Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka
Collapse
X
-
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTai ir grafikai bus prie žemėlapių, kaip ir Kaune?
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąJau atnaujinta Vilnius Transport puslapyje:
http://www.vilniustransport.lt/images/mrweb_1.pdf
82 Stotis-Juodšiliai
Nuo Pervažos stotelės važiuoja tiesiai i Juodšilius ir nesuka į Pušų g., t.y. žiedinis maršrutas.
Schemoje vis dar senasis vaizdas su užsukimu į Pušų g. ir grįžimu kaip atvažiavęs. Matomai dizaineris nespėja pagal permainų dūdelę…
Comment
-
Parašė arte Rodyti pranešimąKol kas abejotinas schemos „naujumas“.
82 Stotis-Juodšiliai
Nuo Pervažos stotelės važiuoja tiesiai i Juodšilius ir nesuka į Pušų g., t.y. žiedinis maršrutas.
Schemoje vis dar senasis vaizdas su užsukimu į Pušų g. ir grįžimu kaip atvažiavęs. Matomai dizaineris nespėja pagal permainų dūdelę…
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPeržiurėjes fotogalerija vilnius.lt susidaro įspūdis, kad gal Zuokas ir nenori PiaRo - jei net savanorius ''įdarbino'', vadinasi siekama ne tokių ir blogių tikslų.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąČia Maskvos padarinys - "Maršrūtkė" Todėl vakaruose niekur ir nėra ir net nereikia.
Parašė Creatium Rodyti pranešimą1. Mikriukai - nėra VVT konkurentai, nes perveždavo itin minimalų žmonių kiekį.
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąA juostų tinklas plečiamas tik greitųjų autobusų piaro dėka. Kai pernai į savivaldybę kreipiausi su siūlymu plėsti A juostų tinklą, mane gražiai pasiuntė, sakydami, kad nėra už ką. O iš tiesų nebuvo politinės valios.
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąAš esu už tai, kad maršrutiniai taksi išliktų ir būtų integruoti į maršrutų sistemą: stotų tik stotelėse, važiuotų pagal griežtą tvarkaraštį, būtų ta pati bilietų sistema. Maršrutiniai taksi labai naudingi miestų pakraščiuose kaip privežamieji maršrutai. O dabar jie bus panaikinti, bet alternatyvos savivaldybė nepasiūlys. Pvz., Salininkai vietoje 11 reisų piko metu dabar turės tik 5 reisus (maršrutiniai taksi + 2 autobusų maršrutai).
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPeržiurėjes fotogalerija vilnius.lt susidaro įspūdis, kad gal Zuokas ir nenori PiaRo - jei net savanorius ''įdarbino'', vadinasi siekama ne tokių ir blogių tikslų.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKolkas oficiali schema ruošiama. Ją bus galima rasti marsrutai.lt žemėlapių archyve.
Iš šiaip oficiali nebūtinai yra tikslesnė ir atspindi tikrąją situaciją .
Parašė felar Rodyti pranešimąJau atnaujinta Vilnius Transport puslapyje:
http://www.vilniustransport.lt/images/mrweb_1.pdf
Be to, vienas labai didelis trūkumas - šios schemos autoriai "nepripažįsta" vienpusių stotelių. Labai daug maršrutų pradėjo "stoti" ten, kur net fiziškai neįmanoma sustoti: Saltoniškės link kalno, papildoma Kremplių st. (35 maršrutas), Žvėrynas (į Žvėryno ž. važiuojantiems), 5G, suprask, stoja tiesiog ant viaduko ties Šeškinės stotele. Galiu vardinti ir vardinti...
Be to, Mickūnus ir Naujanerius/Pagubę/Birelius (tik VT viduje iškabintose schemose) galėjo tikrai sutalpinti ne pagal mastelį.
------------
Atnaujintas Vilniaus autobusų žemėlapis (po 82 maršruto pakeitimo):
JPG - 4 Mb
Comment
-
Vilniaus „mikriukai“ skelbia karą valdžiai: toliau važinės ir brangins bilietus
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61731209
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąStotyje kažkaip pasigendu vietos, kur 58 maršruto autobusai įlaipins keleivius
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeužkibk ant Zuoko kabliuko.
- sukeltas didžiulis žmonių nepasitenkinimas;
- kaip PR'ui dedama labai daug pastangų;
- PR'ui būtų užtekę pakeisti VVT brandą;
- PR'ui būtų užtekę vien tik greitųjų maršrutų įvedimo, bet visų kitų pribumbasų.
Bet vėl gi, visi labai laiko Zuoką PR'o meistru, todėl tikėtis, kad jis taip failina šiuo PR'u - nelabai įtikinama.
Comment
-
Luky2
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJuokingiausia situacija, kokia tik galima. Nutraukiu aš sutartį su savo mobiliojo ryšio operatoriumi, o jis atsisako tą padaryti ir toliau man aiškina, kad sutartis galioja ir galios. Tai dar gerai, kad privatininkams savivaldybė nemoka kompensacijų už keleivius.
Aš, beje, matyčiau pigiausią variantą. Tiesiog mikriukus pervadinti į paprastus taksi (ar net "nuomą su vairuotoju", kaip tie patys taksi daro) ir vežiok į sveikatą spjovęs ant savivaldybių su jų sutartim.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPeržiurėjes fotogalerija vilnius.lt susidaro įspūdis, kad gal Zuokas ir nenori PiaRo - jei net savanorius ''įdarbino'', vadinasi siekama ne tokių ir blogių tikslų.
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąViskas daroma normaliai, cia tik zurnalistai ne is tos puses viska aprasyneja. Realiai naikinamu marsrutu yra vos po 4. Kitus keicia greitieji, bei sukuriama daug papildomu nauju marsrutu.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJuokingiausia situacija, kokia tik galima. Nutraukiu aš sutartį su savo mobiliojo ryšio operatoriumi, o jis atsisako tą padaryti ir toliau man aiškina, kad sutartis galioja ir galios. Tai dar gerai, kad privatininkams savivaldybė nemoka kompensacijų už keleivius.Paskutinis taisė Ametistas; 2013.06.28, 12:11.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKoks tu naivus
Pasigilinti siūlau.
Tu jų sutarties sąlygų nežinodamas nekomentuok tokiais gretinimais, nes gali smarkiai apsijuokti
3. Negali, nes palyginimas normalus.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTu jų sutarties sąlygų nežinodamas nekomentuok tokiais gretinimais, nes gali smarkiai apsijuokti
Comment
Comment