Parašė kalabacharka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą21 maršrutą galėjo palikti todėl, kad naikinamas kitas Lazdynus ir centrą jungiantis maršrutas- 11 troleibuso.
Persėdimai galimi, jei maršrutas kursuoja į pakraščius (tuomet maršrutas turėtų būti privežamasis) arba važiuojant iš vieno miesto galo į kitą. (kryptis, kuria nėra nuolatinio keleivių srauto, todėl ir nereikalingi tiesioginiai maršrutai). Tačiau vieno didžiausių miesto mikrorajonų susisiekimas su centru turi būti tiesioginis. Tikėkimės bent 22 padažnins.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė kalabacharka Rodyti pranešimąaš nesuprantu, kodėl pavyzdžiui nenaikina T15, o naikina T11. Savanorių pr. susisiekimas su centru jau dabar sudėtingas, kartais tenka laukt po 20 min, bet po reformos tampa nepavydėtinu. Kitas aktualus klausimas, kaip iš Pilaitės pasiekti Žaliojo tilto stotelę????? eiti pėsčiomis nuo Europos aikštės????
4GRAPilaitė–Saulėtekis
21 14 16 22 31 37
22 31 50
23 03
Tas valandos tarpas baisus. Ir šiaip, kažkas jau rašė - nemažai pvz, kad išvažiuoja du autobusai tą pačią minutę, o kito laukt 15min. Na tas Zuokas tik gražiai pašnekėti ir nieko neįgyvendinti. Daros liūdna.
Comment
-
Bei keistas tas dažnumas to paties 4GRA (pilnu maršrutus Pilaitė - Saulėtekis).
Iš Pilaitės per dieną 47 dabar išvažiuoja 91 kartą, 30 - dar 27 kartus. Iš viso 118 kartų.
Tuo tarpu 4GRA maršrutas išvažiuos 137 kartus. Pilaitei GALBŪT ir geriau, bet.. Mažai suprantu tuos keleivių srautus, bet ar tie 4GRA autobusai kompensuos T19 maršruto TP sumažėjimą - juk jis gerokai praretintas?
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąŽaliojo tilto stotelė nieko tokio - nuo Europos st pėsčiomis bus mažiau nei 5min. Man keista, kad paskutinis autobusas nuo Europos aikštės į Pilaitę su 4 GRA yra 22:40. Taip pat laiko intervalai išvis nelogiški kai kur - pvz iš Tolminkiemio st į Saulėtekį išvažiuoja 4GRA:
4GRAPilaitė–Saulėtekis
21 14 16 22 31 37
22 31 50
23 03
Tas valandos tarpas baisus. Ir šiaip, kažkas jau rašė - nemažai pvz, kad išvažiuoja du autobusai tą pačią minutę, o kito laukt 15min. Na tas Zuokas tik gražiai pašnekėti ir nieko neįgyvendinti. Daros liūdna.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė kalabacharka Rodyti pranešimąaš nesuprantu, kodėl pavyzdžiui nenaikina T15, o naikina T11. Savanorių pr. susisiekimas su centru jau dabar sudėtingas, kartais tenka laukt po 20 min, bet po reformos tampa nepavydėtinu. Kitas aktualus klausimas, kaip iš Pilaitės pasiekti Žaliojo tilto stotelę????? eiti pėsčiomis nuo Europos aikštės????www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąSunku paeiti 5 min.? V. Europoje irgi yra pavyzdžių, kur persėdimo punktai yra išsidėstę didesniu atstumu.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa nieko gero, jei persėdant dar reikia eiti pėsčiomis 5-10 min. Normalus persėdimas turi vykti toje pačioje stotelėje arba keleiviui gali prireikti pereiti į kitą gatvės pusę. O Žaliasis tiltas- vienas stambiausių mieste persėdimo punktų. Dėl šios priežasties ir kritikavau sprendimą naikinti 47 maršrutą. Jį galima ir palikti, gal tik kiek praretinti. Užtat 54 maršrutą galima ir naikinti- jis Pilaitei mažiau svarbus.
