Laikraštis "Kauno tiesa" 1987 m. liepos 30 d.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKeista... O 1 troleibuso maršrutas? Pamiršo jį parašyti?
Comment
-
Kai pradėjo rekonstruot Vilniaus g, tai troleibusai nuo 1983 metų pradėjo nuo pilies važiuoti taip: Kauno pilis (Jonavos g.-Šv-Gertrūdos g-Gimnazijos g-Vilniaus g.( nuo dabartinės požeminės perejos iki Laisvės al). Eismas vyko žiedu kaip dabar tik troleibusai pasukdavo į Jonavos gatve, pravažiuodavo pro Lituanicos pastato paradines duris, veliau sukdavo į Šv. Gertrūdos. Pačiame posukyje buvo dispečerinė. Tada Šv. Gertrūdos gatve pro aikšte, pasukdavo į dešine, aplenkdavo Maironio gimnaziją ir sukdavo į Vilniaus g ties ten kur dabar yra požeminė perėja ir toliau į Savanorių pr ir link stoties kaip dabar važiuoja .Kai 1987 metais Vilniaus gatvėje atsirado požeminė perėja tai troleibusai pradėjo važiuoti nuo pilies taip kaip yra dabar. 1 maršrutas buvo tai naikinamas tai vėl atsirasdavo, nes pagrindinis buvo 3 Draugystės-Panemunė. 1995 metų vasarą pasikeitė 1,3,5 maršrutai. Atsirado dabartiniai 13 ir 14. 1 pradėjo kursuoti labai dažnai iki Kauno pilies, taip pat 3 iki pilies 1995 metų vasarą,nuo rudens iki Kęstučio g, 5 tai iki pilies tai iki Vilniaus.Paskutinis taisė OneMillion; 2015.11.08, 14:48.
Comment
-
Ačiū už patikslinimą, bet reikia dar kelių
1) anksčiau minėjai, kad Vilniaus g. pradėta rekonstruoti 1981 m., o dabar jau - 1983. 10 maršrutas paleistas 1981 lapkritį. Jis dar važiavo per Rotušę ir Vilniaus g.?
2) 1986 m. schemos fragmente matosi, kad jau nebėra linijos per Kauno pilies autobusų žiedą, tačiau nesimato, kaip ten yra su likusia Vilniaus g. (Dzeržinskio g.) Ar abiejose vietose eismas panaikintas vienu ir tuo pačiu metu?
3) labiau retorinis klausimas: po linijų Vilniaus g. ir prie Kauno pilies panaikinimo, neliko nė vieno maršruto, kuris važiuotų iki žiedinės sankryžos kaip dabar 2 maršrutas, nors kontaktinis tinklas apsisukimui buvo. Čia dėl to, kad būtinai reikėjo dispečerinės? Minėtame 1986 m. schemos fragmente maršrutai jau yra pertvarkyti (2 iki Draugystės g., 4-5 - žiediniai)Paskutinis taisė Mettal; 2015.11.08, 16:10.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąNorėjau paklausti, gal kas girdėjote apie sovietmečiu planuotą greitąją tramvajaus liniją? Kokia trasa buvo numatyta?
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąNa kiek pamenu pats tiek ir žinau. Per tą laikotarpį nuo 1981 iki 1987 pakeitimų buvo visokių. Kada pradėjo važiuoti 10 nepamenu, bet 5 po 1987 pradėjo važiuoti iki Vilniaus. 4 ir 8 su 10 iki Kėdainių g.
Kas liečia 1987 m. pakeitimus, tai 1986 m. schemoje 4 ir 5 jau žiediniai, 8 ir 10 - iki Kėdainių g. Ta schema yra šios temos 2 pranešime. Gaila, kad Romas taip ir nepatalpino didesnio schemos fragmento - tai labai padėtų aiškinantis tikslias datas. Ir, tarp kitko, AutoLiet tai sumažintų senų laikraščių, kuriuos reikia peržiūrėti kiekįPaskutinis taisė Mettal; 2015.11.08, 19:29.
Comment
-
-
Oba Jeigu yra po ranka, gal galit perfotografuoti ir įkelti čia visą schemą kartu su kitoje pusėje esančiu maršrutų sąrašu? Nebūtinai viską vienoje nuotraukoje - pakaks ir atskirais gabalais.
Tame centro gabale dabar jau aiškiai matosi, kad Vilniaus (Dzeržinskio) g. tapo pėsčiųjų jau 1986, o ne 1987 m.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai taip gaunasi, kad tuo metu (1987 m.) 1 nebevažiavo? Ir beje, gal tau, kaip "labai vietiniam" žinoma, kaip vyko troleibusų eismas prie Kauno pilies autobusų žiedo, kai Vilniaus g. uždarė rekonstrukcijai?
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Parašė lietus Rodyti pranešimą1987 metais 1 troleibuso maršrutas tikrai važiavo, nes visą mėnesį vasarą tais metais praleidau pionierių stovykloje Panemunėje. Jo maršrutas buvo Panemunė-Ožeškienės gatvė.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai čia ir suprasti tai, kaip Vilniaus g. rekonstrukciją ir troleibusų Rotušės a. ir Vilniaus g. naikinimą?
Comment
Comment