Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai jei nebus pakankamai vairuotojų, tai sumažins reisų skaičių. Taip, o kaip kitaip?

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai jei nebus pakankamai vairuotojų, tai sumažins reisų skaičių. Taip, o kaip kitaip?
      tai kur problema? Tu vairuotoju visdar pakankamai. Vadinasi, juos tenkina darbo salygos.

      Comment


        Parašė liutass Rodyti pranešimą

        tai kur problema? Tu vairuotoju visdar pakankamai. Vadinasi, juos tenkina darbo salygos.
        Tiesiog yra daug darbingo amžiaus 55+ metų darbuotojų kuriems toks darbas su visom soc garantijomis yra labai tinkamas dasidirbti iki pensijinio amžiaus.

        Comment


          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

          Tiesiog yra daug darbingo amžiaus 55+ metų darbuotojų kuriems toks darbas su visom soc garantijomis yra labai tinkamas dasidirbti iki pensijinio amžiaus.
          nu tai ir pirmyn

          Comment


            O didžiausia problema kad viešasis transportas yra valstybinis o Kauno autobusai šiaip firmelė kurią samdo savivaldybė. Kad laimėtų konkursus Kauno autobusai pasiūlo už visus esamus dalyvius minimaliausia kainą tokiu atveju nelieka padoresniems atlyginams pinigų.

            Vilniaus autobusai irgi ne išimtis ten krito atlygimai 20%.
            Kai būdavo atlyginimai apie 1500 dabar 1100

            Comment


              As tai nedirbciau darbo, kuris manęs netenkina. Jei sugebi tik tai, turi sutikti su sąlygomis, kurias siulo darbdavys.

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą

                tai kur problema? Tu vairuotoju visdar pakankamai. Vadinasi, juos tenkina darbo salygos.
                Su tokia politika nereikia stebėtis, kad lietuviai kaip tauta išnyks.

                Comment


                  Tai niekas ir nesistebi. Visi supranta, kad 1 mln išvyko dėl geresnių sąlygų. Neverke atsisėdę kaip mažai moka ir t.t., o susirinko daiktus ir atia

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                    O didžiausia problema kad viešasis transportas yra valstybinis o Kauno autobusai šiaip firmelė kurią samdo savivaldybė. Kad laimėtų konkursus Kauno autobusai pasiūlo už visus esamus dalyvius minimaliausia kainą tokiu atveju nelieka padoresniems atlyginams pinigų.

                    Vilniaus autobusai irgi ne išimtis ten krito atlygimai 20%.
                    Kai būdavo atlyginimai apie 1500 dabar 1100
                    Savivaldybės ir valstybė stekena savo įmones koronos akivaizdoje. Tuo tarpu švaisto milijonus kompensuoti tik privataus verslo nuostolius, o savininkai perkasi jachtas ir automobilius...

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                      tai kas dirbs, jei visi pabegs? Uzdarys autobusus?
                      Atvažiuos vergų iš Ukrainos ir Baltarusijos. Juk taip norima atlaisvinti imigracija už mažiau nei minimumą vokeliuose dirbantiems.

                      Comment


                        Tai kad nenori jie čia už minimumą dirbti. Ką parodė šių metų fūristų kvotų išeikvojimas... Tą, kad padirba mėnesį ar net trumpiau, ir siunčia nafig gobšius Lietuvos viarslinykus.

                        Comment


                          Bet kad užteko tų furistų vergų kol nepradėjo seimas kištis ir žiūrėti kas čia vyksta. Norinčių tiek daug, kad kas mėnesį keisti galėjo. Kaip ir statybose.

