Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš pradžių net pasirodė, jog paskutinė nuotrauka iš Pylimo gatvės Vilniuje. Įdomūs kadrai.

    Comment


      Virtuali paroda "Retro žvilgsnis į susisiekimą autobusais Kaune 1923 – 1940 m."
      http://knyga.kvb.lt/index.php?option...d=252&Itemid=9

      Comment


        Parašė kostasas Rodyti pranešimą
        Virtuali paroda "Retro žvilgsnis į susisiekimą autobusais Kaune 1923 – 1940 m."
        http://knyga.kvb.lt/index.php?option...d=252&Itemid=9
        Vistik neįmanoma atsižavėti tų laikų kalbos "perliukais"

        Comment


          Autobusai Rotušė-Panemunė 1925 m.


          ebay.de

          Comment


            Parašė Elis Rodyti pranešimą
            Vistik neįmanoma atsižavėti tų laikų kalbos "perliukais"
            Kam perliukai, o man tai taip įprastinis stilius, kad aš net nepastebiu, kad dabar kažkas kitaip.

            Turiu klausimuką žinovams: Facebooke kilo diskusija kelintų metų gali būti ši fotonuotrauka? Ir kelintais metais į Baršausko gatvę įvažiavo pirmasis troleibusas?


            Ačiū.
            Be parašo

            Comment


              Parašė 0rnito Rodyti pranešimą
              Ir kelintais metais į Baršausko gatvę įvažiavo pirmasis troleibusas?
              1971 – atidarytas maršrutas nr. 5 M. Gorkio g. (Petrašiūnai) – Kauno pilis. Trasa: M. Gorkio (T. Masiulio) g., I. Černiachovskio g. (R. Kalantos g., K. Baršausko g.), K. Baršausko g. (K. Baršausko g., Tunelio g.) M. K. Čiurlionio g., Lenino (Vytauto) pr., K. Donelaičio g., E. Ožeškienės g., Laisvės al., K. Požėlos (Šv. Gertrūdos) g., st. Kauno pilis. Atgal: st. Kauno pilis, Šv. Gertrūdos g., M. Valančiaus g., Vilniaus g., F. Dzeržinskio (Vilniaus) g., Laisvės al., toliau ta pačia trasa.
              http://tinklarastis.nvtka.lt/2314.aspx
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Ačiū, Mettal
                Be parašo

                Comment


                  Miesto ir priemesčio autobusų maršrutai 1962 m. "Kautros" archyvas.

