Diskusija apie Vilniaus Viešojo transporto vairuotojų profesiją.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto vairuotojų profesija
Collapse
X
-
Visu pirma sveikas prisijungęs prie entuziastų
Norint dirbti šį sunkų ir atsakingą darbą reikia turėt itin gerą sveikatą, mandagiai bendrauti su žmonėmis, itin greitos reakcijos.
Kalbant apie vairuotojų grafikus: tavo paminėtas pavyzdys yra ekipažo, kurį sudaro trys vairuotojai. Aišku, yra ir kiti grafikai:
- Darbo dienų pertraukiamas (išvažiuojama rytinio piko metu, stojama į atstovą tarpe 8-10 ir išvažiuojama piko metu 15-16 valandą, į parką grįžta 19-20 valandą)
- Savaitgalio vienos pamainos (išvažiuojama iš parko +- 8 valandą, apie 12-13 valandą prasideda pietūs, kurie trunka 1.5-2 valandas. Ir grįžtama į parką 18-19 valandą).
- 5dienis grafikas, kai konkrečiam autobusui yra priskirti du vairuotojai, kurie dirba darbo dienomis
Vairuotojams grafikus visam mėnesiui sudaro dispečerinė. Per mėnesį grafike gali būti ir keli rezervai - skaitosi kaip budėjimas parke (pvz sugenda autobusas A, tarkim 5-am maršrute). Tu, gavęs jau paruoštą ekstra išvažiavimui autobusą, sėdiesi į jį ir važiuoji į 5-ą maršrutą pakeisti sugedusio A autobuso.
Vairuotojai skirstomi pagal klases, nuo ko ir priklauso atlyginimo dydis. Vidutiniškai vairuotojai gauna algą iki 2000LT. Veteranas su visom klasėm bei ilgą laiką pradirbęs parke gauna didesnę algą.Paskutinis taisė ssnaiperis; 2014.03.11, 22:37.
-
Tik įsidarbinus vairuotoju VVT, iškart didelį autobusą vargu ar įmanoma gauti. Kurį laiką teks padirbėti midibusais ar mikroautobusais - bus priskirtas vienas kuris nors. Tiesa, iš rezervo galima gauti bet ką ir bet kokiu maršrutu.
Maršrutų įvairovės taip pat nebus labai didelės, nes autobusų parke vairuotojai, autobusai ir maršrutai yra padalinti į 2 poskyrius. Laikoma, kad 1 poskyriui priklauso labiau užmiesčio maršrutai, o 2-am - centriniai, miesto, tačiau vienareikšmiško skirstymo nėra.
Patekus į 1 poskyrį, pradžioje galima tikėtis 26, 28, 57, 65, 68 (poilsio d.), 87 maršrutų, o į 2-ą: 11, 15, 21 (retais atvejais), 88, 115, 116. Tiesa, 2-ame poskyryje yra 3 tipų mažos talpos autobusai, todėl pagal mėnesio grafiką teks dirbti tik 1 arba 2 maršrutais: su Fiat Ducato - tik 88, su Noge Sprinter - tik 115 ir 116, o su Neoplan N4407 - 11 ir 15.
Dirbant mažos talpos autobusais atlyginimas irgi yra mažesnis.
Beje, labai pageidautina žinoti kone visus maršrutus (ypač tuos, kurie eina į atokius rajonus ar užmiestį) - autobusų parke maršrutų niekas jums nerodys, o ir žemėlapis dispečerinėje yra kokių 1997 metų...Paskutinis taisė Mettal; 2014.03.12, 14:30.
Comment
-
Iš tiesų išeina taip, jog būdamas nauju darbuotoju VVT, tikrai negaučiau netgi kokio nors maršruto į Vilniaus pakraščius ar atokesnius rajonus (78, 42, 16, 19, 12 ir pan.). Aišku, alga sakykim nėra labai didelė, nors kaip jaunimui gal dar visai ir nieko, tačiau susikūrus šeimą galbūt kiek ir mažoka, jeigu važinėjant su midi-busais (mažiau nei 2 000 lt. alga). Na nežinau, sunku čia kažkaip apie tai mąstyt. Turbūt tuos didesnius ~3000 lt. atlyginimą jau gauna patyrę vairuotojai? Na turbūt neklystu.. O šiaip koks stažas vairavimo turi būti, kad priimtų ten dirbti? Klausimas tame, kiek metų turėtų man sukakti, kad galėčiau ten dirbt? 22-23 ar daugiau?
