Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Ne, nereikia.

    D kategorija - Automobiliai, skirti ir suprojektuoti vežti daugiau kaip aštuonis keleivius, neįskaitant vairuotojo; šie automobiliai gali būti sujungti su priekaba, kurios didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 750 kg.
    Minimalus amžius, nuo kurio leidžiama įgyti teisę vairuoti – 24 metai, išskyrus asmenis, kurie nustatyta tvarka yra įgiję pradinę profesinę kvalifikaciją vežti keleivius.

    Comment


      #22
      Berods (nežinau, ar tikrai), dabar reikia turėti bent 2 metų vairavimo stažą, kad laikytis D kategoriją. Ar dabar tai nebegalioja?
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        #23
        Šiandien girdėjau, kaip troleibuso vairuotoja, kalbėdama telefonu, pasakė, jog renkama grupė T kategorijos (t.y. troleibusų) vairavimo kursams. Sakė, jog dabar trūksta vairuotojų.

        Comment


          #24
          Pagal įstatymus nuo 18 metų galima D kategoriją laikytis, tik pirma reikia baigti E95 kodą dvigubą(reikia mokytis vos ne du mėnesius) paskui tik gali registruoti į D kategoriją. Na esmė tokia, trys mėnesiai mokslo ir teisės tavo, bet tai brangiai kainuoja...

          Comment


            #25
            Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
            Šiandien girdėjau, kaip troleibuso vairuotoja, kalbėdama telefonu, pasakė, jog renkama grupė T kategorijos (t.y. troleibusų) vairavimo kursams. Sakė, jog dabar trūksta vairuotojų.
            Bus ir mokoma dalis autobusų vairuotojų, dirbančių pagal terminuotas sutartis (dauguma tie, kurie atėjo pernai rugpjūtį-rugsėjį). Tiesa, kai yra daugybė troleibusų vairuotojų, dirbančių autobusais, tokie įvykiai mažų mažiausiai keisti.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              #26
              Pinigai švaistomi. Bet gal yra kliūčių darbo sutartyse persodinti troleibusų vairuotojus atgal prie troleibusų vairų?

              Comment


                #27
                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Bus ir mokoma dalis autobusų vairuotojų, dirbančių pagal terminuotas sutartis (dauguma tie, kurie atėjo pernai rugpjūtį-rugsėjį). Tiesa, kai yra daugybė troleibusų vairuotojų, dirbančių autobusais, tokie įvykiai mažų mažiausiai keisti.
                Patikslinimas. Tie, kas dabar darbinsis VVT, bus mokomi dirbti troleibusais, o tie, kurie dirbo pagal terminuotas sutartis, lieka dirbti kaip ir dirbę - t.y. už autobuso vairo.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  #28
                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Patikslinimas. Tie, kas dabar darbinsis VVT, bus mokomi dirbti troleibusais, o tie, kurie dirbo pagal terminuotas sutartis, lieka dirbti kaip ir dirbę - t.y. už autobuso vairo.
                  O pasirinkimo laisvės nebus, kaip anksčiau? /\ Ar po kurio laiko išdirbus troleibusu bus galima persikvalifikuoti į autobusistus?
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    #29
                    Šito nežinau. Žinau tik tiek, kad trūksta apie 15 troleibusų vairuotojų.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      #30
                      Prieš naujus metus Kaune troleibusuose (bet ne visuose) kabojo skelbimas , ieško troleibusų vairuotojų. Nuvykau į parką , nes kadaise norėjau jį vairuoti. Žodžiu nuvykus į vietą , pasakė , kad laikyčiaus T kategoriją , 95 kodą ir tada "METŲ" bėgyje priims dirbti , kadangi , cituoju: "gal kas išeis į pensiją , susirgs , dar kažkas ar pan.". O reikalinga sakė 10 vairuotojų.

