Parašė Missoni
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąPaskutinis taisė AutoLiet; 2018.08.19, 09:43.
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Paskutiniai du Ikarus 620 buvo nurašyti 1978 m. gruodžio 19 d. 6524 71-20ЛЛИ(59-78ЛИК) ir 1269 18-41ЛИН.
Gal žinai, kada nurašyti paskutinieji ZIS-154 ir ZIS-155 ?
Comment
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimą
Tuomet pastarieji du veteranai buvo rekordininkai. Vienas iš jų net 10 metų "išgyveno". Jeigu neklystu, vidutiniškai Ikarus-620 tarnavimo laikas būdavo apie 7-8 m.
Gal žinai, kada nurašyti paskutinieji ZIS-154 ir ZIS-155 ?
Comment
-
Šaltinis: virtuali paroda „Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus“
http://virtualios-parodos.archyvai.l...tygiaus/exh-92
ZIS Kauno gatvėse, 1950
pic uploader
- 3 patinka
Comment
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimą
Gal žinai, kada nurašyti paskutinieji ZIS-154 ir ZIS-155 ?
Paskutiniai du ZIS-155 nurašyti 1968 m. kovo 22 d. (396 лч 31-65 ir 56 15-94 лиз (лч 66-39)).
396 1962 m. gautas iš Kauno valstybinio dramos teatro.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe kopija, tik kėbulo dizainas panašus, nes tikriausiai tik jis ir nukopijuotas. Ir tai autobusas gerokai trumpesnis. Autobusas surinktas iš pilnai tarybinių agregatų, kokie tuo metu buvo pramonės gaminami.
https://pikabu.ru/story/avtobusyi_zi...ototip_3591505.
Kam yra sunkiau su rusų kalba, perpasakosiu glaustai:
ZIS 154 kėbulai pradėti gaminti 1946m., gavus amerikiečių kompanijos "General Motors" licenciją. Variklis - elektro-dyzelis, įtaisytas galinėje autobuso dalyje. Iš pradžių variklius rusai bandė įtaisyti savo gamybos - JAZ-204D. Pastarieji nebuvo optimaliai ir kokybiškai sukonstruoti, labai dūmindavo, buvo itin triukšmingi, o ir resursas trumpas. Net tais laikais kuro sunaudojimas viršydavo visas normas. Maskvos valdžiai nutarus išleisti pirmąją ZIS 154 partiją į maršrutą, iš amerikiečių buvo nupirkta reikalingas kiekis "Detroit Diesel" originalių variklių ir problema laikinai buvo išspręsta. Vėliau nusižiūrėjus minėtus originalius amerikiečių variklius, tačiau neturint licencijos, rusai ėmėsi gaminti "savus". Tačiau ilgainiui ir tie nepasiteisino. 1949 m. buvo sukonstruotas ZIS 155, trumpesnio kėbulo ir visiškai kitokio variklio. Jis buvo vairuotojo kabinoje, kėlė didelį triukšmą ir skleidė itin daug šilumos. Apie vairuotojo komfortą anuomet niekas negalvojo.
Grįžtant prie "General Motors" autobusų kėbulų, norėtųsi paminėti, jog pagal pastarųjų brėžinius buvo gaminami ir tramvajai MTV-82 bei troleibusai MTB-82. Šiuos modelius, iki atsirandant "Škodoms" vyresni vilniečiai bei miesto svečiai, manau, dar pamena.
- 4 patinka
Comment
Comment