Įkeliu keletą nuotraukų iš 1972 metų gegužės 18 – 19 d.d.
Momentai užfiksuoti po Romo Kalantos laidotuvių, Kauno gatvėse:
(...)
Ožeškienės g. ir Laisvės al. sankryža:
Paskutinis taisė Romas; 2014.12.06, 11:30.
Priežastis: Kopija iš temos "Kaunas sovietmečiu"
Įkeliu į šią temą nuotrauką iš 1958(?) metų. Kad čia sovietmetis tai aišku, bet su metais... galėtų būti šiek tiek anksčiau. Gal Wonderer‘is patikslins.
Įkeliu į šią temą nuotrauką iš 1958(?) metų. Kad čia sovietmetis tai aišku, bet su metais... galėtų būti šiek tiek anksčiau. Gal Wonderer‘is patikslins.
Nezinau kiek ilgai kaune vazinejo "ZiS 154",bet Vilniuje paskutiniai vazinejo apie 1955m.Manau kad ir Kaune jie savo darba uzbaige panasiai,taip kad nuotrauka aiskiai daryta iki 1958m.
Įkeliu į šią temą nuotrauką iš 1958(?) metų. Kad čia sovietmetis tai aišku, bet su metais... galėtų būti šiek tiek anksčiau. Gal Wonderer‘is patikslins.
Nezinau kiek ilgai kaune vazinejo "ZiS 154",bet Vilniuje paskutiniai vazinejo apie 1955m.Manau kad ir Kaune jie savo darba uzbaige panasiai,taip kad nuotrauka aiskiai daryta iki 1958m.
Paskutinis taisė Romas; 2014.12.06, 11:32.
Priežastis: Kopija iš temos "Kaunas sovietmečiu"
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Įkeliu dvi nuotraukas iš Kauno autobusų istorijos:
Galimas dalykas, jog tai pirmieji, tuoj pat po II PK, Kauno Autoremonto gamykloje pagaminti autobusai. Markės nežinau, bet ne KAG. Matosi maršrutas ant stiklinio tablo: “Rotušė – Šančiai“. Jie kursavo tik iki Panemunės tilto, nes pastarasis dar nebuvo atstatytas po sugriovimo. Atstačius, maršrutas buvo pratęstas iki Panemunės, apytiksliai 1959 metais. Bet jau tada kursavo Ikarus-60 ir Ikarus-66 . Pastarųjų nuotraukos buvo įdėtos šioje temoje anksčiau.
Paskutinis taisė Romas; 2014.11.30, 19:58.
Priežastis: Tarpai tarp nuotraukų
Įkeliu dvi nuotraukas iš Kauno autobusų istorijos:
Galimas dalykas, jog tai pirmieji, tuoj pat po II PK, Kauno Autoremonto gamykloje pagaminti autobusai. Markės nežinau, bet ne KAG. Matosi maršrutas ant stiklinio tablo: “Rotušė – Šančiai“. Jie kursavo tik iki Panemunės tilto, nes pastarasis dar nebuvo atstatytas po sugriovimo. Atstačius, maršrutas buvo pratęstas iki Panemunės, apytiksliai 1959 metais. Bet jau tada kursavo Ikarus-60 ir Ikarus-66 . Pastarųjų nuotraukos buvo įdėtos šioje temoje anksčiau.
Tai autobusai"L-1".Sio autobuso projekta Kauno autoremonto gamykla gavo is Leningrado,bet siek tiek pakoregavo kebulo forma.Siuos autobusus gaminant buvo panaudota "ZiS 150"vaziuokle
Tuos modelius gamino tik iki 1947 - 48? T.y. iki pasirodant ZIS-154?
Mano ziniomis juos gamino iki KAG-1 gamybos pradzios(1952-1953m.m.).Paskutis "L-1" buvo nurasytas 1965m,kada autobusu parkas si autobusa perdave Kauno p[opieriaus fabrikui,kuriame neuzilgo jis buvo supjaustytas metalo lauzui.....
Wanderer'i,
dar buvo keli busai iš serijos LIV ir keliolika su LID. Jeigu žinai šių numerių metus, galim nustatyti pirmųjų "620"-ųjų serijos atsiradimą Kaune.
Wanderer'i,
dar buvo keli busai iš serijos LIV ir keliolika su LID. Jeigu žinai šių numerių metus, galim nustatyti pirmųjų "620"-ųjų serijos atsiradimą Kaune.
O gal dar numerius zinai(LIV buvo isduodami nuo 1961m.09.iki 1962m.05.24d.)
Comment