Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Kalvarijų g. link miesto centro šios stotelės lieka bet VT transporto tai yra šios: Kalvarijos, Seminarija, Pušynas, link Jeruzalės tai yra šios: Pušynas ir Seminarija.
    Ta trasa, kiek pažiūrėjau, važiuos 34.
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    5: trumpinamas iki Šiaurės miestelio (Pašilaičiai- Ukmergės g.- Tuskulėnų g - Žirmūnų g.- P. Lukšio st.). Pašilaičių, Fabijoniškių, Šeškinės studentai netenka patogaus ir populiaraus maršruto į Saulėtekį.
    Dėl šito neašaročiau, nes sukinėjasi kažkur per aplink. Jau tikrai geriau perlipti nors ir ties šeškine, pasivaikščioti iki kokio akropolio ir tada į 45, nei sėdėti 5. Antakalnio gatvėje iš viso orą veža, tai nebent tokius, kurie su vienkartiniais bilietėliais...
    33: trasa keičiama į Guriai - Rinktinės g. - Ulonų g. - Šiaurės miestelis. Pašilaičiai, Fabijoniškės, Baltupiai netenka patogaus maršruto į centrą. Būtina dažninti 10.
    čia netektis man, nes kol 10 apsuka ratą ties žaliuoju tiltu, galima pažaliuoti šiaip keistokai atrodo toks maršrutas. o kodėl 33 ne verkių g. iki žirmūnų galo?
    35, 36: va čia tai perlas!!!
    jep, kažkas čia nelabai... Tai jau jei reikia taip patrumpinti, tai pakaktų iki ateities st.
    43: trumpinamas iki Lukiškių (nevažiuos Pylimo g. į Stotį). Vakarinė Šeškinės dalis netenka susisiekimo su Senamiesčiu ir Stotimi.
    dabar košė tarp kudirkos aikštės ir stoties, vėl neliūdėčiau. Dėl didesnio gėrio
    55: 55A:
    va šitas maršrutas atrodo kaip didelė košė... tegul pagalvoja geriau.

    Beje dar... tikėjausi, kad atsiras kada nors maršrutas P. Lukšio g. iš/į Kalvarijų g., kur toks dingęs?

    Comment


      #42
      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
      Ta trasa, kiek pažiūrėjau, važiuos 34.

      Dėl šito neašaročiau, nes sukinėjasi kažkur per aplink. Jau tikrai geriau perlipti nors ir ties šeškine, pasivaikščioti iki kokio akropolio ir tada į 45, nei sėdėti 5. Antakalnio gatvėje iš viso orą veža, tai nebent tokius, kurie su vienkartiniais bilietėliais...

      čia netektis man, nes kol 10 apsuka ratą ties žaliuoju tiltu, galima pažaliuoti šiaip keistokai atrodo toks maršrutas. o kodėl 33 ne verkių g. iki žirmūnų galo?

      jep, kažkas čia nelabai... Tai jau jei reikia taip patrumpinti, tai pakaktų iki ateities st.

      dabar košė tarp kudirkos aikštės ir stoties, vėl neliūdėčiau. Dėl didesnio gėrio

      va šitas maršrutas atrodo kaip didelė košė... tegul pagalvoja geriau.

      Beje dar... tikėjausi, kad atsiras kada nors maršrutas P. Lukšio g. iš/į Kalvarijų g., kur toks dingęs?
      Ne iki Ateities St., o iki Ozo g. esančio autobusų žiedo. Juk su tarbomis iš turgaus persėsti nėra patogu.

      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Realiai būtent 76 maršrutas ir yra naikinamas, nes 76 numeriu pažymėti autobusai kursuos 35A maršruo trasa.
      35A trasos nebus, nes būsimas Balsių susisiekimo komisijos posėdis ją pakeis kita trasa, bet jį keisis tik nuo Balsių Mokyklos link Birelių, ir nuo Užpalių g. link Ožkinių.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        #43
        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
        Dėl šito neašaročiau, nes sukinėjasi kažkur per aplink. Jau tikrai geriau perlipti nors ir ties šeškine, pasivaikščioti iki kokio akropolio ir tada į 45, nei sėdėti 5. Antakalnio gatvėje iš viso orą veža, tai nebent tokius, kurie su vienkartiniais bilietėliais...
        Dėl oro Antakalnio g. nesutikčiau vėlgi, bent jau Klinikų ir Šilo st. nemažai žmonių įlipa/išlipa. Maršrutas reikalingas dar ir dėl to, kad tavo minėtas persėdimas į 45 yra labai labai nepatogus.

