Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Aš girdėjau kad troleibuso vairuotojas 3200 Lt, autobuso vairuotojas 3900 Lt. Nu neblogai taip sakyčiau

    Comment


      #82
      Parašė zn76 Rodyti pranešimą
      Aš girdėjau kad troleibuso vairuotojas 3200 Lt, autobuso vairuotojas 3900 Lt. Nu neblogai taip sakyčiau
      Na, tikrai neblogi gandai čia . Bet labiausiai realybę atitinkančius skaičius nurodė Peizazas. Iš mano pažįstamų vairuotojų niekas negauna daugiau nei 3000, o dažniausiai - apie 2,0-2,2 tūkst.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        #83
        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Na, tikrai neblogi gandai čia . Bet labiausiai realybę atitinkančius skaičius nurodė Peizazas. Iš mano pažįstamų vairuotojų niekas negauna daugiau nei 3000, o dažniausiai - apie 2,0-2,2 tūkst.
        Turint omenyje, kad darbas tikrai sunkus, tai toks atlyginimas yra labai vidutiniškas.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          #84
          Parašė Peizazas
          Kaip ir sakiau, apie 3k. gauna veteranai kurie įmonėje pradirbo didelį laiką. Yra kurie įmonėje pradirbo ir 20 ir 30 metų, bet tiesa, kad tokių vairuotojų-nedaug. Na ką padarysi dėl algų, kaip vienas vairuotojas sakė: Arba dirbt, arba išeit. Kitų išeičių nėra. Labai tikiuosi, kad po kokių 5 metų padėtis pagerės ir algos bent po truputį pradės lygiuotis į kitų Europos sąjungos šalių algas.
          Nesitikėk, kad per 5 metus šalies ekonomika taip stipriai puls į viršų. Lietuvos rinka nėra didelė, ir nors kai kuriose srityse konkurencinga, bet nėra atspari išorės rinkų svyravimams. Labiau tikėtina, kad Lietuvos ekonomika pagerės per maždaug 50 metų. Nepamiršk, kad labiausiai išsivysčiusios šalys progresavo šimtmečius.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            #85
            Parašė zn76 Rodyti pranešimą
            Aš girdėjau kad troleibuso vairuotojas 3200 Lt, autobuso vairuotojas 3900 Lt. Nu neblogai taip sakyčiau
            Nesąmonė. Gal kai kurie, didžiausią stažą turintys ir pelningiausiuose maršrutuose dirbantys vairuotojai, ir gauna arti 4 tūkst., bet tokių labai nedaug, ir tai tuos 3900 Lt gali gauti nebent "ant popieriaus", bet ne "į rankas".
            Šiaip, pagal oficialius VVT duomenis, vidutinis vairuotojų atlyginimas "ant popieriaus" yra 3087 Lt, "į rankas" čia gaunasi maždaug 2350 Lt.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              #86
              Parašė Peizazas
              Vilniečiai visi jau gavo už Gegužę, bet jau turi būti už Birželį
              Gavo liepos 7 d. už gegužę . Įdomu, kiek laiko bus tempiama guma su birželiu. Juk būtent nuo birželio yra taikoma nauja atlyginimo skaičiavimo metodika. Negana to, kad ir taip atlyginimai vėluoja, tai dar ir greičiausiai jie bus žymiai mažesni.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                #87
                Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                Turiu klausimą - gal kas žinote, kurioje vairavimo mokykloje (Kaune) geriausiai mokytis ant D kategorijos (buso vairuotojas)?
                Kiek žiūrėjau, sąlygos (kainos ir teorijos / praktikos valandų skaičius) visur vienodos (tai aišku, konkurentai turbūt atidžiai stebimi ), tai gal skiriasi mokymo priemonės (t.sk. mokomosios transporto priemonės), instruktoriai, jų mokymo būdai ir kokybė ir pan.
                Taigi, kas ką žinote, prašome pasidalinti.
                Gerbiami forumiečiai, gal kas nors galite atsakyti į mano kiek anksčiau užduotą klausimą apie vairavimo mokyklos pasirinkimą Kaune D kategorijai?
                Dėkoju.

                Comment


                  #88
                  Gal kas pažįsta Troleibusų vairuotojų?

