Parašė Kitas Džiugas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka
Collapse
X
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKaune, pvz., panaikinus popierinius bilietus, vienkartiniai elektroniniai bilietai liko su ta pačia kaina, 1,8 Lt, tačiau dabar galima persėsti per 0,5 h nuo pirmo pažymėjimo nemokamai. Nori - važiuok kad ir visą maršrutą. Be persėdimų.
Kodėl Vilnius negali lygiuotis į Kauną?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMan atrodo, Vilniuje buvo siekiama, kad bilietas leistų persėsti kiek nori kartų. Kauno bilietas gi leidžia persėsti tik vieną kartą. Priežastis- miestų dydžių skirtumas ir maršrutų tinklo ypatumai. Vilniuje daug grynai privežamųjų maršrutų (kurie priveža tik iki artimiausiusio VT mazgo), Kaune tokių privežamųjų maršrutų praktiškai nėra. Visi Kauno maršrutai važiuoja giliau į miestą negu artimiausias stambus VT mazgas. Dėl to Kaune ir nėra poreikio važiuoti daugiau nei su 1 persėdimu, nesvarbu, kur tu važiuoji. Vilniuje neretai tenka ir su dviem persėdimais važiuoti.
Vilniuj vistik yra tiesių maršrutų, kuriais žmonės važiuoja be persėdimų.
Comment
-
Visgi, man asmeniškai, Vilniuje, galimybė persėsti daug kartų svarbiau, nei važiavimas vienu maršrutų neskaičiuojant laiko.
Po pertvarkos abejoju ar daug žmonių reikės galimybės važiuoti tuo pačiu maršrutų ilgiau, nei 30 ar 60min. Be to juk dar 10min tolerancija yra, tai iš tikrųjų 40 ir 70min. O, jei ir reikės dar išlieka galimybė nusipirkti pas vairuotoją ir važiuoti iki galo.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąŽiūrėkit, pavyzdys S. Batoro gatvė.
44-tas (busimas 6GRA) ten nestos - tai gerai, tačiau visas tas stoteles (tai yra du keleivius per valandą) aptarnaus 74-tas. Taigi, dabar keleiviai, važiuojantys į stotį, kurių yra tikrai daug, turės kratytis autobuse žymiai ilgiau?
Klausimas: kaip padaryti, kad "vilkai būtų sotūs, o ožkos sveikos"? Ogi paprastai, ožiai iš VVT, matyt, negirdėjo apie STOP mygtuką. Ir 6GRA ir 74 gali drąsiai važiuoti visą Batoro g. atkarpą be sustojimų, o esant tiems dviems keleiviams per valandą, jie galės paspausti STOP mygtuką, arba esant stotelėje, pakelti ranką ir autobusas sustos.
Prieš: http://stops.lt/vilnius/#bus/74/b-a/2356/42/map
Po (tas pats reisas): http://www.stops.lt/vilniusliepa/#bu...-a/2356/42/map
---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Juk nėra dar tų pateiktų tvarkaraščių, tai kaip galima analizuoti kiek užtruks kelionė? Man tai toks įtarimas, kad šie "būsimi" tvarkaraščiai yra tiesiog nukopijuoti dabartiniai su tais pačiais atkarpų įveikimo laikais. Iki liepos dar daug laiko, todėl abejotina jog juos būtų sudarę, įkėlę į sistemą, bet kažkodėl neskelbtų.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJuk nėra dar tų pateiktų tvarkaraščių, tai kaip galima analizuoti kiek užtruks kelionė? Man tai toks įtarimas, kad šie "būsimi" tvarkaraščiai yra tiesiog nukopijuoti dabartiniai su tais pačiais atkarpų įveikimo laikais. Iki liepos dar daug laiko, todėl abejotina jog juos būtų sudarę, įkėlę į sistemą, bet kažkodėl neskelbtų.
Comment
-
Vilniaus autobusų ir troleibusų vairuotojai apie mikriukus: pelnas – jiems, nuostoliai – mums Manau, tiks šioje temoje.
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąAtrodo, kad ir po pertvarkos tiek pat užims kelionė 74-tu... 25 minutes
Prieš: http://stops.lt/vilnius/#bus/74/b-a/2356/42/map
Po (tas pats reisas): http://www.stops.lt/vilniusliepa/#bu...-a/2356/42/map
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąTurbūt nuvykti iš N. Vilnios į Stotį geriausias variantas būtų traukiniai. Bet deja jie dar nėra sistemoje.
2. reikia pirkti bilietą stotyje likus nemažiau 5 min iki traukinio
3. negalioja "vilniečio kortelė" (o galėtų šis maršrutas būti įtrauktas į Vilniaus viešojo transporto sistemą, tai jau buvo pažymėję VGTU mokslininkai...)
4. gel. stotis nors ir centre N. Vilnios, tačiau daugiausia apie 2/3 gyventojų gyvena daugiabučiuose kurie yra Parko g. rajone, iki jo dar reikia pavažiuot su autobusu (18, 44, 6GRA, 115, 14, 67, (27)) - laukt autobuso, ir važiuot 5 min.
