O su dyzeliniais Solaris markės autobusais kokia situacija? Taip pat sauja "vaikiškų ligų" buvo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Nauji Vilniaus autobusai Solaris Urbino
Collapse
X
-
Rytoj į sostinę atvyks paskutinieji „Solaris Urbino CNG“ autobusai
Atsinaujins, bet galėjo geriau troleibusų užpirkti, nes autobusų situacija kur kas geresnė. Absurdiškiausia dalis yra ta, kad be kondicionierių užsakė. Taupytojai... Vasara važiuoti VŠT yra kažkoks košmaras, žiema irgi vos šiluma jaučiama. Nepalyginsi su prieš kriziniu laikotarpiu, kai ir kondicionieriai, ir šildytuvai būdavo visu pajėgumu įjungti.Paskutinis taisė Vilnietis1; 2014.01.18, 23:07.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąKondicionierių nemontuoja, nes jie sugenda, o pinigų jiems remontuoti – nėra. Todėl geriau turėti bent liukus ir orlaides, nei visai nieko.Paskutinis taisė Vilnietis1; 2014.01.19, 11:35.
Comment
-
Parašė Vilnietis1 Rodyti pranešimąNaujus autobusus perka, o remontuoti neturi už ką... Aišku labiau gauna negu perka (85% ES parama), bet tai kodėl neužsakinėti su kondicionieriais jeigu vis tiek ES apmoka sąskaitą? Suges, tai neremontuos, bet bent kelias vasaras normaliai galėtų keleiviai važinėti, o kažkada gal ateis geresni laikai ir kondicionierius sugebėsim susiremontuoti.
Comment
-
Parašė Vilnietis1 Rodyti pranešimąNaujus autobusus perka, o remontuoti neturi už ką... Aišku labiau gauna negu perka (85% ES parama), bet tai kodėl neužsakinėti su kondicionieriais jeigu vis tiek ES apmoka sąskaitą? Suges, tai neremontuos, bet bent kelias vasaras normaliai galėtų keleiviai važinėti, o kažkada gal ateis geresni laikai ir kondicionierius sugebėsim susiremontuoti.
„Konkurso sąlygos buvo itin griežtos, suma, už kurią privalėjome pateikti tam tikras technines sąlygas atitinkančius autobusus, itin nedidelė. Dėl šios priežasties konkurse dalyvavo tik du gamintojai. Mūsų kainos ir kokybės santykis buvo geresnis", - sako J. Bagdonavičius.
Comment
-
Tikėkimės po rinkimų Zuoko nebeliks ir simpatijos autobusams pasibaigs bei bus grįžta prie troleibusų. Tikrai padoriai sugebėjo Vilniaus specialistai surinkti Amberius ir kas svarbiausia - kur kas pigiau nei perkant, bet niekuo nenusileidžiančius. Jau geriau tegul duoda tiems patiems žmonėms rinkti naujus troleibusus su visa reikalinga technologija negu perka tokius iš lenkų pačius pigiausius variantus, kur dėl taupumo sumetimų net kondicionieriams pinigų nebelieka. Išvis man šlykštu klausyti, kai Zuokas perša autobusus vietoje akivaizdžiai mieste patrauklesnių troleibusų. Kažkas spėju atkatų duoda jam.Paskutinis taisė Vilnietis1; 2014.01.19, 12:17.
Comment
-
Parašė Vilnietis1 Rodyti pranešimąNaujus autobusus perka, o remontuoti neturi už ką... Aišku labiau gauna negu perka (85% ES parama), bet tai kodėl neužsakinėti su kondicionieriais jeigu vis tiek ES apmoka sąskaitą? Suges, tai neremontuos, bet bent kelias vasaras normaliai galėtų keleiviai važinėti, o kažkada gal ateis geresni laikai ir kondicionierius sugebėsim susiremontuoti.
Parašė k0fis Rodyti pranešimąKiek pamenu oficialiai buvo gauta tam tikra suma ES paramos konkrečiam kiekiui autobusų, ir už tą sumą, deja nepavyko pirkti autobusus su kondicioneriais.
Tiesiog buvo norima iš sumos išspausti maksimalų skaičių transporto priemonių ir pirkimo sąlygas VVT jau paruošė tokias, kad nereikia kažkokios įrangos, o reikia "išspausti" tam tikrą kiekį autobusų. Norint pirkti su geresne įranga, būtų tekę atsisakyti kokio vieno autobuso.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBūtent, gaila, kad taupoma ne visai ten kur reikėtų. Galima užsakyti autobusus su kondicionieriais ir užrakinamomis didelėmis orlaidėmis. Kol veikia kondicionieriai, orlaidės būtų laikomos užrakintos, jeigu jie sugenda - orlaidės atrakinamos ir naudojamas "avarinis" vėdinimo variantas.
Taip negali būti, kad skiriama tam tikra suma ir būtent tam tikram kiekiui autobusų. Tokiu atveju viešieji pirkimai prarastų prasmę, nes suma būtų jau pagal kažką paskaičiuota.
Tiesiog buvo norima iš sumos išspausti maksimalų skaičių transporto priemonių ir pirkimo sąlygas VVT jau paruošė tokias, kad nereikia kažkokios įrangos, o reikia "išspausti" tam tikrą kiekį autobusų. Norint pirkti su geresne įranga, būtų tekę atsisakyti kokio vieno autobuso.Paskutinis taisė Vilnietis1; 2014.01.19, 12:35.
Comment
-
Parašė Vilnietis1 Rodyti pranešimąTikėkimės po rinkimų Zuoko nebeliks ir simpatijos autobusams pasibaigs bei bus grįžta prie troleibusų. Tikrai padoriai sugebėjo Vilniaus specialistai surinkti Amberius ir kas svarbiausia - kur kas pigiau nei perkant, bet niekuo nenusileidžiančius. Jau geriau tegul duoda tiems patiems žmonėms rinkti naujus troleibusus su visa reikalinga technologija negu perka tokius iš lenkų pačius pigiausius variantus, kur dėl taupumo sumetimų net kondicionieriams pinigų nebelieka. Išvis man šlykštu klausyti, kai Zuokas perša autobusus vietoje akivaizdžiai mieste patrauklesnių troleibusų. Kažkas spėju atkatų duoda jam.
Comment
-
Neturiu nieko prieš troleibusus, bet jie labai nusileidžia greičiu autobusams, sustoja ties kiekvienu iešmų susijungimu. Man yra patraukliau įsėsti į seną Karosą, negu vilktis su senu Škodos troleibusu.
Jeigu masiškai pirkti troleibusus, reikia plėsti ir kontaktinį tinklą - dar papildomos investicijos. Geriau už tuos pinigus nusipirkti naujų autobusų. Kaip žinia troleibusai dar ir brangesni už autobusus. Ir dar - autobusai gali važiuoti ten, kur negali troleibusai
Paskutiniai autobusų parko atnaujinimai džiūgina, bet taupyti ties kondencionierių sąskaita yra neteisinga. Bet akivaizdu dar viena - G maršrutams trūksta ilgų autobusų...
Comment
-
Šiandien po pietų į sostinės gatves išvažiavo pirmieji „Solaris Urbino CNG"
Šiandien, sausio 24-ąją, popiet į Vilniaus miesto gatves išvažiavo pirmieji du iš devyniolikos bendrovės „Vilniaus viešasis transportas" įsigytųjų naujųjų „Solaris Urbino CNG".
Šiandien naujieji autobusai veža keleivius 49-uoju maršrutu.
>> http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...bino-cngq.html
Comment
Comment