                  Sveiki,

                  Nuo jaunų dienų troleibusai buvo man kažkas tokio, žavėjo nors tu ką ir norėjau vieną diena pats valdyti tokį grožį. Domiuosi šiuo darbu, turiu tam darbui reikalingos kvalifikacijos, bet norėčiau pasikonsultuoti su žmonėmis kurie tą darbą dirba. Galbūt žinote troleibusų vairuotojų ir galėtumet pasidalint jų kontkatais?
                  Širdingai dėkoju,



                  Eugenijus

                  Comment


                    #89
                    Atnaujinant temą, gal kas pakomentuos, kaip pasikeitė situacija VVT? Kokie autobusų vairuotojų atlyginimai dabar eurais, darbo sąlygos?

                    Comment


                      #90
                      Žr. https://www.miestai.net/forumas/foru...61#post1572161

                      Comment


                        #91
                        Parašė RAW Rodyti pranešimą
                        Atnaujinant temą, gal kas pakomentuos, kaip pasikeitė situacija VVT? Kokie autobusų vairuotojų atlyginimai dabar eurais, darbo sąlygos?
                        Lyg ir buvo kažkuris iš forumiečių minėjęs, jog jeigu anksčiau pradedantysis vairuotojas dirbdavo tik su mažos talpos transporto priemone, tai dabar gali būti gaunama bet kuri

                        Comment


                          #92
                          Aišku, jei tai tiesa, tai atlyginimai tikrai nėra aukšti, galbūt tai ir yra pagrindinė priežastis dėl ko trūksta vairuotojų, jeigu kaip pavyzdį paėmus ir C, CE kategorijas, daug kur atlyginimai iš karto traukia link tūkstančio, o kai kur ir daugiau, bet darbas manau kur kas lengvesnis.

                          Comment


                            #93
                            Parašė zn76 Rodyti pranešimą

                            Gerbiami forumiečiai, gal kas nors galite atsakyti į mano kiek anksčiau užduotą klausimą apie vairavimo mokyklos pasirinkimą Kaune D kategorijai?
                            Dėkoju.
                            Kam tau rinktis vairavimo mokyklą sudaryk sutartį su Kauno autobusais ir Darbo birža tau jie pilnai apmokės visas išlaidas D kategorijos ir 95 kodo, o tuos pusę metų jei labai nepatiks dirbti manau kaip nors atsikankinsi, bet nemokamai turėsi D ir 95.

                            Comment


                              #94
                              Parašė RAW Rodyti pranešimą
                              Aišku, jei tai tiesa, tai atlyginimai tikrai nėra aukšti, galbūt tai ir yra pagrindinė priežastis dėl ko trūksta vairuotojų, jeigu kaip pavyzdį paėmus ir C, CE kategorijas, daug kur atlyginimai iš karto traukia link tūkstančio, o kai kur ir daugiau, bet darbas manau kur kas lengvesnis.
                              Pagrindinė kuri priežastis nežinau: už 170 valandų + premija + inkasacija = 620-650, aišku kaip kas ir daugiau uždirba bet dirba virš 200 valandų
                              autobusų būklė nėra tragiška bet baisi - šyla varikliai, blogi stabdžiai ir t.t.
                              nuvarius autobusą remontuot dažniausiai pasiimi rytoj tokį pat kaip nuvarei (nesutaisytą)
                              anksti keltis vėlai baigti darbą reikia vežiot ne šiaip prekes o žmones kurie turi kiekvienas savo priekaištų
                              mažas skirtumas algos autobuso vairuotojo už šiaip kokio kito vairuotojo darbą.

                              Comment


                                #95
                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                Pagrindinė kuri priežastis nežinau: už 170 valandų + premija + inkasacija = 620-650, aišku kaip kas ir daugiau uždirba bet dirba virš 200 valandų
                                autobusų būklė nėra tragiška bet baisi - šyla varikliai, blogi stabdžiai ir t.t.
                                nuvarius autobusą remontuot dažniausiai pasiimi rytoj tokį pat kaip nuvarei (nesutaisytą)
                                anksti keltis vėlai baigti darbą reikia vežiot ne šiaip prekes o žmones kurie turi kiekvienas savo priekaištų
                                mažas skirtumas algos autobuso vairuotojo už šiaip kokio kito vairuotojo darbą.
                                Tai čia kaip suprantu vairuojant dviašį autobusą, bet dar turėtų būti plius apie 30 proc. už triašį ir stažas, kuris didės, be to lyg tai dar ir tryliktas atlyginimas būna?

