Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vectron Rodyti pranešimą
    Arba rusiškos kultūros perliukų pažėrė (nežinom, ar vairuotojas lietuvių, ar rusų tautybės).

    Ne ką mažiau nustebino po facebook postu ir kai kurių kitų VT vairuotojų komentarai (dalis jau pratrinta), kad viešojo transporto entuziastai yra "ožio išgamos" ar "psichiniai ligoniai". O toks kontingentas dirba su keleiviais.
    Skaudu, bet Lietuva tam tikra prasme galimai ir yra Rusija. Neseniai galimai buvau liudininkas, kai skirtingi policijos kolektyvai galimai tarpusavyje kalbėjo rusiškai. Kas yra ANK 499. pažeidimas. LT hieraldika ant uniformos...

    Matęs, kaip entuziastai iš kelkraščio fotografuoja tuos vairuotojus, tai to jie ir nemėgsta. Gal turistai irgi kišo fotiką į kabiną? Man nieks nei iš šio nei iš to trečio piršto nekaišioja. Šiaip yra lipdukai ant kabinos netrūkdyti vairuotojui.

    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Girdėjau, kad VVT darbuotojų atlyginimai 30 ar 40 procentų didesni už sektoriaus vidurkį.
    Panašiai reklamavosi pats VVT streiko metu.

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    gal dėl to kad "sektorius" moka vokeliuose?
    Patvirtinu. Didelis vairuotojų amžiau vidurkis VT, nes dalis būna "užsidirba" su fūrom, o po to iki pensijos ramiai ateina padirbti VT.

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kad bent vidutinį atlyginmą gauna, bent tokia info iš nesenos diskusijos Kauno VT temoje.
    Ir kituose darbuosa būdinga uždirbti padoriai, bet atskaičiavus pusantrinius / dvigubus tarifus už nestandartines sąlygas ir viršvalandžius, neretuose tokiuose darbuose etato alga gautųsi stipriai mažesnė.

    Parašė Maalinauskas
    Ten anksčiau dirbęs mano kolega.
    Ką ir kokioj srity dabar jis dirba? Baisiai įdomu iš socialinės pusės.

    Edit: Dėl alkotesterių, tai žinau, jog bent dabar pučia ir po darbo.
    Paskutinis taisė dondc; 2023.09.22, 19:42.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą

      Ką ir kokioj srity dabar jis dirba? Baisiai įdomu iš socialinės pusės.
      Su informacinėm technologijom.

      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Edit: Dėl alkotesterių, tai žinau, jog bent dabar pučia ir po darbo.
      Ačiū dievui, jei taip. Nes tai ką pasakojo tai kraupu, neaišku kur mes gyvename, ES šalyje ar rusijos glūdumoje.

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Ir kituose darbuosa būdinga uždirbti padoriai, bet atskaičiavus pusantrinius / dvigubus tarifus už nestandartines sąlygas ir viršvalandžius, neretuose tokiuose darbuose etato alga gautųsi stipriai mažesnė.
        Ne, buvo paskaičiuota, kad už 40 val savaitės darbo šiek tiek virš vudutinės algos gavosi.

        Comment


          Kai lyginate su "rinkos vidurkiu" tai jūs tam vidurkiau priskaičiuojate ir fūrų vergus iš visų stanų kurie po 8 vienam kambarį gyvena?


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Kad bent vidutinį atlyginmą gauna, bent tokia info iš nesenos diskusijos Kauno VT temoje.
          vidutinį atlyginimą už 60 valandų per savaitę darbą. Tai tas vidutinis tik dėl milžiniškų viršvalandžių.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Kai lyginate su "rinkos vidurkiu" tai jūs tam vidurkiau priskaičiuojate ir fūrų vergus iš visų stanų kurie po 8 vienam kambarį gyvena?

