Su visais autobusais tik išvažiavus į liniją būna vaikiškos ligos Aišku, pas vienus po remonto iškart praeina, pas kitus po ilgesnio laiko praeina.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Nauji ispaniški autobusai Castrosua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąSu visais autobusais tik išvažiavus į liniją būna vaikiškos ligos Aišku, pas vienus po remonto iškart praeina, pas kitus po ilgesnio laiko praeina.
Galiu papasakoti apie situ autobusu bedas bent pokolkas kokios jos yra. Pirma yra sildomas (neimanoma jo isjungt arba ijungt), duru atidarymas privaziavus prie sustojimo nevisada greitai galima jas atidaryt (letai suveikia duru ijungimas) lygiai tas pats uzdarius duris pradet vaziuot. O ne made in China o Ruminija
Ir kartas nuo karto aplamai uzsiblokuoja kompas ir reikia gesint varikly ir laukti kol persirestartuos kompas. Ir kai daug zmoniu prilipa ant invalido dangcio prie viduriniu duru perspaudzia dacika ir neleidzia vaziuot.
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąTaip atrodo kauno dujokų ispanu salonas.
Kaip kažkas minėjo prieki vietos daug o gale mažai.
Atvaizdas
Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.20, 20:43.
Comment
-
Eilė ispanu skirtų lietuvai Gdynioje
http://phototrans.eu/14,715287,0.htmlMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąEilė ispanu skirtų lietuvai Gdynioje
http://phototrans.eu/14,715287,0.html
Marijampolei (nors kažkas tvirtino, kad ten bus vienspalviai sidabriniai)?
Elektrėnams būtų per daug, nes jie turėtų gauti tik 3 CNG.
Kiek vėlesniame (spalio 3 d.) ebus.lt straipsnyje buvo minėta, kas "Šiuo metu visų transporto priemonių jau sulaukė Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Panevėžio ir Telšių vežėjai. Po keletą autobusų dar trūksta Elektrėnams, Ukmergei bei Marijampolei.".
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąJei šioje nuotraukoje (rugsėjo 27 d.) tikrai visi autobusai skirti Lietuvai, tai kuriam miestui gali būti skirti minimum 5 sidabriniai su kiek tamsesne pilka apačia?
Marijampolei (nors kažkas tvirtino, kad ten bus vienspalviai sidabriniai)?
Elektrėnams būtų per daug, nes jie turėtų gauti tik 3 CNG.
Kiek vėlesniame (spalio 3 d.) ebus.lt straipsnyje buvo minėta, kas "Šiuo metu visų transporto priemonių jau sulaukė Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Panevėžio ir Telšių vežėjai. Po keletą autobusų dar trūksta Elektrėnams, Ukmergei bei Marijampolei.".
Tiesa sakai kiti tikrai dvispalviai...
O kokio dažymo bus elektrėnų ispanai???Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąKetvirtas nuo kairės vienspalvis skirtas marijampolei.
Tiesa sakai kiti tikrai dvispalviai...
O kokio dažymo bus elektrėnų ispanai???
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąTas "ketvirtas" panašu "daugiau baltas" nei sidabrinis. Gal čia ir yra elektrėniškis?Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąĮdomu, ar autobusai jau pasiekė Marijampolę, Telšius, Ukmergę? Kažkaip nepastebėjau jokios informacijos apie Elektrėnams skirtus autobusus. Jie jau Lietuvoje?
Comment
-
Nauji miesto autobusai Marijampolėje
UAB „Marijampolės autobusų parkas“ netrukus nudžiugins miesto gyventojus bei svečius. Jiems bus pristatyti septyni suspaustas gamtines dujas naudojantys „Castrosua City Versus Citelis” autobusai bei vienas „Castrosua Tempus Hybrid“ dujinis – elektrinis autobusas. Visi jie nemokamai gauti pagal Klimato kaitos specialiąją programą „Mažai taršių miesto autobusų keitimas, atnaujinant autobusų parko transporto priemones”, Lietuvai pardavus Ispanijai taršos leidimus.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimątik is bendro smalsumo, gal kas turit duomenis kokia siu autobusu kuro savikaina 100km? Ypac idomu palyginimas su solariais
Šiaip klausimas, galbūt žinantiems. Kiek iš viso Marijampolės autobusų parkas transporto priemonių naudoja aptarnauti savo maršrutams? Įdomu kokią dalį nuo šiol sudarys nauji autobusai .
Comment
-
/\
ViR2, radau, buvo temoje apie troleibusus, forumietis mskapss pasidalino nuoroda:
Ispaniški autobusai – taupiausi
Parašė eBus.ltŠimtui kilometrų nuvažiuoti suspaustas gamtines dujas naudojantis „Castrosua City Versus Citelis CNG“ sunaudojo 50,77 kub. m dujų. Taigi vidutinė degalų kaina nuvažiuoti 100 kilometrų (be PVM) sudarė 97,37 Lt.
Tokį pat IVECO ir tokios pat (7,8 l) apimties variklį turintis „Solaris Urbino CNG“ 100 kilometrų naudojo 58,48 l suspaustų gamtinių dujų, išlaidos degalams – 102,11 Lt (šiuo metu Lietuvos dujų tiekiamų dujų kubinis metras kainuoja 1,746 Lt - aut. past.).
Galingiausias iš visų pastaruoju metu vilniečių įsigytų naujų autobusų - MAN „Lion‘s City CNG“ - „valgė“ ir daugiausia suspaustų gamtinių dujų – 65,18 kub. m. Vidutinė degalų kaina nuvažiuoti šimtui kilometrų sudarė apie 113,8 Lt.
Ypač taupus pasirodė ispaniškasis hibridas. „Nuvažiuoti šimtui kilometrų „Castrosua Tempus Hybrid“ naudojo tik 22,96 kub. m dujų. Pridėjus ir elektros sąnaudas, vidutinė degalų kaina nuvažiuoti 100 kilometrų (be PVM) sudarė vos 57,1 lito“, - sakė J. Grabys.
Pasak technikos direktoriaus, tai – tik preliminarūs rezultatai. „Ispaniškus autobusus eksploatavome pernelyg trumpai, kad būtų galima daryti objektyvias išvadas. Tikrieji rezultatai paaiškės po kelių mėnesių“, - sako J. Grabys.
Comment
Comment