Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka
Collapse
X
-
Matomai nepanoro lįsti giliai į Vilniaus rajono teritoriją, todėl ir panaikino važiavimą iki Juodšilių žiedo (rajoninis 226A maršrutas). Labai jau miestas kratosi važiavimo ne savo teritorija.
O tai, kad maršrutas bus žiedinis, galėtų būti dar vienu įrodymu, kad 82 važiuos dideli autobusai, mat Baltosios Vokės ir Pušų g. sankryžoje (ar šalia prie kiosko esančioje aikštelėje) nelabai su tokiu apsisuksi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBeje, šiandien Trakų stotelėje jau nauji grafikai, įsigaliosiantys nuo liepos 1 d.
Comment
-
Kaip paaiškėjo iš diskusijos Fotobuse http://fotobus.msk.ru/photo/911010/
nuo liepos 1 d. Vilniuje kai kuriais mažai apkrautais maršrutais keleivius veš VVT Citroen Jumperiai, kurie buvo naudoti vairuotojų išvežiojimui. Aną savaitę AP mačiau juos su garažiniais numeriais. Pamaniau, kad tik šiaip tvarkingai sunumeravo ir tarnybinį transportą. Pasirodo, kad ne. Gal gi iki rugsėjo 1 d. atsiras normalesnės TP. Bet kokiu atveju, kaip matome, autobusų trūkumas kamšomas net ir visiškai miestui nepritaikytomis TP.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip paaiškėjo iš diskusijos Fotobuse http://fotobus.msk.ru/photo/911010/
nuo liepos 1 d. Vilniuje kai kuriais mažai apkrautais maršrutais keleivius veš VVT Citroen Jumperiai, kurie buvo naudoti vairuotojų išvežiojimui. Aną savaitę AP mačiau juos su garažiniais numeriais. Pamaniau, kad tik šiaip tvarkingai sunumeravo ir tarnybinį transportą. Pasirodo, kad ne. Gal gi iki rugsėjo 1 d. atsiras normalesnės TP. Bet kokiu atveju, kaip matome, autobusų trūkumas kamšomas net ir visiškai miestui nepritaikytomis TP.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąTai nebesuprantu, mikriukai nebe blogai ir nevakarietiška, ar blogai tik privatūs mikriukai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąMikriukai nevakarietiška, nes niekur Vakaruose neteko matyti mikriukų, kurie lenktyniautų mieste su autobusais ir troleibusais važinėdami tais pačiais maršrutais ir dar pažeidinėdami KET, juos palikti galima nebent periferijoje, kad privežinėtų prie pagrindinių maršrutų mieste.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąČia Maskvos padarinys - "Maršrūtkė" Todėl vakaruose niekur ir nėra ir net nereikia. Aš suprantu, darbo vietų naikinimas ir verslo žlugdymas.
O jei nepatinka išvaizda, visada galima nustatyti kažkokius standartus, kad būtų ne senesni nei kažkiek metų, o ne visiškai uždrausti, nes kažkam matai nepatinka, negražu ir nevakarietiška.
Aš pats irgi jais jeigu ir naudojuosi, tai labai retai. Bet kelis kartus jie yra išgelbėję nuo pavėlavimo į stotį, nes 16 troleibusas kai kada sau gali leisti turėti 20-30 minučių tarpą.Paskutinis taisė index; 2013.06.27, 09:05.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąTai net ne tame esmė, o tame, kad nereikia uždraudinėti to, ko matyti, kad žmonėms reikia. Bent jau daliai iš jų. Ir savivaldybė nežino geriau už žmones kaip jiems važiuoti. Kaip sako, if it ain't broke don't fix it. Pokyčiai dėl pokyčių, nesprendžiantys problemų, o tik jų pridarantys nėra gerai. O vienintelis dalykas, ką šita Zuoko "reforma" padarys tai gal duos daugiau pajamų VVT, keleivių sąskaita.Paskutinis taisė Lettered; 2013.06.27, 09:20.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŽmonėms reikia kokybiško ir greito VT, o ne kažkokio bardako. Tam reikalingas atitinkamos pajamas. Man pvz. labai reikalinga degalinė, kuri nemokėtų pvm, akcizo, sodros, aplinkosaugos mokesčių, kodėl tokios uždraustos?
