Taigi savivaldybė balsavo prieš konkursus ir privatininkų įtraukimą į sistemą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi savivaldybė balsavo prieš konkursus ir privatininkų įtraukimą į sistemą.
http://www.vilnius.lt/index.php?1133839030
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai labai blogai. Bet kokiu atveju jau liko mažiau nei 2 mėn. ir vargu ar konkursas įvyktų. Tikriausiai viskas bus atlikta formaliai ir visi maršrutai atiteks VVT. Tai būtų geriausia. Nes privatininkus reikia naikinti kaip klasę - integruoti tik parazituotų VVT sąskaita.
Comment
-
Jokių problemų nebūtų, nes nemažą dalį paskelbtų maršrutų, kuriems žadama skelbti konkursą, iš viso neturėtų būti integruojama į bendrą sistemą. Visų pirma tai rajoniniai maršrutai, kurie ir toliau galėtų likti priemiestiniais. Dabar gi visiškai nesimato jokių požymių, kad tuos maršrutus dotuotų rajonų savivaldybės. Vadinasi, miestas krausis ant savo pečių ir kitų savivaldybių keleivių vežimo išlaidas.
Integravimo būtų mažai, nes pagal paskelbtus maršrutus, tai būtų maršrutų atidavimas (VT privatizavimas) privatininkams su mikroautobusais. Žodžiu tai yra tik degradacija. Mikroautobusų kaip transporto priemonės naudojimas reguliariam keleivių vežimui iš viso yra nepateisinamas. Jei būtų įgyvendinta tai, kas skelbiama, apie šeštadalis transporto priemonių (neskaitant troleibusų) būtų privatūs mikrobai. Ir dar VVT su mikrobais. Žodžiu, gautųsi, kad apie 15 procentų visų pervežimų, neskaitant troleibusų, atliktų mikrobai. Tai pažanga??? Mikroautobusai yra atsilikusių šalių, kurios nesugeba vystyti VT vizitinė kortelė. Ir visiškai nesvarbu, kad jie bus integruoti į bendrą sistemą. Nuo to VT kokybė ir įvaizdis tik pablogės.
Žodžiu, atsisakius dalies maršrutų iš paskelbto sąrašo konkursui, o kitus dar kiek pakoregavus, būtų galima išsiversti su ne daugiau kaip 15 autobusų ir jais aptarnauti maršrutus. VVT, manau, tam transporto priemonių sukrapštytų, tuo labiau, kad vasarą jų yra. Tektų pasirūpinti papildomais autobusais iki rugsėjo 1 d.Paskutinis taisė Al1; 2013.05.13, 09:03.
Comment
-
VVT autobusų nesukrapštys, jų net greitiesiems maršrutams neužtenka. Midibusų yra tik 7. Todėl visi nauji 30 midibusų greičiausiai bus mesti į privežimo maršrutus. Nebent įvyks stebuklas ir bent kai kurie privatininkai išgalės nusipirkti reikalavimus atitinkančias transporto priemones. Bet tuo labai abejoju, nes privatininkai atliekamų pinigų neturi, o ypač turint omeny, kad daugelis įmonių yra kooperatyvai, taigi net neturi nuosavo transporto priemonių parko. Kur tau vairuotojas pats nusipirks pailgintą žemagrindį mikrobą??
Taigi, mano nuomone, naujus maršrutus aptarnaus VVT ar Kautra. Na, gal dar Kolegita, Centvalis ar Leilandas galės konkuruot. Kiti tai vargu.
Įmanomas ir kitas scenarijus - kad savivaldybė sušvelnins konkurso sąlygas ir leis naujus maršrutus vežėjams aptarnauti esamais Sprinteriais ir Transitais. Tikėkimės to nebus.
Comment
-
Reikia turėti omenyje, kad liepos 1 d. bus vasara ir nereikės maksimalaus kiekio autobusų, kuris skaičiuojamas sudarant reformuojamų autobusų maršrutus ir intervalus. O iki rugsėjo 1 d. VVT tikėtina, kad nusipirks autobusų. Kitas variantas - VVT samdo kelis privatininkus laikinai aptarnauti kai kuriuos privežamuosius maršrutus, veikiančius bendroje sistemoje, kol pats įsigyja reikiamų autobusų.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVVT autobusų nesukrapštys, jų net greitiesiems maršrutams neužtenka. Midibusų yra tik 7. Todėl visi nauji 30 midibusų greičiausiai bus mesti į privežimo maršrutus. Nebent įvyks stebuklas ir bent kai kurie privatininkai išgalės nusipirkti reikalavimus atitinkančias transporto priemones. Bet tuo labai abejoju, nes privatininkai atliekamų pinigų neturi, o ypač turint omeny, kad daugelis įmonių yra kooperatyvai, taigi net neturi nuosavo transporto priemonių parko. Kur tau vairuotojas pats nusipirks pailgintą žemagrindį mikrobą??
Taigi, mano nuomone, naujus maršrutus aptarnaus VVT ar Kautra. Na, gal dar Kolegita, Centvalis ar Leilandas galės konkuruot. Kiti tai vargu.
Įmanomas ir kitas scenarijus - kad savivaldybė sušvelnins konkurso sąlygas ir leis naujus maršrutus vežėjams aptarnauti esamais Sprinteriais ir Transitais. Tikėkimės to nebus.
