Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Creatium, o kartais Viršuliškių stotelė ne ''tavo''? Jei greitasis ten nestos, sveikinu ir ačiū už propagandą, kad GRA yra (ėėė... tiksliau, bus) pats ''patogiausias'' transportas!


    O ir šiaip, arba VMS patys prieštarauja vieni kitiems, arba aš kažko nesuprantu. Jeigu norima gauti dvigubai daugiau pelno, nereikia kažkokių super-puper pertvarkų. Taip, reikia panaikinti pačius mažiausiai reikalingus ir dubliuojančius kitus maršrutus maršrutus. Bet tai sumažins nuostolius. O norint gauti pelno... reikia veikti šitaip:
    1. Įdiegti STOP sistemą. Tai netik būtų gerai keleiviams, bet ir aptarnautojui. Klausiate kaip? Kai autobusas važiuoja stabiliai, stabilios ir kuro sąnaudos. Kas vyksta dabar: net kai nėra poreikio, TP vistiek sustoja. Kas dedasi: stabdant keičiasi sąnaudos. O išvažiuojant (t.y. pradėdant važiuoti) kuro sąnaudos dvigubėja, ir taip darant nors tris kartus, tikrai prarandama apie 1,5 litro kuro.
    2. Reklamos sektorius viduje panaudotas vos 5-iais %. Negi negalima padaryti šitaip? Beto, yra labai daug nereikalingų lipdukų viduje. Kam reikalingi lipdukai VAIRUOTOJAS-KONTROLIERIUS ? Kam ''Nemokamo bagažo matmenys'' jeigu tas mokestis yra panaikintas?
    3. Mokamas reklamos sektorius stotelių pavadinimuose ko gero visiškai neišnaudojamas. Pvz. stotelė ''Panorama''. Ar tas PC moka už pavadinimą? Kaina turėtų būti maža, pvz 300LT per metus. Garantuoju, kad didelė dalis verslininkų sutiktų.
    4. Reorganizuoti VVT su SĮSP. Pelnas tikrai būtų gana didelis.


    Jau vien šie pakeitimai, kuriems išleisti reikėtų tikrai mizerį pinigų, atneštų didžiulį pelną.
    Ne, Viršuliškių stotelė nėra mano. Tiesiog buvo skelbta, kad daugelio žmonių pageidavimu, berods joje stos 2GRA. Kokia propaganda tau vaidenasi - nežinau, tačiau siūlau pasitikrinti, jeigu tai vyksta dažnai.

    Jeigu 2GRA važinės iš tiesų tokiu greičiu, kaip rodo tvarkaraštis, tai bus super dalykas (man svarbu, nes aš juo naudosiuosi). T.y. jo greitis daug maž prilygs maršrutinio taksi. O tai - labai geras dalykas. O dar jeigu tokiu greičiu važinės visi būsimi greitieji autobusai - tai tikrai bus patogiausias būdas nuvykti ten, kur reikia.

    Comment


      Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
      as siulau istrint sia makalyne iki oficialaus paskelbimo
      Nematau tam jokių svarių priežasčių. Nei čia skandalinga informacija, nei dar kas. Ir taip aišku, kad čia nėra galutinis variantas.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Ne, Viršuliškių stotelė nėra mano. Tiesiog buvo skelbta, kad daugelio žmonių pageidavimu, berods joje stos 2GRA. Kokia propaganda tau vaidenasi - nežinau, tačiau siūlau pasitikrinti, jeigu tai vyksta dažnai.

        Jeigu 2GRA važinės iš tiesų tokiu greičiu, kaip rodo tvarkaraštis, tai bus super dalykas (man svarbu, nes aš juo naudosiuosi). T.y. jo greitis daug maž prilygs maršrutinio taksi. O tai - labai geras dalykas. O dar jeigu tokiu greičiu važinės visi būsimi greitieji autobusai - tai tikrai bus patogiausias būdas nuvykti ten, kur reikia.
        laikas parodys, nebedaug liko. nors kol priprasime, bus nepatenkintu

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Pakoreguoti senieji maršrutai:

          1A numeris keičiamas į 4
          5 Pašilaičiai - Tuskulėnų g. - Šiaurės miestelis. Savaitgaliais važiuos ne iki Žalgirio st., o iki Šiaurės miestelio
          13 Žemasis Pavilnys - Markučiai - Stotis - Vilkpėdė. Važinės vienas autobusas visą dieną.
          26 Ozo g. - Baltupiai - Santariškės
          33 Guriai - Sukilėlių g. - Rinktinės g. - Šiaurės miestelis
          36 Žalgirio st. - Balsiai - Naujaneriai - Pagubė
          42 Stotis - Eišiškių pl. - Salininkai (Melioratorių st.)
          43 Justiniškės - Šeškinė - Centras
          52A numeris keičiamas į 52
          54 Stotis - Lazdynai - Pilaitės pr. - Pilaitė
          55 Greitosios pagalbos ligoninė - Laisvės pr. - Santariškės
          73 Justiniškės - Centras - Naugarduko g. - Vilkpėdė
          88 Europos aikštė - Nepriklausomybės a. - Centras - Oro uostas

