Aš girdėjau kad troleibuso vairuotojas 3200 Lt, autobuso vairuotojas 3900 Lt. Nu neblogai taip sakyčiau
Na, tikrai neblogi gandai čia . Bet labiausiai realybę atitinkančius skaičius nurodė Peizazas. Iš mano pažįstamų vairuotojų niekas negauna daugiau nei 3000, o dažniausiai - apie 2,0-2,2 tūkst.
Na, tikrai neblogi gandai čia . Bet labiausiai realybę atitinkančius skaičius nurodė Peizazas. Iš mano pažįstamų vairuotojų niekas negauna daugiau nei 3000, o dažniausiai - apie 2,0-2,2 tūkst.
Turint omenyje, kad darbas tikrai sunkus, tai toks atlyginimas yra labai vidutiniškas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kaip ir sakiau, apie 3k. gauna veteranai kurie įmonėje pradirbo didelį laiką. Yra kurie įmonėje pradirbo ir 20 ir 30 metų, bet tiesa, kad tokių vairuotojų-nedaug. Na ką padarysi dėl algų, kaip vienas vairuotojas sakė: Arba dirbt, arba išeit. Kitų išeičių nėra. Labai tikiuosi, kad po kokių 5 metų padėtis pagerės ir algos bent po truputį pradės lygiuotis į kitų Europos sąjungos šalių algas.
Nesitikėk, kad per 5 metus šalies ekonomika taip stipriai puls į viršų. Lietuvos rinka nėra didelė, ir nors kai kuriose srityse konkurencinga, bet nėra atspari išorės rinkų svyravimams. Labiau tikėtina, kad Lietuvos ekonomika pagerės per maždaug 50 metų. Nepamiršk, kad labiausiai išsivysčiusios šalys progresavo šimtmečius.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Aš girdėjau kad troleibuso vairuotojas 3200 Lt, autobuso vairuotojas 3900 Lt. Nu neblogai taip sakyčiau
Nesąmonė. Gal kai kurie, didžiausią stažą turintys ir pelningiausiuose maršrutuose dirbantys vairuotojai, ir gauna arti 4 tūkst., bet tokių labai nedaug, ir tai tuos 3900 Lt gali gauti nebent "ant popieriaus", bet ne "į rankas".
Šiaip, pagal oficialius VVT duomenis, vidutinis vairuotojų atlyginimas "ant popieriaus" yra 3087 Lt, "į rankas" čia gaunasi maždaug 2350 Lt.
Vilniečiai visi jau gavo už Gegužę, bet jau turi būti už Birželį
Gavo liepos 7 d. už gegužę . Įdomu, kiek laiko bus tempiama guma su birželiu. Juk būtent nuo birželio yra taikoma nauja atlyginimo skaičiavimo metodika. Negana to, kad ir taip atlyginimai vėluoja, tai dar ir greičiausiai jie bus žymiai mažesni.
Turiu klausimą - gal kas žinote, kurioje vairavimo mokykloje (Kaune) geriausiai mokytis ant D kategorijos (buso vairuotojas)?
Kiek žiūrėjau, sąlygos (kainos ir teorijos / praktikos valandų skaičius) visur vienodos (tai aišku, konkurentai turbūt atidžiai stebimi ), tai gal skiriasi mokymo priemonės (t.sk. mokomosios transporto priemonės), instruktoriai, jų mokymo būdai ir kokybė ir pan.
Taigi, kas ką žinote, prašome pasidalinti.
Gerbiami forumiečiai, gal kas nors galite atsakyti į mano kiek anksčiau užduotą klausimą apie vairavimo mokyklos pasirinkimą Kaune D kategorijai?
Dėkoju.
Nuo jaunų dienų troleibusai buvo man kažkas tokio, žavėjo nors tu ką ir norėjau vieną diena pats valdyti tokį grožį. Domiuosi šiuo darbu, turiu tam darbui reikalingos kvalifikacijos, bet norėčiau pasikonsultuoti su žmonėmis kurie tą darbą dirba. Galbūt žinote troleibusų vairuotojų ir galėtumet pasidalint jų kontkatais?
Širdingai dėkoju,
Atnaujinant temą, gal kas pakomentuos, kaip pasikeitė situacija VVT? Kokie autobusų vairuotojų atlyginimai dabar eurais, darbo sąlygos?
Lyg ir buvo kažkuris iš forumiečių minėjęs, jog jeigu anksčiau pradedantysis vairuotojas dirbdavo tik su mažos talpos transporto priemone, tai dabar gali būti gaunama bet kuri
Aišku, jei tai tiesa, tai atlyginimai tikrai nėra aukšti, galbūt tai ir yra pagrindinė priežastis dėl ko trūksta vairuotojų, jeigu kaip pavyzdį paėmus ir C, CE kategorijas, daug kur atlyginimai iš karto traukia link tūkstančio, o kai kur ir daugiau, bet darbas manau kur kas lengvesnis.
Gerbiami forumiečiai, gal kas nors galite atsakyti į mano kiek anksčiau užduotą klausimą apie vairavimo mokyklos pasirinkimą Kaune D kategorijai?
Dėkoju.
