Dauguma politikų apie viešąjį transportą žino tik tiek, kad jis kažkur važiuoja, o patys VT važinėja automobiliais. Kai kasdien matysim ministrus, seimo narius ir kt. troleibusuose, tada bus galima klausyti jų kalbas apie VT gerinimą ir plėtrą.
O kolkas galima sakyti tik tai, kad po "perestroikos" automobilių skaičius mieste didės.
Ir taip jau visos šalikelės apstatytos laužais. Žinojot, kad Lietuva viena pirmaujančių valstybių pagal automobilių skaičių žmogui? Nieko stebėtino, kai šeima po 3 ar daugiau turi. Vilniuje susiformavęs toks stereotipas, kad viešasis transportas yra skurdžiams, kurie neturi automobilių ir juo važiuoti gėda. Dabar bandoma tą įvaizdį gerinti, bet kadangi skurdi šalis - skurdus ir transportas.
aš nesuprantu, kodėl pavyzdžiui nenaikina T15, o naikina T11. Savanorių pr. susisiekimas su centru jau dabar sudėtingas, kartais tenka laukt po 20 min, bet po reformos tampa nepavydėtinu. Kitas aktualus klausimas, kaip iš Pilaitės pasiekti Žaliojo tilto stotelę????? eiti pėsčiomis nuo Europos aikštės????
Nes T11 kitus maršrutus dubliuoja labiau negu T15. Ir nors T15 yra nerentabilesnis, jis yra savarankiškesnis. Ta parodo, kad sprendimas atliktas žiūrint ne tik finansinių, bet ir socialinių aspektų.
15 troleibusas kursuoja tik piko metu ir tai retai, todėl didelės reikšmės jis neturi. Iš Ž. Panerių iki Gerosios Vilties nėra jokių didelių problemų atvažiuoti 4, 6, 12 troleibusais ir persėsti į 16 troleibusą stotin.
Ne tik 15 troleibusą, bet ir 20, 21 buvo galima drąsiai naikinti. 11 maršrutas iš esmės dubliuoja esamus, tačiau turint omenyje tai, kad 16 troleibusas taip pat bus praretintas, susisiekimas iš Lazdynų, Karoliniškių dalies su centru suprastės.
O dėl susisiekimo su centru/senamiesčiu, bent jau iš lazdynų, bus prasčiau, negu buvo prieš tai. Pavyzdžiui, Taline senamiesčio prieigose pastatytas didelis miesto autobusų terminalas. Nuvažiuosi iš jo į bet kurį miesto tašką. Kas buvo, tas žino. Norėtųsi kažko panašaus ir Vilniuje.
Taline iš karto buvo suformuota tokia VT sistema, kai absoliuti dauguma maršrutų važiuoja iš centre esančio VT mazgo. Deja, Vilniuje tokio mazgo arti centro suformuoti nėra kaip, nes nėra tam vietos.
Ir taip jau visos šalikelės apstatytos laužais. Žinojot, kad Lietuva viena pirmaujančių valstybių pagal automobilių skaičių žmogui? Nieko stebėtino, kai šeima po 3 ar daugiau turi. Vilniuje susiformavęs toks stereotipas, kad viešasis transportas yra skurdžiams, kurie neturi automobilių ir juo važiuoti gėda. Dabar bandoma tą įvaizdį gerinti, bet kadangi skurdi šalis - skurdus ir transportas.
Linkėjimai šoferiams!
Tą išspręstų automobilių apmokestinimas. Deja, tai yra valstybės prerogatyva, o valstybė kol kas jokių mokesčių nežada. Ir toliau kišami pinigai tik į asfaltą, skatinant automobilizaciją, nes į VT nieko neinvestuojama, jis ir toliau nyksta.
15 troleibusas kursuoja tik piko metu ir tai retai, todėl didelės reikšmės jis neturi. Iš Ž. Panerių iki Gerosios Vilties nėra jokių didelių problemų atvažiuoti 4, 6, 12 troleibusais ir persėsti į 16 troleibusą stotin.