Bus 4GRA maršrutas vietoje 47-ojo, tad kokios bėdos, perlipti bėdos?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTai nereiškia, kad ir srautas iki centro nuo to mikrorajono didžiausias.
Su kitais mikrorajonais ir Stotimi Lazdynų susisiekimas ir taip gerai išvystytas.
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNe 5-10, o viso labo 3-5 min. paeiti. Kita vertus, galima toje pačioje stotelėje palaukti kito maršruto - nuo Europos aikštės iki Žaliojo tilto autobusai irgi važiuoja!
Bus 4GRA maršrutas vietoje 47-ojo, tad kokios bėdos, perlipti bėdos?
Taip kad 47 maršrutą geriau būtų palikti. O 54 maršrutą galima panaikinti, nes iš Pilaitės į Stotį galima nesunkiai nuvažiuoti su vienu persėdimu- tiesiog Sietyno stotelėje persėsti iš 4GRA į 2GRA.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.04.06, 22:59.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTradiciškai kryptimi miegamasis rajonas- centras keleivių srautai būna didžiausi. Galimi taškai centre: Lukiškės, Žaliasis tiltas, Centro poliklinika. Bent su vienu iš šių taškų kiekvienas miegamasis rajonas ir po pertvarkos turėtų turėti tiesioginį susisiekimą. Po pertvarkos vieninteliu maršrutu, jungiančiu Lazdynus ir centrą, tampa 22 autobusų maršrutas. Jį būtina stiprinti, gal net koreguoti, kad apimtų didesnę Lazdynų mikrorajono dalį.
Su kitais mikrorajonais ir Stotimi Lazdynų susisiekimas ir taip gerai išvystytas.
Tai siūlai pilatiškiams, pavyzdžiui, iki Arkikatedros ar Senamiesčio net su dviem persėdimais važiuoti? Arba eiti pėsčiom tarp persėdimo stotelių? Tiek persėdimų važiuojant į centrą (ne kitą miesto galą, o centrą!) atikti nėra itin patogu, o juk Pilaitė- ne kokia maža gyvenvietė pakrašty, o nemažas miegamasis rajonas. Žinoma, galima T. Narbuto stotelėje persėsti į 7 maršruto troleibusą, bet maršruto troleibusai ir taip atvažiuos sausakimši į minėtą stotelę, tad visų pilaitiškių gali ir nesutalpinti.
Taip kad 47 maršrutą geriau būtų palikti. O 54 maršrutą galima panaikinti, nes iš Pilaitės į Stotį galima nesunkiai nuvažiuoti su vienu persėdimu- tiesiog Sietyno stotelėje persėsti iš 4GRA į 2GRA.
47-as prie Žaliojo tilto, kiek tekę matyti, atvažiuoja jau pusėtinai užpildyti, vadinasi, maršrutu iki centro važiuoja tik dalis keleivių. Ta dalis gali sėkmingai perlipti. O jei bus pastebėta, kad tai sukelia problemų - pergalvos.
Turbūt teko girdėti apie Vilniaus VT skolas? Dabar yra tikslas sutaupyti. Įsivaizduok maršrutą, vežantį iš mikrorajono į centrą. Tai vienakrypčio keleivių srauto maršrutas - ryte viena kryptimi, popiet - kita. Tai nerentabilu. Todėl maršrutai mikrorajonas - perlipimo taškas/centras ar jo pakraštys - mikrorajonas yra rentabiliausi ir šiuo metu būtent tokių turėtų būti daugiausia. O štai su miesto pakraščiais, kuriuose gyventojų kiekis mažesnis, atvirkščiai - maršrutų trasos turėtų būti trumpesnės, kad tiesiog privežtų prie pagrindinių trasų.
Net jei autobusas važiuoja iš didelio mikrorajono, nereiškia, kad iš jo iki centro srautai yra dideli.
Nuo Pilaitės iki Arkikatedros galima nuvykti vienu persėdimu - nedidink skaičiaus ir nedramatizuokPaskutinis taisė Ametistas; 2013.04.06, 23:43.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimą47-as prie Žaliojo tilto, kiek tekę matyti, atvažiuoja jau pusėtinai užpildyti, vadinasi, maršrutu iki centro važiuoja tik dalis keleivių. Ta dalis gali sėkmingai perlipti. O jei bus pastebėta, kad tai sukelia problemų - pergalvos.