Kam tau rinktis vairavimo mokyklą sudaryk sutartį su Kauno autobusais ir Darbo birža tau jie pilnai apmokės visas išlaidas D kategorijos ir 95 kodo, o tuos pusę metų jei labai nepatiks dirbti manau kaip nors atsikankinsi, bet nemokamai turėsi D ir 95.
Aišku, jei tai tiesa, tai atlyginimai tikrai nėra aukšti, galbūt tai ir yra pagrindinė priežastis dėl ko trūksta vairuotojų, jeigu kaip pavyzdį paėmus ir C, CE kategorijas, daug kur atlyginimai iš karto traukia link tūkstančio, o kai kur ir daugiau, bet darbas manau kur kas lengvesnis.
Pagrindinė kuri priežastis nežinau: už 170 valandų + premija + inkasacija = 620-650, aišku kaip kas ir daugiau uždirba bet dirba virš 200 valandų
autobusų būklė nėra tragiška bet baisi - šyla varikliai, blogi stabdžiai ir t.t.
nuvarius autobusą remontuot dažniausiai pasiimi rytoj tokį pat kaip nuvarei (nesutaisytą)
anksti keltis vėlai baigti darbą reikia vežiot ne šiaip prekes o žmones kurie turi kiekvienas savo priekaištų
mažas skirtumas algos autobuso vairuotojo už šiaip kokio kito vairuotojo darbą.
Pagrindinė kuri priežastis nežinau: už 170 valandų + premija + inkasacija = 620-650, aišku kaip kas ir daugiau uždirba bet dirba virš 200 valandų
autobusų būklė nėra tragiška bet baisi - šyla varikliai, blogi stabdžiai ir t.t.
nuvarius autobusą remontuot dažniausiai pasiimi rytoj tokį pat kaip nuvarei (nesutaisytą)
anksti keltis vėlai baigti darbą reikia vežiot ne šiaip prekes o žmones kurie turi kiekvienas savo priekaištų
mažas skirtumas algos autobuso vairuotojo už šiaip kokio kito vairuotojo darbą.
Tai čia kaip suprantu vairuojant dviašį autobusą, bet dar turėtų būti plius apie 30 proc. už triašį ir stažas, kuris didės, be to lyg tai dar ir tryliktas atlyginimas būna?
Tai čia kaip suprantu vairuojant dviašį autobusą, bet dar turėtų būti plius apie 30 proc. už triašį ir stažas, kuris didės, be to lyg tai dar ir tryliktas atlyginimas būna?
už triašį autobusą +15 centų už valandą už stažą nėra jokios priemokos dabar, seniau taip buvo vienas įkainis dirbantiems iki 2 metų kitas iki 5 metų ir dar kitas virš 5 metų. Jokio trylikto atlyginimo nėra tik naujametinė premija 100-150 eurų.
Aš kiek suprantu čia duomenys paimti iš rekvizitai.lt, tai jie nelabai tikslūs, nes VVT sudaro ne tik vairuotojai. Kas liečia 15 cnt/val už triašį autobusą, tai čia iš vis pasityčiojimas. Kainos pasidarė viens prie vieno kai eurą įvedė, kai kur ir daugiau, o atlyginimus tiesiog pavertė iš litų į eurus. "PROTINGA". O kaip priedai už kvalifikaciją, irgi nuimti?
Aš kiek suprantu čia duomenys paimti iš rekvizitai.lt, tai jie nelabai tikslūs, nes VVT sudaro ne tik vairuotojai. Kas liečia 15 cnt/val už triašį autobusą, tai čia iš vis pasityčiojimas. Kainos pasidarė viens prie vieno kai eurą įvedė, kai kur ir daugiau, o atlyginimus tiesiog pavertė iš litų į eurus. "PROTINGA". O kaip priedai už kvalifikaciją, irgi nuimti?
dėlto kaip visi norėjo autobusų su priekabom dar ir mokėdavo pinigus kad juos gautų koks buvo priedas nepasakysiu tai dabar visi bėga nuo jų ant paprastų autobusų net mikriukai turi vienodą įkainį. Kvalifikacijos nėra visi vienodi vairuotojai ar atėjęs katik ar dirbantis veteranas. šiaip gal ir normalu nes ar ka tik atėjęs ar dirbantis 10-15 ar daugiau metų dirba tą patį darbą tai kodėl turėtų gaut daugiau? Čia ne seni laikai kai kas dirbo su Ikarusais gaudavo mažiau negu katik atėjusiais Solaris autobusais tipo nauja technika su ja sunkiau dirbti.
Kvalifikacijos nėra visi vienodi vairuotojai ar atėjęs katik ar dirbantis veteranas. šiaip gal ir normalu nes ar ka tik atėjęs ar dirbantis 10-15 ar daugiau metų dirba tą patį darbą tai kodėl turėtų gaut daugiau?
Nieko čia normalaus nėra. Normaliai darbdavys stengiasi motyvuoti darbuotoją ir už staža moka.Bet jei pas vadovus logika kaip laukiniais 90-aisiais, kad už durų eilė tik ir laukia darbo, tai ko norėti. Tik kad eilių, laukiančių darbo jau nėra. Ir jei tokia politika bus tęsiama, tai ateis laikas, kai nebus kam vairuoti... Tik pensininkai ar entuziastai dirbs.
Comment