                  1. Panemunė - Rotušė. Panemunė – Rotušė – Birutė (aptarnavo Ikarus 60, 66, 620).
                  2. Atrama – Klinika. Atrama – Murava (aptarnavo ZIS 155, Ikarus 620).
                  3. Sargėnai – Klinika, Sargėnai – Murava (aptarnavo ZIS 155, Ikarus 620).
                  4. Rotušė – Kolūkis „Bolševikas“. Rotušė – VIII fortas (aptarnavo KAG 3).
                  5. Rotušė – Garliava (aptarnavo ZIS 155).
                  6. Stotis – II fortas (aptarnavo LAZ 695).
                  7. Rotušė – Freda (aptarnavo ZIS 155).
                  8. Stotis – Murava (aptarnavo ZIL 158).
                  9. Rotušė – Lampėdžiai (aptarnavo ZIS 155).
                  10. I-ji Tarybinė ligoninė – Varpų g. (aptarnavo ZIS 158).
                  11. Rotušė – Raudondvaris (aptarnavo ZIS 155).
                  12. Rotušė – II-ji Birutė (aptarnavo ZIS 155).
                  13. Rotušė – Kleboniškis (aptarnavo ZIS 155).
                  14. Stotis – Turžėnai (aptarnavo LAZ 695).
                  15. Stotis – XVIII krantas (aptarnavo GAZ/PAZ 651).
                  16. Yliškės – Murava (aptarnavo Ikarus 60).
                  17. Stotis – Birštonas (aptarnavo Ikarus 55, Ikarus 630).
                  18. Rotušė – Noreikiškės (aptarnavo ZIS 155).
                  19. Rotušė – MBS (aptarnavo ZIS 155).
                  20. Stotis – Kulautuva (aptarnavo Ikarus 630, LAZ 695).
                  21. Petrašiūnai – Panerių g. (aptarnavo LAZ 695).
                  22. I-ji Tarybinė ligoninė – Petrašiūnai (aptarnavo LAZ 695).
                  23. Stotis – Sargėnai. Stotis – Vytėnai (aptarnavo ZIL 158).
                  24. Stotis – Seredžius (aptarnavo Ikarus 630).
                  26. Rotušė – Ežerėlis (aptarnavo LAZ 695).
                  29. Rotušė – Kazlų Rūda (aptarnavo LAZ 695).
                  30. Stotis – Vandžiogala (aptarnavo Ikarus 630).
                  31. Rotušė – Linksmadvaris (aptarnavo LAZ 695).
                  32. Geležinkelio tiltas – Vičiūnai (aptarnavo ZIS 155).
                  33. Panemunė – „Biliūno“ vardo kolūkis (aptarnavo LAZ 695).
                  34. Stotis – Labunava – Baptai (aptarnavo LAZ 695).
                  36. Palemonas – Petrašiūnai (aptarnavo ZIL 158).
                  37. Panemunė – Viršužiglis (aptarnavo LAZ 695).
                  38. Panemunė – Šilavotas (aptarnavo LAZ 695).
                  39. Stotis – Pažėrai – Darsuniškis (aptarnavo LAZ 695).
                  40. Panemunė – „Nemuno“ vardo kolūkis (aptarnavo LAZ 695).
                  41. Stotis – Kalniečių g. (aptarnavo ZIS 155, ZIL 158).
                  42. Petrašiūnai – Romainiai. Petrašiūnai – Sargėnai (aptarnavo LAZ 695).
                  Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.07.03, 08:47.

                  Comment


                    Oi, prisimenu šį, 10-ąjį maršrutą: I-ji Tarybinė ligoninė – Varpų g. Ir ZIS 158 atsimenu. Tada man buvo 7 metukai, o į autobusą, važiuoti į centrą mes su Tėvais lipdavome dabartinėje "Studentų" stotelėj Baranausko gatvėje. Ji antra nuo Varpo galinės, todėl beveik visada gaudavau vietą atsiklaupti ant kelių už vairuotojo nugaros ir jaustis tarsi vairuoju. Tai buvo tikras kaifas, nors to žodžio tada ir nežinojau. p.s. Tiems, kas nebeprisimena tų laikų autobusų, paaiškinu, kad keleivių salonas buvo stačiakampio formos, o autobuso priekyje, už šoferio [taip, tada visi vairuotojus vadinome šoferiais] nugaros buvo plati sėdynė, kur keleiviai sėdėjo veidu į salono galą, o mes, vaikai, klūpėdavome veidu į autobuso priekį ir viską matėme "be kliūčių".
                    Paskutinis taisė 0rnito; 2015.07.03, 11:21.
                    Be parašo

                    Comment


                      Kur buvo šie objektai?
                      1. Kolūkis "Bolševikas" (gal kažkur link dabartinių Šilainių?)
                      2. XVIII krantas (nesitiki, kad iš tų, kur Šančiuose)
                      3. "Biliūno" kolūkis
                      4. "Nemuno" kolūkis

                      Comment


                        Parašė Elis Rodyti pranešimą
                        Kur buvo šie objektai?
                        1. Kolūkis "Bolševikas" (gal kažkur link dabartinių Šilainių?)
                        2. XVIII krantas (nesitiki, kad iš tų, kur Šančiuose)
                        3. "Biliūno" kolūkis
                        4. "Nemuno" kolūkis
                        Biliūno kolūkis buvo Šlienavoj. Kitų nežinau.

