Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    O nežinot ar VVT parkas dar rengia vairuotojų kursus? Kiek esu girdėjęs, anksčiau pas juos galėdavo pasirašius sutartį nemokamai išsilaikyt teises su sąlyga, kad berods trejus metus teks dirbti pas juos arba grąžinti likusią sumą
    Nors gal nusiklausiau

    Comment


      #42
      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
      Čia jau skaitosi pilnai pamaininis grafikas, kai ekipažą sudaro 3 vairuotojai.
      Pirmas dirba 4 dienas 1-oj pamainoj, 2 dienas turi laisvas, 4 dienas antroj...
      Antras dirba 4 dienas 2-oj pamainoj, 2 dienas turi laisvas, 4 dienas pirmoj...
      Trečias turi 2 dienas laisvas, 4 dirba 1-oj pamainoj, 2 dienas laisvas, 4 dienas 2-oj pamainoj..

      Šie dirba ir savaitgaliais pagal jiems slenkantį grafiką
      O su troleibusų vairuotojais panašu viskas?

      Comment


        #43
        Mokomosios Škodos Vilniuje važinėja dar, tad šansas būti troleibusų vairuotoju tikrai yra.

        Comment


          #44
          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Mokomosios Škodos Vilniuje važinėja dar, tad šansas būti troleibusų vairuotoju tikrai yra.
          Pastaruoju metu mokomąsias Škodas tenka matyti labai dažnai.

          Comment


            #45
            Bet neilgai dirbs vairuotojai, kurie dabar stažuojasi vairuodami troleibusus. Jie dirbs pagal terminuotas darbo sutartis.

            Parašė Ovius Rodyti pranešimą
            O su troleibusų vairuotojais panašu viskas?
            Nežinau, ar ten pas juos yra penkiadienis grafikas. O šiaip visa kita tas pats
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              #46
              Aišku tada. Kai bus teisės ir kodas ant stalo, tada ir kalba prasidės Nors realiai jos labai nepigios dabar :/

              Comment


                #47
                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                Bet neilgai dirbs vairuotojai, kurie dabar stažuojasi vairuodami troleibusus. Jie dirbs pagal terminuotas darbo sutartis.



                Nežinau, ar ten pas juos yra penkiadienis grafikas. O šiaip visa kita tas pats
                Pala, o paskui kas? Išeina iš darbo ir viskas?

                Comment


                  #48
                  Parašė Ovius Rodyti pranešimą
                  Pala, o paskui kas? Išeina iš darbo ir viskas?
                  Išeina, kad išeis iš darbo. Tiksliau, bus įteiktas atleidimo lapelis
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    #49
                    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                    Bent jau Kaune puse etato arba 0,25 etato dirba savaitgaliais pagrinde arba rezerve, bet dirba 6-9h per dieną.
                    Tai jie turi dar ir kitą darbą?

                    Comment


                      #50
                      Geriau jei gyventum Kaune siūlyčiau eiti i KA. Čia tikrai vairuotojų reikės ypač nuo rugpjūčio mėn, bet KA planuoja ateityje nemažai senu vairuotojų atsikratyti ir pakeist juos jaunimu arba vidutinio amžiaus vairuotojais. Kad ir šiandien vienas vairuotojas stažavosi maršrute.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                        Geriau jei gyventum Kaune siūlyčiau eiti i KA. Čia tikrai vairuotojų reikės ypač nuo rugpjūčio mėn, bet KA planuoja ateityje nemažai senu vairuotojų atsikratyti ir pakeist juos jaunimu arba vidutinio amžiaus vairuotojais. Kad ir šiandien vienas vairuotojas stažavosi maršrute.
                        Jo, girdėjau, kad KA permainos laukia. Galėtų ir Vilniuj kas nors panašiai būti.
                        Pirma reikia kategoriją išsilaikyt Draugas sakė, kad Kaune kur kas pigiau įgauti kategoriją ir kodą nei Vilniuj...

                        Comment


                          #52
                          Parašė r08n Rodyti pranešimą
                          Tai jie turi dar ir kitą darbą?
                          Kiekvienas verčiasi kaip moka gal kai kuriems būtent tokio etato ir reikia...

                          Comment


                            #53
                            Kaune troleibusų, autobusu vairuotojų algos priklausomai nuo maršruto ir pinigu surinkimo galima per mėnesi paprastai uždirbti 2000-2500lt (Mažiausiai kai mažai už bilietus surenka)

                            Comment


                              #54
                              Neina į VVT dėl to, kad naujokai gauna mikroautobusus ir midibusus, už kuriuos mokama labai nedaug.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                #55
                                Kiek gi tų mikrobų ir midibusų? Galiausiai po to vis tiek gaus didelį autobusą. Per daug išponėjo, nori iš karto daug gauti... Nors iš kitos pusės tai absurdas yra, jog atlyginimo dydis priklauso nuo autobuso dydžio. Jis turėtų priklausyti tik nuo darbo valandų skaičiaus.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Neina į VVT dėl to, kad naujokai gauna mikroautobusus ir midibusus, už kuriuos mokama labai nedaug.
                                  Pagal atsakomybę ir darbo įtampą tikri mažai. Už kiekvieną gyvybę esi atsakingas.
                                  Jaunam žmogui pusę bėdos, jei neturi turtingų tėvelių ar nesi IT specialistas Juolab, jei VT patinka Paguoda tik ta, kad už minimalų kiek didesnis.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Kiek gi tų mikrobų ir midibusų? Galiausiai po to vis tiek gaus didelį autobusą. Per daug išponėjo, nori iš karto daug gauti... Nors iš kitos pusės tai absurdas yra, jog atlyginimo dydis priklauso nuo autobuso dydžio. Jis turėtų priklausyti tik nuo darbo valandų skaičiaus.
                                    Man tokia tvarka visai nieko, kai pradedama nuo mažesnio autobuso ir ne tokio intensyvaus maršruto. Reikia praktikos kiek, kad vėliau galėtum drąsiau jaustis intensyviam maršrute. Iškart į kokį G maršrutą pasodintų ir dar pro senamiesčio vingiuotas gatveles kaip 1G pavažinėt iškart nelabai smagiai

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Kiek gi tų mikrobų ir midibusų?
                                      Užtektinai, kad būtų ~50 žmonių trūkumas.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Ovius Rodyti pranešimą
                                        Man tokia tvarka visai nieko, kai pradedama nuo mažesnio autobuso ir ne tokio intensyvaus maršruto. Reikia praktikos kiek, kad vėliau galėtum drąsiau jaustis intensyviam maršrute. Iškart į kokį G maršrutą pasodintų ir dar pro senamiesčio vingiuotas gatveles kaip 1G pavažinėt iškart nelabai smagiai
                                        Tai gerai, bet prie ko atlyginimo dydis? Jis turi priklausyti nuo valandų skaičiaus.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tai gerai, bet prie ko atlyginimo dydis? Jis turi priklausyti nuo valandų skaičiaus.
                                          Pritariu. Bet turi būti dar plius kažkas, kas lemtų atlyginimą. Gi vienodų visiems nemokės: ir naujokui, ir patyrusiam vairuotojui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X