Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ir iš esmės pasakei tą, ką aš pasakiau, tik bandei prieštarauti. Tramvajus pakeis dalį troleibusų maršrutų, tačiau yra daug maršrutų, kur tramvajus nevažiuos. Kitas dalykas, kad tramvajus pilnai pakeistų pagrindines troleibusų arterijas reikės ne vieno dešimtmečio. Dar net nėra aišku kada bus paskelbtas konkursas pirmajai linijai, o jau panikuojat dėl visų troleibusų naikinimo.

    Jau ne vieną kartą buvo kartota kodėl pirma bus keičiami troleibusai elektrobusais, o ne autobusai. Jeigu nesinori matyt šių argumentų - tai gal nediskutuok išviso?

    O kokią strategiją pasirinko JAV nežinau. Bet abejočiau, kad jie ėjo sąlygų VT gerinimo: reformavo maršrutus, atnaujino parką, įvedė normalius bilietus, įrengė A juostų. Nes jeigu jie tokiu keliu ėjo, tai klausimas kur po to nusuko, kad tai lėmė automobilizaciją. Kitas dalykas, JAV su Lietuva lyginti negalima. Jau vien todėl, kad pas mus staigios automobilizacijos tikrai neskatina kuro ir pačių automobilių kainos. Ir dar ilgai lietuviai negalės tiek pinigų išleisti automobilio išlaikymui, kiek gali sau leisti tūlas amerikietis.
    Tramvajus (pirma linija) tiesiogiai nepakeis nei vieno esamo maršruto, tačiau didelę jų dalį teks nukreipti kitus, panaikinti ar sutrumpinti. Taip kad iš karto pirmoji linija paveiks VISĄ troleibusų sistemą. O išdarkyta sistema ilgai netemps. Aš nesu prieš tramvajų kaip tokį, tik šiuo metu jam ne laikas (nėra pinigų) atsirasti. Kas dėl troleibusų, tai jie ne kliūtis kelioms tramvajaus linijoms. Netgi nutiesus tramvajų, troleibusai galėtų būti paleisti kai kuriomis kitomis gatvėmis, nutiesiant naujas linijas. Deja, Zuokas su savivaldybe ant jų deda kryžių. Kai tuo tarpu puikus pavyzdys yra Šveicarijos miestai, kuriuose dera ir metro, ir tramvajus, ir troleibusas, ir autobusai. Vėl sakysite - šveicarai turtingi. Taip, turtingi, bet ne vien tik tai lemia darnų įvairių rūšių VT sugyvenimą.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Kokius dar 30 milijonų? Vilniuje už 60 mln. planuota KT pakabinti Ateities ir Kalvarijų gatvėse, naikinant 26 autiką, 16 troleibusą pratęsiant.
      Nu ir vaziuos zmones 16 truliku is stoties vos ne 1.5val iki Santariskiu, kai gali lengvai nuvaziuot su autobusu? Dabar jau su greitaisiais, per 20-30min. O 16 per tiek laiko iki Sietyno net nedasikas...

      Comment


        Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
        Nu ir vaziuos zmones 16 truliku is stoties vos ne 1.5val iki Santariskiu, kai gali lengvai nuvaziuot su autobusu? Dabar jau su greitaisiais, per 20-30min. O 16 per tiek laiko iki Sietyno net nedasikas...
        Ar tu skaityt nemoki? Rašau IR KALVARIJŲ G., IR ATEITIES.




        Mettal, čia pateikiau kai kainų palyginimą.