                      Kalbėjau su ūkio ten direktoriumi , ar kaip jis ten vadinasi. Tai klausimas - kam tada kabojo skelbimas troleibusuose? Jei susimokėjas už teises ir kodą ~3000 lt, dar lauki darbo metus laiko, gali ir nesulaukti to darbo pasiūlymo , kai gyventi reikia šiandien
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        #31
                        Sveiki. Įdomu, kaip su autobusų vairuotojų darbo vietom... Nejaugi jų tiek daug yra, kad jaunų darbuotojų tiesiog nereikia? Nors patys per žiniasklaidą šaukia, kaip pritraukti jaunų vairuotojų (galvoj turiu ir autobusų, ir troleibusų), bet ten jiems patekti kaip suprantu keblu Nors gal klystu ir kiti daugiau apie tai žino...
                        Konkrečiau kalbu apie VVT

                        Comment


                          #32
                          Neseniai, važiuodamas autobusu, mačiau pakabintą skelbimą, kad ieškomi autobusų vairuotojai.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            #33
                            Reiks nuvaryt kada pasidomėt, ar jie priima ir nepilnu etatu, pavyzdžiui, vakarais, anksti ryte ir savaitgaliais padirbėt Nes kaip supratau tai dispečerė tuos grafikus sudėlioja

                            Comment


                              #34
                              Parašė Ovius Rodyti pranešimą
                              Reiks nuvaryt kada pasidomėt, ar jie priima ir nepilnu etatu, pavyzdžiui, vakarais, anksti ryte ir savaitgaliais padirbėt Nes kaip supratau tai dispečerė tuos grafikus sudėlioja
                              Bent jau Kaune puse etato arba 0,25 etato dirba savaitgaliais pagrinde arba rezerve, bet dirba 6-9h per dieną.

                              Comment


                                #35
                                Parašė Ovius Rodyti pranešimą
                                Reiks nuvaryt kada pasidomėt, ar jie priima ir nepilnu etatu, pavyzdžiui, vakarais, anksti ryte ir savaitgaliais padirbėt Nes kaip supratau tai dispečerė tuos grafikus sudėlioja
                                Vairuotojų grafikai būna tokie:
                                Darbo dienų pertraukiamas, kai darbas pradedamas 5-6 valandą ryto, dirbama iki rytinio piko galo (apytiksliai iki 10 valandos), turima 4-6 valandų atstova, dirbama vakarinio piko metu ir priklausomai nuo grafiko grįžtama į parką ~20 valandą.

                                Savaitgalio vienpamaininis darbą pradeda 7-9 valandą ryte, dirba iki pietų, paskui pietūs (atstova) būna iki pusantros valandos ir dirba iki 17-19 valandos
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  #36
                                  Na gerai, o tai kurie vairuotojai tada dirba po ~20 valandos, jei tada pastarieji, kur ryte pradėjo dirbti, baigia darbą?

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                    Bent jau Kaune puse etato arba 0,25 etato dirba savaitgaliais pagrinde arba rezerve, bet dirba 6-9h per dieną.
                                    Tai tada jie dirba visą savaitgalį (šešt. ir sek.) visą dieną?

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Peizazas
                                      Štai tokie skelbimai:
                                      Atvaizdas
                                      Dėkui už foto

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Ovius Rodyti pranešimą
                                        Na gerai, o tai kurie vairuotojai tada dirba po ~20 valandos, jei tada pastarieji, kur ryte pradėjo dirbti, baigia darbą?
                                        Čia jau skaitosi pilnai pamaininis grafikas, kai ekipažą sudaro 3 vairuotojai.
                                        Pirmas dirba 4 dienas 1-oj pamainoj, 2 dienas turi laisvas, 4 dienas antroj...
                                        Antras dirba 4 dienas 2-oj pamainoj, 2 dienas turi laisvas, 4 dienas pirmoj...
                                        Trečias turi 2 dienas laisvas, 4 dirba 1-oj pamainoj, 2 dienas laisvas, 4 dienas 2-oj pamainoj..

                                        Šie dirba ir savaitgaliais pagal jiems slenkantį grafiką
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Ovius Rodyti pranešimą
                                          Tai tada jie dirba visą savaitgalį (šešt. ir sek.) visą dieną?
                                          Dažniausiai dirba šeštadienį sekmadienį dar kartais penktadienį 4.50h rezerve

                                          Comment

                                          Working...
                                          X