Pranešiu nemalonią tiesą. Gandai, kad Vilniaus dujiniai yra su defektais yra ne iš piršto laužti. Visiems teko keisti variklio pagalves. Ar jos pagamintos nekokybiškai, ar nepakankamas detalės stiprumas, nežinia. Antra, visai partijai sumontuoti nekokybiški tepalo aušintuvai. Keliems jau pakeista, o likusiems lenkai keis artimiausiu metu. Trečia. Panašu, jog visiems teks keisti vandens pompas. Jau 4 jos subiro. Po klaustuku lieka klausimas, kaip dujų redukturiai pasitiks pirmus šalčius. Kauno dujiniai su CUMMINS varikliais (Vilniaus Iveco), po pirmų šalčių neužsivedė.
Kokius pinigus moka, tokius autobusus ir gaunam, tad nereikia čia "verkšlenti".
Kokius pinigus moka, tokius autobusus ir gaunam, tad nereikia čia "verkšlenti".
Tiesiog gaila, kad turime šansų gauti naujus autobusus, tačiau taupydami liekam prie suskilusios geldos - be kondicionierių, be priekinių sėdynių (Solaris ), iškart turim juos remontuot.
Tiesiog gaila, kad turime šansų gauti naujus autobusus, tačiau taupydami liekam prie suskilusios geldos - be kondicionierių, be priekinių sėdynių (Solaris ), iškart turim juos remontuot.
Blogiausias dalykas yra viešieji pirkimai už mažiausią kainą negausi kokybiškų prekių bei paslaugų.
Blogiausias dalykas yra viešieji pirkimai už mažiausią kainą negausi kokybiškų prekių bei paslaugų.
Iš dalies sutinku. Viešieji pirkimai nėra blogas dalykas, blogas dalykas yra stengtis gaut viską kuo pigiau, nežiūrint į realius poreikius ir eismo sąlygas.
Viename iš autobusų (gaila nepamenu garažinio, berods 965) vidinėje švieslenteje jau yra neveikiančių pixelių. Šendien važiavau 21, tai stotelės pavadinimai buvo tokie - Ąžuo o, Ving s ir pan, Įdomu ar yra garantija šiom švieslentėm?
Viename iš autobusų (gaila nepamenu garažinio, berods 965) vidinėje švieslenteje jau yra neveikiančių pixelių. Šendien važiavau 21, tai stotelės pavadinimai buvo tokie - Ąžuo o, Ving s ir pan, Įdomu ar yra garantija šiom švieslentėm?
965 nėra vienintelis, kurio vidinė švieslentė ožiuojasi - berods 954 irgi švieslentėje dalis pixel'ių neveikia arba veikia blogai.
Nežinau kaip kitiems pasirodė, man ilguose Solaris trūksta 4durų. Be jų gan neefektyviai išnaudojamas galas, žmonės kiek mačiau nenori į tą galą slinktis, geriau grūdasi prie durų. Dar bereikalingai atrodo į patį galą nugrūstas komposteris- manau, kad su m.ticket vis daugiau ir daugiau žmonių nauodojas, vargiai jis ten reikalingas. Nauji planuojami ilgi hybridai irgi tik su trim durim. Nejau taip žymiai pigiau? Neturim tramvajaus, tai bent ilgus autobusus maksimaliai efektyviam įlaipinimui/išlaipinimui paruoštume.
Man irgi keista, kodėl neperkami 4 durų nauji dvigubi autobusai? Varšuvoje, Rygoje jie su 4 durim ir jeleiviams kur kas patogiau... Kam iš viso tada paprastus Solaris pirko su 3 durimis? Reikėjo imti 2 durų versiją, kai realiai veiktų tik 1 durys, nes vairuotojui šalta...
Comment