        Comment


          Ateities g. ta kaina buvo nukritus iki 27mln. pamenu. Kiek dabar tokie darbai kainuotų sunku pasakyti. Tik aš nesuprantu troleibusų priešininkų, kuom jie čia remiasi, kad troleibusas yra totalus blogis? Taip, autobusai manevringi, bet ir jiems reikalinga infrastruktūra, laukais jie irgi nevažinėja, reikalingos gatvės, kaip ir trulikams KT. O tie ir tie tiesimo darbai kainuoja. Toj pačioj Austrijoj po ilgų svarstymų investuota į "power saving" trulikus (čia gal labiau troleibusų entuziastai paaiškins, bet kiek supratau, tai su patobulintais varikliais). Labai norint ir jeigu kažkam rimtai, tai rūpėtų būtų galima turėti puikų KT ir Vilniuje. Kitas dalykas, kodėl čia kai kas kalba TIK apie pervežimą iš taško A į tašką B? O tai tarpiniai taškai? Pusantros val. tikrai niekas nevažiuos, bet keleivių būna nemažai tarp mikrorajonų. Juos siūlote palikti be VT? kas bus jeigu visi maršrutai taptų tiesioginiais - balaganas...
          Paskutinis taisė SPX; 2013.06.30, 13:14.
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Kokius dar 30 milijonų? Vilniuje už 60 mln. planuota KT pakabinti Ateities ir Kalvarijų gatvėse, naikinant 26 autiką, 16 troleibusą pratęsiant.
            Nu ir vaziuos zmones 16 truliku is stoties vos ne 1.5val iki Santariskiu, kai gali lengvai nuvaziuot su autobusu? Dabar jau su greitaisiais, per 20-30min. O 16 per tiek laiko iki Sietyno net nedasikas...
            Pilaičio paminėtomis troleibusų linijomis buvo planuojama pratęsti troleibusų maršrutus iki Santariškių – Kalvarijų gatve nuo "Kuro aparatūros" (t.y. visiškai atitiktų 1 GRA) ir nuo Pašilaičių, Ateities gatve (t.y. 2 GRA trasa).

            Kitas klausimas - per kiek laiko troleibusai įveiktų šias trasas, net ir esant moderniam ("greitam") KT, lyginant su "greitaisiais" autobusais?

            Comment


              Parašė aRa Rodyti pranešimą
              Pilaičio paminėtomis troleibusų linijomis buvo planuojama pratęsti troleibusų maršrutus iki Santariškių – Kalvarijų gatve nuo "Kuro aparatūros" (t.y. visiškai atitiktų 1 GRA) ir nuo Pašilaičių, Ateities gatve (t.y. 2 GRA trasa).

              Kitas klausimas - per kiek laiko troleibusai įveiktų šias trasas, net ir esant moderniam ("greitam") KT, lyginant su "greitaisiais" autobusais?
              1GRA troleibusas važiuotų manau maždaug 35 min., tačiau Gra daug kur nestoja.

              Comment


                Grįžtant prie maršrutų reformos: 73 maršruto stotelė Migracijos valdyba (prie Naugarduko g. 100 pastato) egzistuoja tik ant popieriaus. Faktiškai ten nieko nėra.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Grįžtant prie maršrutų reformos: 73 maršruto stotelė Migracijos valdyba (prie Naugarduko g. 100 pastato) egzistuoja tik ant popieriaus. Faktiškai ten nieko nėra.
                  O tai 73 dabar važiuos Naugarduko g.? Ten neperseniausiai buvo vykdomi kažkokie darbai šalia tarnybos.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Nieko ten nedarė. Ir stotelės kol kas tikrai nebus.

                    Comment


                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                      O tai 73 dabar važiuos Naugarduko g.? Ten neperseniausiai buvo vykdomi kažkokie darbai šalia tarnybos.
                      Taip važiuos gyventojų patogumui vietoje panaikinto T13 troleibuso maršruto.
                      Čia rodo, kad stotelės bus http://www.stops.lt/vilniusliepa/ind...bus/73/a-b/map jį gali būti be įvažos tiesiog gali būti pastatytas stotelės ženklas.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Parašė aRa Rodyti pranešimą
                        Pilaičio paminėtomis troleibusų linijomis buvo planuojama pratęsti troleibusų maršrutus iki Santariškių – Kalvarijų gatve nuo "Kuro aparatūros" (t.y. visiškai atitiktų 1 GRA) ir nuo Pašilaičių, Ateities gatve (t.y. 2 GRA trasa).

                        Kitas klausimas - per kiek laiko troleibusai įveiktų šias trasas, net ir esant moderniam ("greitam") KT, lyginant su "greitaisiais" autobusais?
                        Troleibusas įveiktų per tą patį laiką. Tik vienas niuansas - linijoje negalėtų maišytis kiti troleibusai. Beje, Šveicarijoje VT tinklas organizuojamas taip, kad kelių maršrutų troleibusai (ar tramvajai) turi tik nedideles bendras trasos dalis miesto centrinėje dalyje. T.y. linijos skirtos tik vienam maršrutui beveik visame ilgyje. Atitinkamai, eismas intensyvus. Bet tos pačios rūšies kitų maršrutų VT nesimaišo.