Ne tik 15 troleibusą, bet ir 20, 21 buvo galima drąsiai naikinti. 11 maršrutas iš esmės dubliuoja esamus, tačiau turint omenyje tai, kad 16 troleibusas taip pat bus praretintas, susisiekimas iš Lazdynų, Karoliniškių dalies su centru suprastės.
T15, žinoma, ne pirmo būtinybės maršrutas. Bet jį geriau palikti, nes jis važiuoja būtent tada, kai jo labiausiai reikia- piko metu. Ž. Paneriai- pramoninis rajonas, todėl keleivių srautas piko metu ir ne piko metu labai skiriasi. Žinoma, piko metu keleivių kur kas daugiau, dėl to ir yra poreikis susisiekimui Ž. Paneriai- Stotis. Ne piko metu tas poreikis sumažėja, likę keleiviai gali važiuoti su persėdimu. Panaikinus maršrutą, nieko baisaus nebus, bet maršrutas yra naudingas ir reikalingas keleiviams.
Tas pats ir su T21. Jo naikinimui nesipriešinčiau.
O štai T20 naikinimui griežtai nepritarčiau- manau, vieno didžiausių miesto mikrorajonų susisiekimas su stotimi turi išlikti tiesioginis. Galiausiai T20 jokio kito maršruto daugiau nei 50 proc. nedubliuoja. Trumpinimui iki Šiaurės miestelio pritarčiau tik jei T5 važiuotų pro Kareivių st. abejomis kryptimis. Bet T5, T8 naikinami, T9 trumpinamas iki Šiaurės miestelio, tad T21 palikčiau ramybėje. Ir taip visi 4 naikinami troleibusų maršrutai driekiasi pro Žirmūnus.
T11 naikinimas Karoliniškių susisiekimui didelės įtakos neturės. Prie Žaliojo tilto gyventojai galės privažiuoti T3. Tuo tarpu į Kalvarijų gatvių važiuoja kur kas patogesnis A49. Lazdynams problemų nekils jei padažnins A22.
Ir taip jau visos šalikelės apstatytos laužais. Žinojot, kad Lietuva viena pirmaujančių valstybių pagal automobilių skaičių žmogui? Nieko stebėtino, kai šeima po 3 ar daugiau turi. Vilniuje susiformavęs toks stereotipas, kad viešasis transportas yra skurdžiams, kurie neturi automobilių ir juo važiuoti gėda. Dabar bandoma tą įvaizdį gerinti, bet kadangi skurdi šalis - skurdus ir transportas.
Linkėjimai šoferiams!
Automobilizacijos lygis aukštas (aukštesnis už kitas regiono valstybes), nes registruose "kabo" nemažai automobilių, kurie jau seniausiai neegzistuoja ir mūsų gatvėmis tikrai nevažinėja. Net ir su esančiais automobiliais nuvažiuojama ne tiek ir daug, nes daugumos pagrindinė paskirtis - užimti vietą stovėjimo aikštelėje.
Važiuoti VT gal labiau ne gėda, bet nepatogu, nes net ir per didžiuosius kamščius, jis veža ne greičiau, nes stovi tame pačiame kamštyje.
T11 naikinimas Karoliniškių susisiekimui didelės įtakos neturės. Prie Žaliojo tilto gyventojai galės privažiuoti T3. Tuo tarpu į Kalvarijų gatvių važiuoja kur kas patogesnis A49. Lazdynams problemų nekils jei padažnins A22.
T11 kaip tik Karoliniškėms ir yra labiausiai reikalingas, dar Viršuliškėms. M.K.Čiurlionio,S.Konarskio st. supa nemažai darbo vietų. Eiti ten reiktų arba labai toli arba į kalną. Aišku, galima ir persėst kelioms stotelėms.
Dėl GRA manau, kad jis gali žmonėms laiko dar ir sugaišinti. Tiesiog jei jūsų stotelėje jis nestos, tuomet reikės daugiau eiti. Ir jokie privežamieji negelbės, nes ne visur jie dažnai važinėja. Pvz: Gedvydžių st. tik kas valandą kursuojantis 24-as. Link oro uosto liks tik 1,1A.