Analogiška situacija ir atkarpoje Žaliasis tiltas - Pilaitė ir Centras - Žaliasis tiltas.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąSenamiestį (o ne centrą kaip jūs sakote) pasiekti su 21 ir turėjo tik viršutinė lazdynų dalis, o didžioji apatinė niekada neturėjo tokios galimybės ir nemato problemos manau didelės. Čia daugiau įpročio reikalas.
Comment
-
Baimė dėl persėdimų, kaip dauguma jūsų čia sako - liekana iš sovietmečio - iš tiesų yra pateisinama. Tokiame mieste kaip Londonas iš tikrųjų tu nejauti, kad keiti vieną metro liniją į kitą, nes ten viskas puikiai veikia, nereikia laukti ilgai. Metro piko metu susidaro spūstys. Pats į tokią ne kartą esu patekęs, kadangi traukinys važiuoja paskui kitą. Važiavau ten ir autobusais. Sistema irgi puikiai veikia - stoja stotelėse pagal pareikalavimą, yra greitieji maršrutai. Vilniuje tvarkaraščius ir pažadus, kad važiuos kas 5-6 min galite pamiršti. Piko metu tvarkaraščiai NEGALIOJA.
VT pertvarka jau seniai buvo reikalinga, tačiau yra tik skambūs žodžiai, kuriais čia dauguma kažkaip labai tiki. Pirmiausia reikėjo greitųjų autobusų juostas padaryti, automobilius iškeldinti, kur jie užima visą juostą. Kaip dabar jie greitai judės patekę į kamštį? Jau buvo paskubėta su tuo elektroniniu bilietu, tai gal nereikia ir vėl apsijuokti?
O dėl susisiekimo su centru/senamiesčiu, bent jau iš lazdynų, bus prasčiau, negu buvo prieš tai. Pavyzdžiui, Taline senamiesčio prieigose pastatytas didelis miesto autobusų terminalas. Nuvažiuosi iš jo į bet kurį miesto tašką. Kas buvo, tas žino. Norėtųsi kažko panašaus ir Vilniuje.
Comment
-
Parašė Macas Rodyti pranešimąČia nenorėčiau sutikti todėl, kad 21 autobusas prieš išvažiuodamas iš lazdynų apsuka nemažą lanką, kuriame surenka ir apatinėje ir viršutinėje rajono dalyje gyvenančius keleivius. 22 važiuoja tik apatinėje dalyje.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąAišku galima ginčitys, bet kam to reikia, tik pasakysiu, kad jis sustoja tik dviejuose stotelelėse iš kurių galėtų važiuoti apatinė rajono gyvontojų dalis, tai Erfurto st. ir Ąžuolo st. kurios tikrai nėra rajono centre o pakraščiuose, ir iki kurių paeiti reikia nemažai ir kurios yra patogios mažai daliai apatinių Lazdynų gyventojų. Taikant tokią logiką, galima sakyti, kad 22 taip pat surenka nemažą dalį viršutinių gyventojų (kas yra tiesa) tai populiarios Lazdynų st., Lazdynų seniunija, bei Žėručio st. Vien ką sako, kad 21 savaitgaliais apytuštis būna (nors važiuoja ir mažasis Neoplanas), o 22 ne visada rasi kur ir atsisėst.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTradiciškai, bet ne visada. Ypač Vilniuje taip nėra visada. Kuo didesnis miestas, tuo mažiau tai reikšminga, nes dideli keleivių srautai būna ir kitokiomis kryptimis.
47-as prie Žaliojo tilto, kiek tekę matyti, atvažiuoja jau pusėtinai užpildyti, vadinasi, maršrutu iki centro važiuoja tik dalis keleivių. Ta dalis gali sėkmingai perlipti. O jei bus pastebėta, kad tai sukelia problemų - pergalvos.