Skaičiuojam:
Kelionė dabar autobusu nuo pradinio taško N. Vilnios žiedo iki stoties autobusu trunka 25 minutes.
Traukiniu: 5 min autobusu iki N. Vilnios stoties + 2 min bilieto pirkimas + 5 min traukinio laukimas + 11-15 min kelionė traukiniu = 23-27 min.
Tad gaunasi praktiškai toks pats kelionės laikas.
Žinoma praretinus 74 maršrutą ir užtikrinus gerą susisiekimą traukiniais, jei jie kursuotų taip dažnai kaip 74, įvedus vieningą bilietą, suderinus privežamųjų autobusų prie N. Vilnios stoties tvarkaraščius, tie persėdimai kliūčių nesudarytų.
Tokiu atveju galėtų 74 važiuot ir kas valandą.Paskutinis taisė Maxas; 2013.04.11, 00:39.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimą1. traukiniai važiuoja retai (skirtingi intervalai)
2. reikia pirkti bilietą stotyje likus nemažiau 5 min iki traukinio
3. negalioja "vilniečio kortelė" (o galėtų šis maršrutas būti įtrauktas į Vilniaus viešojo transporto sistemą, tai jau buvo pažymėję VGTU mokslininkai...)
4. gel. stotis nors ir centre N. Vilnios, tačiau daugiausia apie 2/3 gyventojų gyvena daugiabučiuose kurie yra Parko g. rajone, iki jo dar reikia pavažiuot su autobusu (18, 44, 6GRA, 115, 14, 67, (27)) - laukt autobuso, ir važiuot 5 min.
Skaičiuojam:
Kelionė dabar autobusu nuo pradinio taško N. Vilnios žiedo iki stoties autobusu trunka 25 minutes.
Traukiniu: 5 min autobusu iki N. Vilnios stoties + 2 min bilieto pirkimas + 5 min traukinio laukimas + 11-15 min kelionė traukiniu = 23-27 min.
Tad gaunasi praktiškai toks pats kelionės laikas.
Žinoma praretinus 74 maršrutą ir užtikrinus gerą susisiekimą traukiniais, jei jie kursuotų taip dažnai kaip 74, įvedus vieningą bilietą, suderinus privežamųjų autobusų prie N. Vilnios stoties tvarkaraščius, tie persėdimai kliūčių nesudarytų.
Tokiu atveju galėtų 74 važiuot ir kas valandą.
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąŽinoma praretinus 74 maršrutą ir užtikrinus gerą susisiekimą traukiniais, jei jie kursuotų taip dažnai kaip 74, įvedus vieningą bilietą, suderinus privežamųjų autobusų prie N. Vilnios stoties tvarkaraščius, tie persėdimai kliūčių nesudarytų.
Tokiu atveju galėtų 74 važiuot ir kas valandą.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGalėtų apskritai pagaliau, kaip buvo žadėta, apjungti visų miestų VT sistemas, prijungti geležinkelius. Žodžiu, sukurti vieningą Lietuvos viešojo transporto sistemą. Va tai būtų super dalykas
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTikrai nesutikčiau taip drastiškai retinti 74. Nes maršrutu iš N. Vilnios žmonės važiuoja nebūtinai į Stotį.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąBuvo tokie projektai? Kada? Kur galima sužinoti daugiau?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBuvo kažkada kalbų apie visų miestų bendrą e. bilieto sistemą. Bet čia dar buvo pačioje pradžioje, kai tik pasirodė kalbos apie e. bilietą. O dalį dėl geležinkelių jau aš pats pridėjau. Galėtų dar ir vandens transportą pajungti (kai kas nors išvystys keliones juo), visokius keltuvus, funikulierius.
Minimi ir geležinkeliai ir vandens transportas ir priemiestiniai...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGalėtų apskritai pagaliau, kaip buvo žadėta, apjungti visų miestų VT sistemas, prijungti geležinkelius. Žodžiu, sukurti vieningą Lietuvos viešojo transporto sistemą. Va tai būtų super dalykasPaskutinis taisė Al1; 2013.04.11, 14:48.
Comment
-
Nei vienas greitasis maršrutas nesidriekia Didlaukio gatve, nors rytais ir popietę susidaro nemaži keleivių srautai. Panaikinus ''Kolegitos" aptarnaujamą 05 maršrutą, 5 mikroautobuso maršrutą, ir pakeitus 34 trasą, Didlaukio stotelė neteko tiesioginio susisiekimo su stotimi. 05-tą rinkdavosi daug darbingo amžiaus žmonių pasiekti darbovietes centre, o intervalas tarp reisų yra mažas. Taip pat neliko tiesioginės jungties su Pašilaičiais, sutrumpinus 33 trasą. Naujuose tvarkaraščiuose numatytas dažnesnis A87 kursavimas. 26A keičiamas į 26, trumpinamas nuo Žaliojo tilto iki Ozo žiedo. Daug keleivių iš Didlaukio stotelės važiuoja iki pramogų arenos arba Tauragnų stotelių ir persėda, todėl manau, jog turėtų būti stiprinamas 10 ir 49.
Comment
Comment