Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka
Collapse
X
-
Šiaip ir 53 galėtų padaryti greituoju, kad nestotų dalyje stotelių...---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKai kurie keleiviai, kiek girdėjau pageidauja greitojo maršruto iš Žirmūnų g. į centrą. Todėl siūlau tokį 7G maršrutą: Fabijoniškės - Ozo g. - Kalvarijų g. - Žygimantų g. - Žirmūnai.
53 anksčiau ar vėliau bus nutrumpintas, ir nėra ko rėkauti, kad visi visur "turi turėti susisiekimą su stotimi". Jei reikia į stotį, turėtų būti ekonomiškai efektyvus sprendimas, o X maršrutų ta pačia kryptimi, ir visi velkasi paskui lėčiausią vielabraukį (čia pylimo g.)
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAbsurdiškas pasiūlymas. Pylimo g. ir taip pakanka VT. 53 reikalingas tarp stoties ir Fabijoniškių. Pagrindiniai rajonai turi turėti tiesioginį susisiekimą su centru ir stotimi, o ne su N persėdimų.
2) O kas siūlo dar vieną maršrutą Pylimo gatvėje?
3) Jums visi pasiūlymai yra absurdiški, tačiau niekada nepasiūlote savo. Gal todėl, kad net neįsivaizduojate ko reikia miestui?
Comment
-
Mano manymu greitųjų maršrutų trasos labiau pasiteisintų jei būtų įrengtas patogus persėdimo mazgas Konstitucijos/Lvovo/Kalvarijų sankryžoje. Nes būtent šioje vietoje kertasi beveik visos greitųjų linijos 1G, 3G, 4G, 6G. O ėjimas nuo Lvovo st. iki Žaliojo tilto arba nuo Europos aikštės iki Žaliojo tilto sukelia nepatogumų laiko atžvilgiu.
Įrengus tokį persėdimų punktą, galima būtų panaikinti dar kelis dubliuojančius maršrutus.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPašilaičiai irgi turi gerą susisiekimą troleibusais, Fabijoniškės - autobusais, NV - autobusais ir t.t.
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą1) Kas nusprendė, kad būtent Fabijoniškės yra pagrindinis Vilniaus rajonas? Pvz., Justiniškės jau nebe svarbūs, nes nėra susisiekimo su Stotimi?
2) O kas siūlo dar vieną maršrutą Pylimo gatvėje?
3) Jums visi pasiūlymai yra absurdiški, tačiau niekada nepasiūlote savo. Gal todėl, kad net neįsivaizduojate ko reikia miestui?
Aš nenoriu užsiiminėti tuščiais siūlymais.
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąMano manymu greitųjų maršrutų trasos labiau pasiteisintų jei būtų įrengtas patogus persėdimo mazgas Konstitucijos/Lvovo/Kalvarijų sankryžoje. Nes būtent šioje vietoje kertasi beveik visos greitųjų linijos 1G, 3G, 4G, 6G. O ėjimas nuo Lvovo st. iki Žaliojo tilto arba nuo Europos aikštės iki Žaliojo tilto sukelia nepatogumų laiko atžvilgiu.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąBūtent. Bet tam reikėtų pirma lūšnelę prie Oksalio nuverst. Kitoj pusėj irgi galėtų laisvai būti stotelė prie to parkelio.
4G su 1G "Saulėtekis - Žaliasis Tiltas - Stotis"
4G su 1G "Pilaitė - Žaliasis Tiltas - Stotis"---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNaikinami 53 autobusų ir 20, 21 troleibusų maršrutai. Gal (bet abejoju) dar ir 17 iki Šiaurės miestelio trumpinamas.
1G dažninamas ir tarp Žaliojo tilto ir Stoties stoja visose stotelėse.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą53 naikinamas??? Nuo kada??? Čia gal pokštas? Kaip iš tokio didelio rajono, kaip Fabijoniškės, kuriame gyvena ~42tūkst gyventojų, galima atimti tiesioginį reisą į stotį?