Turbūt teko girdėti apie Vilniaus VT skolas? Dabar yra tikslas sutaupyti. Įsivaizduok maršrutą, vežantį iš mikrorajono į centrą. Tai vienakrypčio keleivių srauto maršrutas - ryte viena kryptimi, popiet - kita. Tai nerentabilu. Todėl maršrutai mikrorajonas - perlipimo taškas/centras ar jo pakraštys - mikrorajonas yra rentabiliausi ir šiuo metu būtent tokių turėtų būti daugiausia. O štai su miesto pakraščiais, kuriuose gyventojų kiekis mažesnis, atvirkščiai - maršrutų trasos turėtų būti trumpesnės, kad tiesiog privežtų prie pagrindinių trasų.
Net jei autobusas važiuoja iš didelio mikrorajono, nereiškia, kad iš jo iki centro srautai yra dideli.
Nuo Pilaitės iki Arkikatedros galima nuvykti vienu persėdimu - nedidink skaičiaus ir nedramatizuok
47-ojo maršruto dauguma keleivių įlipa ir išlipa (ryte) būtent prie Žaliojo tilto. Toliau į Lukiškes važiuoja nedaug žmonių. Tad jei sutrumpins iki Žaliojo tilto- nieko baisaus nebus. Kitas pavyzdys- dėl 2GRA maršruto T16 nenaikina, o tik praretina. Kas trukdo tą patį ir čia padaryti?
Berods, teigi, kad jokių problemų nebus dėl to, kad vietoje vieno persėdimo reikės atlikti du (o kai kuriais atvejais ir tris) (7 maršruto troleibuso dėl šio apkrautumo nelabai svarstau kaip galimą variantą persėdimui T. Narbuto st., o Konstitucijos pr. nebeliks vienintelio maršruto į Senamiestį- 43). Esą yra persėdimo bilietai. Bet visiškai pamiršti apie keleivių patogumą taip pat negalima. Vienas persėdimas- gerai, bet šokinėjimas iš vieno autobuso į kitą kas 10 min. mokius keleivius gali tik atstumti nuo VT. Todėl laikausi nuomonės, kad miegamojo rajono susisiekimas turėtų būti užtikrinamas tiesiogiai arba daugiausia tik su vienu persėdimu. 2-3 persėdimai yra suprantami ir logiški nebent jei važiuojama iš vieno miesto pakraščio į kitą.
Jei manai, kad maršrutas Pilaitė- Centras yra nerentabilus, turiu kitokį pasiūlymą. Palikti ne 47, o 30 maršrutą, tik kardinaliai pakeisti jo trasą: Pilaitė- Konstitucijos pr.- Žaliasis tiltas- Žygimantų g.- T. Kosciuškos g.- Antakalnio g. - Saulėtekis. Dar užkiš tarpus grafike, kurie atsiras eliminavus iš Antakalnio T3.
Dėl Arkikatedros- suklydau pamišau apie 6GRA.
Parašė k0fis Rodyti pranešimąAišku galima ginčitys, bet kam to reikia, tik pasakysiu, kad jis sustoja tik dviejuose stotelelėse iš kurių galėtų važiuoti apatinė rajono gyvontojų dalis, tai Erfurto st. ir Ąžuolo st. kurios tikrai nėra rajono centre o pakraščiuose, ir iki kurių paeiti reikia nemažai ir kurios yra patogios mažai daliai apatinių Lazdynų gyventojų. Taikant tokią logiką, galima sakyti, kad 22 taip pat surenka nemažą dalį viršutinių gyventojų (kas yra tiesa) tai populiarios Lazdynų st., Lazdynų seniunija, bei Žėručio st. Vien ką sako, kad 21 savaitgaliais apytuštis būna (nors važiuoja ir mažasis Neoplanas), o 22 ne visada rasi kur ir atsisėst.
Galima ir nekeisti- bet tankinti būtina.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.04.07, 13:07.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Aišku, kad žmogui patogiau atsisėst į vieną TP ir važiuot kur tik jam reikia. Bet ar yra geriau važiuot viena TP valandą ar dviem TP (su persėdimu) tarkim 40 min.?
