Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivinių transporto priemonių specifikacijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Teko man, autobusas kaip autobusas, patiko modernus dizainas, tik toks jausmas, kad autobusas yra kažkoks labai lengvas ir ne iki galo kokybiškai padarytas. Jeigu lygint su kokia Scania, tai maždaug kaip Golfą lygint su pigiausia jo alternatyva, pvz Dacia. Na bet kaip pirmam blynui tai visai ok. Mačiau jį kokius 5-7 kartus kai teko apsilankyt Klaipėdoje, bet nei karto tas ekranas gale neveikė taip, kaip yra sugalvota. Dažniausiai buvo išjungtas, kartą mačiau užstrigusį gatvės vaizdą, kartą Ukrainos vėliavą. Dar kalbant apie dizainą ir šiaip brendą, tai norint plėstis ir augt reiktų investuot tūkstantį eurų į atpažįstamo prekės ženklo sukūrimą, nes tas dabartinis logotipas išvis neturi nieko bendro su pavadinimu Dancer ir ant autobuso atrodo objektyviai baisiai. Dabartinis logo labiau tinka saldainiams "Kregždutė":

    Click image for larger version

Name:	dancer-logo.jpg
Views:	649
Size:	38,0 kB
ID:	1963831

    Comment


      #42
      galiu tik paantrint. Modernu, šiuolaikiška, bet jaučiasi pigumas. Salono interjero įrengimo kokybė nusileidžia 15 metų senumo vokiškiems autobusams. Užtat, kaip ir laidoje minėjo, traukia tikrai gerai, nuo šviesoforo lengvosios statomos į vietą

      Comment


        #43
        sveiki, jau seniai svajoju garaže pasikabinti troleibuso "Škoda 14tr" priekinį dangtį su žibintais, troleibusų parkuose pažinčių neturiu, gal kas nors iš forumo narių padėtų ji gauti 866273622

        Comment


          #44
          Jaučiu pavėlavai, reikėjo ieškoti kai Kaunas visus nurašė. Belieka palinkėti sėkmės.

          Comment


            #45
            Vilniuj jų dar pilna

            Comment


              #46
              Pagyvinu temą. Būčiau dėkingas jei iš forumiečių-entuziastų, kiekvienas kas gali parašytų savo pastebėjimus, kaip kas mano pagal kokius kriterijus ar SPECIFIKACIJAS yra sudaroma VT parkų garažinė numeracija (kas lemia: pvz transporto priemonės dydis, kietumas/minkštumas, sėdimų vietų skaičius, priskirtų maršrutų aptarnavimas pagal nuotolį ar tiesiog variklio galia) Nemažai parkų ir atsinaujino, ir nusipirko naujesnių mašinų, ar kad ir senai turėtas mašinas aptariant. Tiesiog įdomūs pastebėjimai.

              Comment


                #47
                Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
                Pagyvinu temą. Būčiau dėkingas jei iš forumiečių-entuziastų, kiekvienas kas gali parašytų savo pastebėjimus, kaip kas mano pagal kokius kriterijus ar SPECIFIKACIJAS yra sudaroma VT parkų garažinė numeracija (kas lemia: pvz transporto priemonės dydis, kietumas/minkštumas, sėdimų vietų skaičius, priskirtų maršrutų aptarnavimas pagal nuotolį ar tiesiog variklio galia) Nemažai parkų ir atsinaujino, ir nusipirko naujesnių mašinų, ar kad ir senai turėtas mašinas aptariant. Tiesiog įdomūs pastebėjimai.
                Kaune tiesiog nuo gavimo laiko (visiškai nesvarbu12 metrų, 8 metrų ar su priekaba). Tik buvo atskirti mini autobusai garažiniu 3** .

                Comment


                  #48
                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                  Kaune tiesiog nuo gavimo laiko (visiškai nesvarbu12 metrų, 8 metrų ar su priekaba). Tik buvo atskirti mini autobusai garažiniu 3** .
                  Na va, visgi mini autobusai buvo atskirti. O kaip kituose parkuose labai įdomu su garažine registracija?

                  Comment

                  Working...
                  X