Tai jei nebus pakankamai vairuotojų, tai sumažins reisų skaičių. Taip, o kaip kitaip?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto vairuotojų profesija
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai jei nebus pakankamai vairuotojų, tai sumažins reisų skaičių. Taip, o kaip kitaip?
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
tai kur problema? Tu vairuotoju visdar pakankamai. Vadinasi, juos tenkina darbo salygos.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Tiesiog yra daug darbingo amžiaus 55+ metų darbuotojų kuriems toks darbas su visom soc garantijomis yra labai tinkamas dasidirbti iki pensijinio amžiaus.
Comment
-
O didžiausia problema kad viešasis transportas yra valstybinis o Kauno autobusai šiaip firmelė kurią samdo savivaldybė. Kad laimėtų konkursus Kauno autobusai pasiūlo už visus esamus dalyvius minimaliausia kainą tokiu atveju nelieka padoresniems atlyginams pinigų.
Vilniaus autobusai irgi ne išimtis ten krito atlygimai 20%.
Kai būdavo atlyginimai apie 1500 dabar 1100
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
tai kur problema? Tu vairuotoju visdar pakankamai. Vadinasi, juos tenkina darbo salygos.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąO didžiausia problema kad viešasis transportas yra valstybinis o Kauno autobusai šiaip firmelė kurią samdo savivaldybė. Kad laimėtų konkursus Kauno autobusai pasiūlo už visus esamus dalyvius minimaliausia kainą tokiu atveju nelieka padoresniems atlyginams pinigų.
Vilniaus autobusai irgi ne išimtis ten krito atlygimai 20%.
Kai būdavo atlyginimai apie 1500 dabar 1100
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimątai kas dirbs, jei visi pabegs? Uzdarys autobusus?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko panašaus. Dirbti tokiomis sąlygomis ir už tokias algas niekas nenori. Todėl ir išnaudojo kvotas, nes vairuotojai po reiso ar kelių mesdavo darbą. Nereikia galvoti, kad iš Ukrainos ir Baltarusijos tokie durni ir dirbs čia už skatikus ar dargi išdūrinėjami darbdavių.
Galima galvoti ką nori, bet jau daugybe metų "tokie durni" dirba.
Comment
-
Anksčiau iš Ukrainos ar Baltarusijos nebuvo daug dirbančių. Kai jų pradėjo daugiau važiuoti, tai darbdaviai pradėjo išsidirbinėti. Ar užmiršai kaip buvo prieš 15-20 metų, kai iš valytojos reikalavo aukštojo ir maža kas - už durų eilė tokių kaip tu laukia. Taip ir dabar su tais vairuotojais gavosi. Viarslinykų gobšumas ir nieko daugiau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAnksčiau iš Ukrainos ar Baltarusijos nebuvo daug dirbančių. Kai jų pradėjo daugiau važiuoti, tai darbdaviai pradėjo išsidirbinėti. Ar užmiršai kaip buvo prieš 15-20 metų, kai iš valytojos reikalavo aukštojo ir maža kas - už durų eilė tokių kaip tu laukia. Taip ir dabar su tais vairuotojais gavosi. Viarslinykų gobšumas ir nieko daugiau.
Comment
-
Kalbant apie vairuotojų trūkumą, kad net Lietuviškai nekalbančią ukrainietę apmokė, kiek yra tiesos tuose komentaruose? Pagal įstatymą, juk negali mokėti mažesnės algos nei nurodyta darbo skelbime (1 550 Eur bruto), o komentare rašoma taip:
Atsiliepimai, skundai apie UAB "Vilniaus viešasis transportas"
Artūr, (2022.07.29, 10:12) 83.181.79.35
Apeikite sita imone suonu ir ne kada niekite pas jos, alga i rankos 650 pirmos 3 menesiai a po to kas metus didins po 100 iki 5 metu kol ne bus 850-950 euru i rankos
P. S. Variantas dar yra užsiregistruoti darbo biržoj ir per ten eiti mokintis nemokamai, birža lyg ir reikalauja tik pusmetį išdirbti nesvarbu, kur ir kokie mokymai.Paskutinis taisė dondc; 2022.08.07, 14:23.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
Comment