Gan kaistai atrodo. Gal maršrutų numeriai bus po KET ženklo apačioje nurodyti? Bet pati mintis gera, maršrutai turėtų būti nurodyti aiškiau, nei dabar.
Šiaip gerai būtų iš viso, visos Lietuvos mastu turėti VT žymėjimo standartus, t.y. Kelio ženklai su stotelės pavadinimais, maršrutais kurie ten stoja, bei tvarkaraščiai. Nes dabar tai kiek keliauji Lietuvoje, tai yra standartų chaosas.
Tik turbūt reiktų autobuso ir troleibuso ženkliukus šalia skaičių pripiešti, o tai svečiui atsirinkt ką reiškia mėlyna, o ką raudona tai spėjimo būdu reikėtų. Anksčiau bent jau numerio lentelėse ant transporto priemonių buvo spalvoti skaičiai, o dabar elektroninėse švieslentėse pas mus vienodai tiek troleibusų, tiek autobusų. Beje Paryžiuje švieslentės irgi spalvotos pagal linijos spalvą, Vilniuj su vienoda autobusų ir troleibusų numeracija irgi reikėtų spalvotų švieslenčių.
Vilniuje stotelėse švieslentės, jei neklystu, spalvotos.
O kas neaiškaus? Troleibusas turi ūsus ir žymimas raudona spalva bei Tx.
Autobusas neturi ūsų, žymimas mėlynai, arba Ax.
Greitasis autobusas turi maršuto numerį xG.
Vis tiek taip negalės būti, nes turi likti standartus atitinkantis kelio ženklas Stotelė. Priešingu atveju užstatys jas automobiliais, o autobusai turės stoti gatvėje ir visa tai bus visiškai legalu.
Vilniuje stotelėse švieslentės, jei neklystu, spalvotos.
O kas neaiškaus? Troleibusas turi ūsus ir žymimas raudona spalva bei Tx.
Autobusas neturi ūsų, žymimas mėlynai, arba Ax.
Greitasis autobusas turi maršuto numerį xG.
Čia apskritai yra ydinga praktika taip numeruoti. Numerį turi turėti maršrutas, nepriklausomai kokia transporto priemonė jį aptarnauja. Pagal dabar taikomą logiką, galima atskirai numeruoti dujinių ir nedujinių autobusų maršrutus, nes vieni turi balionus ant stogo, o kiti - neturi.
Vis tiek taip negalės būti, nes turi likti standartus atitinkantis kelio ženklas Stotelė. Priešingu atveju užstatys jas automobiliais, o autobusai turės stoti gatvėje ir visa tai bus visiškai legalu.
Jeigu vis gi dės ženklą pagal KET, tai spėju, kad jis bus tiesiog virš šių numerių. T.y. ant stulpo kabės dvi kortelės: viena su numeriais, o virš jos - KET ženklas. Juolab, kad daugelyje stotelių tos lentelės su numeriais nebus tokio dydžio, nes tiesiog nebus tiek daug maršrutų.
P.S. Vis gi esu linkęs manyti, kad net ir nebuvo ketinimų panaikinti KET ženklus. Ko gero čia tik dizaineris darydamas makečiuką nepagalvojo apie tai ir viskas.
Vilniuje stotelėse švieslentės, jei neklystu, spalvotos.
O kas neaiškaus? Troleibusas turi ūsus ir žymimas raudona spalva bei Tx.
Autobusas neturi ūsų, žymimas mėlynai, arba Ax.
Greitasis autobusas turi maršuto numerį xG.
Sakai švieslentės stotelėse? Jau net rėmus nurinko, o apie pati CPU su LCD net nekalbu..
Jeigu vis gi dės ženklą pagal KET, tai spėju, kad jis bus tiesiog virš šių numerių. T.y. ant stulpo kabės dvi kortelės: viena su numeriais, o virš jos - KET ženklas. Juolab, kad daugelyje stotelių tos lentelės su numeriais nebus tokio dydžio, nes tiesiog nebus tiek daug maršrutų.