Ar greitesnis ir patogesnis transportas padės pritraukti keleivius ir leis gauti daugiau pajamų?
Pirmas scenarijus yra užprogramuotas žlugti, nes tuomet daug paprasčiau ne tobulinti viešąjį transportą, o krykštauti koks šaunus meras ir kaip reforma leido viešąjam transportui gauti (truputi) daugiau pajamų todėl jis nebe taip bankrutuoja. Juk jei finansinė padėtis pagerėja nieko nedarant, tik uždraudžiant konkurentus, tai nedaryti (taip pat, kaip iki šiol buvo daroma, tad leidžia tikėtis to paties) yra paprasčiau nei daryti. Atvirkščiai - tobulėti skatina spaudimas, o ne lepinimas.
Ir galbūt, nupirkti porą labai brangių elektrinių autobusų, kurie jokių viešojo transporto problemų neišspręs, bet užtai kiek PR'o padaryt galima!Paskutinis taisė index; 2013.06.27, 09:29.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAną savaitę AP mačiau juos su garažiniais numeriais. Pamaniau, kad tik šiaip tvarkingai sunumeravo ir tarnybinį transportą. Pasirodo, kad ne. Gal gi iki rugsėjo 1 d. atsiras normalesnės TP.
Garažiniai numeriai jiems suteikti ir užklijuoti iškart perdavus iš troleibusų parko dar 2012 m. Pirma buvo keturženkliai, o po to tik nuėmė 6 priekyje. Jau bemaž pusmetį jie su sunumeruoti triženkliais skaičiais, tiesiog kažkaip juos visi ignoravo.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąAr konkurentų naikinimas tikrai duos daugiau pajamų ir tai suteiks greitesnį ir patogesnį transportą?
Ar greitesnis ir patogesnis transportas padės pritraukti keleivius ir leis gauti daugiau pajamų?Paskutinis taisė Lettered; 2013.06.27, 09:31.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąAr konkurentų naikinimas tikrai duos daugiau pajamų ir tai suteiks greitesnį ir patogesnį transportą?
Ar greitesnis ir patogesnis transportas padės pritraukti keleivius ir leis gauti daugiau pajamų?
Pirmas scenarijus yra užprogramuotas žlugti, nes tuomet daug paprasčiau ne tobulinti viešąjį transportą, o krykštauti koks šaunus meras ir kaip reforma leido viešąjam transportui gauti (truputi) daugiau pajamų todėl jis nebe taip bankrutuoja. Juk jei finansinė padėtis pagerėja nieko nedarant, tik uždraudžiant konkurentus, tai nedaryti (taip pat, kaip iki šiol buvo daroma, tad leidžia tikėtis to paties) yra paprasčiau nei daryti. Atvirkščiai - tobulėti skatina spaudimas, o ne lepinimas.
Ir galbūt, nupirkti porą labai brangių elektrinių autobusų, kurie jokių viešojo transporto problemų neišspręs, bet užtai kiek PR'o padaryt galima!
2. "Zuoko reforma", kaip tu ją vadini, numatė tų pačių mikriukų integravimą į VVT bendrą sistemą, kartu suteikiant jiems ir maršrutus.
Kitas dalykas, kad mikriukai nenori užleisti pelningų maršrutų ir labai nenori važinėti pagal grafiką ir neslepiant mokesčių. Juk abu šie reikalavimai yra labai nuostolingi mikriukų versliukui, nes pirmuoju atveju reikės vežti net ne pelningomis valandomis (ne piko), o antruoju - nebėra galimybės nuslėpti pajamas.
Mikriukų reikalavimai jiems skirti centre maršrutus man kaip tik yra puikus nelygybės įrodymas. Kodėl tuomet VVT turi vežti nepelninguose maršrutuose, o mikriukai būtinai privalo nusiimti grietinėlę?
O juokingiausia vistiek yra socialdemokratų partija. Ta, kuris prieš rinkimus savo reklamą klijavo praktiškai vien tik ant mikriukų, dabar labai staiga tapo jiems užtarianti.
