusų lentelės su numeriu išorėje - metalinės. Aišku, neturiu informacijos, ar naujesnės lentelės (pvz 4 troleibuso maršruto) yra irgi metalinės, ar irgi plastikinės, kaip ir autobusų parke?
            Aš kalbu apie istoriją. Lenteles 198x - 199x. Po to ir Ikarus atsirado vidinės, pagal Karosus. Viduj pliusas - apšvietimas (Karosa, labdara), ėvara. Minusas - apvertimas, vagystės, apšalimai, mažas dydis.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Man įdomu, kaip tie troleibusai į Vlkp II važiuodavo, jei kaip prisimenu, KT atramos tik vienoje gatvės pusėje. Gal kas pasisakys?
              Ten akivaizdžiai linija abiems kryptims buvo pakabinta ant tų pačių stulpų.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                O Kaune, kiek teko pastebėti, vienetai autobusų, kurių lentelės dedamos išorėje ant autobuso kėbulo. Kiek supratau, tos lentelės yra plastikinės. O troleibusų lentelės su numeriu išorėje - metalinės. Aišku, neturiu informacijos, ar naujesnės lentelės (pvz 4 troleibuso maršruto) yra irgi metalinės, ar irgi plastikinės, kaip ir autobusų parke?

                Gali būti toks variantas kaip ir Kaune, Neries krantinėje: ant stulpo uždėtas ilgas metalinis laikiklis, kuris ir prilaiko kontaktinį tinklą.
                Kad būtų aiškiau, apie ką kalbu, įdedu nuorodą iš transphoto į forumiečio Valiaus Kėdainiečio darytą nuotrauką būtent toje vietoje. >>
                Dėkui už foto ir paaiškinimus apie KT ekonomišką prilaikymą.

                Fanierinės lentelės lauke nelaikytų. 198x plastikai, lipdukai, lazeriu išpjaustomos raidės dar nebuvo įvaldyti. Žymiai paprasčiau imti skardos gabalą, visą nudažyti mėlynai. Tada dėti trafaretą "3" ir "3" ir naudotis baltais dažais. Tą matome Ikaruso 33 maršrute nuotrauką prie Černiachovskio tilto.

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Ar kas nors tokią yra regėjęs? Internete yra patalpintos 1974, 75, 77, 78, 80 ir 81 m. schemos ir net tos pačios iš skirtingų šaltinių, bet 1979 dar nesu matęs.


                  1977, 78, 79 - identiški.
                  Paskutinis taisė vidoq; 2015.12.10, 16:14.

                  Comment


                    Tai yra viešojo transporto maršrutai ten visiškai nesiskiria?
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Taip nesiskiria, duomenys 1976-77 m.
                      Tik 1977 sąraše trūksta 33 maršruto, bet schemoj yra.
                      Paskutinis taisė vidoq; 2015.12.10, 17:31.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Kai pavogė laidus, jei gerai pamenu

                        Man įdomu, kaip tie troleibusai į Vlkp II važiuodavo, jei kaip prisimenu, KT atramos tik vienoje gatvės pusėje. Gal kas pasisakys?
                        Atramos buvo iš abiejų pusių. Dar spėjau studentu būdamas paskutiniais 14 maršruto (Antakalnis-Valakampiai) gyvavimo metais juo pasivažinėti, romantika, kaip ir 8 maršrutu iki Paupio. Tiesiog ant atramų vienoje pusėje nebuvo apšvietimo, tai manau kai panaikino liniją ir tas atramas nurinko, kad tušti metalo vamzdžiai be reikalo nestovėtų.

                        Comment


                          Ar galima schemas tų metų? bent linkus?

                          1979 m. 33g nebuvo poreikio, nes Žalgirio-Ateities tebuvo ~ 7 stotelės. 1987 m. schemoje išilginta Žalias t. - Fabijoniškės (internatas)

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Ar galima schemas tų metų? bent linkus?

                            1979 m. 33g nebuvo poreikio, nes Žalgirio-Ateities tebuvo ~ 7 stotelės. 1987 m. schemoje išilginta Žalias t. - Fabijoniškės (internatas)
                            Kažkurios schemos tikrai yra šioje bei Vilniaus planų ir žemėlapių temoje http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=5748
                            Jeigu ko nerasite - rašykite - įkelsiu.

                            1977 ir 1978 schemose 33 buvo Žalgirio - Internatas, iki Žaliojo tilto pagal schemas pratęstas tarp 1981 ir 1987.
                            Kol kas su 33G gaunasi taip, kad jis buvo paleistas apie 1988 ir važiavo vėliausiai iki 1990-1991 m., o paskui vėl atnaujintas po kokių 1992 ir panaikintas iki 1997.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Kažkurios schemos tikrai yra šioje bei Vilniaus planų ir žemėlapių temoje http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=5748
                              Jeigu ko nerasite - rašykite - įkelsiu.

                              1977 ir 1978 schemose 33 buvo Žalgirio - Internatas, iki Žaliojo tilto pagal schemas pratęstas tarp 1981 ir 1987.
                              Kol kas su 33G gaunasi taip, kad jis buvo paleistas apie 1988 ir važiavo vėliausiai iki 1990-1991 m., o paskui vėl atnaujintas po kokių 1992 ir panaikintas iki 1997.
                              33 greitas nebuvo panaikintas, o tiesiog pakeistas į paprastą 33 ir pradėjo važinėti Žaliasis tiltas-Fabijoniškės.

                              Comment


                                Bet ir paprastas 33 juk važiavo tuo pat metu, kai buvo 33G.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1967 m. lapkričio 2 d.

                                  Comment


                                    10 maršrutas 1983 ir 1972 m.



                                    Comment


                                      Pirmoje nuotraukoje, kiek supratau, prie Subačiaus apžvalgos akštelės, kai eismo organizavimas buvo maždaug kaip Nemenčinės pl. ir O. Milašiaus sankryžoje?
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Kitoje forumo šakoje vyko diskusija apie VT nenaudojamas įvažas GV. Pavyzdžiui, čia

                                        Gal kas galite pakomentuoti - kaip turėjo važiuoti šie autobusai (jei autobusai)?

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Bet ir paprastas 33 juk važiavo tuo pat metu, kai buvo 33G.
                                          Jie tiesiog buvo apjungti į vieną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X