                        Comment


                          Taip, ten važiuos 73. Stotelė turėjo būti kažkur čia (šios dienos nuotrauka):





                          Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                          Čia rodo, kad stotelės bus http://www.stops.lt/vilniusliepa/ind...bus/73/a-b/map jį gali būti be įvažos tiesiog gali būti pastatytas stotelės ženklas.
                          Nu tai tame ir esmė, kad jau rytoj ten važiuos autobusas, o stotelės nėra.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Kadangi mikrobai darbą baigdavo ir taip anksčiau, galima sakyti, jų jau nebeliko Vilniaus gatvėse šiuo metu (22:26). Būtų gerai, jei visiems laikams.





                            Ir talonėlių žymėjimas mechaniniu komposteriu teoriškai turėtų nueiti į praeitį jau už geros valandos-pusantros. Teoriškai. Praktiškai ne visuose autobusuose bus sumontuoti elektroniniai komposteriai, todėl priekyje vis dar po vieną jų liks. Dalyje troleibusų šiandien jau buvo nuimti komposteriai, paliekant tik elektroninius priekyje.



                            Šiandien pažymėtas talonėlis. Pasilikau kelis nepanaudotus atminčiai.

                            Comment


                              Marsrutai.lt svetainėje man rytoj siūlo vykti iš stoties į Kalvarijų turgų su 05 autobusu... Kažkodėl jokios informacijos apie pokyčius. Gali kilti problemų tiems kas orientuojasi pagal šios svetainės duomenis Vilniuje.

                              Comment


                                Kadangi nauji tvarkaraščiai įkelti į atskirą duomenų bazę, maršrutai.lt jos nerodo. Kai tik stops.lt/vilniusliepa esantys grafikai įsikels ir į stops.lt/vilnius, maršrutai.lt pradės rodyt naujus grafikus. Paprastai tas automatinis įkėlimas būna apie 1 val. nakties.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Gal kas žinot ar jau visur spėta pakeisti tvarkaraščius? Nes tarkim naujus VT ženklus (tiksliau jų dublerius su maršrutų numeriais) tai labai vangiai montuoja.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Nieko ten nedarė. Ir stotelės kol kas tikrai nebus.
                                    Būtent toj pusėj, kur tarnyba buvo nukastas visas kelkraštis. Dar kitoj temoj man kažkas sakė, kad ten daromas šaligatvis. Aš ten jau senokai buvau, bet pasižiūrėsiu prie progos kas padaryta.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Pažiūrėjus į šio straipsnio nuotraukas, matosi, kad niekas nepasikeitė. Kaip ir anksčiau, 44 maršrutinis taksi užlenda prieš pat 6G maršrutą (anksčiau prieš pat A44) Žaliojo tilto stotelėj, o 5 prieš pat 1G (anksčiau 26). Ir nuo kada 5 maršrutui iš viso leidžia vėl važiuoti Kalvarijų gatve nuo Žaliojo tilto iki Žalgirio g.?

                                      http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61746237
                                      دائما الليتوانيه

                                      Comment


                                        jau šiandien suspėjau pasinaudoti 2 kartus greitaisiais, ir nenuvylė 1G puikiai laikėsi grafiko, o vairuotojus, lendančius į A juostą nupypindavo (kas aišku negalima gyvenvietėse pagal KET, bet buvo efektyvi priemonė). Ir dar nesustojo kalvarijų turgaus stotelėje, pamiršo
                                        O dar kitu atveju nuo mindaugo tilto pavažiavau iki šilo tilto troleibusu ir tada kaip tik persėdau į 4G, kuris toliau į saulėtekį vežė 2 keleivius o šiaip persėdimas buvo sėkmingas, nes sugebėjo aplenkti 2 maršruto laidabraukį kokiom 4 min...

                                        Comment


                                          116 važiavo senas mikroautobusas, stojo visose stotelėse.
                                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                          Comment

                                          Working...
                                          X