Su visais autobusais tik išvažiavus į liniją būna vaikiškos ligos Aišku, pas vienus po remonto iškart praeina, pas kitus po ilgesnio laiko praeina.
Galiu papasakoti apie situ autobusu bedas bent pokolkas kokios jos yra. Pirma yra sildomas (neimanoma jo isjungt arba ijungt), duru atidarymas privaziavus prie sustojimo nevisada greitai galima jas atidaryt (letai suveikia duru ijungimas) lygiai tas pats uzdarius duris pradet vaziuot. O ne made in China o Ruminija
Ir kartas nuo karto aplamai uzsiblokuoja kompas ir reikia gesint varikly ir laukti kol persirestartuos kompas. Ir kai daug zmoniu prilipa ant invalido dangcio prie viduriniu duru perspaudzia dacika ir neleidzia vaziuot.
Taip atrodo kauno dujokų ispanu salonas.
Kaip kažkas minėjo prieki vietos daug o gale mažai. Atvaizdas
Kadangi Šiauliuose galima išbandyti ir labai "artimą" Castorusia City Versus autobusą Iribus Citelis, Castrosua salonui turėčiau vieną priekaištą. Salono gale, prie galinių durų, nėra stulpo į kurį Citel'yje galima labai patogiai įsikibti, nes kažkodėl beveik niekas neina stovėti į galą, visi grūdasi priekyje arba ties vidurinėmis durimis, ten lieka visai nebloga "VIP" vieta . Tiesa, ten girdisi gana nemažas garsas iš variklio skyriaus.
Jei šioje nuotraukoje (rugsėjo 27 d.) tikrai visi autobusai skirti Lietuvai, tai kuriam miestui gali būti skirti minimum 5 sidabriniai su kiek tamsesne pilka apačia?
Marijampolei (nors kažkas tvirtino, kad ten bus vienspalviai sidabriniai)?
Elektrėnams būtų per daug, nes jie turėtų gauti tik 3 CNG.
Kiek vėlesniame (spalio 3 d.) ebus.lt straipsnyje buvo minėta, kas "Šiuo metu visų transporto priemonių jau sulaukė Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Panevėžio ir Telšių vežėjai. Po keletą autobusų dar trūksta Elektrėnams, Ukmergei bei Marijampolei.".
Įdomu, ar autobusai jau pasiekė Marijampolę, Telšius, Ukmergę? Kažkaip nepastebėjau jokios informacijos apie Elektrėnams skirtus autobusus. Jie jau Lietuvoje?
Jei šioje nuotraukoje (rugsėjo 27 d.) tikrai visi autobusai skirti Lietuvai, tai kuriam miestui gali būti skirti minimum 5 sidabriniai su kiek tamsesne pilka apačia?
Marijampolei (nors kažkas tvirtino, kad ten bus vienspalviai sidabriniai)?
Elektrėnams būtų per daug, nes jie turėtų gauti tik 3 CNG.
Kiek vėlesniame (spalio 3 d.) ebus.lt straipsnyje buvo minėta, kas "Šiuo metu visų transporto priemonių jau sulaukė Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Panevėžio ir Telšių vežėjai. Po keletą autobusų dar trūksta Elektrėnams, Ukmergei bei Marijampolei.".
Ketvirtas nuo kairės vienspalvis skirtas marijampolei.
Tiesa sakai kiti tikrai dvispalviai...
O kokio dažymo bus elektrėnų ispanai???
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Įdomu, ar autobusai jau pasiekė Marijampolę, Telšius, Ukmergę? Kažkaip nepastebėjau jokios informacijos apie Elektrėnams skirtus autobusus. Jie jau Lietuvoje?
Marijampolė savuosius įregistravo dar spalio 17 dieną, kaip su kitais miestais nežinau, daugiau įregistruotų ispanų neradau.
UAB „Marijampolės autobusų parkas“ netrukus nudžiugins miesto gyventojus bei svečius. Jiems bus pristatyti septyni suspaustas gamtines dujas naudojantys „Castrosua City Versus Citelis” autobusai bei vienas „Castrosua Tempus Hybrid“ dujinis – elektrinis autobusas. Visi jie nemokamai gauti pagal Klimato kaitos specialiąją programą „Mažai taršių miesto autobusų keitimas, atnaujinant autobusų parko transporto priemones”, Lietuvai pardavus Ispanijai taršos leidimus.
Spalva labai gera. Nepalyginsi su baisuokliais Siauliuose ir Ukmergeje. O jei rimtai, bus tiek keleiviu Marijampoleje, kad tiek autobusu apsimoketu islaikyti?
tik is bendro smalsumo, gal kas turit duomenis kokia siu autobusu kuro savikaina 100km? Ypac idomu palyginimas su solariais
Berods kažkur mačiau minimus 98ct/km. Ir kiek pamenu šie nauji autobusai yra ekonomiškesni tiek už dujinius Soliarius, tiek už Vilniuje naudojamus naujus dujinius MAN'us. Forume kažkas dalinosi šia informacija.
Šiaip klausimas, galbūt žinantiems. Kiek iš viso Marijampolės autobusų parkas transporto priemonių naudoja aptarnauti savo maršrutams? Įdomu kokią dalį nuo šiol sudarys nauji autobusai .
Šimtui kilometrų nuvažiuoti suspaustas gamtines dujas naudojantis „Castrosua City Versus Citelis CNG“ sunaudojo 50,77 kub. m dujų. Taigi vidutinė degalų kaina nuvažiuoti 100 kilometrų (be PVM) sudarė 97,37 Lt.
Tokį pat IVECO ir tokios pat (7,8 l) apimties variklį turintis „Solaris Urbino CNG“ 100 kilometrų naudojo 58,48 l suspaustų gamtinių dujų, išlaidos degalams – 102,11 Lt (šiuo metu Lietuvos dujų tiekiamų dujų kubinis metras kainuoja 1,746 Lt - aut. past.).
Galingiausias iš visų pastaruoju metu vilniečių įsigytų naujų autobusų - MAN „Lion‘s City CNG“ - „valgė“ ir daugiausia suspaustų gamtinių dujų – 65,18 kub. m. Vidutinė degalų kaina nuvažiuoti šimtui kilometrų sudarė apie 113,8 Lt.
Ypač taupus pasirodė ispaniškasis hibridas. „Nuvažiuoti šimtui kilometrų „Castrosua Tempus Hybrid“ naudojo tik 22,96 kub. m dujų. Pridėjus ir elektros sąnaudas, vidutinė degalų kaina nuvažiuoti 100 kilometrų (be PVM) sudarė vos 57,1 lito“, - sakė J. Grabys.
Pasak technikos direktoriaus, tai – tik preliminarūs rezultatai. „Ispaniškus autobusus eksploatavome pernelyg trumpai, kad būtų galima daryti objektyvias išvadas. Tikrieji rezultatai paaiškės po kelių mėnesių“, - sako J. Grabys.
Comment