Automobilizacijos lygis aukštas (aukštesnis už kitas regiono valstybes), nes registruose "kabo" nemažai automobilių, kurie jau seniausiai neegzistuoja ir mūsų gatvėmis tikrai nevažinėja. Net ir su esančiais automobiliais nuvažiuojama ne tiek ir daug, nes daugumos pagrindinė paskirtis - užimti vietą stovėjimo aikštelėje.
Važiuoti VT gal labiau ne gėda, bet nepatogu, nes net ir per didžiuosius kamščius, jis veža ne greičiau, nes stovi tame pačiame kamštyje.
Dėl greičio visiškai sutinku. Tačiau automobiliai ir užkemša kelią VT. Reikėtų pertvarką pradėti ne nuo tariamai greitųjų autobusų paleidimo, tačiau nuo A juostų tiesimo. Tai būtų logiškiausias sprendimas, nes metro per brangus, o tramvajus ne kažin ką išsprendžia. Dar galėtų tvorele tas A juostas atriboti, nes automobilistai mėgsta jomis pasinaudoti. Štai tuomet ir pasijaustų VT pranašumas dėl greičio.
T11 kaip tik Karoliniškėms ir yra labiausiai reikalingas, dar Viršuliškėms. M.K.Čiurlionio,S.Konarskio st. supa nemažai darbo vietų. Eiti ten reiktų arba labai toli arba į kalną. Aišku, galima ir persėst kelioms stotelėms.
Dėl GRA manau, kad jis gali žmonėms laiko dar ir sugaišinti. Tiesiog jei jūsų stotelėje jis nestos, tuomet reikės daugiau eiti. Ir jokie privežamieji negelbės, nes ne visur jie dažnai važinėja. Pvz: Gedvydžių st. tik kas valandą kursuojantis 24-as. Link oro uosto liks tik 1,1A.
Nereikia pamiršti, kad 11T aptarnaudavo ir lazdynyų gyventojus ir priveždavo iki pat Žaliojo tilto.
Taline iš karto buvo suformuota tokia VT sistema, kai absoliuti dauguma maršrutų važiuoja iš centre esančio VT mazgo. Deja, Vilniuje tokio mazgo arti centro suformuoti nėra kaip, nes nėra tam vietos.
O stotis nėra senamiesčio pakrašty esantis transporto mazgas, kuris pasiekiamas praktiškai iš visų rajonų ir į jį važiuoja labai daug maršrutų ?
Stotis yra tambus miesto transporto mazgas, tačiau kaip dažnai važiuoja miestiečiai į stotį? Ar jūs norite pasakyti, kad reikia važiuoti į stotį, o iš ten jau keliauti į senamiestį? Žiūrint į kurią vietą, aišku.
Nėra ir nereikia. Nieko gero nėra tame, kai visas didelio miesto VT sukasi apie vieną stambų VT mazgą, per kurį vyksta didžioji dalis keleivių. Tokia sistema galbūt tinkama nedideliam miestui. Bet ne daugiau. Beje, panaši sistema veikia Daugpilyje ir ji ten tikrai tinka.
T11 kaip tik Karoliniškėms ir yra labiausiai reikalingas, dar Viršuliškėms. M.K.Čiurlionio,S.Konarskio st. supa nemažai darbo vietų. Eiti ten reiktų arba labai toli arba į kalną. Aišku, galima ir persėst kelioms stotelėms.
Dėl GRA manau, kad jis gali žmonėms laiko dar ir sugaišinti. Tiesiog jei jūsų stotelėje jis nestos, tuomet reikės daugiau eiti. Ir jokie privežamieji negelbės, nes ne visur jie dažnai važinėja. Pvz: Gedvydžių st. tik kas valandą kursuojantis 24-as. Link oro uosto liks tik 1,1A.