                        Comment


                          Parašė Elis Rodyti pranešimą
                          Kur buvo šie objektai?
                          1. Kolūkis "Bolševikas" (gal kažkur link dabartinių Šilainių?)
                          2. XVIII krantas (nesitiki, kad iš tų, kur Šančiuose)
                          3. "Biliūno" kolūkis
                          4. "Nemuno" kolūkis
                          Galiu ir pameluoti, bet man atrodo, kad Bolševikas buvo už IX forto [važiuojant iš Kauno], o Biliūno kolūkis lyg tai anapus Vilniaus - Kauno magistralės, kažkur už "autoMinutės" šroto. Arba kitaip sakant, neprivažiavus Ramučių. "Nemuno" nežinau, o XVIII krantas tai tas pats Šančių krantas kaip ir šiandiena.
                          Be parašo

                          Comment


                            Parašė Elis Rodyti pranešimą
                            Kur buvo šie objektai?
                            2. XVIII krantas (nesitiki, kad iš tų, kur Šančiuose)
                            Tas pats iš Šančių. Galima sakyti - dabartinio Vokiečių g. žiedo prototipas.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Taip pat keistas pasirodė 16-as maršrutas. Gan keista, kad jau tais laikais egzistavo maršrutai priemiestis-miestas-priemiestis. Netgi dabar Kaune tokių tėra vos keletas (17, 23, 39, 150)

                              Comment


                                Parašė Elis Rodyti pranešimą
                                Taip pat keistas pasirodė 16-as maršrutas. Gan keista, kad jau tais laikais egzistavo maršrutai priemiestis-miestas-priemiestis. Netgi dabar Kaune tokių tėra vos keletas (17, 23, 39, 150)
                                Tada priemiesčio ir miesto maršrutais dirbo viena ir ta pati įmonė. Vėliau ją atskyrė.
                                17, 23, 39 yra miesto tipo maršrutai, o 150, kadaise buvęs miesto, jau ilgokai yra rajono.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Elis Rodyti pranešimą
                                  Taip pat keistas pasirodė 16-as maršrutas. Gan keista, kad jau tais laikais egzistavo maršrutai priemiestis-miestas-priemiestis. Netgi dabar Kaune tokių tėra vos keletas (17, 23, 39, 150)
                                  Kuo tau 16-as keistas, jis ir dabar beveik nepasikeitęs, tik pratęstas iki Taikos pr.

                                  Comment


                                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                                    Kuo tau 16-as keistas, jis ir dabar beveik nepasikeitęs, tik pratęstas iki Taikos pr.
                                    Ne pats maršrutas keistas, o tai, kad jau tais laikais buvo maršrutų priemiestis-miestas-priemiestis, kurie ir dabar yra gana reti.
                                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                    Tada priemiesčio ir miesto maršrutais dirbo viena ir ta pati įmonė. Vėliau ją atskyrė.
                                    17, 23, 39 yra miesto tipo maršrutai, o 150, kadaise buvęs miesto, jau ilgokai yra rajono.
                                    Nesvarbu, miesto ar priemiesčio, svarbu jo tipas, kuris net dabar nėra būdingas nei miesto, nei priemiesčio maršrutams.

                                    Comment


                                      Todėl, kad jau net tada į VT buvo žiūrima kompleksiškai. Mėgstamas žodis tarybiniais laikais, nors kiek iš vėlesnio periodo. Dabar gi kiekviena savivaldybė tik savo žiūri. O kad nuo tokio požiūrio blogiau keleiviams ir tai skatina automobilizaciją su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis, niekam nerūpi.

                                      Comment


                                        Nors Al1 jau beveik atsakė į Elis klausimą, norisi pridurti, kad klausėjas, matyt, yra labai jaunas, todėl jam dar sunku suvokti, kad 1960 metai nėra labai senas laikas. Vaikystėje gi ir vasara atrodo nesibaigianti.
                                        Be parašo

                                        Comment


                                          Parašė 0rnito Rodyti pranešimą
                                          Nors Al1 jau beveik atsakė į Elis klausimą, norisi pridurti, kad klausėjas, matyt, yra labai jaunas, todėl jam dar sunku suvokti, kad 1960 metai nėra labai senas laikas. Vaikystėje gi ir vasara atrodo nesibaigianti.
                                          Kiekvienu atveju tie 1960 gali atrodyti skirtingai. Vienais atvejais tai visai neseni laikai, kitais atvejais tai gali atrodyti kaip akmens amžius

                                          Comment

                                          Working...
                                          X