          Nauji maršrutai:

          57 Ateities st. - Jeruzalė - Bajorai. Važiuos gilyn į Bajorus nuo Mokslininkų st.
          58 Stotis - Dzūkų g. - Minsko pl. - Kalnėnai. Kompensuos A13 panaikinimą Dzūkų ir Panevėžio gatvėse
          59 Grigiškės - Lazdynai - Laisvės pr. - Žvėrynas
          60 Lukiškės - Šeškinė - Bukiškės
          61 Stotis - Nemėžis - Kuprioniškės. Važiuos per patį Nemėžio centrą.
          66 Žalgirio st. - Balsiai - Naujaneriai
          68 Žemieji Paneriai - Mūrinė Vokė - Lentvaris - Grigiškės (Kranto st.)
          76 Ožkiniai - Naujieji Verkiai - Balsių mokykla - Naujaneriai - Pagubė - Bireliai
          82 Stotis - Salininkai - Miškiniai - Juodšiliai
          115 Antakalnis (Klinikų st.) - Rokantiškės - Parko g.
          116 Bukčiai - Gudelių šilas - Žvėrynas.

          Pakeitimai 74, 78 ir 87 maršrutuose:

          74 maršruto autobusai stos visose stotelėse
          78 maršrute prie turimų dviejų autobusų darbo dienomis (vieno pamaininio ir vieno pertraukiamo) prisideda dar du autobusai (vienas pamaininis ir vienas pertraukiamas). Įvedamas kursavimas savaitgaliais - du pamaininiai autobusai
          87 maršrute grąžinamas kursavimas savaiitgaliais
          66 darbo dienomis dirbs 3 autobusai, 2 visą dieną, o 1 tik piko valandomis, o poilsio dienomis dirbs 2 visą dieną. Bendras autobusų skaičius darbo dienomis 3 autobusai, o poilsio dienomis 2 autobusai.
          36 dirbs visą dieną 1 autobusas, ir 1 tik piko valandomis, poilsio dienomis tik 1. Bendras autobusų skaičius darbo dienomis 2 autobusai, o poilsio dienomis 1.
          Sudėjus 36 ir 66 lieka tie patys 5 autobusai darbo dienomis ir 3 poilsio dienomis.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
            66 darbo dienomis dirbs 3 autobusai, 2 visą dieną, o 1 tik piko valandomis, o poilsio dienomis dirbs 2 visą dieną. Bendras autobusų skaičius darbo dienomis 3 autobusai, o poilsio dienomis 2 autobusai.
            36 dirbs visą dieną 1 autobusas, ir 1 tik piko valandomis, poilsio dienomis tik 1. Bendras autobusų skaičius darbo dienomis 2 autobusai, o poilsio dienomis 1.
            Sudėjus 36 ir 66 lieka tie patys 5 autobusai darbo dienomis ir 3 poilsio dienomis.
            Realiai nedaug kas ir keičiasi- tiesiog autobusai, važiuojantys tik iki Naujanerių, bus pažymėti 66 numeriu.
            Bet, kadangi 76 į miestą nevažiuos, tikrai reikėtų pridėti bent dar vieną papildomą autobusą.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Ne, Viršuliškių stotelė nėra mano. Tiesiog buvo skelbta, kad daugelio žmonių pageidavimu, berods joje stos 2GRA. Kokia propaganda tau vaidenasi - nežinau, tačiau siūlau pasitikrinti, jeigu tai vyksta dažnai.

              Jeigu 2GRA važinės iš tiesų tokiu greičiu, kaip rodo tvarkaraštis, tai bus super dalykas (man svarbu, nes aš juo naudosiuosi). T.y. jo greitis daug maž prilygs maršrutinio taksi. O tai - labai geras dalykas. O dar jeigu tokiu greičiu važinės visi būsimi greitieji autobusai - tai tikrai bus patogiausias būdas nuvykti ten, kur reikia.
              Tik nereikia čia vaizduoti, kad nieko nebuvo. Buvo ne kartą sakyta, kad tai tipo geriausias visų laikų transportas, nors iš tikro,~ 80 procentų gyventojų tai žymiai pablogins susisiekimą.





              Beje, vakar buvo tesiog SĮSP sutrikimas.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Tik nereikia čia vaizduoti, kad nieko nebuvo. Buvo ne kartą sakyta, kad tai tipo geriausias visų laikų transportas, nors iš tikro,~ 80 procentų gyventojų tai žymiai pablogins susisiekimą.


                Beje, vakar buvo tesiog SĮSP sutrikimas.
                Tai ir nevaizduok, kad buvo. Kas ką sakė, kas ko nesakė. Tu paskaičiavai, tu žinai. Aš skaičiavimų kokiai daliai žmonių reiks keliais eiti dėl greitųjų maršrutų, neatlikinėjau, todėl nežinau. Man, jeigu jie važinės tokiu greičiu, kaip rodoma tvarkaraščiuose - bus tobulas dalykas. T.y. gausiu beveik mikriuko greitį už tą pačią kainą.