            vidutinį atlyginimą už 60 valandų per savaitę darbą. Tai tas vidutinis tik dėl milžiniškų viršvalandžių.
            Ne nu sako už 40 val. skaičiavo, bet man atrodo, kad galėjo visgi neįvertinti padidinto tarifo naktinėmis valandomis ir kitų priedų, pvz. už pertrauktą grafiką, kai dirbti valandų ne daugiau, bet 2 kartus per dieną eini į ir iš darbo (kas kainuoja neoficialų laiką). Taip pat gali būti, jog Kaune tiesiog didesnė alga vairuojantiems.
            Paskutinis taisė dondc; 2023.09.25, 12:36.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė Maalinauskas
              Čia truputį offtopic, bet jums tikrai praverstų paklausyti ką apie darbą trūlikų parke pasakojo ten anksčiau dirbęs mano kolega. Tokios istorijos, kad nežinai ar verkti, ar juoktis. Kad ir pavyzdžiui, kad vairuotojai geria darbo metu. Atėjusius į darbą juos tikrina, bet po darbo - ne, tai atvažiuoja, įpučia nulį ir po to darbo metu sutvarko pora butelių degtinės. Neperdedu, taip ir pasakojo - pora butelių degtinės per pamainą. Kaip paskui paeina išlipę, nežinau.
              Dėl atlyginimų irgi viskas ne taip vienareikšmiškai - anot to mano kolegos, skundžiasi atlyginimais visi, kaip ir kasdien grasina kad tuoj tuoj išeis kitur, kur "moka normaliai'. Bet kurie būna išėję, tai po poros mėnesių grįžta, nes ten, pasirodo, "pachalinti reikia, o aš bbd, nesu vergas". Bet dauguma tai niekur neina ir tiesiog burnoja, nes įgūdžiai būna žemesni plintuso, didžioji dalis iki šiol net nemoka kalbėti lietuviškai.
              Jei bus kam įdomu daugiau užkulisių - rašykite, galėsiu paklausinėti (gana noriai pasakoja). Mums anąkart daug kalbėjo ir apie trūlikų techninę būklę, ir apie bendrai, vairavimo kultūrą, tik aš dabar visko neprisimenu.
              Būtinai paklausinėk, tikrai labai įdomu. Ir apie mašinų techninę būklę ir apie vairavimo kultūrą, ir dar apie darbo užkulisius padarius "tarnybinį" :-) nekantriai lauksiu pratęsimo.

              Comment


                Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                Būtinai paklausinėk, tikrai labai įdomu. Ir apie mašinų techninę būklę ir apie vairavimo kultūrą, ir dar apie darbo užkulisius padarius "tarnybinį" :-) nekantriai lauksiu pratęsimo.
                Savaitgalį pakalbėjau, tai žmogus paprašė pašalinti mano komentarą ir daugiau jokios info neviešinti. Matyt baiminasi (nors ir nesuprantu, ko). Bet spręsti jam, ne man. Tikiuosi supratingumo.

                Comment


                  Šiaip tai reiktų spręsti tokias sausos gerklės problemas, nes pas mus įprasta jog kol ko nors neužmušė toks herojus tai niekas ir nevyksta.

                  Comment


                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                    Savaitgalį pakalbėjau, tai žmogus paprašė pašalinti mano komentarą ir daugiau jokios info neviešinti. Matyt baiminasi (nors ir nesuprantu, ko). Bet spręsti jam, ne man. Tikiuosi supratingumo.
                    Manau bus prisimelavęs iki ausų tas žmogelis. Kaip toj dainoj "Fantazior..."

                    Comment


                      Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                      Manau bus prisimelavęs iki ausų tas žmogelis. Kaip toj dainoj "Fantazior..."
                      Tokias dainas dabar tik tokie vairuotojai težino.

                      Comment


                        Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                        Manau bus prisimelavęs iki ausų tas žmogelis. Kaip toj dainoj "Fantazior..."
                        O kam jam meluoti? Kita vertus, žmogui į galvą neįlysi.
                        Bet kokiu atveju, gerbiu jo pasirinkimą.

                        Comment


                          Nebus jis joks melagis. Objektyviai patys galit susidaryti įspūdį apie tech. būklę: žiniasklaida rašo, jog sprogus padangai buvo pramuštos grindys ir sužaloti keleivio kojų pirštai arba forume buvo foto iš FB su iškritusiomis durimis ir važiuojančiu troleibusu. Varvantį vandenį manau kiekvienas forumietis turėjo pajausti nuo kiauro Škodos stogo. Klausimų dar gali kilt apie tech. būklę?

                          Įmonėje dirba 2 000 žmonių, didžioji dalis vairuotojų. Besityčiojantys čia forume manot, jog visi ten girtuokliai arba gabaritų nejaučiančios Janinos? Prie tokio kiekio akivaizdu, kad gali būti nuo visiškai neadekvačių iki IT specialistų su aukštuoju, kaip minėtas pavyzdys.

