Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto vairuotojų profesija
Collapse
X
-
Vasaros metu vairuotojų trūksta, dėl atostogų sezono. Įprastai rezerve budi 4 vairuotojai, o šiuo metu vos vienas ar du.
Gretimoje temoje aptarinėjama blondinė, apžiūrinti autobuso plieno vidurius. Šiaip, kiek pastebėjau, moterys labiau rūpinasi technika. Vos išgirdusios pašalinį garsą ar pamačiusios lašą tepalo rašo užsakymus remontui. Galiniuose punktuose pedantiškai apžiūri kiekvieną ratų veržlę, ypač dyzeliniams solariams. O vyrukams nutinka net taip...
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąBent jau Kaune puse etato arba 0,25 etato dirba savaitgaliais pagrinde arba rezerve, bet dirba 6-9h per dieną.
Comment
-
Turiu klausimą - gal kas žinote, kurioje vairavimo mokykloje (Kaune) geriausiai mokytis ant D kategorijos (buso vairuotojas)?
Kiek žiūrėjau, sąlygos (kainos ir teorijos / praktikos valandų skaičius) visur vienodos (tai aišku, konkurentai turbūt atidžiai stebimi ), tai gal skiriasi mokymo priemonės (t.sk. mokomosios transporto priemonės), instruktoriai, jų mokymo būdai ir kokybė ir pan.
Taigi, kas ką žinote, prašome pasidalinti.
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąNieko sau, tokie dideli atlyginimai ir trūksta vairuotojų!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNetikėkit žiniasklaida. Vairuotojai tikrai negauna 3,500. Be to, dar neaišku, ar jie gavo visą atlyginimą už gegužę...
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąKoks tikslas žiniasklaidai meluoti apie VT vairuotojų atlyginimus? Tikriausiai rašė pagal kažkokio šaltinio duomenis, o ne "iš dangaus".
Comment
-
Parašė PeizazasAtėjes naujokas dirbti ant Fiat'o, Noge ar N4007 gaus apie 1.5k. lt. Su dviašiu gali gauti apie 2.3lt. o triašiu 2.8 k. lt. Veteranai gauna ir 3k. lt su viršum. (...)
Labai keistai, kad dviašio autobuso vairuotojai jau gauna priedą, o analogiško troleibuso vairuotojai - jau ne, arba Škodos 15Tr vairuotojai gauna mažiau už Volvo 7700A vairuotojus, nors TP ilgis - vienodas.
Parašė PeizazasTos pačios mažos algos vėluoja... Tuoj eurą įves, tai net 1000 eurų vairuotojai negaus. O dar nepamirškim apie konkursus kur žadėjo pirkti naujus ir naudotus triašius autobusus. Algoms pinigų nėra, o autobusams-yra. Įdomu...
Comment
-
Parašė PeizazasTai ir turi troleibuso vairuotojas gauti mažesnę algą, nei autobuso vairuotojas, nors darbas toks pat, bet sąlygos gerokai skiriasi, todėl visiškai sutinku, kad troleibuso vairuotojai turi gauti mažesni altygį. Troleibusistai galima sakyti metai iš metų dirba tame pačiame maršrute, o pas autobusus jie kasdiena keičiasi, vairuotojas turi žinoti ne tik savo poskyrio maršrutus, bet ir kito, nes nežinia kur iš rezervo gali išleisti. Troleibusistai apsuka ratą, ir eina pas save į dispečerinę kavutes atsigerti, o autobusistai kartais net neturi kur nusi*yžt. Tokių skirtumų yra ir daugiau, tik reikia atidžiau išnagrinėti.
Comment
-
Parašė PeizazasTu čia nusišnekėjai. Pažystu dabar dirbantį autobuso vairuotoją, kuris dirbo seniau troleibusų parke ir pasakė: Troleibusą vairuoti lengviau. Tuos tavo anglis ir virves patikrinti yra 5-ių minučių darbas, o štangų irgi niekas nežiūri ištisai, tereikia akį užmesti. Tai fizinio sunkumo jokio nesukelia.
Man asmeniškai troleibuso vairavimas atrodo sudėtingesnis. Ne tiek pats valdymas, bet tas psichologinis momentas, kad pro visus iešmus reikia praslinkti vėžlio greičiu ir negalėjimas laisvai manevruoti gatvėse.
Comment
-
Nustokite ginčytis kaip vaikai vien dėl to, kad kažkuris būtų teisesnis. Kiekvienam savo, todėl vieni renkasi būti troleibusų, o kiti - autobusų - vairuotojai. Atsiminti keletą maršrutų nėra sudėtinga - žmogaus smegenys žymiai galingesnės, tik mokėti naudotis reikėtų...
Visiškai nepritariu esamai situacijai, kad atlyginimai troleibusų ir autobusų vairuotojams yra skirtingi - jie turi būti suvienodinti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąVisiškai nepritariu esamai situacijai, kad atlyginimai troleibusų ir autobusų vairuotojams yra skirtingi - jie turi būti suvienodinti.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNustokite ginčytis kaip vaikai vien dėl to, kad kažkuris būtų teisesnis. Kiekvienam savo, todėl vieni renkasi būti troleibusų, o kiti - autobusų - vairuotojai. Atsiminti keletą maršrutų nėra sudėtinga - žmogaus smegenys žymiai galingesnės, tik mokėti naudotis reikėtų...
Visiškai nepritariu esamai situacijai, kad atlyginimai troleibusų ir autobusų vairuotojams yra skirtingi - jie turi būti suvienodinti.
Kad ir ką sakytų viena ar kita pusės, tiek autobusų, tiek troleibusų vairavimas turi savo sunkumų. Ką vairuoti sunkiau, čia jau atskyra tema. Viskas priklauso nuo vairuotojo ir nuo sąlygų kelyje. Jeigu važiuojama lygiame kelyje be sunkių sankryžų ar įrengtomis A juostomis teoriškai jokio skirtumo neturėtų būti. Žieduose pranešesni autobusai, kadangi nereikia koncentuotis ties štangomis, tačiau nepamirškite, kad tiek vieni, tiek kiti turi prižiūrėti savo transporto priemones, rašyti prašymus remontui ir pan. Ūsų pastatymas čia ko gero pats lengviausias dalykas iš visų, todėl rimtos problemos čia nematau.
Gintaras663, čia ne lengvasis automobilis, iškart paspaudus pedalą tu niekur neišvažiuosi. Turi būti atlikti tam tikri pasiruošimo darbai, tik tada galėsi pajudėti iš vietos.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNiekas nevercia dirbti troleibusu vairuotoju, jei geriau apmokamas autobusu. Kokios problemos?
Comment
-
Parašė PeizazasYra apkraunamos smegenys, nes tuos maršrutus visus reikia įsiminti. Vairuotojas juk žmogus, o ne robotas. Ir kas iš to A5 formato žemėlapiuko? Tai taip, dispečerine duodą grafiką su kitoje pusėje žemėlapiu ir sako: Gero kelio. O jeigu duodą tarkim kokį maršrutą po miškus tai tas žemėlapis mažiausiai ką gelbėja. Kiekvienas už savo transporto priemonę, bet aš sutinku su esama atlyginimų padėtimi. Tai yra mano asmeninę nuomonę ir visiškai nepriekaištausiu, kad kitas sakys, kad turi būti suvienodintos algos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKiek, pvz., Vilniaus autobusų vairuotojui vidutiniškai reikia žinoti/atsiminti maršrutų? T.y., per kiek jų vairuotojas būna kaitaliojamas?
Comment
Comment