                          Comment


                            Nieko panašaus. Dirbti tokiomis sąlygomis ir už tokias algas niekas nenori. Todėl ir išnaudojo kvotas, nes vairuotojai po reiso ar kelių mesdavo darbą. Nereikia galvoti, kad iš Ukrainos ir Baltarusijos tokie durni ir dirbs čia už skatikus ar dargi išdūrinėjami darbdavių.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Nieko panašaus. Dirbti tokiomis sąlygomis ir už tokias algas niekas nenori. Todėl ir išnaudojo kvotas, nes vairuotojai po reiso ar kelių mesdavo darbą. Nereikia galvoti, kad iš Ukrainos ir Baltarusijos tokie durni ir dirbs čia už skatikus ar dargi išdūrinėjami darbdavių.
                              Darbo santykiai ne vien noru grįsti.

                              Galima galvoti ką nori, bet jau daugybe metų "tokie durni" dirba.

                              Comment


                                Anksčiau iš Ukrainos ar Baltarusijos nebuvo daug dirbančių. Kai jų pradėjo daugiau važiuoti, tai darbdaviai pradėjo išsidirbinėti. Ar užmiršai kaip buvo prieš 15-20 metų, kai iš valytojos reikalavo aukštojo ir maža kas - už durų eilė tokių kaip tu laukia. Taip ir dabar su tais vairuotojais gavosi. Viarslinykų gobšumas ir nieko daugiau.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Anksčiau iš Ukrainos ar Baltarusijos nebuvo daug dirbančių. Kai jų pradėjo daugiau važiuoti, tai darbdaviai pradėjo išsidirbinėti. Ar užmiršai kaip buvo prieš 15-20 metų, kai iš valytojos reikalavo aukštojo ir maža kas - už durų eilė tokių kaip tu laukia. Taip ir dabar su tais vairuotojais gavosi. Viarslinykų gobšumas ir nieko daugiau.
                                  O tai kodėl tas pats Viarslininkų gobšumas staiga nustoja veikti VT vairuotojams? Lygiai taip pat atsiveš durnesnių o norintys normalios algos eis lauk nes visada yra eilė migrantų kuriuos kaikurie taip nori įsivežti. Vat jei nebūtų tada gal darbdavys ir pagalvotu ne vien apie pasipinigavimą.

                                  Comment


                                    Nes VT valdiškas. Yra profsąjunga.

                                    Comment


                                      Vilniuje pakilo siūloma stipendija mokymosi metu. Nuo buvusių 200 Eur metų pradžioje iki 800 Eur dabar.
                                      Click image for larger version

Name:	Skelbimas vairuotojas CVonline.jpg
Views:	335
Size:	319,0 kB
ID:	1983458
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Įdomu, ar dar išliko ta taisyklė, kad už nemokamai įgytą kategoriją turi išdirbti įmonėje 3 metus (priešingu atveju - sumokėti mokymų kainą; troleibusų atveju čia yra lygiai 1k eurų).

                                        Comment


                                          Kalbant apie vairuotojų trūkumą, kad net Lietuviškai nekalbančią ukrainietę apmokė, kiek yra tiesos tuose komentaruose? Pagal įstatymą, juk negali mokėti mažesnės algos nei nurodyta darbo skelbime (1 550 Eur bruto), o komentare rašoma taip:
                                          Atsiliepimai, skundai apie UAB "Vilniaus viešasis transportas"
                                          Artūr, (2022.07.29, 10:12) 83.181.79.35
                                          Apeikite sita imone suonu ir ne kada niekite pas jos, alga i rankos 650 pirmos 3 menesiai a po to kas metus didins po 100 iki 5 metu kol ne bus 850-950 euru i rankos
                                          Skelbime irgi nurodoma, kad alga kyla po 3 mėn. bei po 1 m. Tiesiog įdomu ar įmonė beviltiškai elgiasi ar tie beraščiai komentatoriai meluoja.

                                          P. S. Variantas dar yra užsiregistruoti darbo biržoj ir per ten eiti mokintis nemokamai, birža lyg ir reikalauja tik pusmetį išdirbti nesvarbu, kur ir kokie mokymai.
                                          Paskutinis taisė dondc; 2022.08.07, 14:23.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X