Parašė KitoksBrolis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka
Collapse
X
-
Parašė Angis Rodyti pranešimąAš siūlyčiau 1G sustoti tarp Jeruzalės ir Baltupių stotelių. Atstumas tarp šių stotelių yra nemažas (praleistos 2 stotelės). Tokiu būdu nemažai žmonių turėtų galimybę įsėsti į 1G arčiau savo namų, o ne eiti 2 kilometrus iki Baltupių (prie Maximos) stotelės.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąĮdomu kaip greitieji autobusai suspės važiuoti žiemą kai prisnigę bus.. Galima daug eismo įvykių sulaukti.
Comment
-
Parašė Angis Rodyti pranešimąToje vietoje, kur siūlau sustoti 1G, yra nuokalnė, tad žiemą problemų, manau, nebūtųDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąNe, aš turėjau omenyje aplamai visus greituosius maršrutus važiuosiančius žiemą? Jei bus blogos oro salygos (slidu), tai vėluos ir greitieji autobusai.
Comment
-
Parašė Angis Rodyti pranešimąAš siūlyčiau 1G sustoti tarp Jeruzalės ir Baltupių stotelių. Atstumas tarp šių stotelių yra nemažas (praleistos 2 stotelės). Tokiu būdu nemažai žmonių turėtų galimybę įsėsti į 1G arčiau savo namų, o ne eiti 2 kilometrus iki Baltupių (prie Maximos) stotelės.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąAš kalbu apie kitą Baltupių pusę - Didlaukio ir Baltupio gatves (kur didelis studentų kiekis).دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąApie tą pusę jau buvo šnekėta, kad yra pakankamai transporto (10, 26, 34, 49, 50, 87), vežančio miesto link, ir taip sudarant galimybes persėsti į greituosius maršrutus. Kam kartojiesi?
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKvailumui nėra ribų ir Jus puikus tam pavyzdys. Žmogus pakomentavo mane, tačiau aš parašiau, kad ne tą turėjau omeny. Bet visgi atsiranda veikėjas, kuris įkiša savo trigrašįدائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąManau tai vieša diskusija, ir gali komentuoti visi. Kitu atveju yra privačios žinutės.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąhttp://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61777435
Įdomu, įdomu. Gal kas žinot kokiu pagrindu toks tyrimas buvo atliktas, kad jau teigia padidėjusiu auto srautu? Jeigu žmonės grįžo iš atostogų, tai ką VT reforma kalta, kad darbdavys darbdaviui nelygus. Vieni atostogauja vasaros pradžioj, kiti pabaigoj, treti išvis gal neatostogauja
Sveiki,
Noriu, kad paaiškintumėte savo pasisakymus DELFI portalui. Kaip per 3 darbo dienas buvo atliekamas tyrimas parodęs, kad mieste išaugo automobilių srautas 7-8proc.? Aš pats turintis statistikos diplomą tokiais skaičiais surinktais per tokį trumpą laiką nelabai galiu patikėti. Vien tokio tyrimo pasirnegimui reikia bent savaitės - dviejų laiko. O Jūs jau teigiat, kad padidėjo automobilių srautai. Gal tiesiog kažkam baigėsi atostogos, juk ne visi atostaogauja vienu metu. Kokiu principu toks tyrimas buvo organizuojamas ir kas jį atliko? Ar čia tik Jūsų sportinio intereso rezultatai pro kabineto langą? Reali padėtis yra tokia, kad aš pats, kaip viešojo transporto naudotojas, pastebiu tik padidėjusius keleivių srautus torleibusuose ir autobusuose ir besisikiundžančius dėl "mikriukų" pašalinimo iš gatvių, taip pat bilieto kainomis perkant iš vairuotojo.
Pagarbiai,
Karolis Timinskas.
Sveiki,
Gerbiamas Karoli Jūs turėtumėte žinoti, kad Vilniuje už beveik 150 mln. Lt įdiegta automatinė eismo reguliavimo sitema, ji skkaičiuoja srautus realiuoju laiku.
Vidas UrbonavičiusKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Greitieji Vilniaus autobusai įstrigo spūstyje
Parašė SPX Rodyti pranešimąSveiki,
Gerbiamas Karoli Jūs turėtumėte žinoti, kad Vilniuje už beveik 150 mln. Lt įdiegta automatinė eismo reguliavimo sitema, ji skkaičiuoja srautus realiuoju laiku.
Vidas UrbonavičiusGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
/\ Opozicija taip politikuoja, kad net nejaučia kada pradeda sau prieštaraut. Juk ta pati miesto opozicija aiškino, kad ši sistema neefektyvi, o dabar jau remiasi jos rezultatais. Šiaip duomenų rinkimas veikia ir viską galima matyti http://www.sviesoforai.lt/map/Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąGreitieji Vilniaus autobusai įstrigo spūstyje
Kiek girdėjau, kad tą jų automatinė reguliavimo sistema neveikia. Nes pagal viską turėjo būti žalias koridorius, kurio ir nėra net iki šiol, o jeigu VT vėluoja jam visada turi būti žalia šviesa.
Kažin, kur galima rasti tuos sistemos statistinius duomenis?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŽalieji koridoriai yra įdiegti ne vienoje vietoje. Žinoma, jie galėtų būti pritaikyti ir VT, o ne automobiliams.
Kažin, kur galima rasti tuos sistemos statistinius duomenis?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąO tai veikia ta sistema, ar neveikia? Niekada niekur nepastebiu, kad veiktų tas koridorius. Gal kokia nuorodą su info kur jie turi veikt?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŽinau, kad Konstitucijos pr. ir Šeimyniškių gatvėje tikrai veikia. Ten nuolatos važiuodamas ~50 km greičiu per visas žalias pravažiuoju. Jeigu neklystu, tai ir Švitrigailos gatvėje ji turi būti. Gal dar kas mane papildys.
Comment
-
Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimąKonstitucijos - Seimyniskiu dirba dviem rezimais - dienos ir nakties (skiriasi ciklai). Kiek as vaziuoju, tai reikia vaziuoti ne leciau 60-65km/h, bo vaziuodamas 50km/h niekaip per visas zalias nepataikau
Comment
Comment