Nuo šiandien (šeštadienio, 2014.05.24) Vilniuje jau dirba ir šie Castrosúa City Versus CNG – 986 (jutiklio kodas 847), 987 (kodas 599) ir 988 (kodas 867). Nuotraukos Vilniaus autobusų fotogalerijoje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Nauji ispaniški autobusai Castrosua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimąŽmonės važiuoja genijau tu...
Nesuprantu kodėl nepirko su kondicionieriais, kaip Kaune dujiniai soliariai, su dabartiniu klimatu vasarą be jo važiuot VT tampa beveik neimanoma.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDėl AC nebuvimo, tikrai šiek tiek keista. Tokiu atveju turėtų bent jau būti didesni langai arba galimybė sudaryti skersvėjį, nes sunku pagalvoti, kokie ten pujūčiai užstrigus kamštyje prie kokių +30C.
Comment
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimąŽmonės važiuoja genijau tu...
Nesuprantu kodėl nepirko su kondicionieriais, kaip Kaune dujiniai soliariai, su dabartiniu klimatu vasarą be jo važiuot VT tampa beveik neimanoma.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąTurėtu jau duris atidaryti sustojus kamštyje ar prie šviesoforo nes kitaip būtų košmaras....
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąnesuprantu, kas vazineja tais autobusais? Cia juk socialinis transportas, studentams, pensininkams ir bomzams.
Tavo aprašyta nuomonė galioja kompleksuotų postsovietikų mastyme, vakaruose viešuoju transportu pilnai važinėja ir aukšto lygio pajamas gaunantys žmonės.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąO ar vedinimo angos, įrengtos languose, buvo atidarytos (greičiausiai, kad taip...) ? Šiauliuose naujuosiuose Iribus Citelis ar Mercedes-Benz jas atidarius traukia visai malonus vėjukas ir tikrai negaliu sakyti, kad "kentėti galima", kelionė tikrai netampa "pragaru".
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąAngos beveik visos buvo atidarytos + dar ventiliacija buvo įjungta , bet temperatūra tikrai aukšta.Paskutinis taisė Xedos; 2014.05.25, 14:10.
Comment
-
Eilinį kartą toks "valstybinis požiūris". Deklaruojama apie pritraukimą į VT ir visokius ekologiškumus, o relybė tokia, kad išleidus milijonus ir pataupius kelis tūkstančius tas VT patrauklumas visai nepadidėja, nes ar šitų ar prieš 20 metų pagamintų autobusų salonai ir važiavimas nesiskiria, o priklausomai nuo komplektacijos senesni ir komfortiškesni gali būti. Įstatymiškai reikia nurodyti, kad kondicionierius privalomas ten ar ten, kitaip viskas priklausys tik nuo biuroktaro tariamo racionalumo ar bendro kvailumo.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąnesuprantu, kas vazineja tais autobusais? Cia juk socialinis transportas, studentams, pensininkams ir bomzams.
Comment
-
Tokiu oru nesiruošiu važinėti autobusais, todėl važinėju nuosavu automobiliu. Ir ne todėl, kad aš pasikėlęs šunsnukis. Tiesiog man gaila drabužių, kuriuos teks valyti kasdien nuo prakaito smarvės, man gaila savo sveikatos, nes tokiame karštyje tikrai kada nors teks apalpti autobuse.
Daug kas keikia rusiškus autobusus, tačiau bent jau ten supranta, kad tokiose situacijose autobusuose reikia montuoti dideles orlaides kiekviename lange. Šiuo metu stovint kamštyje vyksta tikra velniava, nes tos mažytės orlaidės padeda tik tada, kai autobusas įsibėgėja iki 50 km/h (Vilniaus sąlygomis ir sudarytais tvarkaraščiais tai būna maksimum 10 minučių iš 40 visos kelionės minučių).
Aš nežinau kas galėtų pakeisti atsakingų asmenų požiūrį, nebent rašyti peticijas arba boikotuoti viešąjį transportą. Tačiau antras variantas dideliame mieste visiškai neįmanomas.
Comment
Comment