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąJus visi norite ir reikalaujate tiesioginių maršrutų, tačiau vėliau patys gi esate nepatenkinti, kad VT kursuoja retai.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą53 naikinamas??? Nuo kada??? Čia gal pokštas? Kaip iš tokio didelio rajono, kaip Fabijoniškės, kuriame gyvena ~42tūkst gyventojų, galima atimti tiesioginį reisą į stotį?Paskutinis taisė 0570043; 2013.07.16, 18:08.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąPala, pala, ponas. Fabijoniškėse tokiu atveju praktiškai nebelieka jokio VT, o ypač, Stanevičiaus ir L. Giros gatvėse. 40 žada perleisti privatininkui, belieka 56. Tokiu atveju reikia dažninti 56 reisų skaičių per valandą, kitaip nepavyks normaliai be susigrūdimų pasieki centro, o tuo labiau laiku persėsti į kokį 1G prie Žaliojo tilto, kad nukatum iki stoties. Alternatyva 2G ir važiuoti visu Laisvės pr. nuo kokios L.Giros stotelės, tik įdomus tada tokios kelionės trukmės rezultatas.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąJeigu 40 atiduos privatininkams, juo žmonės nesinaudos? Jooooo.... O kur dar 24, 48.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąJeigu 40 atiduos privatininkams, juo žmonės nesinaudos? Jooooo.... O kur dar 24, 48.Paskutinis taisė 0570043; 2013.07.16, 18:25.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąBaikite nesąmones šnekėti. Privatininkai jei ir sugrįš, tai tik bendroje biletų sistemoje. Niekas nejudins jokio 53. O tai ko nori Žirmūnai, tai dar nieko nereiškia. Jie turi troleibusus, tegul ir džiaugiasi jais. 53 vienintelis būdas tiesiogiai pasiekti Stotį iš Fabijoniškių gilumos, juolab, jisai dar nuo Kalvarijų g surenka keleivius ten, kur nestoja 1G. Apsišnekėjo Vilnietiz ir tiek. Perkaito saulėje matyt...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąBaikite nesąmones šnekėti. Privatininkai jei ir sugrįš, tai tik bendroje biletų sistemoje. Niekas nejudins jokio 53. O tai ko nori Žirmūnai, tai dar nieko nereiškia.Jie turi troleibusus, tegul ir džiaugiasi jais. Salininkai jau senai suaktyvėją dėl greitųjų, tačiau jų norai nesikerta su realiu poreikiu. 53 vienintelis būdas tiesiogiai pasiekti Stotį iš Fabijoniškių gilumos, juolab, jisai dar nuo Kalvarijų g surenka keleivius ten, kur nestoja 1G. Apsišnekėjo Vilnietiz ir tiek. Perkaito saulėje matyt...
Parašė SPX Rodyti pranešimąPala, pala, ponas. Fabijoniškėse tokiu atveju praktiškai nebelieka jokio VT, o ypač, Stanevičiaus ir L. Giros gatvėse. 40 žada perleisti privatininkui, belieka 56.
2) Dėl Vilnietiz. Žmogus nesakė, kad 53 maršrutą naikins. Jis pasakė, kad esant 7G, galima būtų atsisakyti 53 maršruto paslaugų. Vėl gi, vėl vaikų neteisingi interpretavimai. Taigi, labiau tu perkaitai saulėje, negu jis.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą1) O kas tau sakė, kad 40 nebūtų įtrauktas į bendrąją sistemą? Pats interpretuoji savaip. Žmogus man parašė:
2) Dėl Vilnietiz. Žmogus nesakė, kad 53 maršrutą naikins. Jis pasakė, kad esant 7G, galima būtų atsisakyti 53 maršruto paslaugų. Vėl gi, vėl vaikų neteisingi interpretavimai. Taigi, labiau tu perkaitai saulėje, negu jis.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąTu išeik į 53 trasą, ypač piko metu. Pažiūrėk, kiek žmonių važiuoja būtent nuo stoties, bei būtent iki Fabijoniškių. Pasižiūrėk, kiek daug žmonių ten važiuoja. Kam žmonėms tas 7G į Žirmūnus, jeigu Fabijoniškių gyventojams reikia būtent 53 į STOTĮ, o ne į Žirmūnus... Todėl ir sakau, kad ta Vilniečio mintis yra visiška NESĄMONĖ.
Į Stotį reikia visiems, bet tai nereiškia, kad visi mikrorajonai turės tiesioginį maršrutą. Jeigu prieš daugybę metų nebūtų įkurtas 53 maršrutas Stotis - Fabijoniškės, niekas iki šiol nesakytų, kad jis žūtbūt reikalingas. Tiesiog dar kartą įrodymas, kad žmonės bijo keisti tą, prie ko priprato. Ir čia tikrai ne europietiškas požiūris.Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.07.16, 19:32.
Comment
Comment