                          Išgirsti, kokia kalba kalbama galit patys nuėję į vieną iš valgyklų / kavinių parkuose ir Antakalnio žiede, pats vienoje kartais valgydavau vaikystėje, įėjimas ir dabar laisvas. Tada koks 100 % kalbėdavo rusiškai, dabar galbūt 60 % ant 40 % rusų naudai.
                          Paskutinis taisė dondc; 2023.09.28, 11:51.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Nebus jis joks melagis. Objektyviai patys galit susidaryti įspūdį apie tech. būklę: žiniasklaida rašo, jog sprogus padangai buvo pramuštos grindys ir sužaloti keleivio kojų pirštai arba forume buvo foto iš FB su iškritusiomis durimis ir važiuojančiu troleibusu. Varvantį vandenį manau kiekvienas forumietis turėjo pajausti nuo kiauro Škodos stogo. Klausimų dar gali kilt apie tech. būklę?

                            Įmonėje dirba 2 000 žmonių, didžioji dalis vairuotojų. Besityčiojantys čia forume manot, jog visi ten girtuokliai arba gabaritų nejaučiančios Janinos? Prie tokio kiekio akivaizdu, kad gali būti nuo visiškai neadekvačių iki IT specialistų su aukštuoju, kaip minėtas pavyzdys.

                            Išgirsti, kokia kalba kalbama galit patys nuėję į vieną iš valgyklų / kavinių parkuose ir Antakalnio žiede, pats vienoje kartais valgydavau vaikystėje, įėjimas ir dabar laisvas. Tada koks 100 % kalbėdavo rusiškai, dabar galbūt 60 % ant 40 % rusų naudai.
                            Net didelei daliai "naujų" autobusųi jau nebeveikia oro kondicionieriai, kai kuriems makaluojasi visokios išorės detalės/durelės ir panašiai. Nekalbant apie tirštus juodus dūmus leidžiančius Volvo ir troliebusus su skylėmis grindyse. Taip pat pasibaisėtinas vairuotojų elgesys, kaip nuolatiniai važiavimai per raudoną šviesoforą, keleivių užsipuolimai dėl fotografavimo ir t.t. ir pan. Akivaizdu, kad situacija VVT (tikėtina, ir pas privačius vežėjus) yra panaši kaip Lietuvos kalėjimų departanmanete t.y. iš esmės niekas nesikeitė nuo sovietmečio ir ankstyvųjų 1990-ųjų, ir sistema de facto veikia už nacionalinių įstatymų ribų.
                            Taip pat, tas faktas, kad vienas iš profsąjungų streiko reikalavimų buvo, kad vairuotojų negalima atleisti be profsąjungos sutikimo už girtuokliavimą darbe, yra labai daug pasakantis. Ten yra visiška degradų landynė, kurią reiktų išmėžti elementariai visus atleidžiant ir performuojant visą organizaciją literaliai nuo nulio su adekvačiais atlyginimais, darbo sąlygomis ir, atitinkamai, reikalavimais savo darbuotojams. Kitaip ten ir toliau bus dvokianti bomžų ir degeneratų landynė.

                            Comment


                              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                              O kam jam meluoti? Kita vertus, žmogui į galvą neįlysi.
                              Bet kokiu atveju, gerbiu jo pasirinkimą.
                              O ko jam tuomet bijoti ir prašyti pamiršti ka pasakė jei tai yra tiesa? Kita vertus išgėrus 2 butelius degtinės 95% žmonių populiacijos būtų labai arti komos ar tiesiog užmigimo toje vietoje kur jis ir yra. Žmogui kuris dirba už vairo, juolabiau kiekvienoje stotelėje žiūrint į veidrodžius ir uždarinėjant duris, tai būtų tiesiog neįveikiamos užduotys. Ir tokiu kiekiu geriant tikrai anksčiau ar vėliau jau būtų koks vienas kitas atvejis išlindęs į viešumą, ir LABAI LABAI garsiai nuskambėjęs. Įjunkite loginį mąstymą.
                              Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2023.09.28, 20:28.

                              Comment


                                Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                                O ko jam tuomet bijoti ir prašyti pamiršti ka pasakė jei tai yra tiesa? Kita vertus išgėrus 2 butelius degtinės 95% žmonių populiacijos būtų labai arti komos ar tiesiog užmigimo toje vietoje kur jis ir yra. Žmogui kuris dirba už vairo, juolabiau kiekvienoje stotelėje žiūrint į veidrodžius ir uždarinėjant duris, tai būtų tiesiog neįveikiamos užduotys. Ir tokiu kiekiu geriant tikrai anksčiau ar vėliau jau būtų koks vienas kitas atvejis išlindęs į viešumą, ir LABAI LABAI garsiai nuskambėjęs. Įjunkite loginį mąstymą.
                                Girtas sulaikytas autobuso vairuotojas: vietoj manęs niekas negalėjo važiuoti
                                https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...alejo_vaziuoti