Nežinau, aš tai abejoju, ar yra didelis keleivių srautas tarp Karoliniškių ir minėtų stotelių. Žinoma, 11 maršrutas yra patogus ir naudingas, bet, kaip ir T15 ar T21, mano nuomone- ne pirmo būtinumo. Lazdynai nukentės rimčiau, panaikinus šį maršrutą. A22 tikrai reikės dažninti- čia net kalbos nėra. Galima ir dar kažkaip koreguoti šį maršrutą- pavyzdžiui, pratęsti iki Žaliojo tilto ir paleisti centre žiedu kaip T3. Variantų daug.
Atsimint, kad ir 16 troleibusas bus smarkiai praretintas, 55 autobusas panaikintas. Todėl iš esmės daliai gyventojų smarkiai pablogės susisiekimas. Ypač tiems, kurių stotelėse nestos greitasis autobusas.
Atsimint, kad ir 16 troleibusas bus smarkiai praretintas, 55 autobusas panaikintas. Todėl iš esmės daliai gyventojų smarkiai pablogės susisiekimas. Ypač tiems, kurių stotelėse nestos greitasis autobusas.
Dėl šito pritariu. 55 trumpinimas iki Žvėryno yra didžiulė klaida. Dar didesnė klaida- kad 2GRA praleis nemažai apkrautų stotelių.
Atsimint, kad ir 16 troleibusas bus smarkiai praretintas, 55 autobusas panaikintas. Todėl iš esmės daliai gyventojų smarkiai pablogės susisiekimas. Ypač tiems, kurių stotelėse nestos greitasis autobusas.
Na, jeigu kalbėtume apie Viršuliškes, Justiniškes, tai nemanau, kad susisiekimas pablogės. 55, pagal rodomus tvarkaraščius, išlieka. Be 16 troleibuso taip pat bus 55A autobusas, 19 troleibusas. Tad nemanau, jog bus taip, kad reikės laukti 15 ar daugiau minučių, kol atvažiuos "privežantysis" troleibusas/autobusas.
Taip pat būkite malonus, neskieskite apie tai, kad tai nepadidins kainos - juk jei žmogus dabar nuo taško A iki taško B įlipdamas žino per kiek laiko pateks - esant šokinėjimų sistemai tai apskaičiuoti neįmanoma, o su debiliška kainodara, kai pats bilietas galioja pusvalandį ar valandą, o ne - kaip kad yra daugumoje pasaulio miestų, į kuriuos p. Zuokas taip stengiasi lygiuotis - per tą laiką galima persėdinėti į kitas TP ir tęsti kelionę iki to maršruto pabaigos.
Gal galima pavyzdžių miestų, kuriuose tam tikro termino bilietai nurodo tik galimo persėdimo trukmę, o ne visos kelionės? Nes sunku dabar sugalvoti kur egzistuoja tokia sistema.
Kaunas. Esmė tame, kaip gerai rašo http://rokiskis.popo.lt/2013/04/02/z...us-transporta/ , kad „bilietas yra apmokamas pagal laiką. Taip, tai reiškia, kad kuo lėčiau transportas važiuos, kuo blogiau bus aptarnaujami keleiviai, kuo nesąmoningiau bus organizuojami maršrutai – tuo daugiau ta savivaldybinė kontora uždirbs“.
Iš tikrųjų tenka pripažinti, kad nesijaučia jokio stimulo rinktis VT greičio prasme.
Neseniai teko vilktis paskui kažkurį (36 ar 76) autobusą Žaliųjų Ežerų gatvėje, kur leidžiamas greitis 70 km/h, 30 km/h greičiu! Jau net automobiliu užknisa tokiu greičiu važiuot, bet tai mes anksčiau ar vėliau aplenkėme, o įsivaizduokite važiuojančius autobuse! Na negi iš tikrųjų taip sunku pagreitinti ne piko meto maršrutus?
Kaune, pvz., panaikinus popierinius bilietus, vienkartiniai elektroniniai bilietai liko su ta pačia kaina, 1,8 Lt, tačiau dabar galima persėsti per 0,5 h nuo pirmo pažymėjimo nemokamai. Nori - važiuok kad ir visą maršrutą. Be persėdimų.
Kodėl Vilnius negali lygiuotis į Kauną?
Comment