P.S. Vis gi esu linkęs manyti, kad net ir nebuvo ketinimų panaikinti KET ženklus. Ko gero čia tik dizaineris darydamas makečiuką nepagalvojo apie tai ir viskas.
Tuomet greičiau ne ženklą kabins virš apklijuoto esamo ženklo, o po esamais ženklais pakabins papildomas lenteles. Tik čia vėlgi šiek tiek teisinis dalykas, ar galima po standartiniais kelio ženklais kabinti kažkokias lenteles, kurių KET nenumato. Kadangi dauguma svarbesnių stotelių turi laukimo paviljonus, tokias lenteles, stendus ir pan. tikslingiausia turbūt būtų montuoti ant jų. Visur kitur (kur nėra paviljonų) pakaktų ir cilindruose surašytų numerių.
Gan kaistai atrodo. Gal maršrutų numeriai bus po KET ženklo apačioje nurodyti? Bet pati mintis gera, maršrutai turėtų būti nurodyti aiškiau, nei dabar.
Šiaip gerai būtų iš viso, visos Lietuvos mastu turėti VT žymėjimo standartus, t.y. Kelio ženklai su stotelės pavadinimais, maršrutais kurie ten stoja, bei tvarkaraščiai. Nes dabar tai kiek keliauji Lietuvoje, tai yra standartų chaosas.
Man visai priimtinas maršrutų žymėjimas pasirodė Kaune - ant stotelės ženklo. Raudona spalva pažymėti troleibusai, o balta - autobusai, stotelės pavadinimas - virš autobuso ženkliuko. Manyčiau tokio tipo (arba kažko panašaus reikėtų ir Vilniuje)
Man visai priimtinas maršrutų žymėjimas pasirodė Kaune - ant stotelės ženklo. Raudona spalva pažymėti troleibusai, o balta - autobusai, stotelės pavadinimas - virš autobuso ženkliuko. Manyčiau tokio tipo (arba kažko panašaus reikėtų ir Vilniuje)
Nemanau, kad tai geras pavyzdys. Reikėtų skųsti tokį atvejį Susisiekimo ministerijai, nes tai yra oficialaus KET nurodyto ženklo perdarymas. Be to, Kaune daugelyje vietų tie ženklai klijuoti priklijuoti numeriais, daug kur numeriai tokie, kad tas maršrutas jau ten seniai nevažiuoja (neatnaujinta info).
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Todėl pas mus viešasis transportas ir nepopuliarus, nes visur organizuotas principus: kam reikės- tas išsiaiškins. O po to stebimasi, kad lietuviai mieliau renkasi nuosavą automobilį, tiesiog aiškinantis mažiau rūpesčių.
Nesinaudoja visiškai ne dėl to, kad tūlas lietuvis toks bukas, jog nesugeba atskirti maršrutų. Nesinaudoja dėl per reto ir per lėto kursavimo. Tai pagrindinės priežastys. O po to jau eina transporto priemonės kokybė, komfortas, bilieto kaina ir t.t.
Beje, atrodo, kad ir po liepos 1 d. išliks popieriniai talonėliai, parduodami pas vairuotojus. Ir juos ir toliau reikės žymėti komposteriu. Tuo tikslu daugelyje autobusų ir troleibusų priekyje sumontuoti elektroniniai komposteriai. Akmens amžius. Negi problema įrengti spausdintuvus?
Beje, atrodo, kad ir po liepos 1 d. išliks popieriniai talonėliai, parduodami pas vairuotojus. Ir juos ir toliau reikės žymėti komposteriu. Tuo tikslu daugelyje autobusų ir troleibusų priekyje sumontuoti elektroniniai komposteriai. Akmens amžius. Negi problema įrengti spausdintuvus?
Galetu tiesiog kvitus vairuotojas isdavineti, ant kurio matytusi data ir laikas + bilieto kaina. O jei ir marsrutas, tai butu idealu. Kam tie taloneliai? Juk jei perki pas vairuotoja - ir taip aisku kad iskart vaziuoji. Kam dar ta talona zymeti?..
Comment