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė RAW Rodyti pranešimą

                                  Tai čia kaip suprantu vairuojant dviašį autobusą, bet dar turėtų būti plius apie 30 proc. už triašį ir stažas, kuris didės, be to lyg tai dar ir tryliktas atlyginimas būna?
                                  už triašį autobusą +15 centų už valandą už stažą nėra jokios priemokos dabar, seniau taip buvo vienas įkainis dirbantiems iki 2 metų kitas iki 5 metų ir dar kitas virš 5 metų. Jokio trylikto atlyginimo nėra tik naujametinė premija 100-150 eurų.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė RAW Rodyti pranešimą
                                    Atnaujinant temą, gal kas pakomentuos, kaip pasikeitė situacija VVT? Kokie autobusų vairuotojų atlyginimai dabar eurais, darbo sąlygos?
                                    Gal bus įdomu, tai verta užfiksuoti.

                                    VVT
                                    Darbuotojai 2058 darbuotojai (apdraustieji)
                                    SD draudėjo kodas 2131167
                                    Vidutinis atlyginimas 1061.09 € (2017 m. gegužė) ~806 į rankas
                                    Atlyginimų istorija »
                                    VSD įmokų suma 878381.31 € (2017 m. gegužė)
                                    Apyvarta (be PVM) 2016: 30 000 001 - 50 000 000 € Apyvartos istorija »
                                    Transportas 2017-04: 700 automobilių (670 priklauso, 30 išperkamų arba nuomojamų)
                                    Kauno autobusai
                                    Darbuotojai 1132 darbuotojai (apdraustieji)
                                    SD draudėjo kodas 435099
                                    Vidutinis atlyginimas 913.19 €, kitos atlygio formos 681.52 € (2017 m. gegužė) ~700 į rankas
                                    Atlyginimų istorija »
                                    VSD įmokų suma 421099.00 € (2017 m. gegužė)
                                    Apyvarta (be PVM) 2016: 20 000 001 - 30 000 000 € Apyvartos istorija »
                                    Transportas 2017-04: 409 automobiliai (priklauso)

                                    Comment


                                      #98
                                      Aš kiek suprantu čia duomenys paimti iš rekvizitai.lt, tai jie nelabai tikslūs, nes VVT sudaro ne tik vairuotojai. Kas liečia 15 cnt/val už triašį autobusą, tai čia iš vis pasityčiojimas. Kainos pasidarė viens prie vieno kai eurą įvedė, kai kur ir daugiau, o atlyginimus tiesiog pavertė iš litų į eurus. "PROTINGA". O kaip priedai už kvalifikaciją, irgi nuimti?

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė RAW Rodyti pranešimą
                                        Aš kiek suprantu čia duomenys paimti iš rekvizitai.lt, tai jie nelabai tikslūs, nes VVT sudaro ne tik vairuotojai. Kas liečia 15 cnt/val už triašį autobusą, tai čia iš vis pasityčiojimas. Kainos pasidarė viens prie vieno kai eurą įvedė, kai kur ir daugiau, o atlyginimus tiesiog pavertė iš litų į eurus. "PROTINGA". O kaip priedai už kvalifikaciją, irgi nuimti?
                                        dėlto kaip visi norėjo autobusų su priekabom dar ir mokėdavo pinigus kad juos gautų koks buvo priedas nepasakysiu tai dabar visi bėga nuo jų ant paprastų autobusų net mikriukai turi vienodą įkainį. Kvalifikacijos nėra visi vienodi vairuotojai ar atėjęs katik ar dirbantis veteranas. šiaip gal ir normalu nes ar ka tik atėjęs ar dirbantis 10-15 ar daugiau metų dirba tą patį darbą tai kodėl turėtų gaut daugiau? Čia ne seni laikai kai kas dirbo su Ikarusais gaudavo mažiau negu katik atėjusiais Solaris autobusais tipo nauja technika su ja sunkiau dirbti.

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                          Kvalifikacijos nėra visi vienodi vairuotojai ar atėjęs katik ar dirbantis veteranas. šiaip gal ir normalu nes ar ka tik atėjęs ar dirbantis 10-15 ar daugiau metų dirba tą patį darbą tai kodėl turėtų gaut daugiau?
                                          Nieko čia normalaus nėra. Normaliai darbdavys stengiasi motyvuoti darbuotoją ir už staža moka.Bet jei pas vadovus logika kaip laukiniais 90-aisiais, kad už durų eilė tik ir laukia darbo, tai ko norėti. Tik kad eilių, laukiančių darbo jau nėra. Ir jei tokia politika bus tęsiama, tai ateis laikas, kai nebus kam vairuoti... Tik pensininkai ar entuziastai dirbs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X