Parašė vilijampolietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto vairuotojų profesija
Collapse
X
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO kodėl tamsta neinat dirbti už 3000€ o vargstat už tą 1000€ neatskaičius mokesčių?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Gal nereikia demagogija užsiiminėti. Kiek tų darbo vietų už 3000? Ir ar ne tam, kad kažkas gautų 3000, kiti turi arti už 1000 ar minimumą?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
butent. Algos yra tokios, uz kokias zmones sutinka dirbti. Jei nebutu norinciu, turetu kelti algas.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąVairuotoju truksta ir vakaruose, bet ten irgi niekas nepersistengia su algom, netgi esu skaites, kad Vokietijoje mazina reisu skaiciu del vairuotoju trukumo
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nu toks gana mechaninis darbas, vienas iš darbų, kur bus linkstama pakeisti robotais. Beje, turėtų būti greitai atsibostantis. Toks gyvenimas, kad į tokius darbus daug neinvestuojama. Liūdna žiūrėt į tinklines parduotuves ir restoranus, ypatingai tada, kai susidaro nemažos laukiančių žmonių eilės (kur visokie boltiniai, woltiniai, viską užkemšantys). Ten irgi jaučiasi, kad jau robotizacijos priešaušris, ir net kažkaip nepykčiau, kad kokiam čiliake apsitarnaučiau kokia savitarna, gal net automatu picą iškeptų Esu kažkaip įsitikinęs, kad būtų greičiau ir galbūt mažiau nesąmonių.
Tuo tarpu transporte tai viešasis bus pilnai automatizuotas, o gyvi žmonės išliks kaip samdomi vairuotojai turtingesniems arba pramoginiams maršrutams. Ypač troleibusai kur nukrypimų nuo trasos vis tiek negali būti todėl lengviau robotizuoti.
Parašė liutass Rodyti pranešimą
butent. Algos yra tokios, uz kokias zmones sutinka dirbti. Jei nebutu norinciu, turetu kelti algas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pirmas bus pigus automatizuotas maistas pagamintas "kulinarinio roboto" ir be brangaus žmogiško darbo.
---
Tuo tarpu transporte tai viešasis bus pilnai automatizuotas, o gyvi žmonės išliks kaip samdomi vairuotojai turtingesniems arba pramoginiams maršrutams. Ypač troleibusai kur nukrypimų nuo trasos vis tiek negali būti todėl lengviau robotizuoti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Gal nereikia šitos demagogijos ir mantrų. Nuo dirbančiojo mažai kas priklauso. Algos dydį nustato darbdavys ir nematoma vagianti rinkos ranka.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kada tas bus, o tikriausiai kad to nebus. Žmonių darbo gal bus ir mažiau, bet žmonės turės valdyti automatus ir t.t. O kalba eina apie šią dieną.
Kalba eina apie tai, jog toks darbas nėra perspektyvus jaunimui, nes per 10 metų tokios darbo vietos gali tiesiog nelikti.
- 1 patinka
Comment
-
Bėginiame transporte, išskyrus metro, jau dabar yra galimybė pilnai automatizuoti, bet niekas to nedaro. Net ir metro senas linijas niekas neautomatizuoja, išskyrus ant pirštų suskaičiuojamus atvejus visame pasaulyje (naujos automatinės linijos čia nesiskaito). Kodėl?
Parašė liutass Rodyti pranešimą
darbadavys visada ieskos galimybes moketi maziausia alga. Jei darbuotojas su ja nesutinka, jis visada turi tris legalias galimybes: kurti savo versla, eiti dirbti pas kita darbdavi, emigruoti. Lietuvoje virs 1 mln. darbuotoju pasirinko trecia varianta ir nemato problemu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBėginiame transporte, išskyrus metro, jau dabar yra galimybė pilnai automatizuoti, bet niekas to nedaro. Net ir metro senas linijas niekas neautomatizuoja, išskyrus ant pirštų suskaičiuojamus atvejus visame pasaulyje (naujos automatinės linijos čia nesiskaito). Kodėl?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kitas darbdavys irgi daugiau nemokės už tą patį ar panašų darbą, todėl darbuotojas pats čia įtakos mažai turi. Savo verslą kiekvienas negali sukurti ir tai yra demagogija bei pasityčiojimas sakant - eik susikurk verslą. Galiausiai, verslui irgi reikia samdomo darbo ir visi nori mokėti kuo mažesnę algą. Apie emigraciją ir jos pasekmes galima kalbėti daug, bet ne tam tema.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai kad daro. Tik ne Lietuvoje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai kad nedaro niekur, nors techninės galimybės jau tą leidžia bėginiame transporte, ypač tramvajuose, kurie atskirti nuo bendro eismo ar kertasi su juo labai ribotai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi aiškiai parašiau, kad naujai įrengtos linijos nesiskaito. Ir tai jų eile mažiau nei standartinių naujų linijų. O kiek pasaulyje įprastų metro linijų su mašinistais? 99 proc. esamų. Berods tik Paryžiuje viena ar dvi senos linijos buvo paverstos automatinėmis.
Comment
-
Todėl, kad automatiacija kainuoja daug. Darbuotojų atleidimas irgi labai daug kainuoja. Plius stiprios profsąjungos, tai ne pas mus sysalai... Galiausiai gaunasi, kad automatizuoti vieną seną liniją kainuoja tiek, kiek nutiesti naują. Ir jei yra pinigai, tai geriau nuties naują ir dažniausiai paprastą su mašinistais, nei automatizuos seną.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi aiškiai parašiau, kad naujai įrengtos linijos nesiskaito. Ir tai jų eile mažiau nei standartinių naujų linijų. O kiek pasaulyje įprastų metro linijų su mašinistais? 99 proc. esamų. Berods tik Paryžiuje viena ar dvi senos linijos buvo paverstos automatinėmis.
- 2 patinka
Comment
Comment