                                Vilniuje girtas maršrutinio autobuso vairuotojas rėžėsi į greičio matuoklį
                                https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...gliai-28533835

                                Vyrui nustatytas sunkus girtumas.
                                Apie 18-uosius savo gyvenimo metus turėjau porą draugų galėjusių išgert po 0.7 l degtinės. Tai ką tie du buteliai (nu gal po 0.5 l?) brandžiam vadylai su patirtimi ir išugdytu atsparumu laipsniams?
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                  Girtas sulaikytas autobuso vairuotojas: vietoj manęs niekas negalėjo važiuoti
                                  https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...alejo_vaziuoti

                                  Vilniuje girtas maršrutinio autobuso vairuotojas rėžėsi į greičio matuoklį
                                  https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...gliai-28533835



                                  Apie 18-uosius savo gyvenimo metus turėjau porą draugų galėjusių išgert po 0.7 l degtinės. Tai ką tie du buteliai (nu gal po 0.5 l?) brandžiam vadylai su patirtimi ir išugdytu atsparumu laipsniams?
                                  Kalba ėjo būtent apie Vilniaus troleibusų vairuotojus. Nesu girdėjęs nei vieno atvejo iš anksčiau. O juk 2 buteliai degtinės po 0.5l tikrai yra nemažai ir tikrai lengvai galima prisidaryti labai skambių "cirkų".

                                  Comment


                                    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                                    O ko jam tuomet bijoti ir prašyti pamiršti ka pasakė jei tai yra tiesa?
                                    nežinau, gal ten (arba kur greta) dar dirba jo artimieji, arba šiaip bijo susidorojimo. Neklausiau ir ne mano reikalas klausinėti.

                                    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                                    Kita vertus išgėrus 2 butelius degtinės 95% žmonių populiacijos būtų labai arti komos ar tiesiog užmigimo toje vietoje kur jis ir yra.
                                    tai galėjo būti pasakyta perkeltine prasme, nebūtina žodžių priimti tiesiogiai. Abejoju ar jis tikrai turėjo galimybę su alkotesteriu matuoti, kuris vairuotojas tiksliai kiek išgėrė.

                                    Bet kokiu atveju, neturiu tikslo nieko kažkuom įtikinti. Jums atrodo kad tai nesąmonė - puiku, let's agree to disagree.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Akivaizdu, kad situacija VVT (tikėtina, ir pas privačius vežėjus) yra panaši kaip Lietuvos kalėjimų departanmanete t.y. iš esmės niekas nesikeitė nuo sovietmečio ir ankstyvųjų 1990-ųjų, ir sistema de facto veikia už nacionalinių įstatymų ribų.
                                      O iš kur pas privačius vežėjus bus geriau, jeigu ten nueina dirbti visi kurie tiek prisidirbo VVT kad juos atleido. Privatininkai moka mažiau nei VVT.

                                      Comment


                                        Vairuotojų trūksta visiems, visuose sektoriuose, ko gero visose ES šalyse, tai nežinau kodėl Vilniuje VT sektoriuje gali būti kitaip. Šiaip pačioje pradžioje Transrevis buvo geidžiamesnis darbdavys, nebuvo tokio vairuotojų trūkumo, sugebėjo naujais autobusais teikt pigesnes paslaugas, nei VVT, bet paskui atėjo Covid, daug nubyrėjo vairuotojų, jų vietą neužima vairuotojai iš trečiųjų šalių, kaip tas nutiko krovininio transporto sektoriui, tai turim, ką turim.

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Vairuotojų trūksta visiems, visuose sektoriuose, ko gero visose ES šalyse, tai nežinau kodėl Vilniuje VT sektoriuje gali būti kitaip. Šiaip pačioje pradžioje Transrevis buvo geidžiamesnis darbdavys, nebuvo tokio vairuotojų trūkumo, sugebėjo naujais autobusais teikt pigesnes paslaugas, nei VVT, bet paskui atėjo Covid, daug nubyrėjo vairuotojų, jų vietą neužima vairuotojai iš trečiųjų šalių, kaip tas nutiko krovininio transporto sektoriui, tai turim, ką turim.
                                          Kas trukdo VVT pritraukti vairuotojų iš trečių šalių, kaip tą sėkmingai daro pvz. Girteka? Prasta vadyba?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X