        čia netektis man, nes kol 10 apsuka ratą ties žaliuoju tiltu, galima pažaliuoti šiaip keistokai atrodo toks maršrutas. o kodėl 33 ne verkių g. iki žirmūnų galo?
        Nepamiršk, kad 33 į Pašilaičius važiuoja. Iš ten yra poreikis važiuoti į Didlaukio, Kalvarijų gatves.
        Be kita ko, 2GRA rytinius Pašilaičius pravažiuos nesustodamas. Tikrai riebus minusas, nes bent galėtų prie 10 privežti.


        dabar košė tarp kudirkos aikštės ir stoties, vėl neliūdėčiau. Dėl didesnio gėrio
        Košės nebebus. 1GRA net ir Senamiestyje stos ne visose stotelėse (link Santariškių nestos nei Reformatų, nei Jogailos stotelėse), nebelieka T5, A4, A26. Todėl 43 maršrutas turėtų likti kaip pagalbininkas 53-iajam.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          #44
          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

          Nepamiršk, kad 33 į Pašilaičius važiuoja. Iš ten yra poreikis važiuoti į Didlaukio, Kalvarijų gatves.
          Be kita ko, 2GRA rytinius Pašilaičius pravažiuos nesustodamas. Tikrai riebus minusas, nes bent galėtų prie 10 privežti.


          2GRA Stos Kaimelio st, kur yra žiedas 10.

          Comment


            #45
            Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
            2GRA Stos Kaimelio st, kur yra žiedas 10.
            Jeigu tvarkaraštis bus suderintas taip, kad atvažiavus GRAitajam, po kokių 2-3 min iš šitos stotelės išvažiuoja normalieji maršrutai, tada gerai. Bet, žinant mūsų grafistus ir eismo sąlygas mieste, abejoju, kad taip bus.

            Comment


              #46
              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Nepamiršk, kad 33 į Pašilaičius važiuoja. Iš ten yra poreikis važiuoti į Didlaukio, Kalvarijų gatves.
              Be kita ko, 2GRA rytinius Pašilaičius pravažiuos nesustodamas. Tikrai riebus minusas, nes bent galėtų prie 10 privežti.
              Labas rytas, kad Pašilaičiai 33-ą turės tik gražų prisiminimą Trumpins iki Šiaurės miestelio iš Gurių

              Taip kad vienintelis išsigelbėjimas - A10
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                #47
                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                Labas rytas, kad Pašilaičiai 33-ą turės tik gražų prisiminimą Trumpins iki Šiaurės miestelio iš Gurių

                Taip kad vienintelis išsigelbėjimas - A10
                Tai aš pasakiau, kad 33 dabar į Pašilaičius važiuoja. O jį panaikinus, net nebeliks galimybės normaliai privažiuoti prie A10.
                2GRA Pašilaičiuose nestos (bent jau Žemynos stotelėje tikrai galėtų stoti!), 48, 55 nebebus, prie vienintelio 55A jau reikės derintis.

                Kaip rodo naudojimosi 48, 55/55A maršrutais patirtis, daug mokinių į juos lipa Čiobiškio, Žemynos, Baltrušaičio stotelėse. Dabar visi grūsis į vienintelį 55A. Nuo Žemynos st. dar pagelbėja 33, bet nebeliks ir jo. Nuo Čiobiškio st. mokiniai dar galės privažiuoti prie 2GRA stipriai praretintais 16 ir 19 troleibusais ar 46 autobusu.
                Beje, 55A tik darbo dienomis kursuos!

                P.S. ir dar vienas pakeitimas- 42 maršrutas iki Salininkų trumpinamas. 78 važiuos ir savaitgaliais.
                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.04.04, 23:35.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  #48
                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  2GRA Pašilaičiuose nestos (bent jau Žemynos stotelėje tikrai galėtų stoti!), 48, 55 nebebus, prie vienintelio 55A jau reikės derintis.
                  Čia tai išties didelis minusas. Kažkaip logiškai galvojant, kaip minimum visi greitieji maršrutai turėtų turėti persėdimo galimybę susikirtimo vietose. Šiuo atveju 2 ir 3 GRA nesijungia.