Comment
-
O kas tie pelningi mikriukai - vežantys į stotį? Aš išvis nesuprantu. Vilnius niekada nebuvo mikriukų miestu, o vat Kaunas, Klaipėda, Šiauliai ir Panevėžys savo laiku turėjo itin daug maršrutų. Jeigu Vilniuje būtų naikinamas tokio dydžio tinklas, kurį sudaro ~40 mikriukų maršrutų tada reikėtų jau rimtai protestuoti. O dabar net nelabai įsivaizduoju kas be 5, 15 ir 100 centre matomų mikriukų ten dar važinėja?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą1. Mikriukai - nėra VVT konkurentai, nes perveždavo itin minimalų žmonių kiekį.
Parašė Creatium Rodyti pranešimą2. "Zuoko reforma", kaip tu ją vadini, numatė tų pačių mikriukų integravimą į VVT bendrą sistemą, kartu suteikiant jiems ir maršrutus.
Kitas dalykas, kad mikriukai nenori užleisti pelningų maršrutų ir labai nenori važinėti pagal grafiką ir neslepiant mokesčių. Juk abu šie reikalavimai yra labai nuostolingi mikriukų versliukui, nes pirmuoju atveju reikės vežti net ne pelningomis valandomis (ne piko), o antruoju - nebėra galimybės nuslėpti pajamas.
Ne piko metu ir autobusų su troleibusais pakanka, todėl logiška kad mikriukų tada mažiau arba jie visai nevažinėja.
Dėl mokesčių, tai savaime aišku, kad juos mokėti reikia, bet ar tikrai tokia bloga situacija su tuo.
Tu tiesiog žiūri iš VVT pozicijos, kad įmonei būtų gerai (sakysi "sąžiningai"), o man įdomesnis patogumas bei pigumas keleiviui.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąŠiuo metu važinėjimas ne pagal grafikus ir buvo pagrindinis jų privalumas, nes kaip tyčia todėl jie atvažiuodavo tada kada reikia, ne taip kaip važiuojantys pagal nežinia kaip sudarytus grafikus. Ir be to, padėdavo laiku ir greitai nuvažiuoti piko metu, kai troleibusai su autobusais nesugebėdavo arba jie tiesiog net piko metu nevažiuodavo pakankamai tankiai.
http://smotra.ru/users/durynda/blog/171967/
Štai prie tokio debiliškumo priveda toks jūsų požiūris gerbamieji.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąTu tiesiog žiūri iš VVT pozicijos, kad įmonei būtų gerai (sakysi "sąžiningai"), o man įdomesnis patogumas bei pigumas keleiviui.Paskutinis taisė Lettered; 2013.06.27, 12:38.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąTai ne vien mikriukus jis naikina, o vidutiniame laikotarpyje ir troleibusus. Tas man vėlgi labai nepatinka.
Va tame ir problema, kad tokiu būdu mikriukai nebevykdys savo funkcijos, o taps tik priemiesčių transportui. Šiuo metu važinėjimas ne pagal grafikus ir buvo pagrindinis jų privalumas, nes kaip tyčia todėl jie atvažiuodavo tada kada reikia, ne taip kaip važiuojantys pagal nežinia kaip sudarytus grafikus. Ir be to, padėdavo laiku ir greitai nuvažiuoti piko metu, kai troleibusai su autobusais nesugebėdavo arba jie tiesiog net piko metu nevažiuodavo pakankamai tankiai.
Ne piko metu ir autobusų su troleibusais pakanka, todėl logiška kad mikriukų tada mažiau arba jie visai nevažinėja.
Dėl mokesčių, tai savaime aišku, kad juos mokėti reikia, bet ar tikrai tokia bloga situacija su tuo.
Tu tiesiog žiūri iš VVT pozicijos, kad įmonei būtų gerai (sakysi "sąžiningai"), o man įdomesnis patogumas bei pigumas keleiviui.
Mikriukų funkcija yra labai paprasta dabar: važiuoti jiems norimu laiku (ne dėl to, kad 'nereikia', o dėl to, kad jiems tiesiog neapsimoka), pažeidinėti taisykles ir imti atskirą mokestį.