Comment
-
Parašė hydrex Rodyti pranešimąIš tiesų išeina taip, jog būdamas nauju darbuotoju VVT, tikrai negaučiau netgi kokio nors maršruto į Vilniaus pakraščius ar atokesnius rajonus (78, 42, 16, 19, 12 ir pan.). Aišku, alga sakykim nėra labai didelė, nors kaip jaunimui gal dar visai ir nieko, tačiau susikūrus šeimą galbūt kiek ir mažoka, jeigu važinėjant su midi-busais (mažiau nei 2 000 lt. alga). Na nežinau, sunku čia kažkaip apie tai mąstyt. Turbūt tuos didesnius ~3000 lt. atlyginimą jau gauna patyrę vairuotojai? Na turbūt neklystu.. O šiaip koks stažas vairavimo turi būti, kad priimtų ten dirbti? Klausimas tame, kiek metų turėtų man sukakti, kad galėčiau ten dirbt? 22-23 ar daugiau?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Priimti gali iškart, kai tik gauni atitinkamą kategoriją ir turi keleivių vežimo licenziją. Stažas nėra būtinas.
Minėtais maršrutais į pakraščius važiuoja ilgi autobusai, o tokių tikrai niekas neduos iškart. Mažos talpos autobusais irgi nedirbama metų metus - per metus-pusantrų bus galimybė persėsti ant didesnio autobuso. Atlyginimų virš 3000 Lt irgi tikėtis neverta, kai nedirbi ilgu autobusu arba pelningais maršrutais, kur parduodama daug talonų. Nežinau, iš kur žiniasklaida ir traukia tokius kosminius skaičius (3-4 tūkst. Lt į rankas), bet realiai dauguma gauna 2,3-2,8 tūkst. Lt.
Šiuo metu yra deramasi dėl naujos atlyginimo skaičiavimo metodikos, todėl nelabai galiu pakomentuoti, kaip keisis atlyginimo dydis ir nuo ko jis priklausys. Viena yra aišku - kai pradėsit (tikėkimės) dirbti, tai jau tikrai bus įsigaliojusi nauja metodika.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąGeriau siūlyčiau dirbti tarpmiestiniuose arba tarptautiniuose maršrutuose. Kautroje, Lux express ar pan. įmonėse - ir streso darbe mažiau, ir atlyginimai geresni. Mieste dirbti sunku, transporto parkai senesni ir pačių įmonių vadovybės mąstymu labiau atsilikusios arba labiau veikiamos politikų, kas irgi erzina.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPriimti gali iškart, kai tik gauni atitinkamą kategoriją ir turi keleivių vežimo licenciją. Stažas nėra būtinas.
<...>
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTen vairuotojų poreikis mažas, nes maršrutų skaičius ribotas.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNetyčia buvau nugirdęs, kad lygtais į parką gali priimti 19-os metų. Tik kiek supratau iš atitinkamos profesinės, kur ten galima autobuso kategoriją išsilaikyt?
Comment
-
Parašė hydrex Rodyti pranešimąBet jeigu neklystu ir pačiam VVT galima išsilaikyti D kategoriją ar aš čia gal kažkur klystu? Tik kažkur buvau nugirdęs, kad jeigu VVT išsilaikai D kategoriją (nemokamai), turi pas juos ir dirbti iškart, kitaip sakant lieka šioks toks įsipareigojimas įmonei. Nežinau ar čia tiesa.
Comment
-
Galbūt tu ir teisus, kas norėjo dirbti, tas jau ir dirbtų. Paklausiau tik todėl, kad net neabejoju, jog čia yra tokių, kurie ir galbūt yra mokyklos abiturientai ar jaunesni ir nėra dar apsisprendę dėl savo ateities. Apie save, tai aš galėčiau tik tiek pasakyti, kad jeigu būtų galbūt didesnis atlyginimas, tai net neabejočiau dėl savo ateities, nes svajonių įgyvendinimas yra nuostabu! Tačiau neatsisakau nuo šios minties kada nors ateityje. Nors net ir prognozuot neapsimoka kažko, nes niekas nežino, kaip pasisuks gyvenimas. Tačiau net neabejoju, kad tai yra darbas, kurį tikrai norėčiau dirbti, tačiau mažas atlyginimas, galbūt kiek neatitinka mano norų, tad čia jau nieko su tuo nepadarysi.
Comment
-
Parašė hydrex Rodyti pranešimąTačiau man vis dėl to, ar kažkas iš jūsų pats pagalvodavot apie šitokį darbą? Galbūt jūs norėjote panašų darbą dirbti ar kažkas panašaus? Būtų įdomu, kad jeigu atsirastų dar daugiau bendraminčių ties šiuo darbu.
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąJeigu tikėt ankstesne reklama ant #382 bei mokyklinių Karosų, tai buvo galima ne tik D kategoriją išsilaikyti, bet ir B bei kitas. Kaip dabar yra, nežinau.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
Comment