                  Comment


                    #49
                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Čia tai išties didelis minusas. Kažkaip logiškai galvojant, kaip minimum visi greitieji maršrutai turėtų turėti persėdimo galimybę susikirtimo vietose. Šiuo atveju 2 ir 3 GRA nesijungia.
                    Dar vienas pastebėjimas- poilsio dienomis, kadangi 55A nekursuos, iš Pašilaičių į Fabijoniškių/Santariškių pusę išvis nei vienas maršrutas nevažiuos. Žinoma, galima pavažiuoti 16 ar 19 maršruto troleibusu į kitą pusę- tiksliau, iki Vilniaus rajono poliklinikos stotelės, kurioje persėsti į 2GRA autobusą. Bet toks "atbulinis" persėdimas man kiek juokingai atrodo. Iš tiesų, Žemynos ir Baltrušaičio stotelėse 2GRA galėtų stoti (prie Pašilaičių žiedo galima ir nestoti). Keleivių abiejose stotelėse pakaktų. Baltrušaičio st. (į kitą pusę- J. Juzeliūno) svarbi dėl persėdimo į 3GRA.
                    2GRA sustojimas Pašilaičiuose būtų logiškas, nes dabar gaunasi, kad pagrindiniai rytinius Pašilaičius aptarnaujantys maršrutai- 16 ir 19 troleibusų- retinami (dar naikinamas T11 ir A33 nebebus), bet greitojo maršruto mainais mikrorajonas vis tiek negauna, nes 2GRA pravažiuoja rajoną nestodamas.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      #50
                      2013-04-04 Vilniaus m. savivaldybėje vykusios konferencijos vaizdo ir garso įrašas (vaizdo kokybė prasta, bet esmė manau yra kas kalbama, o ne vaizdas):

                      Pirma dalis:


                      Antra dalis:


                      Trečia dalis:


                      Pilnas įrašas (45 min., sujungtos aukščiau paminėtos trys dalys):
                      Už Vilnių be tramvajų!

                      Comment


                        #51
                        Nesinori karksėti ... su AZ karmos įtaka beveik be trikdžių veiks tik vienas dalykas - "A" juosta ... su keleivių pilnu lengvuoju automobiliu.

                        Comment


                          #52
                          Kas liečia čia http://www.stops.lt/vilniusliepa/index.html#vilnius2 pateikiamas preliminarias trasas ir stoteles, tai nereikia pamiršti, kad klaidos bus taisomos ir jau yra priimami pasiūlymai ir pastabos dėl maršrutų tinklo. Visur, kur dabar trūksta stotelių (pvz. 82, 58, 73) - čia tik paprasčiausias neapdairumas.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            #53
                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Kaip supratau, konkursas vyks tik dėl 6 naujų privežimo maršrutų aptarnavimo. Kitus ir toliau aptarnaus VVT.

                            Iš kur tokia informacija? Jei konkursas ir vyks, tai tik formalus - maršrutus aptarnaus VVT. Bet jei valdžiažmogiai sugalvos atvirą konkursą ir įsileis kokią "Kautrą", kuri gali būti realiausiais kandidatas ne visiems, bet bent jau pusei greitųjų maršrutų, nes kitų kandidatų vargu ar atsiras, tai bus labai blogai.

                            Comment


                              #54
                              Jeigu kas žiūrėsit tuos įrašus, tai atkreipkit dėmesį, kur Zuoko teiraujamasi dėl privačių vežėjų maršrutų. Jis mini, kad privežamųjų maršrutų bus ~30, ~20 iš jų savivaldybė tikisi perleisti privatiems. Ar ir jūs taip supratot? Nes tokiu atveju privačių būgštavimai dėl 30 mikriukų yra nieko verti, nes šiems maršrutams reikės ko gero minimum 100.

