Na dėl valdymo skydelio. Jis nėra toks patogus nei originalus Solariui būdingas skydelis, kaip Kaune pasirodė naujieji Solariai, autobusų vairuotojai buvo nelabai patenkinti, pirmas dalykas nėra vieno mygtuko atidaryti visas tris duris, nėra aiškaus mygtuko pakreipti arba pakelti autobusą, trečia "bus stop brake" svirtelė labai nepatogioje vietoje, vairas trukdo ja deramai naudoti, nes laikyti įspaudus stabdį nėra jau labai patogu, kaip judėti ilgą laiką nereikia, tad yra daug minusų, pliusų nerandu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Nauji Vilniaus autobusai Solaris Urbino
Collapse
X
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąO apskritai, kaip tie SOlaris vertinami Lietuvoj? Patikimi bent jau kazkiek? Ar cia jau is visisiko nusigyvenimo perkami?
Comment
-
Ačiū Mettal už fotoreportažą apie naujuosius Soliarius. Labai nusivyliau, netgi mūsiškiuose Trollino yra dvi dešininės ,,VIP'' sėdynės, o kairiau - lygtais 1,5 sėdynės, o čia... Toliau, dešinėje ta tuščia erdvė - kam? Stovimos vietos dažniausiai (bei keleiviams patogiausia) būna kairėje autobuso pusėje, iškart įėjus pro vidurines durys. Bašmakui ne vieta priekinėje ( kur kartais bobutės pasideda tašes ir pan.) pusėje. Toliau, kodėl vairuotojo kabina užsakyta atvira? Dabar esant greitiesiems, priekines durys atidaryti būtina, bet kai kurie vairuotojai to vis dėl to nesupranta, ir dar piktinasi, kai keleivis ilgai braunasi prie durų. Ir dar nedidelės smulkmenos - pirma : pavažinėjo 2 dienas, o jau išsipurvinę ( atgal buvo tokių nuotraukų), antra : kam VVT AP1 klijuoja lipdukus Vilniečio kortelė keičia iki šiol naudotus elektroninius bilietus ir pan. O dar sakoMes neturime pinigų viešajam transportui
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąVieta išnaudota dar prasčiau, nei Kauno Solariuose.
Parašė Ofka Rodyti pranešimąNa dėl valdymo skydelio. Jis nėra toks patogus nei originalus Solariui būdingas skydelis
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąLabai nusivyliau, netgi mūsiškiuose Trollino yra dvi dešininės ,,VIP'' sėdynės, o kairiau - lygtais 1,5 sėdynės, o čia... Toliau, dešinėje ta tuščia erdvė - kam?
Dėl tuščios erdvės - kodėl tai yra blogai? Kaip tik gerai - ten patogu stovėti, yra už ko laikytis, ir niekas tavęs nestumdys. Autobusas labai tinkamas maršrutams su dideliu keleivių srautu: daug stovimų vietų, minkštos (!) sėdynės, gale nėra "Everesto" ir yra už ko laikytis (akmuo į MAN Lion's City daržą).
Toliau, kodėl vairuotojo kabina užsakyta atvira? Dabar esant greitiesiems, priekines durys atidaryti būtina, bet kai kurie vairuotojai to vis dėl to nesupranta, ir dar piktinasi, kai keleivis ilgai braunasi prie durų.
Ir dar nedidelės smulkmenos - pirma : pavažinėjo 2 dienas, o jau išsipurvinę ( atgal buvo tokių nuotraukų),
kam VVT AP1 klijuoja lipdukus Vilniečio kortelė keičia iki šiol naudotus elektroninius bilietus ir pan.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBeje, klausimas - ar šis autobusas turi pasisežiminimo funkciją bei rampa paprasta ar automatinė? Kažkaip praleidau tai.
Konkrečiai apie autobuso funkcijas (kondicionierius ir t.t.) turėtų būti parašyta Ebus.lt - nepatingėkit ir pasieškokit.
Comment
-
Solario firminis skydelis yra daug kartų geresnis ir patogesnis. Jau aiškinau, kad durys neatsidaro vienu mygtuko paspaudimu, nėra aiškių mygtukų pakelti ir pakreipti autobusą (t.y. pažeminti), kitas dalykas galinių ratų stabdys kitaip "bus stop brake" ta svirtelė nėra patogioje vietoje, nei Solario firminiame skydelyje, Kauno Solario CNG vairuotojai nėra labai patenkinti, kad taip nepatogiai jis perkeltas. Kitas dalykas yra pripratimas realiai jei visą laiką vairuoji su kitu skydeliu, o štai jau kitas..., čia yra ir pripratimas, bet realiai nėra geras variantas Siemens skydelis.
Comment
-
Parašė Ofka Rodyti pranešimąčia yra ir pripratimas, bet realiai nėra geras variantas Siemens skydelis.
Jeigu čia būtų Kauno Solaris, tuomet taip - nepatogu, nes jau prie kitų yra priprasta.
Comment
-
Solaris Urbino 12 CNG 962
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Šiandien vilniečiai ir keleivinio transporto specialistai galės apžiūrėti neseniai į Vilnių atvykusius naujus „Solaris Urbino CNG" autobusus. Išsyk po pristatymo autobusai išvažiuos į miesto gatves.
http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...isuomenei.html
Comment
-
Solaris Urbino 12 CNG 966
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąSolaris Urbino 12 CNG 966
Atvaizdas
Antra, kilus diskusijai del Kauno ir Vilniaus autobusų kainų ir skirtumų.
Kaunas pirko 24 autobusus, jų kaina 19788672 lt be PVM, t.y. 824 528 Lt/vnt be PVM.
Vilnius pirko 19 autobusų, jų kaina 14090000 Lt be PVM, t.y. 741 578 Lt/vnt be PVM, taigi, skirtumas yra beveik 80000 Lt (~10%), jeigu pirktų Kaunietiškom sąlygom autobusus, už tą pačią sumą jų būtų išėję tiktai 17.09 autobuso.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąVisų pirma, labai įdomu, kodėl į švieslentę įkėlė senojo 2 maršruto trasą (Šeškinė - Oro uostas).
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąPrieš kažką rašydamas, gerai pagalvok. Antras važiuoja į oro uostą, kaip ir važiavo. Tik ne iš Šeškinės, o iš stoties.
Comment
-
Į Vilniaus gatves šią savaitę išvažiuoja 19 naujų ekologiškų autobusų „Solaris Urbino 12 CNG“. Kartu su jais sostinėje startuoja naujas socialinis projektas, skirtas atminti Vasario 16-osios signatarus.
lzinios.ltAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
Comment