Kauno raudona autobusams ir žalia troleibusams kažkaip solidžiau už Vilnių žiūrisi (neskaitant nuo 2001 pilkų autobusų).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Nauji ispaniški autobusai Castrosua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Na, galima sutikti su abejom nuomonėm. Viena vertus pilkų atspalvių spalva tikrai suteikia prabangos pojūtį. Tarp tokių spalvų puikiai matosi švieslenčių užrašai, taip pat įvairūs papildomi lipdukai, tame tarpe ir Vilniečio juostos. Čia jos suteikia ir gyvumo šioms transporto priemonėms. Kita vertus, ryškios spalvos (pvz. ryškiai žalia, raudona ar mėlyna), kaip buvo minėta, išsiskiria iš pilko pasaulio (ypač tai galioja Lietuvos miestuose, kur dominuoja pilko ar pilkšvai rudo atspalvio pastatai, gatvės taip pat pilkos.
Tačiau vis gi aš manau, jog pilki atrodo geriau. Juos dar galima būtų smagiai išnaudoti populiarinant naująjį Vilniaus brandą, kuriame dominuoja solidi raudona spalva, ji ant tokių autobusų tiesiog sužybėtų.
Comment
-
Pilkų atspalvių derinys ant sostinės transporto žiūrisi išties šauniai ir manau Lietuvos mastu tai tikrai bene solidžiausia dažymo schema. Kita vertus, taip tėra nudažyta gal tik pusė VVT autobusų, o kita dalis- visiškas jovalas, kuris dar labiau išryškėjo atsiradus išnuomotiems autobusams. Reikia tikėtis, jog daugėjant naujų transporto priemonių parko įvaizdis taip pat daugmaž susivienodins. Kas kiek neramina, jog jau dabar naujuosiuose Man bei Solaris autobusuose kai kurie vairuotojai realizuoja savo meninius sugebėjimus- salonai ties darbo vieta apklijuoti lipdukais, apkabinėti papuošimais, o vairuotojo durelių stiklas padengtas nepermatoma medžiaga. Kažkaip tikėjausi, jog "tiuningavimo" mados į šviežius autobusus neateis, bet yra kaip yra. Na, o kalbant apie "Castrosua", tai išties paliko šaunų įspūdį ir tikrai nepasirodė prastesni nei prieš tai gauti Man ar Solaris.
Comment
-
Šiandien teko pavažinėti naujaisiais autobusais. Tai įspūdis geras. Išskyrus kelias detales:
- variklis veikia kiek garsiau, negu MAN (bent man taip pasirodė). Ypatingai įdomus garsas yra ilgiau stabdant, gal tai regeneracinis stabdymas?
- ant langų užklijuoti lipdukai "Avarinis išėjimas" turi būti skaitomi iš lauko kažkodėl. Kodėl ne iš vidaus (iš čia žiūrint tekstas apverstas).
- vidinė švieslentė neveikė.
- autobuso gale salono lubos jau išpurvintos, spėju, tepaluotais pirštais. Kadangi lubos, tai abejoju, jog čia keleiviai taip pasidarbavo (nes tam, kad pasiektum tas vietas, reik užsilipti ant sėdynių ir dar gauti tepalo iš kažkur).
Du kartus važiavau 970 numerio autobusu.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą- variklis veikia kiek garsiau, negu MAN (bent man taip pasirodė). Ypatingai įdomus garsas yra ilgiau stabdant, gal tai regeneracinis stabdymas?
Comment
-
Ebus.lt pasidžiaugė ispanų ir kitų dujinių autobusų sąnaudomis - Ispanų vidurkis 55.77 m3/100km (panasu, kad ten klaida, nes pagal kaina daugiau skaitmenu sutampa, nei nurodyto 50.77), Soliariu - 58,48, MAN - 65,18. Hibrido dar mažesnės - 22.56 m3 + 17lt už elektrą. Gaila, kad nerašo senųjų dujinių autobusų sąnaudų, bet pagal seną to paties ebus straipsnį, sanaudos kurui buvo 0.96lt/km, kai dujų kaina 1.19, taigi gaunasi ~80m3/100 km.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDėl senų dujinių sunku pasakyti, koks yra jų sąnaudų vidurkis. 68 maršrutu per abi pamainas nuvažiuojama 500 km, o į visus dujinius yra pripildoma 200 m3. Aišku, ne bet kuris senas dujinis gali tiek išdirbti.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąČia VVT rinkosi švieslenčių spalvą? Ar tiesiog tai buvo bazinis ir pigiausias variantas? Nes kai viso VVT švieslentės žalios spalvos, ta oranžinė visai nesižiūri. Bet gal priprasti reikia.
Comment
-
Dar šiek tiek nuotraukų gretimoje Vilniaus autobusų fotogalerijoje:
1) http://www.miestai.net/forumas/showp...769#post799769
2) http://www.miestai.net/forumas/showp...855#post799855
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąReikia pagaliau žmoniškus garažinius iprogramuot o ne žaistis su tokiom nesamonėm. Tada geriau išvis nerodytu tu ale garažiniu. Kaune iškart atvežami autobusai ir idedami GPS ir t.t. Suprogramuojami garažiniai viską iki galo padaro. Ar čia VVT neturi visai pinigų....
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąTada geriau išvis nerodytu tu ale garažiniu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPagal planą ar vėluojama? Kiti miestai gaus pagal planą?
Comment
-
Nuo ketvirtadienio (2014.05.22) Vilniuje jau dirba 981 (jutiklio kodas 830) ir 984 (kodas 430), o nuo penktadienio 985 (kodas 425). Nuotraukos Vilniaus autobusų fotogalerijoje.
Comment
Comment