Esminis dalykas, kad tu lygini dabartinę troleibusų/autobusų situaciją su būsima mikriukų situacija nuo liepos 1. Taip negalima. Lyginkime su troleibusų/autobusų būsima situacija. O kaip bus - teoriškai žinome. Praktikoje pamatysime jau po savaitės. Nes jeigu VVT vykdys savo pareigą taip, kaip numatyta, tai pusė dabartinių tavo pusės argumentų išnyksta.
Nepraleiskime vieno fakto: miesto VT - tai ne konkurencijos ringas. Nori konkuruoti - vykdyk kokius nors tarpmiestinius vežimus, kur nėra būtinybės turėti visą sistemą suderintą. Miesto VT turi būti sustyguotas tobulai siekiant geriausio rezultato. Važinėjimas kada nori ir kaip nori - tai ne sustygavimas.
Kitas dalykas, mikriukai yra lygiai toks pat VT, kaip ir troleibusai ar autobusai (na, savo funkcija). Jie paima keleivius iš stotelių ir pagal iš anksto numatytą maršrutą nuveža juos į kitą stotelę (teoriškai, praktiškai išleidžia kur nori ir paima kur nori, nors vidury aplinkkelio). Todėl jų priskyrimas aptarnauti kažkokius konkrečius maršrutus (nesvarbu priemestyje ar miesto centre), jie vistiek atliks savo funkciją, nes jų funkcija yra pervežti keleivius. Ir aiškinti, kad mikriukai savo funkciją gali atlikti tik miesto centre, atsiprašau, bet kvaila.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSu tokiu požiūriu ir turim situaciją, kada pusė vairuotojų važinėja su kontrabandiniais degalais ir įžūliai pažeidinėja KET, nes "taip patogiau ir greičiau". Gerai, jog merą turim vakarietišką ir galbūt pavyks išgyvendinti tą atsilikusią rytų Europos stiliaus laukinę sistemą, kad su autobusais pagrinde važinėja tik pensininkai ir studentai.
Kokiu būdu mikriukų ir troleibusų panaikinimas, maršrutų su keliais persėdimais ir kelių šimtų metrų vaikščiojimais iki stotelių privilios "ne tik pensininkus ir studentus"?
O reiktų: atnaujinti autobusų ir troleibusų parką, padaryti patogesnius maršrutus (su mažiau, o ne daugiau persėdimų), piko metu važiuoti tankiau ir siųsti talpesnius autobusus ir troleibusus, padaryti normalų valandinį bilietą (o ne pusės valandos, kuriam užprogramuota, kad jo nepakaks), grąžinti priekinių durų tvarką (t.y. padaryti tokią kaip Kaune), kai kuriose vietose (bent jau stotyse, oro uoste ir pan.) pastatyti popierinių bilietų automatus ir daugmaž viskas.
Bet juk nieko iš šių dalykų daryti nesiruošiama. Juk taip nuobodu, be polėkio ir nezuokiška.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKitas dalykas, mikriukai yra lygiai toks pat VT, kaip ir troleibusai ar autobusai (na, savo funkcija). Jie paima keleivius iš stotelių ir pagal iš anksto numatytą maršrutą nuveža juos į kitą stotelę (teoriškai, praktiškai išleidžia kur nori ir paima kur nori, nors vidury aplinkkelio). Todėl jų priskyrimas aptarnauti kažkokius konkrečius maršrutus (nesvarbu priemestyje ar miesto centre), jie vistiek atliks savo funkciją, nes jų funkcija yra pervežti keleivius. Ir aiškinti, kad mikriukai savo funkciją gali atlikti tik miesto centre, atsiprašau, bet kvaila.
p.s. Dėl mikriukų tai aš net asmeniškai bijau dėl to, kaip kokį penktadienį prieš 17 h man reiks nusigauti iki stoties, nes be mikriukų man to jau gerą pusmetį nėra tekę padaryti (panašu, kad tada kažką grafikuose pakeitė).Paskutinis taisė index; 2013.06.27, 12:50.Post in English - fight censorship!
Comment
Comment