                              Comment


                                #55
                                Apie kokius 30 privežamųjų kalbama??? Tai praktiškai pusė iš visų autobusų maršrutų. Ir 20 iš jų atiduoti privatininkams su mikrobais??? Trečdalį autobusų maršrutų paversti mikrobų maršrutais, tegul ir integruotais į bendro bilieto sistemą yra progresas ir normalaus VT kūrimas???

                                Comment


                                  #56
                                  Jeigu jokių naujų maršrutų privatiems vežėjams nebus, tai tada atsiranda papildomas galvos skausmas Trakų rajonui. Jau kažin kiek metų nebėra maršruto į Valų sodus, tai dar neliks maršrutinio taksi į Vosyliukus ir Rykantus.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Apie kokius 30 privežamųjų kalbama??? Tai praktiškai pusė iš visų autobusų maršrutų. Ir 20 iš jų atiduoti privatininkams su mikrobais??? Trečdalį autobusų maršrutų paversti mikrobų maršrutais, tegul ir integruotais į bendro bilieto sistemą yra progresas ir normalaus VT kūrimas???
                                    O kodėl ne? Jeigu bus patvirtintos tos pačios normalios sąlygos (t.y. kuomet mikrobai turi atnaujinti savo TP ir pritaikyti normaliai) - tai visai galimas variantas.

                                    Paklausyk kalbą. Gal aš ne taip supratau. Bet buvo minima, kad dabar autobusai ne visur gali privažiuoti, todėl mikrobai pagerintų susisiekimą tiems, kurie gyvena siauresnėse gatvėse ar kur kitur, kur autobusas normalus negali pravažiuoti.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Jeigu kas žiūrėsit tuos įrašus, tai atkreipkit dėmesį, kur Zuoko teiraujamasi dėl privačių vežėjų maršrutų. Jis mini, kad privežamųjų maršrutų bus ~30, ~20 iš jų savivaldybė tikisi perleisti privatiems. Ar ir jūs taip supratot? Nes tokiu atveju privačių būgštavimai dėl 30 mikriukų yra nieko verti, nes šiems maršrutams reikės ko gero minimum 100.
                                      Na, naujų privežamųjų maršrutų bus tik 6. Ta reiškia, kad dar apie 14 dabartinių maršrutų bus atiduoti mikrobams? Bet, kaip pamename, savivaldybė iškėlė pakankamai griežtas konkurso sąlygas- mikrobai turi turėti bent 18 sėdimų vietų, būti žemagrindžiai, su automatinėmis durimis. Nė vienas iš vežėjų tokių transporto priemonių neturi ir vargu ar galės įsigyti. Todėl realiausia, kad maršrutus aptarnaus VVT bei Kautra. Turbūt dėl šių maršrutų VVT ir pirks 30 midibusų.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Na, naujų privežamųjų maršrutų bus tik 6. Ta reiškia, kad dar apie 14 dabartinių maršrutų bus atiduoti mikrobams? Bet, kaip pamename, savivaldybė iškėlė pakankamai griežtas konkurso sąlygas- mikrobai turi turėti bent 18 sėdimų vietų, būti žemagrindžiai, su automatinėmis durimis. Nė vienas iš vežėjų tokių transporto priemonių neturi ir vargu ar galės įsigyti. Todėl realiausia, kad maršrutus aptarnaus VVT bei Kautra. Turbūt dėl šių maršrutų VVT ir pirks 30 midibusų.
                                        Na, pristatyme minėta, kad jeigu mikrobų nepavyks įjungti į sistemą (skirti jiems maršrutų), tai VVT laukia didelės problemos (nes neužteks TP).
                                        Kalbant apie sutartis, buvo užsiminta, kad jos bus sudaromos ilgam laikotarpiui, taip užtikrinant, kad įvyktų naujų transporto priemonių atsipirkimas. T.y. jeigu kompanija ims lizingu naujas TP, tai pagal sutartį jos bus garantuotos dėl atsipirkimo. Beje, akcentuota, kad ir dabartinės pasibaigusios sutartys tokią pačią galimybę suteikė, t.y. visi vežėjai, kurie atnaujino savo TP prie ~7 metus, jau atpirko savo investicijas ir dar gavo pelno.

                                        Comment


                                          #60
                                          Nustebino kai kurių maršrutų dažnumas. Pvz.: 13, 58, 68, 88, 89

                                          Comment

                                          Working...
                                          X