                -------------------

                Kaip žinia, būsimi tvarkaraščiai yra jau pasiekiami per http://www.stops.lt/vilniusliepa/
                Paskutinis taisė Creatium; 2013.06.10, 19:15.

                Comment


                  Tvarkaraščiai tokie, kad lakstyti reiks. Tą sugeba ne visi vairuotojai. Net tie, kurie sugeba šviesoforų nuspėti negali. Jei su jais nenuskils, tai didelis atsilikimas nuo tvarkaraščio garantuotas. Bet nieko tokio, jei tas kursavimo dažnis bus išlaikytas, o tam turbūt reikia, kad padaugėtų VT keleivių.

                  Comment


                    Nu ir kur jūsų 5 minutės. Ir tai čia vasarą, o atėjus rugsėjui tiesiog neužteks autobusų visiems maršrutams. Vadinasi bus pilnas p*zdec.

                    Comment


                      Kad piko metu ir yra 5-6 minutės. Ne per piką ir dabar numatytų bus per daug.
                      O jei ir gali kilti kažkokios problemos tai nebent 2 G maršrute. Bet ir čia ne problema. Paleis daugiau 16 troleibusų ir viskas.

                      Comment


                        Kas skaičiavo, kiek reikės autobusų visiems vasaros autobusų maršrutams.

                        Comment


                          Suradau geriausią būdą nukeliauti į reikiamą tašką po maršrutų pertvarkos - per Nerį

                          Comment


                            Kiek mačiau, tai nebeliko maršruto kuris važiuotų buvusių 88,89 trasa. T.y. Gedimino prosp. ir t.t. Gal kas žino ką ruošiasi daryti su tomis stotelėmis Gedimino prospekte?

                            Comment


                              Parašė Lakis Rodyti pranešimą
                              Kiek mačiau, tai nebeliko maršruto kuris važiuotų buvusių 88,89 trasa. T.y. Gedimino prosp. ir t.t. Gal kas žino ką ruošiasi daryti su tomis stotelėmis Gedimino prospekte?
                              Kad važiuos.. Tiesiog 88 maršrutas bus Europos a. - Nepriklausomybės a. - Oro uostas. Atgal bus Oro uostas - Centras - Rotušė - Europos a.
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                Kad važiuos.. Tiesiog 88 maršrutas bus Europos a. - Nepriklausomybės a. - Oro uostas. Atgal bus Oro uostas - Centras - Rotušė - Europos a.
                                Viena iš pertvarkos ''vinių''. Po galais, kam tai darkyti maršrutą? Būtų 89, tai gal dar, bet ...


                                -----
                                Pati pertvarka kėlia nors penkių procentų pasitikėjimą. Aišku, yra ''vinių''(kaip, pvz. sustojimas Edukol. u-to stotelėje (su 1 keleivio srautu) ir nestojimas Panoramos stotelėje (su 20 keleivių srautų), bet pagrinde gerai. Tik gaila, labai mažai bus A juostų ir vistiek važiuos neventiliuojami MB O405 ir Safflai.

                                Comment


                                  Tai, kad nelabai. Pažiūrėk jo maršrutą. Jis užkabina tik vieną stotelę esančią Gedimino prosp., prie Seimo.

                                  Comment


                                    Parašė Lakis Rodyti pranešimą
                                    Tai, kad nelabai. Pažiūrėk jo maršrutą. Jis užkabina tik vieną stotelę esančią Gedimino prosp., prie Seimo.
                                    Kad ir likusioje prospekto dalyje iki buvusio vaikų pasaulio užkabins stoteles.. Nebent tu kalbi apie tas, kurios yra važiuojant link Seimo (Mažasis teatras, Lukiškių aikštė, Nepriklausomybės a.)
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Viena iš pertvarkos ''vinių''. Po galais, kam tai darkyti maršrutą? Būtų 89, tai gal dar, bet ...


                                      -----
                                      Pati pertvarka kėlia nors penkių procentų pasitikėjimą. Aišku, yra ''vinių''(kaip, pvz. sustojimas Edukol. u-to stotelėje (su 1 keleivio srautu) ir nestojimas Panoramos stotelėje (su 20 keleivių srautų), bet pagrinde gerai. Tik gaila, labai mažai bus A juostų ir vistiek važiuos neventiliuojami MB O405 ir Safflai.
                                      Oj, nėra skirtumo nuo kurios stotelės eisi link Panoramos.. Vistiek faktiškai tas pats gaunasi..
                                      Nesutikčiau, kad mažai žmonių būna Edukologijos universiteto stotelėje.. Ten gi nemažai studentų išlipa/įlipa
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Beje, dar pastebėjau, kad 19 troleibusų maršruto nebeaptarnaus 1-asis troleibusų parkas..
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          Oj, nėra skirtumo nuo kurios stotelės eisi link Panoramos.. Vistiek faktiškai tas pats gaunasi..
                                          Nesutikčiau, kad mažai žmonių būna Edukologijos universiteto stotelėje.. Ten gi nemažai studentų išlipa/įlipa
                                          Yra, paeiti 50 m ir 200 m yra skirtumas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X