Comment
-
O aš manau, kad Zuoko chebra taip blefuoja ir bando tempti gumą. Galiausiai pareikš, kad neliko laiko konkursui skelbti, nes reformą būtinai reikai pradėti nuo liepos 1 d. Todėl visus maršrutus ir toliau aptarnaus VVT, taip pat ir naujus. Vasarą į gatves ir taip išrieda mažiau autobusų, jų užteks visiems maršrutams. Iki rugsėjo VVT užsipirks panaudotų autobusų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAr perlipsite iš mikroautobusų į autobusus? Vilniaus savivaldybė jumis tiki
- neblogas straipsniukas su konkrečios info apie VVT finansinę situaciją pristatymu.
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąVisiška nesamonė, kad 26-as maršrutas nuostolingiausias... Rytais ir vakarais pastoviai būna pilni 26-o autobusai. O 24-as pelningiausias - visiška nesamonė (dar didesnė), nes 24-as beveik visada būna tuščias... Tai tada turi būt ir 53-ias vienas iš nuostolingiausių, nes 62-as privatus, kaip ir 05-as 26-ui ,,vagia keleivius'' nes privačiuose pigiau...
Taip pat ir kokio tipo trasa vaziuojama. Pavyzdziui, jusu minetas 26, jo trasoje yra daugybe sankryzu, kurios yra reguliojamos, bei tenka stoveti per raudona. Tai yra papildomos kuro sanaudos. 24 situacija priesinga - keli sviesoforai, visa kita - laisvas kelias. Zinoma, neskaitant vykdomu kelio darbu. Gaunamas pelnas priklauso ne tik nuo keleiviu srautu, bet ir nuo mases kitu faktoriu, tokiu kaip kuro sanaudos. Todel remtis vien keleiviu skaiciumi yra kvaila, nes tai neatspindi tikrosios padeties. Reikia ivertinti visus turimus duomenis, tada tik galima teigti kas ir kaip.Paskutinis taisė 0570043; 2013.05.13, 15:31.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš manau, kad Zuoko chebra taip blefuoja ir bando tempti gumą. Galiausiai pareikš, kad neliko laiko konkursui skelbti, nes reformą būtinai reikai pradėti nuo liepos 1 d. Todėl visus maršrutus ir toliau aptarnaus VVT, taip pat ir naujus. Vasarą į gatves ir taip išrieda mažiau autobusų, jų užteks visiems maršrutams. Iki rugsėjo VVT užsipirks panaudotų autobusų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąVisiška nesamonė, kad 26-as maršrutas nuostolingiausias... Rytais ir vakarais pastoviai būna pilni 26-o autobusai. O 24-as pelningiausias - visiška nesamonė (dar didesnė), nes 24-as beveik visada būna tuščias... Tai tada turi būt ir 53-ias vienas iš nuostolingiausių, nes 62-as privatus, kaip ir 05-as 26-ui ,,vagia keleivius'' nes privačiuose pigiau...
Kad 24-as pelningiausias - nieko stebėtina - trasa, palyginti, nėra sudėtinga - tik dabar Geležinio Vilko g. spūstys (o ir tai prasisklaido greitai), šviesoforų kelyje nėra labai daug, stotelių irgi nėra daug, tad logiškai mąstyk ir skaičiuok Šiuo maršrutu, matyt, naudojasi proporcingai daugiau visą kainą mokančiųjų. Be to, maršrutas piko metu būna pakankamai pilnas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Neteisingas skaičiavimo metodas. Skaičiuojant maršrutų pelningumą ar nuostolingumą, visi keleiviai turi būti laikomi mokančiais pilna kaina. Nes kompensacijas už lengvatas moka ne už konkretų maršrutą, o už bendrą įmonės pervežtų lengvatininkų skaičių. O tai, kad niekada nesumoka to, kas priklauso, yra kitas klausimas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPagal dabartines sąlygas numatyta, kad privatus vežėjas nuo 2014 metų jau privalėtų turėti reikalavimus atitinkančias transporto priemones. Iki tol bus leidžiama vežti dabartinėmis. Be to, sutartys būtų sudaromos berods 6 ar keliems ten metams, kad privatus vežėjas, pasiėmęs transporto priemones lizingu, spėtų išsimokėti per vieną sutarties galiojimą.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKeleiviui nėra skirtumo, ar privežimo maršrutus aptarnaus VVT su midibusais, ar Kautra, ar privatininkai, išgalę įsigyti atitinkamas transporto priemones. Svarbiausia, kad maršrutuose, kurie bus laikomi autobusų maršrutais, nekursuotų tokia technika . Juk tokia mašina - ne miesto VT.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKeleiviui nėra skirtumo, ar privežimo maršrutus aptarnaus VVT su midibusais, ar Kautra, ar privatininkai, išgalę įsigyti atitinkamas transporto priemones. Svarbiausia, kad maršrutuose, kurie bus laikomi autobusų maršrutais, nekursuotų tokia technika . Juk tokia mašina - ne miesto VT.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaip. Bet dėl kelių mėnesių nieko blogo neatsitiks O naujų TP reikalavimuose lyg tai yra normalios TP numatytos. T.y. kaip ir mikriukai, bet pritaikyti ir neįgaliesiems ir stovintiems.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš ne vien tik keleivis. Man svarbu, kad VT būtų normalus, o ne prie valdiško VT prisisiurbę parazitai su mikrobais.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.05.14, 09:06.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai dėl reikalavimų jokių pretenzijų ir nėra. Tiesiog vežėjai, manau, turėtų būti prileisti prie maršrutų tik įsigiję naujas TP. Kitaip kokiomis salygomis jie laimės skelbiamus konkursus? Pažadais, kad "ateityje (iki 2014 m.) įsigysime"? O jei ne? O jei galimybės jiems neleidžia atnaujinti transporto priemonių parko- jų problemos, vadinasi, nėra ko kovoti dėl vietos VT sistemoje. Tuomet VVT nauji midibusai ir išspręs problemą.
Comment
Comment