Aišku, aš suprantu, kad Vilniaus išplanavimas yra sudėtingas. Bet stebina noras padaryti pigiai, trivialiai, neinvestuojant nė vienos realios kapeikos (neskaitant ir taip reikalingo autobusų keitimo naujais/naujesniais).Paskutinis taisė Sula; 2013.04.07, 14:04.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKaip "dalnobojščikas" nematau galimybių, kad dabar reikalingus 2 persėdimus kaip nors pagerins nauja sistema. Neatsiranda jokių naujų persėdimo mazgų užuomazgų, linijos nebeišdėstytos padrikai. P+R požymių taip pat nėra.
Aišku, aš suprantu, kad Vilniaus išplanavimas yra sudėtingas. Bet stebina noras padaryti pigiai, trivialiai, neinvestuojant nė vienos realios kapeikos (neskaitant ir taip reikalingo autobusų keitimo naujais/naujesniais).
Dar vienas dalykas, kurį pastebėjau - tai žmonių ypač skirtingos nuomonės. Štai, vieni kalba, kad nereikėjo taip greitai diegti e. bilieto sistemos, reikėjo palaukti liepos 1 d. (viską kartu įdiegti). Kita dalis piliečių (dauguma jų - politikai) rėkia, kad viską reikia daryti palaipsniui, niekur neskubant. Ir šioje vietoje manau pasirodo puikus politikų situacijos suvokimas, kai 90% jų nežino kada buvo apie pertvarką pradėta kalbėti.
Comment
-
Mano tokie pasiūlymai:
35 maršruto autobusai turi važiuoti taip:
35 Ožkiniai – Naujieji Verkiai – Petro Baublio g. – Santariškių g. – Jeruzalė – Ateities g. – Laisvės pr. – Pašilaičiai – Justiniškių g. – Justiniškės (St. Justiniškių žiedas)
Nuo š. m. liepos mėn. 1 d. 36 maršruo autobusai galėtų važiuoti taip:
36 Pagubė – Naujaneriai – Balsiai – Petro Baublio g. – Santariškių g. – Mokslininkų g. – Baltupio g. – Didlaukio g. – Ozo g.
Važiuotų, kaip 26A iki Pramogų Arenos tada suktų į kairę ir apsisuktų prie Ozo. tada nereikalingas yra ir 26 autobusas jį būtų galima panaikinti.
76 maršruo autobusai turi važiuoti taip:
76 Ožkiniai – Naujieji Verkiai – Balsių Mokykla – Kryžiokų sodų 7–oji g. – Užpalių g. – Naujaneriai – Pagubė – Sakališkės – Bireliai su visais reisais ir visą dieną į abi puses su užsukimais į Pagubę taip pagerinant susisiekimą su mokyklą.
55A nuo St. Liudo Giros link Lazdynų turi važiuoti Pijaus Žadeikos g. taip pat nuo Kaimelio žiedas turi važiuoti Pijaus Žadeikos g., link Santariškių.
75 Nuo St. Justiniškės link Pilaitės turi važiuoti Taikos g.
Nuo St. Lūžiai link Santariškių turi važiuoti Taikos g.
Pablogintas susisiekimas su miesto centru yra Birelių gyventojams, nes A76 nuo š. m. liepos mėn. 1 d. važiuos į Ožkinius, tai reiškia kad jiems teks persėsti į labai retai kursuojantį A36, o jis jeigu važiuos žiemą, vasarą trumpas ir nebus pridėti keletą autobusų, tai jis su padidėjusiu srautu nesusitvarkys.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠtai, vieni kalba, kad nereikėjo taip greitai diegti e. bilieto sistemos, reikėjo palaukti liepos 1 d. (viską kartu įdiegti). Kita dalis piliečių (dauguma jų - politikai) rėkia, kad viską reikia daryti palaipsniui, niekur neskubant. Ir šioje vietoje manau pasirodo puikus politikų situacijos suvokimas, kai 90% jų nežino kada buvo apie pertvarką pradėta kalbėti.
O kolkas galima sakyti tik tai, kad po "perestroikos" automobilių skaičius mieste didės.
Comment
Comment