O kas čia keisto? Konstrukcija paprasta ir nėra ką tobulinti. Izoliatoriai ne mediniai, bet iš impregnuotos bekelitinės fanieros. Iš jos gaminamos netgi kai kurios lėktuvų detalės ir netgi tarybinių raketų (kosminių, ne karinių) detalės. Dabar jau pakeisti keraminiais. Bet įtariu, kad su jais bus daug bėdų. Tiesiog nukritus štangai, izoliatoriai bus sudaužyti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
1935 m. Vilniaus miesto vedlys.
Knygutėje pateikti traukinių tvarkaraščiai ir užmiesčio autobusų tvarkaraščiai bei pašto ir telegrafo informacija.
Nukopijavau tik autobusų tvarkaraščius.
Przewodnik._Wilno._1935.PDF - 3.4 Mb
Comment
-
Parašė WastedYears Rodyti pranešimąSudarytoja Ramutė Macienė. „Vilnius“, Vilnius, „Mintis“, 1986
Prie Žaliojo tilto (nuotraukos fragmentas)
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Civis Rodyti pranešimąUžfiksuota avarija? (oranžinis moskvičius ir raudonas žiguliukas nuotraukos centre)
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą1935 m. Vilniaus miesto vedlys.
Knygutėje pateikti traukinių tvarkaraščiai ir užmiesčio autobusų tvarkaraščiai bei pašto ir telegrafo informacija.
Nukopijavau tik autobusų tvarkaraščius.
Przewodnik._Wilno._1935.PDF - 3.4 Mb
Comment
-
Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
Čia, kiek supratau, fotografuota Žvėryno mikrorajone Sėlių gatvėje prieš Žvėryno žiedą?
Comment
-
Delfi.lt 2014.01.21
Ričardas Žičkus
Kur ir kaip Vilniuje atsirado pirmosios benzino kolonėlės
Benziną vairuotojai galėjo įsigyti žibalo ir naftos produktų parduotuvėse ar sandėliuose nedidelėse uždarose talpose (kanistruose). 1924 metų pabaigoje miesto gatvėmis pradėjo važinėti maršrutiniai autobusai, kurie tapo pagrindiniu benzino vartotoju mieste. Todėl Lenkijos įmonės, prekiaujančios naftos produktais, jau 1925 metų pavasarį Vilniaus magistratui pradėjo siųsti prašymus leisti statyti mieste benzino kolonėles.
(...)
Bendrovė „Oleum", viena pirmųjų, po išankstinio susirašinėjimo su magistratu ir privačių pokalbių su miesto tarybos nariais, 1925 m. birželio 17 d. magistrato žemės skyriui įteikė prašymą išsinuomoti žemės sklypą benzino kolonėlės statybai Katedros aikštėje, tiksliau A.Mickevičiaus gatvės (dab. Gedimino pr.) ir Katedros aikštės sankirtoje. Magistrato technikos ir statybos skyriai šiai vietai nepritarė ir pasiūlė kolonėlę statyti prie tramvajaus ir autobusų, važiuojančių į Antakalnį, sustojimo vietos. Bendrovei „Olejum" ši vieta netiko, tad po kelių mėnesių diskusijų buvo pasirinkta vieta Katedros aikštės ir Marijos Magdelenos g. sankirtoje (dabartinėje Šventaragio g.). (...)
Fotografo J.Bulhako nuotraukoje 1938 metais rekonstruojama Katedros aikštė.
Nuotraukoje matyti ir pirmoji Vilniaus benzino kolonėlė, prie kurios sustojęs motociklas.
http://www.delfi.lt/auto/laisva-pava....d?id=63791422
Comment
-
2000-07-27–2000-08-27 Vilniuje 2 ir 4 maršrutu važinėjo žemagrindė „Škoda“:
http://www.foto.elta.lt/photos/dir11...r29/dir1/6.jpg.
Ką dar apie ją žinot?
Comment
-
Dar ELTOS nuotraukų iš Vilniaus:
1998 atidaryta linija į Saulėtekį:
http://www.foto.elta.lt/photos/dir12...r30/dir1/2.jpg
http://www.foto.elta.lt/photos/dir12...r30/dir1/3.jpg
„Škodos TrM“ atvyko Vilniun. 1999 gruodis.
http://www.foto.elta.lt/photos/dir13...r33/dir1/5.jpg
http://www.foto.elta.lt/photos/dir13...r33/dir1/4.jpg
Comment
-
Kadras iš laidos "Požiūris" 2008-04-12 http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/15631/poziuris?popup
Vilnius. Pagal siužetą galėtų būti Kareivių g. Šiuos troleibusus kelias sekundes parodo pačioje laidos pradžioje.
Paskutinis taisė WastedYears; 2014.01.27, 22:20.
Comment
Comment